SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als ze het nou een keer goed konden uitspelen
Ze zijn stukken beter, maar ja, dan moet je wel scoren.![]()
Hadden onszelf toch echt moeten belonen, paar gevaarlijke kansen waarbij vooral Fischer allesbehalve scherp was![]()
Willen degene die Sinkgraven te licht vinden voor het middenveld stoppen met het kijken naar voetbal.
Danku.Oh.![]()
Een zwaluw...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Willen degene die Sinkgraven te licht vinden voor het middenveld stoppen met het kijken naar voetbal.
Danku.![]()
maakt nog geen...quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gatenkaas achterin bij feyenoord. Jammer dat Ajax voorin niet helemaal scherp is. Maar de eerste helft beviel me wel.![]()
Sinkgraven is gewoon een geweldige speler op het middenveld. Ja hij heeft daar wel eens foutjes gemaakt, maar daar leert hij van.quote:
Het voetbal vind ik stukken beter nu. Loopt allemaal wat soepeler met een creatieve speler daar.Oh.![]()
Ajax had wel gewoon voor moeten komen.
Zo zal Feyenoord wel gaan stormen denk ik. Al dat druk zetten vergt toch wel energie bij Ajax.Oh.![]()
Steeds verkeerde keuzes en levert m soms echt zo makkelijk in. Schoof m twee of drie keer zo bij een kakkie in de voeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven![]()
Bazoer![]()
Tete![]()
Fischer vind ik erg matig spelen moet ik zeggen.![]()
Feyenoord is overigens wel erg matig. Maar kan zomaar zijn dat ze er een vrije trap of inschoppen ofzo. Veltman weer heer en meester, speelt de laatste weken erg sterk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinkgraven zo weer op het bankie als dat blondje weer fit isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is gewoon een geweldige speler op het middenveld. Ja hij heeft daar wel eens foutjes gemaakt, maar daar leert hij van.
Het voetbal vind ik stukken beter nu. Loopt allemaal wat soepeler met een creatieve speler daar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Over welke speler heb je het nu?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Steeds verkeerde keuzes en levert m soms echt zo makkelijk in. Schoof m twee of drie keer zo bij een kakkie in de voeten.Oh.![]()
Welke sites zouden verboden moeten worden m.b.t het aanbieden van stream links naar... bijvoorbeeld deze wedstrijd?
---![]()
![]()
Klaassen en Gudelj mogen concurreren. Bazoer en Sinkgraven zouden bij mij altijd spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinkgraven zo weer op het bankie als dat blondje weer fit isOh.![]()
Ja bij jou wel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen en Gudelj mogen concurreren. Bazoer en Sinkgraven zouden bij mij altijd spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo vreselijk geërgerd wel aan die foute keuzes ja
Ook Dijks die hem aan 4 man kan geven daar bij de 16 die wel kunnen voetballen, maar dan zelf gaat voor een actie. Achterbal.Oh.![]()
Wat een wereldpass van vd Hoorn trouwens (waar de grootste kans uit kwam).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind hem sowieso goed spelen. Valt me heel erg mee (inb4 gigantische blunder in de tweede helft)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Wat een wereldpass van vd Hoorn trouwens (waar de grootste kans uit kwam).Oh.![]()
Hij is sowieso niet heel belabberd. Zou bij elke andere club in de basis staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso goed spelen. Valt me heel erg mee (inb4 gigantische blunder in de tweede helft)![]()
Mee eens maar krijg toch jeuk als hij aan de bal is of moet gaan verdedigenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso goed spelen. Valt me heel erg mee (inb4 gigantische blunder in de tweede helft)![]()
Ben er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar gaat het volgens mij niet om ..Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet heel belabberd. Zou bij elke andere club in de basis staan.Oh.![]()
Klaassen is verder en stabieler maar ben wel blij dat Sinkgraven er door begint te komen. Vier volwaardige middenvelders heb je gewoon nodig en gaan alle 4 genoeg spelen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fischerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welke speler heb je het nu?![]()
Dat ontzag voor Ajax is indrukwekkend, kun je nagaan als de beste elf er hadden gestaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Feyenoord is overigens wel erg matig. Maar kan zomaar zijn dat ze er een vrije trap of inschoppen ofzo. Veltman weer heer en meester, speelt de laatste weken erg sterk.![]()
Klopt. Bij Tete weer vooral niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eens maar krijg toch jeuk als hij aan de bal is of moet gaan verdedigen
Hij had het toen even lastig tegen Elia, ik dacht "het zal toch niet?" en hup Tete een tackle en speelt de bal naar voren.
Tete
Oh.![]()
Dan zou ik het systeem veranderen naar een ruit op het middenveldquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naar.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo ging het in iets mindere mate tegen Fenerbahce ook, tot de 16 aardig voetballen maar dan steeds de verkeerde keuzes. Zonde is dat.![]()
Klaassen is gewoon volledig uit vorm, dus moet hij op dit moment banken. Laat hem zich er maar weer in spelen. Nu vind ik Gudelj ook niet geweldig, dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klaassen is verder en stabieler maar ben wel blij dat Sinkgraven er door begint te komen. Vier volwaardige middenvelders heb je gewoon nodig en gaan alle 4 genoeg spelen.Die heeft het niet.quote:Oh.![]()
3-4-3 of 4-4-2?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan zou ik het systeem veranderen naar een ruit op het middenveldOh.![]()
Ik geloof dat ik de grootste Tete fan ben die er bestaat, wat een wereldverdediger is dat en nog maar zo jongquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Bij Tete weer vooral niet.
Hij had het toen even lastig tegen Elia, ik dacht "het zal toch niet?" en hup Tete een tackle en speelt de bal naar voren.
Tete![]()
![]()
Nu maar hopen dat het de 2e helft zo door blijft gaan, geen zekerheidje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lekker hoe dijks kuyt aanpaktHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja ik had even de hoop dat het weer de goede kant op leek te gaan, maar helaas grossiert hij weer in blinde acties en domme keuzes.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En die tokkies op de eerste rijquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker hoe Kuijt daar niet tegen kan
Narf!![]()
Ik krijg van de scheids het idee dat hij zich heeft voorgenomen om geen enkele kaart te geven en zo min mogelijk te fluiten om het ''lekker mannelijk'' te houden![]()
wat is dit voor scheidsrechter, heeft hij zijn fluit ingeslikt?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dit was gewoon een overtreding, belachelijk van die mongool met dat fluitjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Van der HoornGodverdomme zoveel onkunde en pech in een persoon
![]()
Klopt daar sloeg de pech oa op.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit was gewoon een overtreding, belachelijk van die mongool met dat fluitje![]()
Younes is écht geen Ajax materiaal.˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
was altijd al een triest mannetje, iig sinds hij weg is bij twente.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:11 schreef zealot het volgende:
Wat is die Elia trouwens ook diep gezonken zeg, triest mannetje![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Younes is écht geen Ajax materiaal.˛
!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: