Dankquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Samenvatting op sbs6 nu, is toch heerlijk man
Zo serieus hoeven we dat voetbal ook niet te nemen tochquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:16 schreef Roland010 het volgende:
[..]Zoveel felicitaties vanuit jullie kant had ik niet verwacht. Lijkt wel of veel Ajacieden er enigszins mee kunnen leven.
Ook al is het vriendschappelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zo serieus hoeven we dat voetbal ook niet te nemen toch![]()
Een bekerwedstrijd verliezen maakt me sowieso een stuk minder uit, maar dat mag je hier niet zeggen volgens mijBuiten dat speelde Ajax ook wel gewoon een prima eerste helft, wat ik van te voren totaal niet had verwacht.
Ik vond Van Beek echt matig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:32 schreef Tortugal het volgende:
Vermeer, Van Beek, Kongolo en El Ahmadi waren écht geweldig vandaag.
Die is het in de bus alweer vergeten...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:35 schreef Haringkop het volgende:
In the fucking dying seconds een eigen doelpunt !! Hahaha, die veltman moet zich zelf wel gaan snijden
Vergeet Veltman niet, weergaloze goal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:32 schreef Tortugal het volgende:
Vermeer, Van Beek, Kongolo en El Ahmadi waren écht geweldig vandaag.
Gaan nu gewoon voor het kampioenschap l. Denk dat ze het wel kunnen handelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:35 schreef Haringkop het volgende:
In the fucking dying seconds een eigen doelpunt !! Hahaha, die veltman moet zich zelf wel gaan snijden
nah laatste kwartier ging (voetballend) eigenlijk nergens over, tot dat veltman uit de bocht vloogquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Tweede helft was niet onaardig als ik dat zo weer zie.
Jawel maar ik ben wel gewoon in staat om het te relativeren, na een uurtje is het kut gevoel van verliezen wel gewoon weg bij mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al is het vriendschappelijk.
Klassieker blijft een klassieker.
Van Beekquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Blijft toch awkward om als doelman een goal te vieren...
Mooi, dan Veltman schorsen voor spelbederf, 2 potjes is dan geloof ik gebruikelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de samenvatting gekeken, was niks aan de hand bij Kramer. Verder leuke wedstrijd, prima tackle van Elia, goede uitslag.
Elia had niet heel veel in te brengen anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk man. Die Tete. Wat een domme waterdrager is die neger.
1-0 door een overtreding die waterdrager Tete maakte.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Elia had niet heel veel in te brengen anders.
nu je zegt, haha wat een koekwaus die vd heijdenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Beekook helemaal.los, geweldig. En jan arie jood denkt dat het een tegendoelpunt is, wil snel de aftrap nemen. Voelt zich nog erg joods denk ik.
Komt in de fox samenvatting niet eens voor, zegt genoeg denk ik dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:58 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af of ze die tik van Kramer bij Veltman weer 100x gaan herhalen, veltman zit nu al te huilen om een onderzoek
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=260224
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
Jongens, van harte gefeliciteerd met het winnen van de CL. Het is jullie gegund en het is nog verdiend ook.
Goeiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
Jongens, van harte gefeliciteerd met het winnen van de CL. Het is jullie gegund en het is nog verdiend ook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bij deze wil ik jullie feliciteren met het winnen van de CLEen ongelooflijke prestatie. Feest ze boys
Is echt een heerlijke speler ja. Zijn slidings zijn wereld top.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Oldground het volgende:
Snap dat enthousiasme rondom die Tete nu wel ja. Elia had een vrij moeilijke avond. Dat hij die laatste vrije trap veroorzaakte is (jeugdig) ongeluk.
Die deed het goed ja. Al had hij ook wel mazzel dat de scheids niet snel floot, vlak voor de winnende pakte hij elia ook nog randje 16 met 2 armen van achter.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Oldground het volgende:
Snap dat enthousiasme rondom die Tete nu wel ja. Elia had een vrij moeilijke avond. Dat hij die laatste vrije trap veroorzaakte is (jeugdig) ongeluk.
Laat 'm lekker gaan man, waarschijnlijk zijn dit de enige orgasmes voor de beste man.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:04 schreef H.FR het volgende:
Rijnmond.. "wat een feest, wat een orgie, wat lekker"
Klopt ja, was i.m.o. een grotere overtreding dan die laatste. Maar voor de rest waren al zijn tackles strak op de bal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die deed het goed ja. Al had hij ook wel mazzel dat de scheids niet snel floot, vlak voor de winnende pakte hij elia ook nog randje 16 met 2 armen van achter.
Ja, helaas een goed spelertjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:07 schreef Oldground het volgende:
[..]
Klopt ja, was i.m.o. een grotere overtreding dan die laatste. Maar voor de rest waren al zijn tackles strak op de bal.
Niet aan Kramer?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:13 schreef Henrys het volgende:
Nu Boeitius,Toornstra,Immers en Nelom niet meer spelen kan ik mij eigenlijk alleen nog aan Jan Arie irriteren.
Eigenlijk best knap dat we zoveel voor Boeitius hebben krijgen, die man is op zijn 25e al arbeidsongeschikt
Vind het ook onbegrijpelijk dat Botteghin zijn kans niet krijgt. Echt het maakt geen fluit uit dat hij rechtsbenig is net als van Beek.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:13 schreef Henrys het volgende:
Nu Boeitius,Toornstra,Immers en Nelom niet meer spelen kan ik mij eigenlijk alleen nog aan Jan Arie irriteren.
Eigenlijk best knap dat we zoveel voor Boeitius hebben krijgen, die man is op zijn 25e al arbeidsongeschikt
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Gaan jullie de winst vieren in het mooie oude centrum van Rotterdam?
haha, jan ariequote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Beekook helemaal.los, geweldig. En jan arie jood denkt dat het een tegendoelpunt is, wil snel de aftrap nemen. Voelt zich nog erg joods denk ik.
Nee man. Op mn zolderkamertje loerend op teletekst onder het genot van een jodenkoek.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Doen jullie nu toch ook nu jullie geen supportershome meer hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet je, ik vertrouw gewoon op De Bronck. Hij zal het wel goed zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook onbegrijpelijk dat Botteghin zijn kans niet krijgt. Echt het maakt geen fluit uit dat hij rechtsbenig is net als van Beek.
Gioquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Badum Tsss!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doen jullie nu toch ook nu jullie geen supportershome meer hebben
Nee, dat doet hij niet. Hij wil hem alleen niet passeren omdat hij nog geen fatale fout heeft gemaakt. Wat opzich begrijpelijk is, maar wel jammer voor Botteghin wat duidelijke de betere CV is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet je, ik vertrouw gewoon op De Bronck. Hij zal het wel goed zien
"Ook"quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doen jullie nu toch ook nu jullie geen supportershome meer hebben
Jullie hebben ook wat te vieren: je bent in tegenstelling tot de voorgaande 2 klassiekers dit keer niet helemaal de tyfus gespeeld.quote:
Geweldige verdediger juist.. zou goed bij Feyenoord passen. Bazoer vind ik ook een goeie. Deze wedstrijd was een goeie les voor Feyenoord. 1e helft veel te apathisch, 2e helft was precies hoe je Ajax moet bestrijden. Voetballend win je het niet snel van ze, met opportunistisch en fysiek spel gaat het stukken beter. De volgende zie ik ons ook wel winnen eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Wat lul jij nou? Vorig seizoen speelde Feyenoord zo enorm goed dat niemand begreep dat Ajax die wedstrijd wist te winnen....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hebben ook wat te vieren: je bent in tegenstelling tot de voorgaande 2 klassiekers dit keer niet helemaal de tyfus gespeeld.
Lees eens goed mafkees...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Vorig seizoen speelde Feyenoord zo enorm goed dat niemand begreep dat Ajax die wedstrijd wist te winnen....
Naar de tyfus gespeeld
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Dat zegt 'ie toch ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Vorig seizoen speelde Feyenoord zo enorm goed dat niemand begreep dat Ajax die wedstrijd wist te winnen....
Naar de tyfus gespeeld
Komt net terug van een blessurequote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Al heel wat verder dan Karsdorp.
Die was erg matig vandaag
Ja. Tast een blessure zijn talent en potentie ook aan dan?quote:
Zijn ook niet te vergelijken. Karsdorp moet wel nog veel werken aan zijn timing. Puur verdedigend is die Tete beter.quote:
Nee! Bazoer is de nieuwe Pogba!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Tast een blessure zijn talent en potentie ook aan dan?
Dus nogmaals: heel wat verder dan Karsdorp.
Dat jij hem een waterdrager noemt getuigd van bijzonder weinig kennis van voetbal. Je vind Bazoer ook middelmaat zeker?
Precies dit ja. Tete is me verdedigend enorm opgevallen. Karsdorp is af en toe wat onstuimig, maar talent heeft ie zeker. Ik had wel het idee dat ie niet alles kon geven vandaag, waarschijnlijk vanwege die blessure.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn ook niet te vergelijken. Karsdorp moet wel nog veel werken aan zijn timing. Puur verdedigend is die Tete beter.
Dat is jouw mening. Ik vind Tete zowel verdedigend als aanvallend beter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:32 schreef Brammess het volgende:
Tete is verdedigend verder, Karsdorp aanvallend.
Echt waar, is het zo moeilijk om te begrijpen dat ze niet te vergelijken zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Man, kan jij nou nooit eens echt de kwaliteiten van spelers van Ajax erkennen? Je moet gewoon toegeven dat Tete en Bazoer enorme talenten zijn die al erg volwassen spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee! Bazoer is de nieuwe Pogba!
En het is je vindt
Ik zeg al weken dat Tete de nieuwe Alves is en Bazoer de nieuwe Pogba. Dus wat lul je nou?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Man, kan jij nou nooit eens echt de kwaliteiten van spelers van Ajax erkennen? Je moet gewoon toegeven dat Tete en Bazoer enorme talenten zijn die al erg volwassen spelen.
Ik vind deze overwinning ook heerlijk, maar laat je toch niet zo kennen man.
Insinueer je nou dat Alves ook een waterdrager is?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zeg al weken dat Tete de nieuwe Alves is en Bazoer de nieuwe Pogba. Dus wat lul je nou?
Denk je echt dat mensen daar niet doorheen prikken? Je bent nogal vermoeiend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zeg al weken dat Tete de nieuwe Alves is en Bazoer de nieuwe Pogba. Dus wat lul je nou?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, met vliegen om zijn hoofd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat Alves ook een waterdrager is?
Haha ik had precies hetzelfde. Helaas voor mij is die van volgende week weer voor de tv.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat het goed is dat we ze niet 90 minuten van de mat hebben gespeeld en met 3-0 hebben gewonnen. Nu hebben de spelers zelf ook het idee dat het beter moet en dat ze Ajax alleen kunnen verslaan als ze niet zenuwachtig zijn en het voetbal van de 2e helft vanaf het begin moeten brengen.
Die van 2:08 vind ik wel de mooiste. Die ontlading bij het "gewone" publiek.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Wat is die Kuyt toch een atleet, je ziet iedereen over die reclameborden heenklimmen en hij springt er gewoon overheen alsof het niks isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Jammer dat het mooiste stuk er niet bij zit, namelijk de supporter die met zijn dikke kop vlak voor de camera ging staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Ik heb me weer dood lopen ergeren aan die gozer. Vooral eerste helft. Alleen maar terug naar Vermeer en af en toe breed naar van Beek. Wat een drama. Tweede helft schopte hij de bal tenminste vooruit, maar nog is hij achter de bal bijna een grotere clown dan Lex. En wat is er met z'n linker arm? Die gaat half omhoog zodra hij de bal krijgt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Droopie het volgende:
En heel apart, Jan-Arie vond ik de beste speler van vanavond.
Check deze baas dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 02:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jammer dat het mooiste stuk er niet bij zit, namelijk de supporter die met zijn dikke kop vlak voor de camera ging staan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:58 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af of ze die tik van Kramer bij Veltman weer 100x gaan herhalen, veltman zit nu al te huilen om een onderzoek
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=260224
Ik dacht precies hetzelfde. Helaas is dat echt een hele goede verdediger.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Oldground het volgende:
Wat De Bronck denk ik wel goed heeft gezien is dat we meer agressie op het middenveld nodig hadden (Vilhena ipv Veijinovic).quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet je, ik vertrouw gewoon op De Bronck. Hij zal het wel goed zien
Zo kun je fluiten naar dat uitfluiten natuurlijk.quote:Joël Veltman werd in het verleden nogal eens verweten te 'halfslachtig' te verdedigen. De laatste weken blinkt de centrumverdediger echter uit bij zijn club Ajax, en hij trekt woensdagavond dan ook vol zelfvertrouwen naar De Kuip. Veltman weet dat de sfeer in Rotterdam vijandig zal zijn naar Ajax toe, maar dat maakt hem eigenlijk helemaal niets uit.
De verdediger vertelt in gesprek met NUsport: "Ik vind het altijd heerlijke wedstrijden tegen Feyenoord in De Kuip. Er is altijd veel strijd, het lijkt net of iedereen twintig procent meer geeft. En als je er een paar keer gespeeld hebt, dan kun je de vijandige sfeer omzetten in iets positiefs. Ik denk dan: kom maar op, fluit me maar uit. Dat geeft alleen maar extra kracht."
De Klassieker gaat tussen twee teams met zelfvertrouwen, want beide Ajax en Feyenoord presteren sterk. "Ja, het wordt een wedstrijd tussen twee ploegen met vertrouwen. Net als wij spelen ze misschien nog niet altijd top, maar de resultaten zijn wel goed."
Die ontlading bij van Beek en Gio is echt prachtig. Pure Feyenoorders dat. Zo'n van Beek, da's gewoon een supporter die legaal op het veld staat.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |