Een oudje, maar van het zelfde niveauquote:
Wat ontzettend triest. Amper 40 views dus sowieso je eigen filmpjequote:
Ik kwam dit ook al eens tegen in een communicatie document bij een klant (een overheid). Vond t bijzonderquote:
"This video has been removed by the user."quote:
Mooi ook hoe die rode juist het tegenovergestelde is en heel perfectionistisch parkeert met enkele pogingen.quote:
nobody expects the spanish inquisition?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:02 schreef Elvi het volgende:
Oh mijn godJammer dat we geen jukeboxen hebben anders had ik het zo zelf uitgeprobeerd
Omg, daar zit een spel bij wat ik al bijna 20 jaar zoek, niet dat ´t spel zo vet is maar heb sinds ik kind ben dat muziekje in mn hoofd gehadquote:
Bijna allemaalquote:
Harverster , Magic carpet, Heroes of might and magic en al die andere tovenaar games heb ik zelf niet gespeldquote:
quote:
rar.rarquote:
quote:
Eerste gedachte: would bangquote:Op maandag 14 december 2015 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellicht semi NSFW. In ieder geval wel mijn grootste WTF moment van vandaag.klik om te spelen
Wat een doos.quote:Op maandag 14 december 2015 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meisje is boos omdat 'H&M haar logo heeft gejat'
-right-
volgens de blondine heeft ze het logo zelf handmatig gemaakt.
DaFont.com doet dit met behulp van een gratis vrij verkrijgbaar lettertype Jenna Sue:
http://www.dafont.com/jenna-sue.font?text=Elfie+Selfie&psize=l
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die een beetje inwendig moet overgeven als ik haar >2sec hoor praten?quote:Op maandag 14 december 2015 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meisje is boos omdat 'H&M haar logo heeft gejat'
-right-
volgens de blondine heeft ze het logo zelf handmatig gemaakt.
DaFont.com doet dit met behulp van een gratis vrij verkrijgbaar lettertype Jenna Sue:
http://www.dafont.com/jenna-sue.font?text=Elfie+Selfie&psize=l
[ afbeelding ]
Eventjes gekeken. Godverdomme gelijk heb jequote:Op dinsdag 15 december 2015 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een beetje inwendig moet overgeven als ik haar >2sec hoor praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |