Dankquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Samenvatting op sbs6 nu, is toch heerlijk man
Zo serieus hoeven we dat voetbal ook niet te nemen tochquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:16 schreef Roland010 het volgende:
[..]Zoveel felicitaties vanuit jullie kant had ik niet verwacht. Lijkt wel of veel Ajacieden er enigszins mee kunnen leven.
Ook al is het vriendschappelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zo serieus hoeven we dat voetbal ook niet te nemen toch![]()
Een bekerwedstrijd verliezen maakt me sowieso een stuk minder uit, maar dat mag je hier niet zeggen volgens mijBuiten dat speelde Ajax ook wel gewoon een prima eerste helft, wat ik van te voren totaal niet had verwacht.
Ik vond Van Beek echt matig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:32 schreef Tortugal het volgende:
Vermeer, Van Beek, Kongolo en El Ahmadi waren écht geweldig vandaag.
Die is het in de bus alweer vergeten...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:35 schreef Haringkop het volgende:
In the fucking dying seconds een eigen doelpunt !! Hahaha, die veltman moet zich zelf wel gaan snijden
Vergeet Veltman niet, weergaloze goal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:32 schreef Tortugal het volgende:
Vermeer, Van Beek, Kongolo en El Ahmadi waren écht geweldig vandaag.
Gaan nu gewoon voor het kampioenschap l. Denk dat ze het wel kunnen handelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:35 schreef Haringkop het volgende:
In the fucking dying seconds een eigen doelpunt !! Hahaha, die veltman moet zich zelf wel gaan snijden
nah laatste kwartier ging (voetballend) eigenlijk nergens over, tot dat veltman uit de bocht vloogquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Tweede helft was niet onaardig als ik dat zo weer zie.
Jawel maar ik ben wel gewoon in staat om het te relativeren, na een uurtje is het kut gevoel van verliezen wel gewoon weg bij mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al is het vriendschappelijk.
Klassieker blijft een klassieker.
Van Beekquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Blijft toch awkward om als doelman een goal te vieren...
Mooi, dan Veltman schorsen voor spelbederf, 2 potjes is dan geloof ik gebruikelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de samenvatting gekeken, was niks aan de hand bij Kramer. Verder leuke wedstrijd, prima tackle van Elia, goede uitslag.
Elia had niet heel veel in te brengen anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk man. Die Tete. Wat een domme waterdrager is die neger.
1-0 door een overtreding die waterdrager Tete maakte.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Elia had niet heel veel in te brengen anders.
nu je zegt, haha wat een koekwaus die vd heijdenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Beekook helemaal.los, geweldig. En jan arie jood denkt dat het een tegendoelpunt is, wil snel de aftrap nemen. Voelt zich nog erg joods denk ik.
Komt in de fox samenvatting niet eens voor, zegt genoeg denk ik dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:58 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af of ze die tik van Kramer bij Veltman weer 100x gaan herhalen, veltman zit nu al te huilen om een onderzoek
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=260224
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
Jongens, van harte gefeliciteerd met het winnen van de CL. Het is jullie gegund en het is nog verdiend ook.
Goeiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
Jongens, van harte gefeliciteerd met het winnen van de CL. Het is jullie gegund en het is nog verdiend ook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bij deze wil ik jullie feliciteren met het winnen van de CLEen ongelooflijke prestatie. Feest ze boys
Is echt een heerlijke speler ja. Zijn slidings zijn wereld top.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Oldground het volgende:
Snap dat enthousiasme rondom die Tete nu wel ja. Elia had een vrij moeilijke avond. Dat hij die laatste vrije trap veroorzaakte is (jeugdig) ongeluk.
Die deed het goed ja. Al had hij ook wel mazzel dat de scheids niet snel floot, vlak voor de winnende pakte hij elia ook nog randje 16 met 2 armen van achter.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Oldground het volgende:
Snap dat enthousiasme rondom die Tete nu wel ja. Elia had een vrij moeilijke avond. Dat hij die laatste vrije trap veroorzaakte is (jeugdig) ongeluk.
Laat 'm lekker gaan man, waarschijnlijk zijn dit de enige orgasmes voor de beste man.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:04 schreef H.FR het volgende:
Rijnmond.. "wat een feest, wat een orgie, wat lekker"
Klopt ja, was i.m.o. een grotere overtreding dan die laatste. Maar voor de rest waren al zijn tackles strak op de bal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die deed het goed ja. Al had hij ook wel mazzel dat de scheids niet snel floot, vlak voor de winnende pakte hij elia ook nog randje 16 met 2 armen van achter.
Ja, helaas een goed spelertjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:07 schreef Oldground het volgende:
[..]
Klopt ja, was i.m.o. een grotere overtreding dan die laatste. Maar voor de rest waren al zijn tackles strak op de bal.
Niet aan Kramer?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:13 schreef Henrys het volgende:
Nu Boeitius,Toornstra,Immers en Nelom niet meer spelen kan ik mij eigenlijk alleen nog aan Jan Arie irriteren.
Eigenlijk best knap dat we zoveel voor Boeitius hebben krijgen, die man is op zijn 25e al arbeidsongeschikt
Vind het ook onbegrijpelijk dat Botteghin zijn kans niet krijgt. Echt het maakt geen fluit uit dat hij rechtsbenig is net als van Beek.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:13 schreef Henrys het volgende:
Nu Boeitius,Toornstra,Immers en Nelom niet meer spelen kan ik mij eigenlijk alleen nog aan Jan Arie irriteren.
Eigenlijk best knap dat we zoveel voor Boeitius hebben krijgen, die man is op zijn 25e al arbeidsongeschikt
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Gaan jullie de winst vieren in het mooie oude centrum van Rotterdam?
haha, jan ariequote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Beekook helemaal.los, geweldig. En jan arie jood denkt dat het een tegendoelpunt is, wil snel de aftrap nemen. Voelt zich nog erg joods denk ik.
Nee man. Op mn zolderkamertje loerend op teletekst onder het genot van een jodenkoek.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Doen jullie nu toch ook nu jullie geen supportershome meer hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet je, ik vertrouw gewoon op De Bronck. Hij zal het wel goed zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook onbegrijpelijk dat Botteghin zijn kans niet krijgt. Echt het maakt geen fluit uit dat hij rechtsbenig is net als van Beek.
Gioquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Badum Tsss!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doen jullie nu toch ook nu jullie geen supportershome meer hebben
Nee, dat doet hij niet. Hij wil hem alleen niet passeren omdat hij nog geen fatale fout heeft gemaakt. Wat opzich begrijpelijk is, maar wel jammer voor Botteghin wat duidelijke de betere CV is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet je, ik vertrouw gewoon op De Bronck. Hij zal het wel goed zien
"Ook"quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doen jullie nu toch ook nu jullie geen supportershome meer hebben
Jullie hebben ook wat te vieren: je bent in tegenstelling tot de voorgaande 2 klassiekers dit keer niet helemaal de tyfus gespeeld.quote:
Geweldige verdediger juist.. zou goed bij Feyenoord passen. Bazoer vind ik ook een goeie. Deze wedstrijd was een goeie les voor Feyenoord. 1e helft veel te apathisch, 2e helft was precies hoe je Ajax moet bestrijden. Voetballend win je het niet snel van ze, met opportunistisch en fysiek spel gaat het stukken beter. De volgende zie ik ons ook wel winnen eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Wat lul jij nou? Vorig seizoen speelde Feyenoord zo enorm goed dat niemand begreep dat Ajax die wedstrijd wist te winnen....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hebben ook wat te vieren: je bent in tegenstelling tot de voorgaande 2 klassiekers dit keer niet helemaal de tyfus gespeeld.
Lees eens goed mafkees...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Vorig seizoen speelde Feyenoord zo enorm goed dat niemand begreep dat Ajax die wedstrijd wist te winnen....
Naar de tyfus gespeeld
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Dat zegt 'ie toch ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Vorig seizoen speelde Feyenoord zo enorm goed dat niemand begreep dat Ajax die wedstrijd wist te winnen....
Naar de tyfus gespeeld
Komt net terug van een blessurequote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Al heel wat verder dan Karsdorp.
Die was erg matig vandaag
Ja. Tast een blessure zijn talent en potentie ook aan dan?quote:
Zijn ook niet te vergelijken. Karsdorp moet wel nog veel werken aan zijn timing. Puur verdedigend is die Tete beter.quote:
Nee! Bazoer is de nieuwe Pogba!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Tast een blessure zijn talent en potentie ook aan dan?
Dus nogmaals: heel wat verder dan Karsdorp.
Dat jij hem een waterdrager noemt getuigd van bijzonder weinig kennis van voetbal. Je vind Bazoer ook middelmaat zeker?
Precies dit ja. Tete is me verdedigend enorm opgevallen. Karsdorp is af en toe wat onstuimig, maar talent heeft ie zeker. Ik had wel het idee dat ie niet alles kon geven vandaag, waarschijnlijk vanwege die blessure.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn ook niet te vergelijken. Karsdorp moet wel nog veel werken aan zijn timing. Puur verdedigend is die Tete beter.
Dat is jouw mening. Ik vind Tete zowel verdedigend als aanvallend beter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:32 schreef Brammess het volgende:
Tete is verdedigend verder, Karsdorp aanvallend.
Echt waar, is het zo moeilijk om te begrijpen dat ze niet te vergelijken zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Man, kan jij nou nooit eens echt de kwaliteiten van spelers van Ajax erkennen? Je moet gewoon toegeven dat Tete en Bazoer enorme talenten zijn die al erg volwassen spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee! Bazoer is de nieuwe Pogba!
En het is je vindt
Ik zeg al weken dat Tete de nieuwe Alves is en Bazoer de nieuwe Pogba. Dus wat lul je nou?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Man, kan jij nou nooit eens echt de kwaliteiten van spelers van Ajax erkennen? Je moet gewoon toegeven dat Tete en Bazoer enorme talenten zijn die al erg volwassen spelen.
Ik vind deze overwinning ook heerlijk, maar laat je toch niet zo kennen man.
Insinueer je nou dat Alves ook een waterdrager is?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zeg al weken dat Tete de nieuwe Alves is en Bazoer de nieuwe Pogba. Dus wat lul je nou?
Denk je echt dat mensen daar niet doorheen prikken? Je bent nogal vermoeiend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zeg al weken dat Tete de nieuwe Alves is en Bazoer de nieuwe Pogba. Dus wat lul je nou?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, met vliegen om zijn hoofd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat Alves ook een waterdrager is?
Haha ik had precies hetzelfde. Helaas voor mij is die van volgende week weer voor de tv.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat het goed is dat we ze niet 90 minuten van de mat hebben gespeeld en met 3-0 hebben gewonnen. Nu hebben de spelers zelf ook het idee dat het beter moet en dat ze Ajax alleen kunnen verslaan als ze niet zenuwachtig zijn en het voetbal van de 2e helft vanaf het begin moeten brengen.
Die van 2:08 vind ik wel de mooiste. Die ontlading bij het "gewone" publiek.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Wat is die Kuyt toch een atleet, je ziet iedereen over die reclameborden heenklimmen en hij springt er gewoon overheen alsof het niks isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Jammer dat het mooiste stuk er niet bij zit, namelijk de supporter die met zijn dikke kop vlak voor de camera ging staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Ik heb me weer dood lopen ergeren aan die gozer. Vooral eerste helft. Alleen maar terug naar Vermeer en af en toe breed naar van Beek. Wat een drama. Tweede helft schopte hij de bal tenminste vooruit, maar nog is hij achter de bal bijna een grotere clown dan Lex. En wat is er met z'n linker arm? Die gaat half omhoog zodra hij de bal krijgt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Droopie het volgende:
En heel apart, Jan-Arie vond ik de beste speler van vanavond.
Check deze baas dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jammer dat het mooiste stuk er niet bij zit, namelijk de supporter die met zijn dikke kop vlak voor de camera ging staan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:58 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af of ze die tik van Kramer bij Veltman weer 100x gaan herhalen, veltman zit nu al te huilen om een onderzoek
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=260224
Ik dacht precies hetzelfde. Helaas is dat echt een hele goede verdediger.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Oldground het volgende:
Wat De Bronck denk ik wel goed heeft gezien is dat we meer agressie op het middenveld nodig hadden (Vilhena ipv Veijinovic).quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet je, ik vertrouw gewoon op De Bronck. Hij zal het wel goed zien
Zo kun je fluiten naar dat uitfluiten natuurlijk.quote:Joël Veltman werd in het verleden nogal eens verweten te 'halfslachtig' te verdedigen. De laatste weken blinkt de centrumverdediger echter uit bij zijn club Ajax, en hij trekt woensdagavond dan ook vol zelfvertrouwen naar De Kuip. Veltman weet dat de sfeer in Rotterdam vijandig zal zijn naar Ajax toe, maar dat maakt hem eigenlijk helemaal niets uit.
De verdediger vertelt in gesprek met NUsport: "Ik vind het altijd heerlijke wedstrijden tegen Feyenoord in De Kuip. Er is altijd veel strijd, het lijkt net of iedereen twintig procent meer geeft. En als je er een paar keer gespeeld hebt, dan kun je de vijandige sfeer omzetten in iets positiefs. Ik denk dan: kom maar op, fluit me maar uit. Dat geeft alleen maar extra kracht."
De Klassieker gaat tussen twee teams met zelfvertrouwen, want beide Ajax en Feyenoord presteren sterk. "Ja, het wordt een wedstrijd tussen twee ploegen met vertrouwen. Net als wij spelen ze misschien nog niet altijd top, maar de resultaten zijn wel goed."
Die ontlading bij van Beek en Gio is echt prachtig. Pure Feyenoorders dat. Zo'n van Beek, da's gewoon een supporter die legaal op het veld staat.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Precies, zo lastig is het allemaal niet. Bovendien is Karsdorp een omgeturnde aanvallende middenvelder. Het is wat dat betreft logisch dat hij aanvallend goed is. Heeft ook een perfecte voorzet in huis. Is in potentie een betere uitvoering van Janmaat als hij nog iets krachtiger wordt. Tete zit verdedigend wat korter en is op de eerste meters sneller en wendbaarder waardoor hij zo'n Elia bijvoorbeeld redelijk kon bedwingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:32 schreef Brammess het volgende:
Tete is verdedigend verder, Karsdorp aanvallend.
Echt waar, is het zo moeilijk om te begrijpen dat ze niet te vergelijken zijn?
Direct na de finale.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 06:50 schreef DonDruiper het volgende:
Wanneer is de huldiging eigenlijk?
Grensrechters hadden maar 1 foutje gemaakt, erg bijzonder iddquote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:54 schreef Thunder0x het volgende:
Kuipbonus![]()
![]()
Younes had zijn 2e gele kaart moeten krijgen na die mislukte mongolische schwalbe.
Scheidsrechter floot gewoon erg volwassen. Niks met kaarten smijten en het lekker op zijn beloop laten. Kun je wat opstootjes van krijgen maar dat hoort in een klassieker.
Compliment aan de arbitrage dus, ook de grensrechters die er goed op zaten
Heerlijk hè?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:58 schreef renwan het volgende:
Net het interview met Frank teruggekeken, manmanmanmanman
Genietenquote:
Op de voorpagina ook nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:11 schreef Keyos het volgende:
Telegraaf is alweer met een lobby gestart om Kramer geschorst te krijgen, zielige bende.
Heerlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op de voorpagina ook nog.Geeneens de uitslag van de wedstrijd.
Echt alleen maar: "Kramer speelt weer met vuur". Wat een stel zure neuzen daar.
En de goal moest ook afgekeued worden lees ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
najah, was volgens mij ook wel een kleine overtreding van dirkiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
En de goal moest ook afgekeued worden lees ik.
Je zou er een vrije trap voor kunnen geven jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, was volgens mij ook wel een kleine overtreding van dirkie
Heb jaren die kudtkrant bezorgd, maar dit op de voorpagina ipv de winst is wel heel erg bizar gekleurd. Dacht dat het de krant van alle Nederlanders was ?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze hielden elkaar vast en ik heb Veltman er na afloop ook niet over horen klagen. In de allerlaatste seconde van Ajax winnen met zo'n kutgoal is ergens wel humor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, was volgens mij ook wel een kleine overtreding van dirkie
Niks aan te te voegen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gefeliciteerd mensen. Eerste helft Ajax beter, leek alsof Feyenoord niet durfde en behoorlijk geïmponeerd was. Ajax had het toen moeten afmaken, maar met kneusje als Fisscher en Sink lukt dat uiteraard niet.
Tweede helft durft Feyenoord naar voren te voetballen en druk te zetten, resulteerde in dat de voorste vijf (geen Bazoer) er geen klap meer van kunnen en totaal ondersneeuwen.
Gezien de wedstrijd was een verlenging terecht geweest, desalniettemin leuke pot gezien qua spanning, qua voetbal gigantisch slecht van beiden.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat heel de entourage gewoon verlammend werkt voor de spelers in zo'n eerste helft. Spelers knallen ballen kansloos de tribune in waar die normaal op doel zou gaan, verdedigers durven niet door te dekken, middenvelders overal stap te laat, lange bal naar voren en kwijt. In plaats van spelen met een totaal misplaatste arrogantie (dat Ajax vaak sterk maakt in klassiekers), spelen die van ons met de angst om het publiek teleur te stellen. Dat helpt het voetbal soms niet bepaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:46 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, dat was even een lekkere partij gisteren. Eerste helft Ajax veel sterker dan Feyenoord, wat ik toch niet had verwacht in de kuip en Ajax ook niet op volle oorlogssterkte. In de tweede helft ging het erg gelijk op, weinig kansen maar erg veel strijd aan beide kanten. Ook veel slordig bal verlies maar dat kwam ook door de fysieke strijd. Uiteindelijk win je deze wedstrijd als Feyenoord zijnde met erg veel geluk, maar ook die overwinningen moeten gevierd worden! Dit is en blijft voor Feyenoord natuurlijk een schitterende overwinning. Heerlijk!
Overigens dacht ik eigenlijk dat Feyenoord de grote favoriet voor de titel zou zijn dit jaar, maar die mening moet ik toch wel enigszins bijstellen.
Dit is serieus?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:46 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, dat was even een lekkere partij gisteren. Eerste helft Ajax veel sterker dan Feyenoord, wat ik toch niet had verwacht in de kuip en Ajax ook niet op volle oorlogssterkte. In de tweede helft ging het erg gelijk op, weinig kansen maar erg veel strijd aan beide kanten. Ook veel slordig bal verlies maar dat kwam ook door de fysieke strijd. Uiteindelijk win je deze wedstrijd als Feyenoord zijnde met erg veel geluk, maar ook die overwinningen moeten gevierd worden! Dit is en blijft voor Feyenoord natuurlijk een schitterende overwinning. Heerlijk!
Overigens dacht ik eigenlijk dat Feyenoord de grote favoriet voor de titel zou zijn dit jaar, maar die mening moet ik toch wel enigszins bijstellen.
Welk deel van die zin? Beide is het serieus ja. Met de spelers die Feyenoord dit seizoen heeft zou het toch de top favoriet voor de titel moeten zijn. Elia, Kramer etc erbij. Maar na gister avond begin ik daar wel erg aan te twijfelen. Zo sterk is Feyenoord ook niet. Gaat een spannende race worden dusquote:
Kramer is echt een waardeloze speler. Gaat zodra jullie uit vorm zijn niet verder brengen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Welk deel van die zin? Beide is het serieus ja. Met de spelers die Feyenoord dit seizoen heeft zou het toch de top favoriet voor de titel moeten zijn. Elia, Kramer etc erbij. Maar na gister avond begin ik daar wel erg aan te twijfelen. Zo sterk is Feyenoord ook niet. Gaat een spannende race worden dus
Ik ben ook geen fan van Kramer, dingetje met hem is dat hij elke wedstrijd, zelfs als hij klote speelt, belangrijk is met een goal of een panklare assist. Gisteren raakt hij geen knikker maar creëert wel weer een prachtige kans die door Simon gepromoveerd had moeten worden tot een goal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kramer is echt een waardeloze speler. Gaat zodra jullie uit vorm zijn niet verder brengen.
Kramer is een echte spits he. Geen man die mee kan voetballen maar met de kop is hij wel erg sterk. Voor een voetballende ploeg is hij niet echt geschikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kramer is echt een waardeloze speler. Gaat zodra jullie uit vorm zijn niet verder brengen.
Karsdorp was nog niet helemaal fit, maar het is geen oranje materiaal nee. Younes is overigens best een goed spelertje. Ajax had gister gewoon te weinig scorend vermogen in de ploeg. Als Ajax thuis had gespeeld hadden ze overigens ook met deze ploeg wel relatief makkelijk gewonnen van Feyenoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:07 schreef Tjacka het volgende:
Younes speelde Karsdorp in de eerste helft echt helemaal zoek. Echt oranjemateriaal die Karsdorp.
Dat is alleen maar omdat op dit moment de spelers bij jullie goed lopen. En net het balletje aan de goede kant valt. Dat is over een paar maanden echt wel over. Dan is Kramer echt een van jullie zwakste spelers. Voegt weinig toe en als hij zijn assists en goals niet maakt een hele matige voetballer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Kramer, dingetje met hem is dat hij elke wedstrijd, zelfs als hij klote speelt, belangrijk is met een goal of een panklare assist. Gisteren raakt hij geen knikker maar creëert wel weer een prachtige kans die door Simon gepromoveerd had moeten worden tot een goal.
Zelfde ploeg? Nee, was het net zo moeizaam geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Karsdorp was nog niet helemaal fit, maar het is geen oranje materiaal nee. Younes is overigens best een goed spelertje. Ajax had gister gewoon te weinig scorend vermogen in de ploeg. Als Ajax thuis had gespeeld hadden ze overigens ook met deze ploeg wel relatief makkelijk gewonnen van Feyenoord.
Dat denk ik niet. Ajax ging door het publiek juist beter voetballen in de eerste helft denk ik. Eindelijk een keer geen druk en vooral haat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Karsdorp was nog niet helemaal fit, maar het is geen oranje materiaal nee. Younes is overigens best een goed spelertje. Ajax had gister gewoon te weinig scorend vermogen in de ploeg. Als Ajax thuis had gespeeld hadden ze overigens ook met deze ploeg wel relatief makkelijk gewonnen van Feyenoord.
Je woont in Vlaardingen, niemand die dat serieus neemtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel fan van Kramer. Is weliswaar een luie speler, maar als hij de bal heeft doet hij er vrijwel altijd iets goeds mee en komt er gevaar uit.
Dan doe je Feyenoord m.i. toch flink te kort.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Je woont in Vlaardingen, niemand die dat serieus neemt
Okéquote:
Moet zeggen dat Feyenoord de 2e helft heel lichtjes in het voordeel was. Maar scheelde echt niet veel hoor. De tweede helft was het puur strijd. Ajax kwam er niet aan te pas, maar Feyenoord ook niet echt. En ja, in de blessuretijd zei de commentator inderdaad dat Ajax de bal niet meer weg kreeg, en daar had hij gelijk in. Toen was het ook puur voor de verlening spelen. Maar dat was alleen in de blessuretijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan doe je Feyenoord m.i. toch flink te kort.
Ook met je opmerking dat het de tweede helft "gelijk op" ging. Maak je een grapje?
Ajax kwam er grote delen van de tweede helft nauwelijks meer aan te pas. In de samenvatting hoor je de commentator op een gegeven moment ook zeggen: "Ajax krijgt de bal helemaal niet meer weg, ze zullen blij zijn als ze er een verlenging weten uit te slepen".
De wedstrijd had twee gezichten, 8 november wordt heel interessant.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan doe je Feyenoord m.i. toch flink te kort.
Ook met je opmerking dat het de tweede helft "gelijk op" ging. Maak je een grapje?
Ajax kwam er grote delen van de tweede helft nauwelijks meer aan te pas. In de samenvatting hoor je de commentator op een gegeven moment ook zeggen: "Ajax krijgt de bal helemaal niet meer weg, ze zullen blij zijn als ze er een verlenging weten uit te slepen".
De wedstrijd had twee gezichten, 8 november wordt heel interessant.
Een geweldige top keeper is Cillessen, maar loopt in dit soort wedstrijden wel regelmatig achterlijk te doen idd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:26 schreef Caland het volgende:
Heerlijk hoe Cillessen zich gisteren weer liet kennen, zat zelfs ruzie met ballenjongens te maken, het kneusje
Was mooi toen die ging warm lopenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:26 schreef Caland het volgende:
Heerlijk hoe Cillessen zich gisteren weer liet kennen, zat zelfs ruzie met ballenjongens te maken, het kneusje
Toch had Elia het knap lasting tegen hem. Elia werkte zich helemaal de tering, had ik niet van hem verwacht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Ajax heeft in de 1e helft, net als Feyenoord in de 2e, vrijwel geen uitgespeelde kansen gecreëerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Feyenoord de 2e helft heel lichtjes in het voordeel was. Maar scheelde echt niet veel hoor. De tweede helft was het puur strijd. Ajax kwam er niet aan te pas, maar Feyenoord ook niet echt. En ja, in de blessuretijd zei de commentator inderdaad dat Ajax de bal niet meer weg kreeg, en daar had hij gelijk in. Toen was het ook puur voor de verlening spelen. Maar dat was alleen in de blessuretijd.
Volgens mij ben jij degene die hier een epische domheid vertoont. Maar goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Misschien ben ik bevooroordeeld aangezien mijn ex in Vlaardingen woontquote:
Elia had het idd heel erg moeilijk. Tete is trouwens echt een hele goede speler.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Toch had Elia het knap lasting tegen hem. Elia werkte zich helemaal de tering, had ik niet van hem verwacht.
Dat Feyenoord niet overtuigend beter kon zijn is omdat je gewoon prima verdedigers hebt op je middenveld en op de backs. In de tweede helft was Ajax alleen maar bezig met verdedigen, Bazoer kon alleen maar gaten dichtlopen en Kennieteten is amper over de middenlijn gekomen, terwijl in de eerste helft Elia achter hem aan moest. Feyenoord was beter in de tweede helft, maar Ajax was te goed om weggetikt te worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Feyenoord de 2e helft heel lichtjes in het voordeel was. Maar scheelde echt niet veel hoor. De tweede helft was het puur strijd. Ajax kwam er niet aan te pas, maar Feyenoord ook niet echt. En ja, in de blessuretijd zei de commentator inderdaad dat Ajax de bal niet meer weg kreeg, en daar had hij gelijk in. Toen was het ook puur voor de verlening spelen. Maar dat was alleen in de blessuretijd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat er blijkbaar zoiets als een Kuipbonus bestaat.Bij Telstar - Eindhoven in de 65e minuut was 't doelpuntje gewoon afgekeud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheids was niet bepaald een pursenellitieBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien ben ik bevooroordeeld aangezien mijn ex in Vlaardingen woont
En dan zal je zien dat hij er tegen ons 2 stopt!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 03:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had me trouwens na de blessure van Boer wel erg verheugd op een penaltyserie.
Nou daar had ik mijn twijfels over, zeker bij die kale!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:54 schreef Thunder0x het volgende:
Compliment aan de arbitrage dus, ook de grensrechters die er goed op zaten
Ajax had meer balbezit en Feyenoord iets meer doelpogingen. Maar daar zaten ook die kansloze schoten van afstand bij, dus dat zegt dan weer weinig. Keeper van Feyenoord heeft 5 reddingen moeten verrichten en die van Ajax 2 reddingen. Dat vind ik meer zeggen eigenlijk. Maar goed, op naar de volgende Fey-Ajaxquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat Feyenoord niet overtuigend beter kon zijn is omdat je gewoon prima verdedigers hebt op je middenveld en op de backs. In de tweede helft was Ajax alleen maar bezig met verdedigen, Bazoer kon alleen maar gaten dichtlopen en Kennieteten is amper over de middenlijn gekomen, terwijl in de eerste helft Elia achter hem aan moest. Feyenoord was beter in de tweede helft, maar Ajax was te goed om weggetikt te worden.
Overigens, ik dacht in het stadion dat de kansen van Ajax ontzettend groot waren. In de samenvatting waren alleen die kansen van Younes en die van Fischer groot. Viel nog wel mee allemaal.
Ik in het stadion ook inderdaad, maar gisteren nog een lange samenvatting zitten kijken en hij bleek het dus allemaal wel redelijk goed gezien te hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou daar had ik mijn twijfels over, zeker bij die kale!
Zo kun je "reddingen" ook wel gaan downplayen. Je beeld van de totale wedstrijd klopt m.i gewoon niet helemaal, je schat Feyenoord in de 2e helft te laag in en ajax te hoog. Maar inderdaad: 8 november wordt interessant.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax had meer balbezit en Feyenoord iets meer doelpogingen. Maar daar zaten ook die kansloze schoten van afstand bij, dus dat zegt dan weer weinig. Keeper van Feyenoord heeft 5 reddingen moeten verrichten en die van Ajax 2 reddingen. Dat vind ik meer zeggen eigenlijk. Maar goed, op naar de volgende Fey-Ajax
Kijk ook naar die kans van Gustafson. Geen redding nodig en geen schot op doel, maar dat is misschien wel de grootste kans van de wedstrijd geweest. Een beetje speler knalt met de tijd die hij had die bal gewoon in het dak.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo kun je "reddingen" ook wel gaan downplayen. Je beeld van de totale wedstrijd klopt m.i gewoon niet helemaal, je schat Feyenoord in de 2e helft te laag in en ajax te hoog. Maar inderdaad: 8 november wordt interessant.
Die van Gustafson valt onder ''schot op doel''. Die was samen met de kans voor Fischer wel de grootste vd wedstrijd ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kijk ook naar die kans van Gustafson. Geen redding nodig en geen schot op doel, maar dat is misschien wel de grootste kans van de wedstrijd geweest. Een beetje speler knalt met de tijd die hij had die bal gewoon in het dak.
Het wedstrijdbeeld werd bijna volledig bepaald door de tactiek van Ajax (hoog druk zetten en compact blijven spelen). Die tactiek konden ze echter fysiek niet de de hele wedstrijd volhouden, waardoor Ajax na de 70e minuut eigenlijk vrijwel niets meer kon en zonder kleerscheuren de verlenging probeerde te halen. Als Ajax in de eerste helft één van de kansen had benut, dan hadden ze simpel gewonnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gefeliciteerd mensen. Eerste helft Ajax beter, leek alsof Feyenoord niet durfde en behoorlijk geïmponeerd was. Ajax had het toen moeten afmaken, maar met kneusje als Fisscher en Sink lukt dat uiteraard niet.
Tweede helft durft Feyenoord naar voren te voetballen en druk te zetten, resulteerde in dat de voorste vijf (geen Bazoer) er geen klap meer van kunnen en totaal ondersneeuwen.
Gezien de wedstrijd was een verlenging terecht geweest, desalniettemin leuke pot gezien qua spanning, qua voetbal gigantisch slecht van beiden.
Ik zei het in de rust, het had 0 - 2 kunnen staan......quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:35 schreef Keyos het volgende:
Overigens, ik dacht in het stadion dat de kansen van Ajax ontzettend groot waren. In de samenvatting waren alleen die kansen van Younes en die van Fischer groot. Viel nog wel mee allemaal.
Als Ajax een spits had gehad was het een prima avond geworden voor de Amsterdammers. Missen ontzettend veel scorend vermogen nu. Geen enkele hoge bal of corner is dreigend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zei het in de rust, het had 0 - 2 kunnen staan......
Ze hebben sowieso voorin echt helemaal niks. Die Younes alleen al. De nieuwe Babel maar dan nog slechter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax een spits had gehad was het een prima avond geworden voor de Amsterdammers. Missen ontzettend veel scorend vermogen nu. Geen enkele hoge bal of corner is dreigend.
Beetje de Achahbar van Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso voorin echt helemaal niks. Die Younes alleen al. De nieuwe Babel maar dan nog slechter.
En wel moeten staan. Wat Buitendam zegt. Als Ajax een goeie spits haalt in de winterstop worden die met 2 vingers in de neus (haha, neus) kampioen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zei het in de rust, het had 0 - 2 kunnen staan......
Dat denk ik ook. Als ze zich nou een keer niet laten afschepen met een afdankertje vanuit Barcelona of Arsenal maken ze dit jaar wel de meeste kans op de schaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wel moeten staan. Wat Buitendam zegt. Als Ajax een goeie spits haalt in de winterstop worden die met 2 vingers in de neus (haha, neus) kampioen.
Welke zaal?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kom je trouwens terecht in die zaal bij de Olympiatribune in het midden?
Younes is een goede speler hoor. Kan nog wel een paar stapjes hoger komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso voorin echt helemaal niks. Die Younes alleen al. De nieuwe Babel maar dan nog slechter.
Je hebt de op het plein de ingang om naar vak Z te gaan,, bij het Coen Moulijn beeld, kom je in een hal uit, en rechts heb je dan een zaal waar je toegang voor moet hebben, waar je kan eten en drinkenquote:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Younes is een goede speler hoor. Kan nog wel een paar stapjes hoger komen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Younes is een goede speler hoor. Kan nog wel een paar stapjes hoger komen.
Wat is daar aan de hand?quote:
Cillessen deed een beetje frustie naar het publiek, ballenjongen had een mooie reactie voor hem.quote:
Cillessen trapt er vaak in. Tijdens PEC-Ajax zat hij de wat fanatiekere fans bij Noord uit te dagen en terug te reageren. Hij heeft wel vaker van zulke momenten, moet hij lekker laten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, je kent dat wel. Van die ballen jongens die kinderachtig proberen te provoceren.
Haha er is zoals altijd weer een mooie sfeer in de Kuip en er wordt gelijk lacherig gedaan. Ach ik snap het ook wel als je zelf om de week in een stadion zit waar 1x in de 5 jaar een mooie sfeer isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd met de Beker, eh volgende ronde
Zeker, dat zou hij ook moet laten. Zit een beetje in zn karakter. Je weet hoe kinderachtig veel supporters zijn, zeker bij Feyenoord. Zelf zou ik dat zonder problemen negeren maar sommige kunnen dat gewoon niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Cillessen trapt er vaak in. Tijdens PEC-Ajax zat hij de wat fanatiekere fans bij Noord uit te dagen en terug te reageren. Hij heeft wel vaker van zulke momenten, moet hij lekker laten.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha er is zoals altijd weer een mooie sfeer in de Kuip en er wordt gelijk lacherig gedaan. Ach ik snap het ook wel als je zelf om de week in een stadion zit waar 1x in de 5 jaar een mooie sfeer is
Sowieso kan je met zo'n kop alsof je elke seconde in huilen kan uitbarsten maar beter niet stoer doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Cillessen trapt er vaak in. Tijdens PEC-Ajax zat hij de wat fanatiekere fans bij Noord uit te dagen en terug te reageren. Hij heeft wel vaker van zulke momenten, moet hij lekker laten.
Dat is altijd zo'n onzin, in de Arena is ook altijd een mooie sfeer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha er is zoals altijd weer een mooie sfeer in de Kuip en er wordt gelijk lacherig gedaan. Ach ik snap het ook wel als je zelf om de week in een stadion zit waar 1x in de 5 jaar een mooie sfeer is
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n onzin, in de Arena is ook altijd een mooie sfeer.
Voordeel van de Arena is dan wel dat je een bak popcorn kunt kopen en kunt liggen op de stoelen als je Europees speelt en je in slaap begint te sussen. De stoelen naast je zijn toch leeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso kan je met zo'n kop alsof je elke seconde in huilen kan uitbarsten maar beter niet stoer doen.
Deed de warming up ook maar gewoon half in het veld omdat hij zoveel teringzooi over zich heen kreeg
Er zijn gewoon bepaalde spelers met zo'n kutkop. Iets met Heitinga en Cillie de penalty killer.quote:
Godverdommequote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:43 schreef GwaiLow het volgende:
Zelf zou ik dat zonder problemen negeren
Zodra hij op de bank zit denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:45 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer zou Kramer overigens eens stoppen met dat tergende tikken op enkels en hakken uitdelen? Wat wordt dat een vermoeiende jongen om naar te kijken.
Wie fluit er 8 november? Hopelijk weer dit setje... Krijgen we weer een mannelijke wedstrijd waar Feyenoord de kindjes van ajax weer op kunnen rollen (fysiek dan)quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:04 schreef Calciumdude het volgende:
wat een verschrikkelijk slechte verliezers zijn die kneusjes zeg..
wegsprinten naar de kleedkamer, geen handjes willen geven aan tegenstanders..
heerlijk om te zien , het zuur droop er vanaf..
Vond trouwens dat die Tete Elia aardig in de pocket had, op dat kleine fatale momentje na heeft ie weinig fout gedaan.
wat mij vooral opviel was hoe makkelijk ajax de vrije man kon vinden , eigenlijk heel de wedstrijd door, zonder er overigens erg veel mee te doen.
Eerste helft een levensgrote kans, wat in het stadion meters buitenspel leek maar achteraf gezien niet was, daar hield Vermeer ons in de wedstrijd.
Als we achter waren gekomen had ik het nog maar moeten zien.
Toen iedereen wat meer de duels opzochten en al die mooiboys uit amsterdam her en der naar de mat gingen, zag je dat we dan gewoon mee kunnen, zonder goed voetbal te laten zien.
gelukkig was er dit keer een vrije trap die wel een keer goed viel.
Karma is a bitch en wat was de manier waarop de bal erin ging heerlijk
Hoop dat Gio een ander strijdplan heeft voor volgende wedstrijd want het mag voetballend allemaal wel wat beter
Ja en Feyenoorders liggen thuis op de bank tijdens Europese wedstrijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Voordeel van de Arena is dan wel dat je een bak popcorn kunt kopen en kunt liggen op de stoelen als je Europees speelt en je in slaap begint te sussen. De stoelen naast je zijn toch leeg.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:07 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja en Feyenoorders liggen thuis op de bank tijdens Europese wedstrijden.
Och met de manier waarop de Nederlandse clubs momenteel spelen in Europa, moet je wellicht blij zijn dat die wedstrijden niet hoeft te spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:07 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja en Feyenoorders liggen thuis op de bank tijdens Europese wedstrijden.
Kuipers wordt het sowieso niet volgende weekquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:09 schreef avotar het volgende:
Dat is het punt he.
Als van Boekel de komende ronde ineens vrij blijkt te zijn, zul je zien dat de KNVB het allemaal iets te mannelijk vond en zul je misschien wel Guzeboejuk of Blom krijgen.... want die zijn niet bang voor de Kuip en zo.....
Gewoon uitgaan van eigen kracht. Bij Gustafson moet de nieuwigheid van zo'n wedstrijd er nu af zijn en Karim is misschien wel de beste middenvelder van de eredivisie. Nu alleen Vilhena (of Marko) nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:04 schreef Calciumdude het volgende:
wat een verschrikkelijk slechte verliezers zijn die kneusjes zeg..
wegsprinten naar de kleedkamer, geen handjes willen geven aan tegenstanders..
heerlijk om te zien , het zuur droop er vanaf..
Vond trouwens dat die Tete Elia aardig in de pocket had, op dat kleine fatale momentje na heeft ie weinig fout gedaan.
wat mij vooral opviel was hoe makkelijk ajax de vrije man kon vinden , eigenlijk heel de wedstrijd door, zonder er overigens erg veel mee te doen.
Eerste helft een levensgrote kans, wat in het stadion meters buitenspel leek maar achteraf gezien niet was, daar hield Vermeer ons in de wedstrijd.
Als we achter waren gekomen had ik het nog maar moeten zien.
Toen iedereen wat meer de duels opzochten en al die mooiboys uit amsterdam her en der naar de mat gingen, zag je dat we dan gewoon mee kunnen, zonder goed voetbal te laten zien.
gelukkig was er dit keer een vrije trap die wel een keer goed viel.
Karma is a bitch en wat was de manier waarop de bal erin ging heerlijk
Hoop dat Gio een ander strijdplan heeft voor volgende wedstrijd want het mag voetballend allemaal wel wat beter
Geen Blom sowieso, die fluit ons dit weekend al.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:09 schreef avotar het volgende:
Dat is het punt he.
Als van Boekel de komende ronde ineens vrij blijkt te zijn, zul je zien dat de KNVB het allemaal iets te mannelijk vond en zul je misschien wel Guzeboejuk of Blom krijgen.... want die zijn niet bang voor de Kuip en zo.....
Gelukkig maar, die vent wil ik nooit meer een klassieker zien fluiten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen Blom sowieso, die fluit ons dit weekend al.
Site van sbs6 uitzending gemist staat de hele bekeruitzending, sv feyenoord beginnen ze mee, duurt ongeveer een half uur.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand een goede samenvatting?
5 minuten geleden door Feyenoord op facebook gezetquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand een goede samenvatting?
Ik wel. Wat was die tyfusslecht zeg. Maargoed, de winnende coach heeft gelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:21 schreef Droopie het volgende:
Hadden we gisteren verloren in de laatste minuut, zouden we dan vandaag hebben lopen klagen over dat bv. Kazim niet ingebracht was halverwege 2e helft ivm falende Kramer of?
Stoer verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso kan je met zo'n kop alsof je elke seconde in huilen kan uitbarsten maar beter niet stoer doen.
Deed de warming up ook maar gewoon half in het veld omdat hij zoveel teringzooi over zich heen kreeg
Talentje, niet meer dan dat. Maar hij speelt niet voor niets in Oranje O/17. De stap van de B1 naar de A1 is voor sommige al lastig, daarom kijk ik liever naar de talenten van de A1. Mijn hoop is gezet op Schuurman en R. Fernandes. Uit de B1, als ik dan toch stiekem kijk, Chong.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:15 schreef H.FR het volgende:
Is die Dylan Vente uit de B1 een beetje wat? Zat gisteren blijkbaar voor hem en zijn pa, had dr bij oranje onder 17 net 3 ingeprikt en kwam rechtstreeks van het vliegveld voor deze pot. Leek me wel een goed jong.
Dankje. Ben benieuwd. En als je hem mer Robertha uit de A1 vergelijkt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Talentje, niet meer dan dat. Maar hij speelt niet voor niets in Oranje O/17. De stap van de B1 naar de A1 is voor sommige al lastig, daarom kijk ik liever naar de talenten van de A1. Mijn hoop is gezet op Schuurman en R. Fernandes. Uit de B1, als ik dan toch stiekem kijk, Chong.
Tikkeltje madquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:27 schreef RvLaak het volgende:
VBL / AFC AJAX #2583 Een majestueuze eigen goal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chongejonge, die Chong is goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Talentje, niet meer dan dat. Maar hij speelt niet voor niets in Oranje O/17. De stap van de B1 naar de A1 is voor sommige al lastig, daarom kijk ik liever naar de talenten van de A1. Mijn hoop is gezet op Schuurman en R. Fernandes. Uit de B1, als ik dan toch stiekem kijk, Chong.
Kijk, ik snap dat ze "wat" gefrustreerd zijn over het verlies. En al helemaal over de manier waarop (quote:
Tja, nu zijn een paar gefrustreerde Ajacieden en meestal zijn het de Feyenoorders die gefrustreerd en jaloers zijn. Dat hoort er nou eenmaal bij. Zelf heeft Ajax mij juist positief verrast in een uit wedstrijd met dit gemankeerde elftal. Dus ik zou me niet zo rot voelen als ik hun was.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:27 schreef RvLaak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arbiter was inderdaad prima. Misschien liep het iet wat uit de hand omdat hij wat minder kaarten trok, maar ik hou daar wel vanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk, ik snap dat ze "wat" gefrustreerd zijn over het verlies. En al helemaal over de manier waarop (![]()
![]()
)... Maar om nou de scheidsrechter de schuld te geven terwijl dit één van de beste arbitrale prestaties dit seizoen was...
Hebben ze daar echt zo weinig vermogen tot zelfreflectie?
Slabbekoorn stak er ook met kop en schouders bovenuit, maar heeft in de A1 ook een stevige dip gehad. Zelfs geen contract gekregen, maar gelukkig lijkt hij er nu wat uit te komen. Al denk ik niet meer dat hij het gaat redden. Te klein, te traag.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Chongejonge, die Chong is goed. Steekt er in de B1 met kop en schouders bovenuit. Maarja, met jeugd weet je het nooit. Moeten niet teveel verwachten.
Ik vond ze allemaal goed presteren. Denk dat ook met meer kaarten het opstootje wel was gebeurd... Immers was Feyenoord bezig de pubertjes te laten zien hoe mannen het spelletje spelen. Frustreerde ze ietwatquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Arbiter was inderdaad prima. Misschien liep het iet wat uit de hand omdat hij wat minder kaarten trok, maar ik hou daar wel van. Topper!
Ik had juist het idee dat het zo lang duurde voor het iets (was eigenlijk maar 2x een opstootje) uit de hand liep omdat hij weinig kaarten gaf. Volgens mij voelde hij dat juist best goed aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Arbiter was inderdaad prima. Misschien liep het iet wat uit de hand omdat hij wat minder kaarten trok, maar ik hou daar wel van. Topper!
Die gast spoort echt voor geen meter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:26 schreef Caland het volgende:
Konden we jouw weddenschap met GGMM maar afsluiten met een 8/10. Als je hem na komt natuurlijk. OH WACHT..........quote:
Moet zeggen dat al die jonge gasten van Ajax ook echt als kerels spelen tegenwoordig. Was tegen Fenerbahce ook al duidelijk te zien. Zo'n groot verschil als je het met voorgaande seizoenen vergelijkt. Echt een verrijking.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal goed presteren. Denk dat ook met meer kaarten het opstootje wel was gebeurd... Immers was Feyenoord bezig de pubertjes te laten zien hoe mannen het spelletje spelen. Frustreerde ze ietwat
Hier nog wat zure druiven; ter leringh ende vermaeck: VBL / AFC AJAX #2583 Een majestueuze eigen goal
Tot ze echte kerels tegenover zich krijgen, zie gisteren...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet zeggen dat al die jonge gasten van Ajax ook echt als kerels spelen tegenwoordig. Was tegen Fenerbahce ook al duidelijk te zien. Zo'n groot verschil als je het met voorgaande seizoenen vergelijkt. Echt een verrijking.
Feyenoord speelde pas de tweede helft als echte kerels. Over de gehele wedstrijd genomen zullen deze ploegen qua ''echte kerels'' gehalte niet veel voor elkaar onder doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot ze echte kerels tegenover zich krijgen, zie gisteren...
Maar verder doen ze het idd een stuk volwassener dan voorheen
1) klopt, pas in de tweede helft deed Feyenoord doorpakkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord speelde pas de tweede helft als echte kerels. Over de gehele wedstrijd genomen zullen deze ploegen qua ''echte kerels'' gehalte niet veel voor elkaar onder doen.
Maar waar is dat geneuzel van echte kerels op gebaseerd? Elia? Kramer? Gustafson? Jan Arie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot ze echte kerels tegenover zich krijgen, zie gisteren...
Maar verder doen ze het idd een stuk volwassener dan voorheen
Je bent deze uitspraak vergeten (ook meermaals gezien in dat topic van ze):quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:50 schreef satecl het volgende:
Even doorlezen en de kaart is zo vol
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:53 schreef Stiggie het volgende:
Leuk voor Feyenoord dat ze hebben gewonnen maar ze vielen me echt zwaar tegen :-) . 9/10 keer win je die wedstrijd.
Dat was een totaal ander elftal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar waar is dat geneuzel van echte kerels op gebaseerd? Elia? Kramer? Gustafson? Jan Arie?
Bij Feyenoord lopen niet alleen maar types Kuijt en Karim op het veld. Zoals ik eerder al zei was Kramer meer bezig met het aantikken van onmisbare schakels in het spel van Ajax zoals van der Hoorn () dan met zelf een goal maken.
In Eindhoven werd dit Feyenoord helemaal scheel getikt, dus dat echte mannenverhaal neem ik niet bijster serieus.
We zijn nu twee maanden verder. Die wedstrijd is inmiddels ook niet meer zo relevant, want Feyenoord staat 4 punten voor op PSV.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar waar is dat geneuzel van echte kerels op gebaseerd? Elia? Kramer? Gustafson? Jan Arie?
Bij Feyenoord lopen niet alleen maar types Kuijt en Karim op het veld. Zoals ik eerder al zei was Kramer meer bezig met het aantikken van onmisbare schakels in het spel van Ajax zoals van der Hoorn () dan met zelf een goal maken.
In Eindhoven werd dit Feyenoord helemaal scheel getikt, dus dat echte mannenverhaal neem ik niet bijster serieus.
PSV heeft ook iets meer kwaliteit dan dit Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Idd, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als PSV naar Rotterdam komtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was een totaal ander elftal.
Kuyt op links![]()
Bilal op rechts![]()
Kazim in de spits![]()
Immers op 10![]()
![]()
Met uitzondering van Immers en Bilal heb ik gisteren het meerendeel ook in Eindhoven zien spelen. De opstelling is nu een stuk beter, maar het team is gewoon hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was een totaal ander elftal.
Kuyt op links![]()
Bilal op rechts![]()
Kazim in de spits![]()
Immers op 10![]()
![]()
Wat is volgende week winnen makkelijk en wij waren beter voor excuus?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:50 schreef satecl het volgende:
Even doorlezen en de kaart is zo vol
[ afbeelding ]
Gaat ook niet om de uitslag of het puntenaantal op dit moment. Als je nu loopt te brallen met 'echte mannen' sla je een beetje door in je euforie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We zijn nu twee maanden verder. Die wedstrijd is inmiddels ook niet meer zo relevant, want Feyenoord staat 4 punten voor op PSV.
3 betere spelers er in en 1 speler op een betere plek. Hoezo hetzelfde gebleven?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met uitzondering van Immers en Bilal heb ik gisteren het meerendeel ook in Eindhoven zien spelen. De opstelling is nu een stuk beter, maar het team is gewoon hetzelfde gebleven.
Vragen wij ons hier ook af... Zijn namelijk gewoon leugensquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is volgende week winnen makkelijk en wij waren beter voor excuus?
Omdat je nog wekelijks natte kranten als Jan Arie moet opstellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 betere spelers er in en 1 speler op een betere plek. Hoezo hetzelfde gebleven?
Tja, PSV stelt ook wekelijk Zoet op... Zo heeft elk team wel z'n mongolen bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je nog wekelijks natte kranten als Jan Arie moet opstellen.
Je kan niet ontkennen dat er ook werd gevoetbald als echte mannen. Dat dan in een eerdere wedstrijd van het seizoen niet gebeurde doet niet echt ter zake. Feyenoord lijkt het redelijk op de rit te hebben en doet nog op beide fronten mee voor een prijs. Volgende week gaan we zien of ze dit nog een keer kunnen en dan neem ik aan dat ze niet dezelfde fout maken als in de eerste helft gisteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat ook niet om de uitslag of het puntenaantal op dit moment. Als je nu loopt te brallen met 'echte mannen' sla je een beetje door in je euforie.
En dus worden mensen die nu zouden spreken over de echte kerels van PSV ook niet serieus genomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, PSV stelt ook wekelijk Zoet op... Zo heeft elk team wel z'n mongolen bij gebrek aan beter
Goed argument. Bijna de helft van de veldspelers staat ergens anders of is een ander tegenover de wedstrijd in Eindhoven. Dan is er dus genoeg veranderd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je nog wekelijks natte kranten als Jan Arie moet opstellen.
IMO doet het juist wèl terzake. Simpelweg als controle voor vooruitgang. Feyenoord is aantoonbaar veel beter gaan spelen dan in de eerdere wedstrijden. Daar is PSV-Feyenoord gewoon één van de ijkpunten in/voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat er ook werd gevoetbald als echte mannen. Dat dan in een eerdere wedstrijd van het seizoen niet gebeurde doet niet echt ter zake. Feyenoord lijkt het redelijk op de rit te hebben en doet nog op beide fronten mee voor een prijs. Volgende week gaan we zien of ze dit nog een keer kunnen en dan neem ik aan dat ze niet dezelfde fout maken als in de eerste helft gisteren.
Het moge wel duidelijk zijn dat het gewoon zielig is om altijd maar met een excuus te komen van "ze spelen zo hard" en blablabla. Dat hoort er gewoon bij. Wat verwachten ze nou, dat we ze lekker laten ballen? Zag die Fischer een paar keer een bal aannemen waar je gewoon een rotschop voor hoort te krijgen. Als je die dan krijgt moet je niet janken. Ajaxspelers die dan een minuut op de grond blijven liggen terwijl er niets aan de hand is. Veltman die tijdens en na de wedstrijd Kramer een rode kaart aan probeert te naaien, gaat wel een stapje verder dan tegen een scheids zeggen dat hij iemand het veld af moet sturen (wat de scheids had moeten doen na die schwalbe).quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat ook niet om de uitslag of het puntenaantal op dit moment. Als je nu loopt te brallen met 'echte mannen' sla je een beetje door in je euforie.
Op die manier wel ja, maar dat bedoelde Buitendam natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
IMO doet het juist wèl terzake. Simpelweg als controle voor vooruitgang. Feyenoord is aantoonbaar veel beter gaan spelen dan in de eerdere wedstrijden. Daar is PSV-Feyenoord gewoon één van de ijkpunten in/voor.
Fixed... Hij maakte nog een aantal grote fouten die tot scoren hadden kunnen leiden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed argument. Bijna de helft van de veldspelers staat ergens anders of is een ander tegenover de wedstrijd in Eindhoven. Dan is er dus genoeg veranderd.
Baco-Arie was gisteren trouwens voor het eerst best goed niet slecht.
Ja en? Een stilstaande klok geeft ook tweemaal per dag de juiste tijd aan...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op die manier wel ja, maar dat bedoelde Buitendam natuurlijk niet.
Dat bedoel ik wel. Je kunt als ijkpunt ook De Graafschap uit nemen. Dat is drie weken terug, was dat ook het spel van echte mannen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op die manier wel ja, maar dat bedoelde Buitendam natuurlijk niet.
We kunnen het hier ook gewoon weer over Feyenoord hebben i.p.v. steeds quotjes te plaatsen uit dat neuzen topic.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:05 schreef RvLaak het volgende:
Overigens hebben de buurtjes nog meer zure druifjes om over te janken: VBL / AFC AJAX #2583 Een majestueuze eigen goal
Er is toch geen enkele eredivisieclub die zo constant is dat je geen wedstrijd in het verleden kan noemen waarin het minder ging? Ik denk dat er genoeg reden is om te beweren dat deze ploeg vooruitgang boekt, gezien de veerkracht en het beter lopende spel de afgelopen weken. Het is alleen te vaak maar één helft.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat bedoel ik wel. Je kunt als ijkpunt ook De Graafschap uit nemen. Dat is drie weken terug, was dat ook het spel van echte mannen?
Ben gewoon blij dat je van Ajax hebt gewonnen, maar een beetje realisme lijkt me wel op zijn plek.
Zondag ADO 12.30. Ik vreesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:07 schreef Typisch het volgende:
De komende 3 wedstrijdjes even winnen en ik begin echt te geloven in iets moois.
En dus vind ik het raar dat er gepraat wordt over het spel van echte mannen. Je hebt gisteren een meer dan lekkere overwinning behaald, maar je praat over een team wat het doorgaans maar 1 helft kan opbrengen om echt goed te voetballen. Daarom vind ik dat het wat doorslaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is toch geen enkele eredivisieclub die zo constant is dat je geen wedstrijd in het verleden kan noemen waarin het minder ging? Ik denk dat er genoeg reden is om te beweren dat deze ploeg vooruitgang boekt, gezien de veerkracht en het beter lopende spel de afgelopen weken. Het is alleen te vaak maar één helft.
Als je blind bent misschien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vragen wij ons hier ook af... Zijn namelijk gewoon leugens
Dus je valt alleen over de bewoording 'echte mannen'? Kun je dat voortaan niet wat korter formuleren? Gr vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dus vind ik het raar dat er gepraat wordt over het spel van echte mannen. Je hebt gisteren een meer dan lekkere overwinning behaald, maar je praat over een team wat het doorgaans maar 1 helft kan opbrengen om echt goed te voetballen. Daarom vind ik dat het wat doorslaat.
Ja korte zinnen en Jip en Janneke-taal. Kun jij ook mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus je valt alleen over de bewoording 'echte mannen'? Kun je dat voortaan niet wat korter formuleren? Gr vriendelijke bedankt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja korte zinnen en Jip en Janneke-taal. Kun jij ook mee.
Gisteren godverdomme ook weer jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dus vind ik het raar dat er gepraat wordt over het spel van echte mannen. Je hebt gisteren een meer dan lekkere overwinning behaald, maar je praat over een team wat het doorgaans maar 1 helft kan opbrengen om echt goed te voetballen. Daarom vind ik dat het wat doorslaat.
k thxquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja korte zinnen en Jip en Janneke-taal. Kun jij ook mee.
Wat basel jij nu weer joh. Natuurlijk is de beker de minst belangrijke prijs voor Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:09 schreef exile79 het volgende:
Competitie is belangrijker bla bla bla. Voor Frank telt misschien de beker wel meer. Hij heeft tenslotte al vier schalen, maar geen bekers. Gio pakt gewoon twee in één seizoen.
Ajax ook, hoor. Als die toch gewoon eens wat investeren in een diepe spits. Die kunnen dit jaar echt letterlijk het kampioenschap met 1 spits kopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Gisteren godverdomme ook weer ja... Eerste helft was weer eens ouderwets kut...
Hetzelfde geldt voor Feyenoord. Geloof alleen echt niet meer in een PSV kampioenschap, tenzij er rare dingen gaan gebeuren in de competitie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajax ook, hoor. Als die toch gewoon eens wat investeren in een diepe spits. Die kunnen dit jaar echt letterlijk het kampioenschap met 1 spits kopen.
Ik denk dat het de op 1 na minst belangrijke prijs is, voor iedere club.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat basel jij nu weer joh. Natuurlijk is de beker de minst belangrijke prijs voor Ajax.
Nou Ajax heeft het geld om een spits van 10 miljoen te kopen. Die middelen heeft Feyenoord niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Feyenoord. Geloof alleen echt niet meer in een PSV kampioenschap, tenzij er rare dingen gaan gebeuren in de competitie.
behalve een club die hem voor het eerst kan winnenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het de op 1 na minst belangrijke prijs is, voor iedere club.
1) Kampioenschap
2) Beker
3) Johan Cruijff Schaal
Niemand geeft een fuck om de Johan Cruijff schaal.
Ik haat jou weet je dat trouwens. Ik kan door jou niet uit dit weekend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1) Kampioenschap
2) Beker
3) Johan Cruijff Schaal
Zo ver staan die nou ook weer niet achter. Ik verwacht eigenlijk dat het een kwestie van tijd is voor het daar echt gaat lopen. Gelukkig krijgen we ze nog op bezoek en dat is al jaren een fijne wedstrijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Feyenoord. Geloof alleen echt niet meer in een PSV kampioenschap, tenzij er rare dingen gaan gebeuren in de competitie.
Niet dat ze zo ver achter staan, maar een combinatie van hoe het loopt bij zowel 020 als Feyenoord & hoe het juist niet loopt bij PSV... Ik zie hun nog wel meer punten verspelen tegen de Roda's van de competitie...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo ver staan die nou ook weer niet achter. Ik verwacht eigenlijk dat het een kwestie van tijd is voor het daar echt gaat lopen. Gelukkig krijgen we ze nog op bezoek en dat is al jaren een fijne wedstrijd.
Als je niet incidenteel een eurootje of 15 á 20 kan missen, heb je volgens mij een serieus liquiditeitsprobleem.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik haat jou weet je dat trouwens. Ik kan door jou niet uit dit weekend.
Die was ik zelfs vergeten zegt genoeg over die prijs. Kwart of halve finale EL is belangrijker dan de beker winnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1) Kampioenschap
2) Beker
3) Johan Cruijff Schaal
Dat is geen "prijs". Hang aan je verhaal dan niet het predicaat "prijs"quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was ik zelfs vergeten zegt genoeg over die prijs. Kwart of halve finale EL is belangrijker dan de beker winnen.
Hij weet dat ajax nooit meer verder zal komen dan dat. Sterker nog, ik denk dat hij (heeeeeel diep in z'n hart) wel weet dat ajax totaal incapabel is om Europees te spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen "prijs". Hang aan je verhaal dan niet het predicaat "prijs"
Dan had je dit seizoen beter op de beker kunnen richten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was ik zelfs vergeten zegt genoeg over die prijs. Kwart of halve finale EL is belangrijker dan de beker winnen.
Dat de Beker de makkelijkste manier is om Europa in te komen, vergeten teveel supporters...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan had je dit seizoen beter op de beker kunnen richten.
madquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd met de Beker, eh volgende ronde
En voor kleine clubs is de beker natuurlijk belangrijker dan een kampioenschap, gezien het je enige realistische kans is op een prijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat de Beker de makkelijkste manier is om Europa in te komen, vergeten teveel supporters...
Geen fysieke prijs nee. Valt alleen een heel stuk meer mee te winnen. Aanzien in Europa en het geld zijn stukken belangrijker dan een Bekerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen "prijs". Hang aan je verhaal dan niet het predicaat "prijs"
Allemachtig, alle registers gaan ook open hè, bij de sneuneuzen van de telegraaf.quote:Geheel tegen zijn gewoonte in wond Frank de Boer zich na afloop van Feyenoord-Ajax (1-0) vreselijk op over de arbitrage. ,,De scheidsrechter en zijn maatjes hebben de tweede helft niet gedaan wat ze moesten doen.” En daarmee had de trainer van Ajax een punt. Dat de 1-0 in de 95e minuut viel, terwijl er vier minuten extra speeltijd waren, was nog tot daar aan toe. Maar dat die voortkwam uit een vrije trap die geen vrije trap was en Dirk Kuyt een vermeende overtreding beging op (eigen)doelpuntenmaker Joël Veltman, maakte de druiven voor Ajax extra zuur.
Moet Ajax eerst een ploeg hebben die in Europa mee kan komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen fysieke prijs nee. Valt alleen een heel stuk meer mee te winnen. Aanzien in Europa en het geld zijn stukken belangrijker dan een Beker
De vrije trap ontstond meer dan zat seconden voor het einde van de 4 minuten blessuretijd. Ik vond het juist apart dat er niet direct na de aftrap is afgefloten. De zuurheid van het artikel straalt er vanaf, heeft weinig meer met objectieve journalistiek te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemachtig, alle registers gaan ook open hè, bij de sneuneuzen van de telegraaf.
Dit is tezamen met de poging om Kramer een schorsing aan te naaien toch wel het ultieme bewijs dat het au heeft gedaan bij dit clubblaadje. Zaten ze in de rust nog met een stijf piemeltje omdat het allemaal zo enorm goed en heersend en dominant was, en dan lig je even later uit het toernooi, boehoehoe.![]()
![]()
Ach in de EL kan elke ploeg ver komen dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moet Ajax eerst een ploeg hebben die in Europa mee kan komen.
Molde gaat hem winnen dit jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach in de EL kan elke ploeg ver komen dat zegt niet zoveel
En toch vind je het belangrijker dan het daadwerkelijk winnen van een prijs? Dat zegt genoeg over hoe wanhopig Ajax Europees mee wil tellen. Zelfs als het niets voorstelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach in de EL kan elke ploeg ver komen dat zegt niet zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |