Gelukkig maakt Lotte veel goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:48 schreef Fylax het volgende:
Wat een gejank, gehuil en gezeik. Idioot kutprogramma.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet dan je TV uit, ga lekker naar Sesamstraat kijken of naar een liveshow van Kinderen van Kinderen.
Ajax heeft toch niks weggegeven joh. De enige keer dat ik hem kneep was bij die kans die Gustafson drie kilometer hoog overjoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee . Maar je verwacht het gewoon : Feyenoord zet druk en Ajax trekt dat niet . En dan moet juist die slappeling een eigen goal maken , alsof het voorbestemd is
Ik kijk voor Lotte. De manier hoe haar handen door haar haar gaan. Super sexy.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet dan je TV uit, ga lekker naar Sesamstraat kijken of naar een liveshow van Kinderen van Kinderen.
Lotte lacht om Raymann..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:48 schreef Fylax het volgende:
Wat een gejank, gehuil en gezeik. Idioot kutprogramma.
[..]
[..]
Even serieus, hoe komt het dat jij zo laat mag opblijven?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Pietertje bukt richting zijn allochtone baasjes.
Ja die eigen goal , toen die slappeling als een kleuter zich liet naaien door Kuitquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch niks weggegeven joh. De enige keer dat ik hem kneep was bij die kans die Gustafson drie kilometer hoog overjoeg.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een gezellig avondje 'weg-met-ons'.
Ik ben 16, geen 8.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Even serieus, hoe komt het dat jij zo laat mag opblijven?
Toen keek ik niet, ik zat op de WC. Dit is geen grap. Ik ging net voor het nemen van de vrije trap naar de WC en ik hoorde mensen juichen beneden en ik wist genoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die eigen goal , toen die slappeling als een kleuter zich liet naaien door Kuit
quote:
Dat is best wel herkenbaar . Beetje de boel jinxen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen keek ik niet, ik zat op de WC. Dit is geen grap. Ik ging net voor het nemen van de vrije trap naar de WC en ik hoorde mensen juichen beneden en ik wist genoeg.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niet de fietsautist laten zien
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dankzij positieve discriminatie is er nu eerder "black privilege":
[ afbeelding ]
Leuke plaatjes. Heb je nog meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Daar gaat je gezondheidszorg Amerika:
[ afbeelding ]
Wel de tweede keer dat Ajax zich laat in de wedstrijd beet laat nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is best wel herkenbaar . Beetje de boel jinxen als je het mij vraagt
Deze is veelzeggend:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:54 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Leuke plaatjes. Heb je nog meer?
Is het tweede seizoen weer genot ja? Ik wacht maar even tot het hele seizoen klaar isquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Deze is veelzeggend:
[ afbeelding ]
Leermomenten dit, datquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel de tweede keer dat Ajax zich laat in de wedstrijd beet laat nemen.
Eerste 2 afleveringen zijn echt geweldigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het tweede seizoen weer genot ja? Ik wacht maar even tot het hele seizoen klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |