Lekker op Twitter gezeten, Fylax?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:41 schreef Fylax het volgende:
Ah joepie, weer een slinks propagandaprogramma met Policor-politie.
Dumpert houdt van mensen die zich gedragen als moraalridderquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Frans is agressief en gebruikt veel woorden. Ik denk dat dat onbewust toch imponeert. Je gaat je niet identificeren met zo'n losertje aan de telefoon.
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:41 schreef Coco98 het volgende:
Pauw is wel scherp met zijn woordgrappen.
Natuurlijk. Wist je dat je daar ook opiniemakers hebt?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Het is wel een feit als het op Facebook staat.
quote:
Als enorme frequent flyer:quote:
Ik zit al 1.5 jaar niet meer op Twitter.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker op Twitter gezeten, Fylax?
Nee, hij is gay.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Tofik Dibi is een beetje hersendood
Tofik Dibi dingt mee naar de treurwilgbokaal van de week. Het is dringen!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Tofik Dibi is een beetje hersendood
Met Dirk ''hypocriete incest'' Kuytquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tofik Dibi dingt mee naar de treurwilgbokaal van de week. Het is dringen!
Yup, laatst nog gezien bij Pauw. Jaloers op de scherpe meningen en de intelligente uiteenzetting daarvan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wist je dat je daar ook opiniemakers hebt?
En Michiel Kramer.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Dirk ''hypocriete incest'' Kuyt
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tofik Dibi dingt mee naar de treurwilgbokaal van de week. Het is dringen!
Echt he.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:45 schreef Grunge. het volgende:
Godsamme man, wat kan het mij nou schelen of een kassameisje een hoofddoek op heeft.
Dat heeft Dibi puur op eigen kracht gedaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Wat ik me afvraag, doen de blanken het ooit goed? Dibi is ook ooit door blanke mensen aangenomen als Tweede Kamerlid.
Hoe heb jij nou gekeken naar de tweede helft? Met kotsbak erbij?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Michiel heten .
Dan ben je al achterlijk
Absoluut, ze hebben iets melancholisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vindt echte oude treurwilgen eigenlijk best prachtig.
[ afbeelding ]
Vanwege zijn grote intellectuele capaciteit was het inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat heeft Dibi puur op eigen kracht gedaan.
Nee . Maar je verwacht het gewoon : Feyenoord zet druk en Ajax trekt dat niet . En dan moet juist die slappeling een eigen goal maken , alsof het voorbestemd isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb jij nou gekeken naar de tweede helft? Met kotsbak erbij?
Zet dan je TV uit, ga lekker naar Sesamstraat kijken of naar een liveshow van Kinderen van Kinderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:48 schreef Fylax het volgende:
Wat een gejank, gehuil en gezeik. Idioot kutprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |