alleen zo jammer van die siliconen ring als afc.quote:Op zondag 29 november 2015 02:56 schreef Catch22- het volgende:
Maat van me had die aromamizer, volgens mij een goede tank
ja die is niet zo mooi.quote:Op zondag 29 november 2015 11:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
alleen zo jammer van die siliconen ring als afc.
dat is toch geen potje, man.
Op het moment dual coil 10wraps 3mm @ 0.4mm titanium (.4mm is enige wat ik in huis heb)quote:
Ik heb nog niet echt een knalbuild gemaakt. Ik damp TC Ti op de Subtank Mini op 0.16ohm, 5/6 wraps ID2.5mm @ 200-210 gradenquote:Op zondag 29 november 2015 16:21 schreef KNAK het volgende:
[..]
Op het moment dual coil 10wraps 3mm @ 0.4mm titanium (.4mm is enige wat ik in huis heb)
0.22ohm, 240graden in velocity
Werkt lekker
Vanavond een ander build erin knallen. Roep eens watflinke knalbuild!
voor die prijs? Lomp ding met single 18650, is het weer 2013 ofzo? En dan ook nog schroefcoils. Neh, pas.quote:Op maandag 30 november 2015 08:40 schreef Catch22- het volgende:
https://m.fasttech.com/pr(...)0w-tc-vw-apv-mod-kit
Wel een leuk ding. Wel wat groot, maar wel alle features die je wil. Voor starters ook een aanrader. Tc, 60watt, 10ml capaciteit, rba optie.
Wel relatief compact, power, simpel te gebruiken. Voor beginners lijkt me het niet gek.quote:Op maandag 30 november 2015 09:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor die prijs? Lomp ding met single 18650, is het weer 2013 ofzo? En dan ook nog schroefcoils. Neh, pas.
Dit zou voor tijdens het werk wel eens een goeie opvolger kunnen zijn voor de TC40W met Nautilus die ik nu gebruik. Zeker omdat ik er dezelfde coils voor kan gebruiken als voor m'n subtank mini (denk ik).quote:Op maandag 30 november 2015 09:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wel relatief compact, power, simpel te gebruiken. Voor beginners lijkt me het niet gek.
voor een beginner maybe idd, maar 60w is niet echt shocking meer tegenwoordig natuurlijk. Aan de andere kant heb je ook niet echt meer nodig met zo'n integrated ding.quote:Op maandag 30 november 2015 09:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wel relatief compact, power, simpel te gebruiken. Voor beginners lijkt me het niet gek.
Nee precies. Een ervaren damper die veel verwacht vindt hem vast niet boeiend (behalve voor onderweg ofzo)quote:Op maandag 30 november 2015 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor een beginner maybe idd, maar 60w is niet echt shocking meer tegenwoordig natuurlijk. Aan de andere kant heb je ook niet echt meer nodig met zo'n integrated ding.
weet je zeker dat je hem goed hebt opgebouwd? Of heb je std coilquote:Op maandag 30 november 2015 17:19 schreef Eficaz het volgende:
de nieuwe triton van aspire (de triton 2 weet ik niet) zou ook de titanic kunnen heten.
overal waar de pijltjes staan stroomt de juice eruit...[ afbeelding ]
![]()
Met alle soorten bijbehorende coils.(die ook nog es 23 euro per 5 waren en waar ik ook maar gelijk een voorraad van had gekocht...quote:Op maandag 30 november 2015 17:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
weet je zeker dat je hem goed hebt opgebouwd? Of heb je std coil
Die geruchten hoor ik ook in de verschillende dampshops waar ik wel 's kom, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 november 2015 18:05 schreef Bowny het volgende:
Ach, Aspire teert gewoon nog even door op de naam die ze hebben opgebouwd met de Nautilus. Voor mij is Aspire gewoon een aflopende zaak.
Beetje de Volkswagen van de vapersmarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |