abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2015 @ 14:40:44 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157335578
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:54 schreef Kreator het volgende:
Vorige week mijn bestelling van de D2 gecancelled ivm enorme levertijden. Vandaag toch maar een Joyetech Evic VTC Mini gekocht in Nederland.
Lijkt me een mooi apparaat, zeker met de firmware upgrades.
Én hij is een stuk lichter als een D2 ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 november 2015 @ 15:52:03 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157337179
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Én hij is een stuk lichter als een D2 ;)
En hij heeft native stepdown. Dus ik zal er wel blij mee zijn.

Word zo langzamerhand toch wel knettergek van het feit dat ik niet kan zien hoe ver mijn batterij is, door de bug op mijn huidige.
pi_157349933
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:54 schreef Kreator het volgende:
Vorige week mijn bestelling van de D2 gecancelled ivm enorme levertijden. Vandaag toch maar een Joyetech Evic VTC Mini gekocht in Nederland.
Lijkt me een mooi apparaat, zeker met de firmware upgrades.
Das mooi kut. Mijne wordt nu gepackaged, status "ships next day"

Ik wilde de VTC mini er ook nog bij hebben, maar vind de formfactor net wat minder mooi en als ik zo rond lees veel te veel problemen met Ti-draad.

iSticks en Cloupor liggen nu ergens op een vuilnisbelt :)

Edit: Oh, ik lees net dat firmware V1.3 voor de VTC is uitgebracht voor SS ondersteuning. Dat is wel nice!

Edit 2: Fuck it, bestel die er ook nog maar bij.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bowny op 05-11-2015 23:10:54 ]
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:11:56 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157353332
Ik heb ook een d2 besteld, met een UD bellus. Hopen dat 3fvape opschiet.

Voor 60 euro een 75 watt tempsensed mod met een goede rdta (maat heeft de bellus en was impressed, vond hem beter dan de aromamizer), mooie tijden om te dampen :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 november 2015 @ 10:36:17 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157355060
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef Bowny het volgende:

Das mooi kut. Mijne wordt nu gepackaged, status "ships next day"

Ja, daar heeft die van mij ook een maand op gestaan. Paar keer contact gehad en dan kreeg ik te horen dat hij een week later binnen kon komen. gecancelled dus. Wist ook wel dat je bij Fasttech nooit iets moet bestellen als het niet op voorraad is, maar had er niet zo op gelet.

Hopelijk heb jij meer geluk/geduld.

(ik had ook wel een beetje buyers-remorse toen ik er achter kwam dat er geen stepdown op de d2 zat en de volgende dag allerlei lovende shit las over de Joyetech.)
pi_157355455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb ook een d2 besteld, met een UD bellus. Hopen dat 3fvape opschiet.

Voor 60 euro een 75 watt tempsensed mod met een goede rdta (maat heeft de bellus en was impressed, vond hem beter dan de aromamizer), mooie tijden om te dampen :)
Ziet er leuk uit die Bellus. Ben groot UD fan geworden. Alleen jammer van de 2-post deck, dat gekut doe ik echt niet meer :) Geen probleem natuurlijk als 'm gewoon in single mode gebruikt.
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:08:18 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157355588
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:00 schreef Bowny het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit die Bellus. Ben groot UD fan geworden. Alleen jammer van de 2-post deck, dat gekut doe ik echt niet meer :) Geen probleem natuurlijk als 'm gewoon in single mode gebruikt.
Daarom heb ik hem ook gekocht. Dual coil is me teveel geklooi. Aromamizer kan weer niet in single mode. en die is ook nog eens wat duurder
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 november 2015 @ 19:22:00 #57
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157365707
Bevalt goed, die vtc mini. Wel wat hoger in de wattages, maar leuke features.
  zaterdag 7 november 2015 @ 00:58:50 #58
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157374949
Is die velocity al aangekomen? (Marc, geloof ik)
Mai pben rai~!
pi_157377645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:58 schreef KNAK het volgende:
Is die velocity al aangekomen? (Marc, geloof ik)
nee :(
10 oktober laat besteld. 12 oktober verstuurd.
7 november nog niet binnen.
zo maar even een ticket aanmaken bij fasttech.
de tot 20 dagen levertijd is nu wel voorbij.
vorige zending kwam binnen 2 weken, omdat er wat in back order stond. wist ik. geen probleem.
maar dit was op voorraad en snel verstuurd.
de vorige keer dat dat zo was, was het er in 9 dagen.
nu al bijna factortje 3 :(

geen track en trace, helaas.
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:44:50 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157379302
D2 en bellus zijn al onderweg.

Besteld bij www.3fvape.com . fijne shop, goede prijzen en goede Customer support, itt dat vertiefte Gearbest. Had er al eens eerder besteld.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:14:45 #61
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157379742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:31 schreef marc0871 het volgende:

[..]

nee :(
10 oktober laat besteld. 12 oktober verstuurd.
7 november nog niet binnen.
zo maar even een ticket aanmaken bij fasttech.
de tot 20 dagen levertijd is nu wel voorbij.
vorige zending kwam binnen 2 weken, omdat er wat in back order stond. wist ik. geen probleem.
maar dit was op voorraad en snel verstuurd.
de vorige keer dat dat zo was, was het er in 9 dagen.
nu al bijna factortje 3 :(

geen track en trace, helaas.
Gewoon nog wat langer wachten, die zooi komt spontaan ineens aan. Heb al heul wat van fasttech besteld tot nu toe, alles altijd ontvangen, soms een dikke maand later, maar het komt.

Ik heb trouwens via eBay een zak van 200 vellen puff katoen besteld. Geraamde levering laatste week van october. Nog steeds niet binnen. Nu lees ik dat de verkoper vaak het laat afweten iets op te sturen. Het gaat maar om ¤4 , maar is het eenvoudig bezwaar aan te tekenen? Aankoop via Paypal geweest. Iemand weleens in verweer gegaan, en heeft het nut?
Mai pben rai~!
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:19:38 #62
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157379820
Had je moeten zeggen, ik heb er nog wel een paar liggen :P heb destijds 140 gekocht. Die zijn niet op voor de volgende wickhype
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:14:49 #63
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157385194
Die Schotse wick methode blaast m'n kleine voorraad er doorheen
Fasttech kan leveren, maar dat is ¤10 oid per 200 velletjes. Dacht slim te doen door het via eBay te kopen, dus niet

Ik neem wel wat van je over, zolang ik maar de vezendkosten mag betalen (+wat je kwijt wil aan velletjes en voor hoeveel ;))
Mai pben rai~!
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:27:45 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157385376
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:14 schreef KNAK het volgende:
Die Schotse wick methode blaast m'n kleine voorraad er doorheen
Fasttech kan leveren, maar dat is ¤10 oid per 200 velletjes. Dacht slim te doen door het via eBay te kopen, dus niet

Ik neem wel wat van je over, zolang ik maar de vezendkosten mag betalen (+wat je kwijt wil aan velletjes en voor hoeveel ;))
Ik betaalde destijds 10$ per 140, die seller vraagt nu 21 dollar
http://m.ebay.com/itm/300950675498
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157392581
Wat zijn de gemiddelde verzendtijden van Fasttech? Van verzending tot thuis? (Voor Nederland)
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:34:36 #66
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157392776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:25 schreef nitraat5 het volgende:
Wat zijn de gemiddelde verzendtijden van Fasttech? Van verzending tot thuis? (Voor Nederland)
2 tot 4 weken. Meestal 2-3, maar loopt wel eens uit. 9 dagen heb ik ook wel eens gehad.

Ofwel, je weet het nooit. Ligt er maar net aan hoe lang het ligt te wachten voor het wordt meegenomen op de boot.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157392878
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

2 tot 4 weken. Meestal 2-3, maar loopt wel eens uit. 9 dagen heb ik ook wel eens gehad.

Ofwel, je weet het nooit. Ligt er maar net aan hoe lang het ligt te wachten voor het wordt meegenomen op de boot.
Vrijdag werd het ingepakt en werd het aangeboden aan de mensen die het verzenden.. Gaat nog wel ff dus..
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:43:11 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157392918
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:41 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Vrijdag werd het ingepakt en werd het aangeboden aan de mensen die het verzenden.. Gaat nog wel ff dus..
Gewoon paniekerig 6x per dag de tracking bekijken zoals iedereen doet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157415195
Het afsluitings-rubbertje van de driptip van mijn Nautilus Mini 2 is uitgelebberd, mijn driptip valt er nu steeds uit :(.

Iemand advies voor wat een goede driptip vervanger? :)
BlaBlaBla
  zondag 8 november 2015 @ 22:58:56 #70
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157416138
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 23:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon paniekerig 6x per dag de tracking bekijken zoals iedereen doet.
Of een eurotje extra betalen voor een iets snellere bestelling
Mai pben rai~!
pi_157417750
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik betaalde destijds 10$ per 140, die seller vraagt nu 21 dollar
http://m.ebay.com/itm/300950675498
Maar die verkoopt nu zeker nog maar weinig. Want er zijn er nog genoeg die het voor minder dan een tientje doen.

Ik koop zelf altijd Koh Gen Do, kost het dubbele, ongeveer 11-12 dollar voor 80 sheets. Is er ondertussen alweer wat veranderd op wick gebied? Heb dat niet zo gevolgd moet ik zeggen.
  maandag 9 november 2015 @ 00:10:40 #72
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157417904
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:02 schreef Bowny het volgende:

[..]

Maar die verkoopt nu zeker nog maar weinig. Want er zijn er nog genoeg die het voor minder dan een tientje doen.

Ik koop zelf altijd Koh Gen Do, kost het dubbele, ongeveer 11-12 dollar voor 80 sheets. Is er ondertussen alweer wat veranderd op wick gebied? Heb dat niet zo gevolgd moet ik zeggen.
Wellicht heb je het al voorbij zien komen, maar


Voor je drippers. Ik doe sindsdien niet anders meer
Mai pben rai~!
pi_157418139
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef KNAK het volgende:

[..]

Of een eurotje extra betalen voor een iets snellere bestelling
Ik zag geen optie om het sneller te laten verzenden.. Anders maakt dat ene euro echt niks uit hoor.
  maandag 9 november 2015 @ 00:52:56 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157418196
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:43 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Ik zag geen optie om het sneller te laten verzenden.. Anders maakt dat ene euro echt niks uit hoor.
Op het einde kiezen via welke weg ( Singapore , malaysian etc, geloof ook PostNL trace mogelijkheid)
Heb zo een keer iets binnen 2.5 week ontvangen.

Zeer verslavende shop, dat FT
Mai pben rai~!
pi_157420168
Shop ook echt veel bij fasttech....nog 10 orders openstaan of iets dergelijks :-)
Mijn ervaring is dat als je boven de $20 bestelt (en dus track en trace krijgt) het dan meestal rond de 2 weken geleverd wordt....bij kleinere orders duurt het meestal > 1 maand.
Gaat ook via een andere methode heb ik het idee, als je op de foto van je pakje in fasttech kijkt zie je dat op goedkope bestellingen "economy" staat bij verzend wijze, bij pakjes > $20 niet.
pi_157421543
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:10 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wellicht heb je het al voorbij zien komen, maar


Voor je drippers. Ik doe sindsdien niet anders meer
Natuurlijk kende ik die al ;)

Ik bedoelde niet de manier van wicken, maar meer het soort materiaal wat weer een hype zou kunnen zijn.
pi_157422636
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:31 schreef Bowny het volgende:

[..]

Natuurlijk kende ik die al ;)

Ik bedoelde niet de manier van wicken, maar meer het soort materiaal wat weer een hype zou kunnen zijn.
Hennepvezels ;) .
  maandag 9 november 2015 @ 22:14:25 #78
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157436776
Was weer tijd om de lemo 2 schoon te maken / rewicken

Ik pak de wick en - oh ja!, ik heb titanium draad! -

Snel even coiltje gemaakt, erop gezet ( 7wrap 26g @3mm ), de yihi in Ti modus gezet, wick erin, juice erop, en.... .... "Dry coil - no liquid"

:?

Ook settings veranderen in tcr adjustment ; geen verschil. Even snel zoeken of dit een bekend probleem is geeft geen resultaat

Ik ga wel vrolijk verder met kanthal ;(
Mai pben rai~!
pi_157442048
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:14 schreef KNAK het volgende:
Was weer tijd om de lemo 2 schoon te maken / rewicken

Ik pak de wick en - oh ja!, ik heb titanium draad! -

Snel even coiltje gemaakt, erop gezet ( 7wrap 26g @3mm ), de yihi in Ti modus gezet, wick erin, juice erop, en.... .... "Dry coil - no liquid"

:?

Ook settings veranderen in tcr adjustment ; geen verschil. Even snel zoeken of dit een bekend probleem is geeft geen resultaat

Ik ga wel vrolijk verder met kanthal ;(
Weerstand gelocked?
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:23:21 #80
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157448199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 07:59 schreef Bowny het volgende:

[..]

Weerstand gelocked?
:X
...oeps

Vanavond weer even proberen
:+
Mai pben rai~!
pi_157448314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:23 schreef KNAK het volgende:

[..]

:X
...oeps

Vanavond weer even proberen
:+ :+
:o :+
pi_157450739
http://www.mupload.nl/img/humhyexwn7r.jpg

Dit betekend toch dat tie afgeleverd is? :?
Ik heb hem nog niet..
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:36:14 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157450846
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:31 schreef nitraat5 het volgende:
http://www.mupload.nl/img/humhyexwn7r.jpg

Dit betekend toch dat tie afgeleverd is? :?
Ik heb hem nog niet..
nee haha. Dan heeft t postbedrijf hem ontvangen van de shop.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157451377
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

nee haha. Dan heeft t postbedrijf hem ontvangen van de shop.
Nu pas? Pfff het moet nog verzonden worden dus..
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:55:09 #85
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157452214
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:05 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Nu pas? Pfff het moet nog verzonden worden dus..
Het volgende zou zijn 'dispatched to country (NL)' - melding
Dan nog 'arrived destination country'- het inklaar proces @ customs

Houd maar rekening met nog 1.5 / 2 weekjes :p


Maand moeten wachten. Maar die ¤4 meer dan waard :)


Vanavond maar een puff party houden :Y)

[ Bericht 7% gewijzigd door KNAK op 10-11-2015 18:04:15 ]
Mai pben rai~!
  woensdag 11 november 2015 @ 05:53:20 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157463486
Ik vind um wel wel kewl denk ik, hij is is in ieder geval apart.. dual 18650 is voor sissy's _O_

http://www.smokesmarter.nl/wismec-reuleaux-dna200-box-mod.html

Sorry KNAK, gaat je weer 200 kosten. 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 november 2015 @ 08:33:18 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157464145
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 05:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind um wel wel kewl denk ik, hij is is in ieder geval apart.. dual 18650 is voor sissy's _O_

http://www.smokesmarter.nl/wismec-reuleaux-dna200-box-mod.html

Sorry KNAK, gaat je weer 200 kosten. 8-)
200 euro. :'). 200W :'). 3 batterijen. :').

Wat ik overigens wel apart vind, is dat mijn Cloupor Mini op 7W mega damp gaf en op 20W stak je de coil binnen 2 seconden in de hens.
Nu ik de Evic Mini heb, moet ik veel hoger dampen. Damp nu op 20W en krijg hetzelfde effect als 7W op de Cloupor. Heb echter nu op 20W geen enkele vorm van verbranding van de coil.
Is dat gewoon kwaliteitsverschil?
  woensdag 11 november 2015 @ 08:37:12 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157464193
Niet alle chips zijn gelijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2015 @ 12:14:50 #89
230491 Zith
pls tip
pi_157467366
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

200 euro. :'). 200W :'). 3 batterijen. :').

Wat ik overigens wel apart vind, is dat mijn Cloupor Mini op 7W mega damp gaf en op 20W stak je de coil binnen 2 seconden in de hens.
Nu ik de Evic Mini heb, moet ik veel hoger dampen. Damp nu op 20W en krijg hetzelfde effect als 7W op de Cloupor. Heb echter nu op 20W geen enkele vorm van verbranding van de coil.
Is dat gewoon kwaliteitsverschil?
Cloupor mini heeft geen step-down, dus de batterij kan niet onder zijn passieve voltage (3.3-3.8) gaan. Bij 7W en 0.5 ohm zou er 1.8 Volt gevraagt moeten worden, kan dus niet zonder step-down dus gaat het naar ~25 Watt.

Je noemt 20 W als vergelijkbaar, dat zou kunnen bij bijvoorbeeld 0.6 ohm en 3.5 Volt
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 11 november 2015 @ 14:11:53 #90
24329 KNAK
ff w88,......
pi_157469289
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 05:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind um wel wel kewl denk ik, hij is is in ieder geval apart.. dual 18650 is voor sissy's _O_

http://www.smokesmarter.nl/wismec-reuleaux-dna200-box-mod.html

Sorry KNAK, gaat je weer 200 kosten. 8-)
;(
Dit soort info is niet goed

Zit alle reviews al te bekijken en ben toch wel erg geïnteresseerd. Heerlijk klein voor 3 18650's, 200w wat ik ook een keer wil hebben daar ik met quadcoils op de Yihi niet genoeg heb aan 75w

Zucht... Ga ik wéér...


Edit
Is maar goed dat ie nu niet te koop is <--- edit dus wel, ook al voor $150 gezien
Reviews laten zien dat ie op 70w 1.5 dag meegaat.
Enige is nog de bouw en reviews over de chip zelf aanhoren.



[ Bericht 5% gewijzigd door KNAK op 11-11-2015 17:42:22 ]
Mai pben rai~!
  donderdag 12 november 2015 @ 00:06:51 #91
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_157483618
Ik rook op het moment nog gauw een pakje sigaretten per dag. Ik vind het heerlijk hoor, maar het is voor mij gewoon een soort van macht der gewoonte geworden, elk moment maar een peuk op te steken. Eigenlijk wil ik er van af, maar zie mezelf niet heel snel definitief stoppen met roken.

Iemand attendeerde mij op elektronisch roken/dampen. Wel eens eerder over nagedacht, maar nooit iets mee gedaan. Momenteel neig ik er wel na het toch wellicht te overwegen.

Iemand suggesties voor een goede startersset? Prijs is niet direct heel relevant. Het gaat me vooral om de "ervaring", gebruiksgemak en betrouwbaarheid.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 12 november 2015 @ 00:41:04 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157483969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 00:06 schreef M1stral het volgende:
Ik rook op het moment nog gauw een pakje sigaretten per dag. Ik vind het heerlijk hoor, maar het is voor mij gewoon een soort van macht der gewoonte geworden, elk moment maar een peuk op te steken. Eigenlijk wil ik er van af, maar zie mezelf niet heel snel definitief stoppen met roken.

Iemand attendeerde mij op elektronisch roken/dampen. Wel eens eerder over nagedacht, maar nooit iets mee gedaan. Momenteel neig ik er wel na het toch wellicht te overwegen.

Iemand suggesties voor een goede startersset? Prijs is niet direct heel relevant. Het gaat me vooral om de "ervaring", gebruiksgemak en betrouwbaarheid.
Dan moet je het fenomeen 'startersset' meteen uit je hoofd zetten.

Een maatje van me pas aan een Evic VTC met een tank geholpen, kost wel wat met lader en 2 batterijen erbij enzo, maar hij heeft 'smiddags zijn peuken weggegeven, en sindsdien niet meer gerookt. Ga je voor iets goedkoops is de kans redelijk tot groot dat je door minder bevredigende resultaten en smaakgebrek (al is alles beter qua smaak als een analoogje), je de pijp aan Maarten geeft en weer lekker naar de peukenboer gaat hobbelen.

125¤ is tussen je oren veel geld, maar reken maar eens uit hoe rap je dat hebt terugverdiend door het laten liggen van je siggies.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 12 november 2015 @ 00:46:36 #93
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_157484038
Starterset was dan ook de enige juiste benaming die me te binnen schoot. Ik wil gewoon iets waarmee ik uit de voeten kan. Prijs is niet direct relevant.

Nogmaals, de ervaring, het gebruiksgemak en derlijke. Het liefst wel iets met een wat "slimmer" profiel,
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 12 november 2015 @ 08:40:56 #94
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157485774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 00:46 schreef M1stral het volgende:
Starterset was dan ook de enige juiste benaming die me te binnen schoot. Ik wil gewoon iets waarmee ik uit de voeten kan. Prijs is niet direct relevant.

Nogmaals, de ervaring, het gebruiksgemak en derlijke. Het liefst wel iets met een wat "slimmer" profiel,
zon vtc mini of kanger subox is echt goed. Tegenwoordig is het allemaal echt een stuk makkelijk. Een jaar geleden moest je zelf klooien voor een goede damp, tegenwoordig kan iedereen goed dampen :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 november 2015 @ 08:53:10 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157485910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Cloupor mini heeft geen step-down, dus de batterij kan niet onder zijn passieve voltage (3.3-3.8) gaan. Bij 7W en 0.5 ohm zou er 1.8 Volt gevraagt moeten worden, kan dus niet zonder step-down dus gaat het naar ~25 Watt.

Je noemt 20 W als vergelijkbaar, dat zou kunnen bij bijvoorbeeld 0.6 ohm en 3.5 Volt
Dat zal het zijn idd. Bedankt voor de uitleg.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 november 2015 @ 08:57:43 #96
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_157485972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 00:46 schreef M1stral het volgende:
Starterset was dan ook de enige juiste benaming die me te binnen schoot. Ik wil gewoon iets waarmee ik uit de voeten kan. Prijs is niet direct relevant.

Nogmaals, de ervaring, het gebruiksgemak en derlijke. Het liefst wel iets met een wat "slimmer" profiel,
En in aanvulling op wat Catch zegt: een subtank mini.
En dan heb je batterijen (18650) nodig, een batterij-lader, coils en liquid.

Klinkt ingewikkeld, is het niet. Heb je geen haast, bestel de tank en de mod in China en de batterij-dingen bij nkon.nl
Anders zijn er genoeg Nederlandse shops die het ook verkopen.
pi_157489919
Mijn emow is uit mijn kontzak in de wc gevallen en nu doet tie het niet meer ;( is het ding nog te redden ?
Normaal doe ik hem in mijn laars als ik moet werken maar die had ik nu niet aan (voor degene die gaan vragen waarom in je kontzak )
pi_157490418
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:47 schreef Sorella het volgende:
Mijn emow is uit mijn kontzak in de wc gevallen en nu doet tie het niet meer ;( is het ding nog te redden ?
Normaal doe ik hem in mijn laars als ik moet werken maar die had ik nu niet aan (voor degene die gaan vragen waarom in je kontzak )
_O-

Wilde je effe lekker dampen tijdens het poepen gebeurt er dit :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')