Oeh, die wil ik graag zien!quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee vaccins kost levens.
Target is 15% ruiming van wereldbevolking.
En ja dat wordt openlijk verkondigd
En verder volledig inconsistent is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:21 schreef starla het volgende:
Wel typisch dat Lambiekje de hele tijd loopt te roeptoeteren, maar als men hem vragen gaat stellen hij weer voor een tijdje wegkruipt totdat iedereen het weer vergeten is...
Kom eens met fatsoenlijke opmerkingen op de kritiek van dr Wakefield. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kom dan met een fatsoenlijke bron, hoe moeilijk kan het zijn?
Luister, jij wil mij/ons overtuigen dat vaccinaties schadelijk zijn. Vervolgens kom jij op de proppen met een stukje van één of andere charlatan. Denk je niet dat je mij/ons beter zou kunnen overtuigen wanneer je met een fatsoenlijke bron zou komen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kom eens met fatsoenlijke opmerkingen op de kritiek van dr Wakefield. Hoe moeilijk kan het zijn?
De resultaten waar hij zijn paper op baseerde heeft hij verzonnen...quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kom eens met fatsoenlijke opmerkingen op de kritiek van dr Wakefield. Hoe moeilijk kan het zijn?
Is niet aangetoond dat hij dat verzonnen heeft.....quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De resultaten waar hij zijn paper op baseerde heeft hij verzonnen...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wakefieldquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is niet aangetoond dat hij dat verzonnen heeft.....
Die man heeft, bewezen, kinderen lopen mishandelen om het te doen lijken dat zijn vaccinatie beter was dan de standaard vaccinatie cocktail op de markt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:07 schreef Japie77 het volgende:
Ah ja weer lekker makkelijk iemand die kritiek uit op vaccinaties wegzetten als oplichter zodat je niet op de inhoud hoeft in te gaan.
whut? ..quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is niet aangetoond dat hij dat verzonnen heeft.....
ja maar ja maar ja maar;quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wakefield
Jawel
Hecht jij daar waarde aan? Of doe je een Lambiekje?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:07 schreef Japie77 het volgende:
Lijkt me niet wetenschappelijk bewezen.
Waarom zou ik serieus ingaan op iets wat een oplichter opschrijft? Als je ook maar iemand wil overtuigen zal je met betere bronnen op de proppen moeten komen. Heb ik je al vaker gezegd, maar dat zie je dan weer net niet of zo..quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:07 schreef Japie77 het volgende:
Goed nu weer terug naar de inhoud. Ga eens inhoudelijk in op wat hij zegt, zijn kritische punten.
In dat stukje hierboven? Ik zie geen kritische punten, alleen dat hij zichzelf verdedigt. Die man is verguisd en wilde op z'n best een me-too vaccin maken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:07 schreef Japie77 het volgende:
Goed nu weer terug naar de inhoud. Ga eens inhoudelijk in op wat hij zegt, zijn kritische punten.
Lekker makkelijk om alleen in te gaan op bronnen die jij zelf betrouwbaar vind. Dan hoef ik dus ook niet meer op dingen in te gaan die het RIVM zeggen dus.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus ingaan op iets wat een oplichter opschrijft? Als je ook maar iemand wil overtuigen zal je met betere bronnen op de proppen moeten komen. Heb ik je al vaker gezegd, maar dat zie je dan weer net niet of zo..
Dat vaccins totaal niet veilig zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:25 schreef starla het volgende:
Ik mis eigenlijk ook de kritische punten. Japie, zou je die concreet kunnen opsommen zodat we daar op in kunnen gaan?
Lijkt me het meest effectief.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat vaccins totaal niet veilig zijn.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:07 schreef Japie77 het volgende:
Doordat er een onvolledige quote staat (eerste paar dikgedrukte zinnen) kan ik niet vinden dat hij dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat vaccins totaal niet veilig zijn.
Het verschil is hier natuurlijk dat het een aantoonbaar onbetrouwbare bron is. Waarom neem je die kerel nog serieus?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om alleen in te gaan op bronnen die jij zelf betrouwbaar vind. Dan hoef ik dus ook niet meer op dingen in te gaan die het RIVM zeggen dus.
Nee, het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom wat men over het algemeen betrouwbaar vind. RIVM is doorgaans betrouwbaar (en controleerbaar), jouw aluhoedjeswebsites zijn het tegenovergestelde. Als je mij wil overtuigen zal je dus met bronnen moeten komen die doorgaans betrouwbaar en altijd controleerbaar zijn. Dán kunnen we praten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om alleen in te gaan op bronnen die jij zelf betrouwbaar vind. Dan hoef ik dus ook niet meer op dingen in te gaan die het RIVM zeggen dus.
RIVM is net zo goed een aantoonbaar onbetrouwbare bron. Waarom neem jij die lui nog serieus?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het verschil is hier natuurlijk dat het een aantoonbaar onbetrouwbare bron is. Waarom neem je die kerel nog serieus?
Toon maar aan dan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
RIVM is net zo goed een aantoonbaar onbetrouwbare bron. Waarom neem jij die lui nog serieus?
Beantwoord mijn vraag nou eerst maar eens. Kunnen we later verder over de betrouwbaarheid van het RIVM.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
RIVM is net zo goed een aantoonbaar onbetrouwbare bron. Waarom neem jij die lui nog serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |