SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als ze het nou een keer goed konden uitspelen
Ze zijn stukken beter, maar ja, dan moet je wel scoren.![]()
Hadden onszelf toch echt moeten belonen, paar gevaarlijke kansen waarbij vooral Fischer allesbehalve scherp was![]()
Willen degene die Sinkgraven te licht vinden voor het middenveld stoppen met het kijken naar voetbal.
Danku.Oh.![]()
Een zwaluw...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Willen degene die Sinkgraven te licht vinden voor het middenveld stoppen met het kijken naar voetbal.
Danku.![]()
maakt nog geen...quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gatenkaas achterin bij feyenoord. Jammer dat Ajax voorin niet helemaal scherp is. Maar de eerste helft beviel me wel.![]()
Sinkgraven is gewoon een geweldige speler op het middenveld. Ja hij heeft daar wel eens foutjes gemaakt, maar daar leert hij van.quote:
Het voetbal vind ik stukken beter nu. Loopt allemaal wat soepeler met een creatieve speler daar.Oh.![]()
Ajax had wel gewoon voor moeten komen.
Zo zal Feyenoord wel gaan stormen denk ik. Al dat druk zetten vergt toch wel energie bij Ajax.Oh.![]()
Steeds verkeerde keuzes en levert m soms echt zo makkelijk in. Schoof m twee of drie keer zo bij een kakkie in de voeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven![]()
Bazoer![]()
Tete![]()
Fischer vind ik erg matig spelen moet ik zeggen.![]()
Feyenoord is overigens wel erg matig. Maar kan zomaar zijn dat ze er een vrije trap of inschoppen ofzo. Veltman weer heer en meester, speelt de laatste weken erg sterk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinkgraven zo weer op het bankie als dat blondje weer fit isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is gewoon een geweldige speler op het middenveld. Ja hij heeft daar wel eens foutjes gemaakt, maar daar leert hij van.
Het voetbal vind ik stukken beter nu. Loopt allemaal wat soepeler met een creatieve speler daar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Over welke speler heb je het nu?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Steeds verkeerde keuzes en levert m soms echt zo makkelijk in. Schoof m twee of drie keer zo bij een kakkie in de voeten.Oh.![]()
Welke sites zouden verboden moeten worden m.b.t het aanbieden van stream links naar... bijvoorbeeld deze wedstrijd?
---![]()
![]()
Klaassen en Gudelj mogen concurreren. Bazoer en Sinkgraven zouden bij mij altijd spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinkgraven zo weer op het bankie als dat blondje weer fit isOh.![]()
Ja bij jou wel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen en Gudelj mogen concurreren. Bazoer en Sinkgraven zouden bij mij altijd spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo vreselijk geërgerd wel aan die foute keuzes ja
Ook Dijks die hem aan 4 man kan geven daar bij de 16 die wel kunnen voetballen, maar dan zelf gaat voor een actie. Achterbal.Oh.![]()
Wat een wereldpass van vd Hoorn trouwens (waar de grootste kans uit kwam).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind hem sowieso goed spelen. Valt me heel erg mee (inb4 gigantische blunder in de tweede helft)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Wat een wereldpass van vd Hoorn trouwens (waar de grootste kans uit kwam).Oh.![]()
Hij is sowieso niet heel belabberd. Zou bij elke andere club in de basis staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso goed spelen. Valt me heel erg mee (inb4 gigantische blunder in de tweede helft)![]()
Mee eens maar krijg toch jeuk als hij aan de bal is of moet gaan verdedigenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso goed spelen. Valt me heel erg mee (inb4 gigantische blunder in de tweede helft)![]()
Ben er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar gaat het volgens mij niet om ..Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet heel belabberd. Zou bij elke andere club in de basis staan.Oh.![]()
Klaassen is verder en stabieler maar ben wel blij dat Sinkgraven er door begint te komen. Vier volwaardige middenvelders heb je gewoon nodig en gaan alle 4 genoeg spelen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fischerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welke speler heb je het nu?![]()
Dat ontzag voor Ajax is indrukwekkend, kun je nagaan als de beste elf er hadden gestaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Feyenoord is overigens wel erg matig. Maar kan zomaar zijn dat ze er een vrije trap of inschoppen ofzo. Veltman weer heer en meester, speelt de laatste weken erg sterk.![]()
Klopt. Bij Tete weer vooral niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eens maar krijg toch jeuk als hij aan de bal is of moet gaan verdedigen
Hij had het toen even lastig tegen Elia, ik dacht "het zal toch niet?" en hup Tete een tackle en speelt de bal naar voren.
