Dankquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Samenvatting op sbs6 nu, is toch heerlijk man
Zo serieus hoeven we dat voetbal ook niet te nemen tochquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:16 schreef Roland010 het volgende:
[..]Zoveel felicitaties vanuit jullie kant had ik niet verwacht. Lijkt wel of veel Ajacieden er enigszins mee kunnen leven.
Ook al is het vriendschappelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zo serieus hoeven we dat voetbal ook niet te nemen toch![]()
Een bekerwedstrijd verliezen maakt me sowieso een stuk minder uit, maar dat mag je hier niet zeggen volgens mijBuiten dat speelde Ajax ook wel gewoon een prima eerste helft, wat ik van te voren totaal niet had verwacht.
Ik vond Van Beek echt matig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:32 schreef Tortugal het volgende:
Vermeer, Van Beek, Kongolo en El Ahmadi waren écht geweldig vandaag.
Die is het in de bus alweer vergeten...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:35 schreef Haringkop het volgende:
In the fucking dying seconds een eigen doelpunt !! Hahaha, die veltman moet zich zelf wel gaan snijden
Vergeet Veltman niet, weergaloze goal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:32 schreef Tortugal het volgende:
Vermeer, Van Beek, Kongolo en El Ahmadi waren écht geweldig vandaag.
Gaan nu gewoon voor het kampioenschap l. Denk dat ze het wel kunnen handelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:35 schreef Haringkop het volgende:
In the fucking dying seconds een eigen doelpunt !! Hahaha, die veltman moet zich zelf wel gaan snijden
nah laatste kwartier ging (voetballend) eigenlijk nergens over, tot dat veltman uit de bocht vloogquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Tweede helft was niet onaardig als ik dat zo weer zie.
Jawel maar ik ben wel gewoon in staat om het te relativeren, na een uurtje is het kut gevoel van verliezen wel gewoon weg bij mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al is het vriendschappelijk.
Klassieker blijft een klassieker.
Van Beekquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Boma het volgende:
Blijft toch awkward om als doelman een goal te vieren...
Mooi, dan Veltman schorsen voor spelbederf, 2 potjes is dan geloof ik gebruikelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de samenvatting gekeken, was niks aan de hand bij Kramer. Verder leuke wedstrijd, prima tackle van Elia, goede uitslag.
Elia had niet heel veel in te brengen anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk man. Die Tete. Wat een domme waterdrager is die neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |