abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:14:49 #63
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157385194
Die Schotse wick methode blaast m'n kleine voorraad er doorheen
Fasttech kan leveren, maar dat is ¤10 oid per 200 velletjes. Dacht slim te doen door het via eBay te kopen, dus niet

Ik neem wel wat van je over, zolang ik maar de vezendkosten mag betalen (+wat je kwijt wil aan velletjes en voor hoeveel ;))
Mai pben rai~!
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:27:45 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157385376
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:14 schreef KNAK het volgende:
Die Schotse wick methode blaast m'n kleine voorraad er doorheen
Fasttech kan leveren, maar dat is ¤10 oid per 200 velletjes. Dacht slim te doen door het via eBay te kopen, dus niet

Ik neem wel wat van je over, zolang ik maar de vezendkosten mag betalen (+wat je kwijt wil aan velletjes en voor hoeveel ;))
Ik betaalde destijds 10$ per 140, die seller vraagt nu 21 dollar
http://m.ebay.com/itm/300950675498
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157392581
Wat zijn de gemiddelde verzendtijden van Fasttech? Van verzending tot thuis? (Voor Nederland)
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:34:36 #66
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157392776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:25 schreef nitraat5 het volgende:
Wat zijn de gemiddelde verzendtijden van Fasttech? Van verzending tot thuis? (Voor Nederland)
2 tot 4 weken. Meestal 2-3, maar loopt wel eens uit. 9 dagen heb ik ook wel eens gehad.

Ofwel, je weet het nooit. Ligt er maar net aan hoe lang het ligt te wachten voor het wordt meegenomen op de boot.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157392878
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

2 tot 4 weken. Meestal 2-3, maar loopt wel eens uit. 9 dagen heb ik ook wel eens gehad.

Ofwel, je weet het nooit. Ligt er maar net aan hoe lang het ligt te wachten voor het wordt meegenomen op de boot.
Vrijdag werd het ingepakt en werd het aangeboden aan de mensen die het verzenden.. Gaat nog wel ff dus..
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:43:11 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157392918
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:41 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Vrijdag werd het ingepakt en werd het aangeboden aan de mensen die het verzenden.. Gaat nog wel ff dus..
Gewoon paniekerig 6x per dag de tracking bekijken zoals iedereen doet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157415195
Het afsluitings-rubbertje van de driptip van mijn Nautilus Mini 2 is uitgelebberd, mijn driptip valt er nu steeds uit :(.

Iemand advies voor wat een goede driptip vervanger? :)
BlaBlaBla
  zondag 8 november 2015 @ 22:58:56 #70
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157416138
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon paniekerig 6x per dag de tracking bekijken zoals iedereen doet.
Of een eurotje extra betalen voor een iets snellere bestelling
Mai pben rai~!
pi_157417750
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik betaalde destijds 10$ per 140, die seller vraagt nu 21 dollar
http://m.ebay.com/itm/300950675498
Maar die verkoopt nu zeker nog maar weinig. Want er zijn er nog genoeg die het voor minder dan een tientje doen.

Ik koop zelf altijd Koh Gen Do, kost het dubbele, ongeveer 11-12 dollar voor 80 sheets. Is er ondertussen alweer wat veranderd op wick gebied? Heb dat niet zo gevolgd moet ik zeggen.
  maandag 9 november 2015 @ 00:10:40 #72
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157417904
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:02 schreef Bowny het volgende:

[..]

Maar die verkoopt nu zeker nog maar weinig. Want er zijn er nog genoeg die het voor minder dan een tientje doen.

Ik koop zelf altijd Koh Gen Do, kost het dubbele, ongeveer 11-12 dollar voor 80 sheets. Is er ondertussen alweer wat veranderd op wick gebied? Heb dat niet zo gevolgd moet ik zeggen.
Wellicht heb je het al voorbij zien komen, maar


Voor je drippers. Ik doe sindsdien niet anders meer
Mai pben rai~!
pi_157418139
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef KNAK het volgende:

[..]

Of een eurotje extra betalen voor een iets snellere bestelling
Ik zag geen optie om het sneller te laten verzenden.. Anders maakt dat ene euro echt niks uit hoor.
  maandag 9 november 2015 @ 00:52:56 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157418196
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:43 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Ik zag geen optie om het sneller te laten verzenden.. Anders maakt dat ene euro echt niks uit hoor.
Op het einde kiezen via welke weg ( Singapore , malaysian etc, geloof ook PostNL trace mogelijkheid)
Heb zo een keer iets binnen 2.5 week ontvangen.

Zeer verslavende shop, dat FT
Mai pben rai~!
pi_157420168
Shop ook echt veel bij fasttech....nog 10 orders openstaan of iets dergelijks :-)
Mijn ervaring is dat als je boven de $20 bestelt (en dus track en trace krijgt) het dan meestal rond de 2 weken geleverd wordt....bij kleinere orders duurt het meestal > 1 maand.
Gaat ook via een andere methode heb ik het idee, als je op de foto van je pakje in fasttech kijkt zie je dat op goedkope bestellingen "economy" staat bij verzend wijze, bij pakjes > $20 niet.
pi_157421543
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:10 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wellicht heb je het al voorbij zien komen, maar


Voor je drippers. Ik doe sindsdien niet anders meer
Natuurlijk kende ik die al ;)

Ik bedoelde niet de manier van wicken, maar meer het soort materiaal wat weer een hype zou kunnen zijn.
pi_157422636
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:31 schreef Bowny het volgende:

[..]

Natuurlijk kende ik die al ;)

Ik bedoelde niet de manier van wicken, maar meer het soort materiaal wat weer een hype zou kunnen zijn.
Hennepvezels ;) .
  maandag 9 november 2015 @ 22:14:25 #78
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157436776
Was weer tijd om de lemo 2 schoon te maken / rewicken

Ik pak de wick en - oh ja!, ik heb titanium draad! -

Snel even coiltje gemaakt, erop gezet ( 7wrap 26g @3mm ), de yihi in Ti modus gezet, wick erin, juice erop, en.... .... "Dry coil - no liquid"

:?

Ook settings veranderen in tcr adjustment ; geen verschil. Even snel zoeken of dit een bekend probleem is geeft geen resultaat

Ik ga wel vrolijk verder met kanthal ;(
Mai pben rai~!
pi_157442048
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:14 schreef KNAK het volgende:
Was weer tijd om de lemo 2 schoon te maken / rewicken

Ik pak de wick en - oh ja!, ik heb titanium draad! -

Snel even coiltje gemaakt, erop gezet ( 7wrap 26g @3mm ), de yihi in Ti modus gezet, wick erin, juice erop, en.... .... "Dry coil - no liquid"

:?

Ook settings veranderen in tcr adjustment ; geen verschil. Even snel zoeken of dit een bekend probleem is geeft geen resultaat

Ik ga wel vrolijk verder met kanthal ;(
Weerstand gelocked?
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:23:21 #80
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157448199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 07:59 schreef Bowny het volgende:

[..]

Weerstand gelocked?
:X
...oeps

Vanavond weer even proberen
:+
Mai pben rai~!
pi_157448314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:23 schreef KNAK het volgende:

[..]

:X
...oeps

Vanavond weer even proberen
:+ :+
:o :+
pi_157450739
http://www.mupload.nl/img/humhyexwn7r.jpg

Dit betekend toch dat tie afgeleverd is? :?
Ik heb hem nog niet..
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:36:14 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157450846
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:31 schreef nitraat5 het volgende:
http://www.mupload.nl/img/humhyexwn7r.jpg

Dit betekend toch dat tie afgeleverd is? :?
Ik heb hem nog niet..
nee haha. Dan heeft t postbedrijf hem ontvangen van de shop.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157451377
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

nee haha. Dan heeft t postbedrijf hem ontvangen van de shop.
Nu pas? Pfff het moet nog verzonden worden dus..
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:55:09 #85
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157452214
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:05 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Nu pas? Pfff het moet nog verzonden worden dus..
Het volgende zou zijn 'dispatched to country (NL)' - melding
Dan nog 'arrived destination country'- het inklaar proces @ customs

Houd maar rekening met nog 1.5 / 2 weekjes :p


Maand moeten wachten. Maar die ¤4 meer dan waard :)


Vanavond maar een puff party houden :Y)

[ Bericht 7% gewijzigd door KNAK op 10-11-2015 18:04:15 ]
Mai pben rai~!
  woensdag 11 november 2015 @ 05:53:20 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157463486
Ik vind um wel wel kewl denk ik, hij is is in ieder geval apart.. dual 18650 is voor sissy's _O_

http://www.smokesmarter.nl/wismec-reuleaux-dna200-box-mod.html

Sorry KNAK, gaat je weer 200 kosten. 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 november 2015 @ 08:33:18 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157464145
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 05:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind um wel wel kewl denk ik, hij is is in ieder geval apart.. dual 18650 is voor sissy's _O_

http://www.smokesmarter.nl/wismec-reuleaux-dna200-box-mod.html

Sorry KNAK, gaat je weer 200 kosten. 8-)
200 euro. :'). 200W :'). 3 batterijen. :').

Wat ik overigens wel apart vind, is dat mijn Cloupor Mini op 7W mega damp gaf en op 20W stak je de coil binnen 2 seconden in de hens.
Nu ik de Evic Mini heb, moet ik veel hoger dampen. Damp nu op 20W en krijg hetzelfde effect als 7W op de Cloupor. Heb echter nu op 20W geen enkele vorm van verbranding van de coil.
Is dat gewoon kwaliteitsverschil?
  woensdag 11 november 2015 @ 08:37:12 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157464193
Niet alle chips zijn gelijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2015 @ 12:14:50 #89
230491 Zith
pls tip
pi_157467366
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

200 euro. :'). 200W :'). 3 batterijen. :').

Wat ik overigens wel apart vind, is dat mijn Cloupor Mini op 7W mega damp gaf en op 20W stak je de coil binnen 2 seconden in de hens.
Nu ik de Evic Mini heb, moet ik veel hoger dampen. Damp nu op 20W en krijg hetzelfde effect als 7W op de Cloupor. Heb echter nu op 20W geen enkele vorm van verbranding van de coil.
Is dat gewoon kwaliteitsverschil?
Cloupor mini heeft geen step-down, dus de batterij kan niet onder zijn passieve voltage (3.3-3.8) gaan. Bij 7W en 0.5 ohm zou er 1.8 Volt gevraagt moeten worden, kan dus niet zonder step-down dus gaat het naar ~25 Watt.

Je noemt 20 W als vergelijkbaar, dat zou kunnen bij bijvoorbeeld 0.6 ohm en 3.5 Volt
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 11 november 2015 @ 14:11:53 #90
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157469289
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 05:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind um wel wel kewl denk ik, hij is is in ieder geval apart.. dual 18650 is voor sissy's _O_

http://www.smokesmarter.nl/wismec-reuleaux-dna200-box-mod.html

Sorry KNAK, gaat je weer 200 kosten. 8-)
;(
Dit soort info is niet goed

Zit alle reviews al te bekijken en ben toch wel erg geïnteresseerd. Heerlijk klein voor 3 18650's, 200w wat ik ook een keer wil hebben daar ik met quadcoils op de Yihi niet genoeg heb aan 75w

Zucht... Ga ik wéér...


Edit
Is maar goed dat ie nu niet te koop is <--- edit dus wel, ook al voor $150 gezien
Reviews laten zien dat ie op 70w 1.5 dag meegaat.
Enige is nog de bouw en reviews over de chip zelf aanhoren.



[ Bericht 5% gewijzigd door KNAK op 11-11-2015 17:42:22 ]
Mai pben rai~!
  donderdag 12 november 2015 @ 00:06:51 #91
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_157483618
Ik rook op het moment nog gauw een pakje sigaretten per dag. Ik vind het heerlijk hoor, maar het is voor mij gewoon een soort van macht der gewoonte geworden, elk moment maar een peuk op te steken. Eigenlijk wil ik er van af, maar zie mezelf niet heel snel definitief stoppen met roken.

Iemand attendeerde mij op elektronisch roken/dampen. Wel eens eerder over nagedacht, maar nooit iets mee gedaan. Momenteel neig ik er wel na het toch wellicht te overwegen.

Iemand suggesties voor een goede startersset? Prijs is niet direct heel relevant. Het gaat me vooral om de "ervaring", gebruiksgemak en betrouwbaarheid.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 12 november 2015 @ 00:41:04 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157483969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 00:06 schreef M1stral het volgende:
Ik rook op het moment nog gauw een pakje sigaretten per dag. Ik vind het heerlijk hoor, maar het is voor mij gewoon een soort van macht der gewoonte geworden, elk moment maar een peuk op te steken. Eigenlijk wil ik er van af, maar zie mezelf niet heel snel definitief stoppen met roken.

Iemand attendeerde mij op elektronisch roken/dampen. Wel eens eerder over nagedacht, maar nooit iets mee gedaan. Momenteel neig ik er wel na het toch wellicht te overwegen.

Iemand suggesties voor een goede startersset? Prijs is niet direct heel relevant. Het gaat me vooral om de "ervaring", gebruiksgemak en betrouwbaarheid.
Dan moet je het fenomeen 'startersset' meteen uit je hoofd zetten.

Een maatje van me pas aan een Evic VTC met een tank geholpen, kost wel wat met lader en 2 batterijen erbij enzo, maar hij heeft 'smiddags zijn peuken weggegeven, en sindsdien niet meer gerookt. Ga je voor iets goedkoops is de kans redelijk tot groot dat je door minder bevredigende resultaten en smaakgebrek (al is alles beter qua smaak als een analoogje), je de pijp aan Maarten geeft en weer lekker naar de peukenboer gaat hobbelen.

125¤ is tussen je oren veel geld, maar reken maar eens uit hoe rap je dat hebt terugverdiend door het laten liggen van je siggies.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 12 november 2015 @ 00:46:36 #93
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_157484038
Starterset was dan ook de enige juiste benaming die me te binnen schoot. Ik wil gewoon iets waarmee ik uit de voeten kan. Prijs is niet direct relevant.

Nogmaals, de ervaring, het gebruiksgemak en derlijke. Het liefst wel iets met een wat "slimmer" profiel,
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')