Tete
Oh.![]()
Dan zou ik het systeem veranderen naar een ruit op het middenveldquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naar.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo ging het in iets mindere mate tegen Fenerbahce ook, tot de 16 aardig voetballen maar dan steeds de verkeerde keuzes. Zonde is dat.![]()
Klaassen is gewoon volledig uit vorm, dus moet hij op dit moment banken. Laat hem zich er maar weer in spelen. Nu vind ik Gudelj ook niet geweldig, dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klaassen is verder en stabieler maar ben wel blij dat Sinkgraven er door begint te komen. Vier volwaardige middenvelders heb je gewoon nodig en gaan alle 4 genoeg spelen.Die heeft het niet.quote:Oh.![]()
3-4-3 of 4-4-2?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan zou ik het systeem veranderen naar een ruit op het middenveldOh.![]()
Ik geloof dat ik de grootste Tete fan ben die er bestaat, wat een wereldverdediger is dat en nog maar zo jongquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Bij Tete weer vooral niet.
Hij had het toen even lastig tegen Elia, ik dacht "het zal toch niet?" en hup Tete een tackle en speelt de bal naar voren.
Tete![]()
![]()
Nu maar hopen dat het de 2e helft zo door blijft gaan, geen zekerheidje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lekker hoe dijks kuyt aanpaktHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja ik had even de hoop dat het weer de goede kant op leek te gaan, maar helaas grossiert hij weer in blinde acties en domme keuzes.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En die tokkies op de eerste rijquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker hoe Kuijt daar niet tegen kan
Narf!![]()
Ik krijg van de scheids het idee dat hij zich heeft voorgenomen om geen enkele kaart te geven en zo min mogelijk te fluiten om het ''lekker mannelijk'' te houden![]()
wat is dit voor scheidsrechter, heeft hij zijn fluit ingeslikt?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dit was gewoon een overtreding, belachelijk van die mongool met dat fluitjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Van der HoornGodverdomme zoveel onkunde en pech in een persoon
![]()
Klopt daar sloeg de pech oa op.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit was gewoon een overtreding, belachelijk van die mongool met dat fluitje![]()
Younes is écht geen Ajax materiaal.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
was altijd al een triest mannetje, iig sinds hij weg is bij twente.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:11 schreef zealot het volgende:
Wat is die Elia trouwens ook diep gezonken zeg, triest mannetje![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Younes is écht geen Ajax materiaal.²
!
![]()
El Ghazi, beter.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Verlenging misschien?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:14 schreef 16meter het volgende:
De Boer die weer veel te laat wisselt.![]()
Is gewoon een knulletje als er druk op komtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo slecht die man, niet normaal.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kuipvrees, Arenavrees. Meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:12 schreef 16meter het volgende:
Fantastisch, hoor, die Sinkgraven. Heer en meester op het middenveld.Narf!![]()
Als het penalties worden voel ik dat El Ghazi gaat missen.²
Over Sinkgraven gesproken. Mijn vrouw is thee zetten. Ik hoop dat ze er een lekker wederzijds koekje bij doet.²
Ik wil eigenlijk helemaal geen verlenging. Laat maar lekker een ploeg winnen na negentig minuten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
thx sonia pereiraquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het penalties worden voel ik dat El Ghazi gaat missen.²
![]()
BSB is nou eenmaal de Pim Fortuyn van dit forum. Raakt nogal opgewonden van Marokkaanse jongens.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
hoorn naar voren en Viergever erinquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:20 schreef Heeinz het volgende:
Gooi El Ghazi en Milik er nou godverdomme in![]()
![]()
Woont van Beek zelfstandig?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Frank neemt de beker al net zo serieus als ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daarom is ie ook naar Nederland gestuurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Gladbachtrainert heeft gelijk , Younes is een speeltuinvoetballerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee Ajax is er weer ingetraptquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom is ie ook naar Nederland gestuurd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zie die Tete wel uitgroeien tot een topper. Nieuwe Ashley Cole.²
Eerste helft wel, hoewel de afronding en eindpass vaak te wensen overlieten. Tweede helft doet Feyenoord het beter.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waar blijft diequote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De 0-1 in de kruising in 90+3 neem ik ook genoegen mee![]()
Goede generale voor de competitie dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerste helft wel, hoewel de afronding en eindpass vaak te wensen overlieten. Tweede helft doet Feyenoord het beter.![]()
Zonder Ghazi, Milik, Cillessen en Klaassen ook nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede generale voor de competitie dus.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooie pot gezien.
Jammer jongens![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Competitie pakken we ze heel simpel dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonder Ghazi, Milik, Cillessen en Klaassen ook nog.![]()
Jammer dat Ajax het in de 2e helft op halve kracht dacht te doen. Feyenoord kan er geen hout van, dat moet in de competitie een overwinning worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Weer precies hetzelfde verhaal als tegen Fenerbahce. Je eigen mogelijkheden oerdom uitspelen en dan op het laatste moment tegen zo'n kneuzengoal aanlopen. Bah.Amen.![]()
Wat dan?quote:
Tja hij wachtte met half fitte El Ghazi en Milik inbrengen met oog op verlening lijkt me![]()
Uiteraard, wel triest om te zien dat Fisscher en Sink echt niks kunnen met een beetje druk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Ajax het in de 2e helft op halve kracht dacht te doen. Feyenoord kan er geen hout van, dat moet in de competitie een overwinning worden.![]()
Deze scoort wel hoog in de kneuterige eigen goals-lijst
En die wissels terwijl de tijd om is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die Pol van Boekel toonde vandaag toch wel weer zijn waarde voor FeyenoordMag je blij mee zijn als je die bij je team hebt.
![]()
Veltman blijft veruit de beste verdediger van NL. Vandaag ook weer top. Moment was echt heel erg ongelukkig. Wat veel erger was dat die laatste pass niet aankwam![]()
![]()
LolDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
de boer laten staan denkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat dan?
Tja hij wachtte met half fitte El Ghazi en Milik inbrengen met oog op verlening lijkt me![]()
Doe normaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:41 schreef FritzWepper het volgende:
Die Pol van Boekel toonde vandaag toch wel weer zijn waarde voor FeyenoordMag je blij mee zijn als je die bij je team hebt.
![]()
wat een gezeik niet zo huilie doenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:41 schreef FritzWepper het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit was de kampioenswedstrijd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Riedewald bij Rodaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan iemand me helpen herinneren of en wanneer frank eens met een geslaagde wissel is gekomen?![]()
Zou zomaar eens kunnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was de kampioenswedstrijd.![]()
Die beker kan me verder weinig boeien, alleen jammer dat het tegen Feyenoord is. Als Ajax het een beetje goed uitspeeld dan hadden de wel 10 kansen kunnen krijgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
TR, je zei kanker.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boerrigter bij PSV uitquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan iemand me helpen herinneren of en wanneer frank eens met een geslaagde wissel is gekomen?![]()
![]()
Veltman is toch wel by far de meest kneuzige verdediger van de afgelopen 15 jaar bij Ajax. Hij komt zelfs in de buurt van Colins John, zo kneuzig.![]()
Wat een kutclub is dat Feyenoord eigenlijk ook. Ga het jullie bijna gunnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
het leek wel of ik naar een league one wedstijd zat te kijken, wat een kansloze kutzooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was de kampioenswedstrijd."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat een vreselijke tweede helft van Ajax zeg. Ballen over drie meter die niet aankomen terwijl je alle tijd hebt
Oh.![]()
Bazoer vond ik ook niet geweldig vandaag eerlijk gezegd. Veltman wel prima weer, jammer dat ie dan uiteindelijk de schlemiel is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:40 schreef truedestiny het volgende:
Wat was die Fisher slecht zeg. Eigenlijk allemaal behalve Bazoer en TeteAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Atouba anyone?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef Scorpie het volgende:
Veltman is toch wel by far de meest kneuzige verdediger van de afgelopen 15 jaar bij Ajax. Hij komt zelfs in de buurt van Colins John, zo kneuzig.![]()
Frank Verlaat > Veltmanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef Scorpie het volgende:
Veltman is toch wel by far de meest kneuzige verdediger van de afgelopen 15 jaar bij Ajax. Hij komt zelfs in de buurt van Colins John, zo kneuzig.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jullie dachten waarschijnlijk 'wat feyenoord in de eerste helft deed kunnen wij ook'quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een vreselijke tweede helft van Ajax zeg. Ballen over drie meter die niet aankomen terwijl je alle tijd hebt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
rtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:44 schreef wieisboos het volgende:
Aanval is wel kakslecht. Zsm Cerny doorschuiven want het kan nooit slechter zijn dan Fischer en Sjeune![]()
Het straalt bij Veltman altijd zo'n lulligheid uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:41 schreef Syntix het volgende:
Veltman blijft veruit de beste verdediger van NL. Vandaag ook weer top. Moment was echt heel erg ongelukkig. Wat veel erger was dat die laatste pass niet aankwam
Jammer van deze pot, maar liever nu dan over 10 dagen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de huldiging van Feyenoord voor deze topprestatie?![]()
![]()
Haha zul je nu zien dat mensen ook nog serieus gaan denken dat Feyenoord de grootste titelkandidaat is
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat ik dus niet snap, is dat ie in de eerste helft wel 8x een speler 1 op 1 met de keeper had kunnen zetten als de laatste pass goed was, maar dat die telkens niet eens in de buurt van de speler komt. Echt wtf. Daar wordt toch op getraind....Dat is toch een van de basisbeginselen van het voetbal....Ik zal dit echt nooit snappen.![]()
Leuke TTGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik heb me echt vreselijk zitten ergeren. Het is zo niveauloosquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie dachten waarschijnlijk 'wat feyenoord in de eerste helft deed kunnen wij ook'
Altijd die foute keuzes voorin man man manOh.![]()
huhquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bazoer vond ik ook niet geweldig vandaag eerlijk gezegd.stak er met kop en schouders bovenuit aan de kant van ajax
![]()
Loot ze en maak er dit keer 11-0 van aub.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutclub is dat Feyenoord eigenlijk ook. Ga het jullie bijna gunnen.![]()
Opzich is het ook wel leuk dat ze er nu echt in gaan gelovenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:45 schreef Seam het volgende:
Haha zul je nu zien dat mensen ook nog serieus gaan denken dat Feyenoord de grootste titelkandidaat isOh.![]()
laat ze het zelf ook gaan denken en ze eindigen 7e op 28 punten achterstandquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:45 schreef Seam het volgende:
Haha zul je nu zien dat mensen ook nog serieus gaan denken dat Feyenoord de grootste titelkandidaat is![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:44 schreef wieisboos het volgende:
Aanval is wel kakslecht. Zsm Cerny doorschuiven want het kan nooit slechter zijn dan Fischer en Sjeune
[ Bericht 4% gewijzigd door DonRaja op 28-10-2015 21:53:23 (Kappen nou) ]![]()
Bazoer moest alle teringzooi van Nemanja en Sinkie opruimen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bazoer vond ik ook niet geweldig vandaag eerlijk gezegd. Veltman wel prima weer, jammer dat ie dan uiteindelijk de schlemiel is.Narf!![]()
Wij geven ze wel pakkie als t thuis is jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:45 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Loot ze en maak er dit keer 11-0 van aub.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
na vanavond weet ik zeker dat dat PSV is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:45 schreef Seam het volgende:
Haha zul je nu zien dat mensen ook nog serieus gaan denken dat Feyenoord de grootste titelkandidaat isWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Grappig dat niemand het heeft over het balverlies van die kneus Fischer, met nog 30 seconden te gaan. Voor de zoveelste keer echt kansloos balverlies, dat indirect de aanleiding is van de 1-0![]()
![]()
![]()
![]()
Graag doen k thx.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij geven ze wel pakkie als t thuis is ja![]()
En ze dan in de competitie met 0-4 klapjes geven over 2 weken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich is het ook wel leuk dat ze er nu echt in gaan geloven![]()
Da's ook niet moeilijk. Naturaliseren en in het nl elftal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cerny de nieuwe messi. Nu al beter fan El Ghazi.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Is het überhaupt wel een overtreding van Tete. Lijkt er meer op dat Elia het contact maakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef VXXLL het volgende:
Grappig dat niemand het heeft over het balverlies van die kneus Fischer, met nog 30 seconden te gaan. Voor de zoveelste keer echt kansloos balverlies, dat indirect de aanleiding is van de 1-0![]()
![]()
![]()
Nou de eerste helft was niet zo gek maar hoe het steeds werd uitgespeeld was werkelijk zorgwekkend en de tweede helft was natuurlijk niet om aan te glurenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:46 schreef GwaiLow het volgende:
Gewoon prima pot uit bij Feyenoord met niet het sterkste team. Ben eigenlijk heel erg tevreden.
![]()
Dat wist ik al een paar weken geleden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
na vanavond weet ik zeker dat dat PSV is.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Als ze de eindpass eens goed gaan geven moet dat erin zitten ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ze dan in de competitie met 0-4 klapjes geven over 2 weken.Oh.![]()
Jij hebt wat met vergelijkingen he.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cerny de nieuwe messi. Nu al beter fan El Ghazi.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voorin lopen veel te veel ego's, iedereen wil m zelf maken, vooral Fischer heeft daar een handje van en normaliter Milik en El Ghazi ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me echt vreselijk zitten ergeren. Het is zo niveauloos
Altijd die foute keuzes voorin man man manOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die zou de Boilessen route moeten volgen. Man man man wat is die matig zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef VXXLL het volgende:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Het is dat Fischer af en toe een goal scoort en daarom belangrijk is, maar voetballend is hij pure bagger.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef VXXLL het volgende:
![]()
![]()
kans is klein, gaat gewoon met tsjechie naar het ek in de zomer.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's ook niet moeilijk. Naturaliseren en in het nl elftal.![]()
Ik zet ook nog steeds mijn geld op PSV.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
na vanavond weet ik zeker dat dat PSV is.Oh.![]()
Ach ja. Kan er niet echt heel ziek van zijn. Goede eerste helft, ongelukkige goal tegen. Goede hoop voor de volgende ontmoeting![]()
Mag het wel even wat beter, jezus manquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ach ja. Kan er niet echt heel ziek van zijn. Goede eerste helft, ongelukkige goal tegen. Goede hoop voor de volgende ontmoeting![]()
Daar ligt het niet eens aan. Ze willen hem dan wel geven maar geven ze die bal altijd gewoon volkomen kut.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voorin lopen veel te veel ego's, iedereen wil m zelf maken, vooral Fischer heeft daar een handje van en normaliter Milik en El Ghazi ook.Oh.![]()
Met Younes of Fischer, Milik en El Ghazi ben je voorin overigens wel een paar klassen beter dan wat er vandaag voorin stond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Scheelt weer een 5-1 oorwassing in de finale tegen een middenmotertje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ach ja. Kan er niet echt heel ziek van zijn. Goede eerste helft, ongelukkige goal tegen. Goede hoop voor de volgende ontmoetingOh.![]()
Kampioenschap zie ik ook wel gaan tussen Ajax en PSV gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is al vanaf feb-mrt dit jaar bekend.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat wist ik al een paar weken geleden.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
Was helemaal geen vrije trap man!!!!!!
![]()
Ik denk dat helemaal niemand kampioen gaat worden dit seizoen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Muah El Ghazi en Milik steken ook niet in grootse vorm.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef Pedroso het volgende:
Met Younes of Fischer, Milik en El Ghazi ben je voorin overigens wel een paar klassen beter dan wat er vandaag voorin stond.Oh.![]()
Frank, ben jij dat?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ach ja. Kan er niet echt heel ziek van zijn. Goede eerste helft, ongelukkige goal tegen. Goede hoop voor de volgende ontmoeting
Kom op man dit moet je in de eerste helft beslissen.Narf!![]()
Ik geef NEC een gerede kans.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat helemaal niemand kampioen gaat worden dit seizoen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had een makkie vandaag, wat een rust straalt ie uit.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Fischer met alle tijd en ruimte de bal gewoon de laatste 20 seconden in de ploeg houdt is er niks aan de hand manquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
Was helemaal geen vrije trap man!!!!!!
maar dat is teveel gevraagd voor die debiel. Onbegrijpelijk dat daar niet uitgebreid bij stil wordt gestaan in de analyse
![]()
Jammer dat het op zo'n manier moet. Laat ze er dan zelf twee inleggen, maar dat lukt ze ook niet.
Volgende week gewoon met El Ghazi, Klaassen en Milik 0-3 afmaken die hap. Laten zien dat ze die titel wel uit hun hoofd kunnen zetten.![]()
Want Milik en Klaassen waren goed in vorm?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat het op zo'n manier moet. Laat ze er dan zelf twee inleggen, maar dat lukt ze ook niet.
Volgende week gewoon met El Ghazi, Klaassen en Milik 0-3 afmaken die hap.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Onze achterhoede heeft sowieso onevenredig veel werk doordat die kneuzen voorin werkelijk niets goed doen met een bal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Als Fischer met alle tijd en ruimte de bal gewoon de laatste 20 seconden in de ploeg houdt is er niks aan de hand manmaar dat is teveel gevraagd voor die debiel. Onbegrijpelijk dat daar niet uitgebreid bij stil wordt gestaan in de analyse
![]()
Dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:57 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Onze achterhoede heeft sowieso onevenredig veel werk doordat die kneuzen voorin werkelijk niets goed doen met een bal.
Tete en Riedewald zijn al vanaf het begin top. Veltman doet het prima. Mikey was ook gewoon goed.Narf!![]()
Fischer was echt afgrijselijk inderdaad, had er al veel eerder uit gemoeten maar nee Frank liet hem lekker staan om vervolgens Milik pas na 93 minuten in te zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Als Fischer met alle tijd en ruimte de bal gewoon de laatste 20 seconden in de ploeg houdt is er niks aan de hand manmaar dat is teveel gevraagd voor die debiel. Onbegrijpelijk dat daar niet uitgebreid bij stil wordt gestaan in de analyse
![]()
Wat vond je van Veltman?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:00 schreef Syntix het volgende:
Fischer die zeker 25 keer aan het lopen was met de bal terwijl dat niet nodig was![]()
Zonde ja, actie begint vaak goed maar houdt de bal dan te lang bij zich en verliest 'm dan vaak.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:00 schreef Syntix het volgende:
Fischer die zeker 25 keer aan het lopen was met de bal terwijl dat niet nodig wasAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelde prima. Jammer van dat laatste moment.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Speelde gewoon weer prima ja, had geen kind aan de Feyenoord aanvallers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Goed, dat heb ik al gezegd. Is nog steeds veruit de beste verdediger van NL.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon één ongelukkige actie dus je komt nu behoorlijk dom over, zeker te druk met fok om de wedstrijd te kijkenquote:![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gewoon één ongelukkige actie dus je komt nu behoorlijk dom over, zeker te druk met fok om de wedstrijd te kijken
Ik vraag het maar.![]()
Frank vond de eerste helft misschien wel de beste helft van het seizoen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nouuuuuu volgens mij zat er echt wel een plagerige ondertoon in je post hoor.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Per direct ontslaanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:05 schreef Seam het volgende:
Frank vond de eerste helft misschien wel de beste helft van het seizoen![]()
Niet om het 1 of ander, maar hij had toch ook gewoon kunnen fluiten voor een overtreding?
Hij wordt gewoon vast gehouden en op die manier belemmerd om de bal weg te spelen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Nee hoor. Ik las dat iemand zei dat hij goed speelde sinds hij aanvoerder isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sure bruh, je zit te trollen, nou niet vermoorde onschuld spelen![]()
![]()
Ja. En hij had ook niet kunnen fluiten voor de vrije trap. Maar boeiend.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef Komakie het volgende:
Niet om het 1 of ander, maar hij had toch ook gewoon kunnen fluiten voor een overtreding?
Hij wordt gewoon vast gehouden en op die manier belemmerd om de bal weg te spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Frank is dan ook niet serieus te nemenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Frank: 'We hebben gedomineerd'.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eerste helft wel maar door de manier waarop je mogelijkheden uitspeelt is het wel hoopgevend maar alsnog niet goedquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Frank: 'We hebben gedomineerd'.![]()
Borduren op de eerste helft, ja Frank doe jij dat. Fischer en Sinkie verbannen naar het 2e dat moet je!Narf!![]()
Wist al dat Frank een oogafwijking had maar wist niet dat hij slechtziende was.. fantastische eerste helftman man man
![]()
Muah als je zovaak de eindpass verneukt in zoveel wedstrijden heeft het gewoon met kwaliteit te maken. Dan vind ik er weinig hoopgevends aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eerste helft wel maar door de manier waarop je mogelijkheden uitspeelt is het wel hoopgevend maar alsnog niet goedOh.![]()
Hij vergeleek het dan ook met eerdere zaadwedstrijden waar hij ook verantwoordelijk voor was. Ja dan was dit fantastisch voor zijn doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
Wist al dat Frank een oogafwijking had maar wist niet dat hij slechtziende was.. fantastische eerste helftman man man
Oh.![]()
Eerste helft was op zich niks mis mee, heer en meester maar de eindpass was vaak zo slordig. Als dat wat secuurder wordt over 10 dagen dan zie ik geen probleem.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met 2 vingers in de neus.quote:
Die verdomde aanval moet beter, als er in de winter geen spits van 10mil gehaald wordt ben ik neus af!Narf!![]()
Zo slecht waren ze niet. Schöne viel meer meer tegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:09 schreef Sickert het volgende:
Borduren op de eerste helft, ja Frank doe jij dat. Fischer en Sinkie verbannen naar het 2e dat moet je!Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Huh?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Was Elia vaak kwijt en maakte een domme overtreding in de 94e minuut. Is dat al goed?![]()
In de rust was ie m kwijt toen zaten ze elk in een andere kleedkamer.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Was Elia vaak kwijt en maakte een domme overtreding in de 94e minuut. Is dat al goed?
Welke wedstrijd heb jij gekeken, gek
Narf!![]()
Kramer en Elia houden steeds vast volgens de Boer. "Hey scheids ze houden steeds vast" hadden de spelers van Ajax moeten zeggen
volgens de Boer.![]()
Kort daarvoor nog, waar ie tot twee keer vasthoudt. Daarom werd er mogelijk ook een vrije trap gegeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
In de rust was ie m kwijt toen zaten ze elk in een andere kleedkamer.
Welke wedstrijd heb jij gekeken, gek![]()
Dat waren Younes en de zogenaamde Karsgodquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Was Elia vaak kwijt en maakte een domme overtreding in de 94e minuut. Is dat al goed?![]()
Wel lekker als je en speler als Tete hebt, dan weet je gewoon dat er van die kant geen enkel gevaar komt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zei hij dit echt ? (Want bij jou neem ik alles met een flinke Noordzee vol zout)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Sunri5e het volgende:
Kramer en Elia houden steeds vast volgens de Boer. "Hey scheids ze houden steeds vast" hadden de spelers van Ajax moeten zeggen
volgens de Boer.Oh.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Idd. Tete zorgt voor geen enkel gevaar. Karsdorp gelukkig wel. Snap echt niet dat blind hem niet oproert. Karsdorp gaat er tenminste overheen. Tere blijft als een luie neger alleen maar achterin hangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:15 schreef Pedroso het volgende:
Wel lekker als je en speler als Tete hebt, dan weet je gewoon dat er van die kant geen enkel gevaar komt.![]()
Elia kwam er welgeteld 1 x langsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:15 schreef Pedroso het volgende:
Wel lekker als je en speler als Tete hebt, dan weet je gewoon dat er van die kant geen enkel gevaar komt.![]()
![]()
Karsdorp had t verdedigend daarentegen wel weer wat moeilijkerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Tete zorgt voor geen enkel gevaar. Karsdorp gelukkig wel. Snap echt niet dat blind hem niet oproert. Karsdorp gaat er tenminste overheen. Tere blijft als een luie neger alleen maar achterin hangen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: