Alles is overquote:
Ik heb geen oordeel gegeven over het programmaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees dat topicquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, eerst van de toren blazen en nu pas kijken
Die van mij vlogen regelmatig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
Katten kunnen niet vliegen.. Ze denken dat alleen maar
En? is het het geld waardquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen oordeel gegeven over het programmaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees dat topic
dan gewoon, ik reageerde op iemand die begon over die tas![]()
maar ik heb het nu gezieneigenwijs mokkel wel
en ik ben benieuwd naar het vervolg
Tja... een ton is veel geld, maar stél dat ze gelijk heeft... stél..quote:
Ze kan de pot opquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... een ton is veel geld, maar stél dat ze gelijk heeft... stél..
dus ik kan het niet zeggen, ik wil het vervolg weten, en ik weet ook niet precies of ze dit nou doet voor haar eigen ego of dat ze écht begaan is met die mensen, ik weet het dus niet.
Tja dat kan, maar dat mokkel moet haar gang maar gaan dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
Je bent een beetje aan het klooien met de kwoots
Weet ik veel... ze doet maar, als ze niet met goede bewijzen komt dan houdt het op dus...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat kan, maar dat mokkel moet haar gang maar gaan dan?
Ja vooral niet kwoten dan...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
Je bent een beetje aan het klooien met de kwoots
Ligt ie in bed?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
Anyway's..... die Griek heeft weer zijn jaarlijkse vogelgriep
Heb je wel goed gekeken? De bewijzen zijn er al. Het is niks en niks. Ze gaat voor aandacht over ruggen van mensen die het misschien wel kunnen gebruiken. Arrogant kut mokkel is hetquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel... ze doet maar, als ze niet met goede bewijzen komt dan houdt het op dus...
Ga in dat topic reageren danquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken? De bewijzen zijn er al. Het is niks en niks. Ze gaat voor aandacht over ruggen van mensen die het misschien wel kunnen gebruiken. Arrogant kut mokkel is het
Wel uit zn buurt blijven... Anders ga je nog vliegen ...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, nu even op de bank, te snotteren en te niezen ....
Postzegel erop en terug sturenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, nu even op de bank, te snotteren en te niezen ....
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel uit zn buurt blijven... Anders ga je nog vliegen ...
Ohh nu moet ik daar reagerenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga in dat topic reageren danik kan me er verder niet druk om maken eigenlijk
Dat dood alles...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vreemd genoeg heb ik nog geen verschijnselen van Griep, maar dat zal wel komen omdat ik
Prednison slik
Ja, we zien wel, zo denk ik ook ... ik ben het al bijna weer vergetenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh nu moet ik daar reagerenIk zie wel
quote:
Zo een nespresso gekocht online, en een melk ding.quote:
Kun je straks kunstjes maken met melk..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo een nespresso gekocht online, en een melk ding.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben jij naar somsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je straks kunstjes maken met melk..
We lijken soms op elkaar op fok, ik begreep je niet.quote:
Ok dan is het goed..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
We lijken soms op elkaar op fok, ik begreep je niet.
Ah, volgens mij heeft mijn zus deze ook, kunnen wel alleen die dure cupjes in toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo een nespresso gekocht online, en een melk ding.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bakkie halen mag altijdquote:
Daar is tegenwoordig een hele reeks van alternatieve cups op de marktquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, volgens mij heeft mijn zus deze ook, kunnen wel alleen die dure cupjes in toch?
Wél lekkere koffie trouwensik ben er nog steeds over aan het denken, hier gaat
nogal véél koffie erdoorheen... maar jah, lekkere koffie is ook wat waard
Mijn Nespresso was stuk, ik drink maar één bakkie per dag. Dat werkt niet met een filter ding. Het is lauw en vies.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, volgens mij heeft mijn zus deze ook, kunnen wel alleen die dure cupjes in toch?
Wél lekkere koffie trouwensik ben er nog steeds over aan het denken, hier gaat
nogal véél koffie erdoorheen... maar jah, lekkere koffie is ook wat waard
Ja maar die passen geloof ik niet altijd ofzoietsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig een hele reeks van alternatieve cups op de markt
ah... ik heb nog gewoon een ordinaire senseoquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn Nespresso was stuk, ik drink maar één bakkie per dag. Dat werkt niet met een filter ding. Het is lauw en vies.
Dat is echt primaquote:
Dat is nog altijd beter,quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik heb nog gewoon een ordinaire senseo
Eigenlijk vind ik het zelf ook wel meevallenquote:
Die vorige slikte ook iet alles. Maar ik heb ook even een 50 cupjus besteldquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar die passen geloof ik niet altijd ofzoiets
Ik zet mij filter ding in de bering voor feesten en partijenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het zelf ook wel meevallenje kan deze ook op ''sterk'' zetten, wat ik alleen
doe voor mijn koffietoetje trouwens
Ja, dat is stom van mij geweest om die weg te doen, dat merkte ik met mijn verjaardagquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zet mij filter ding in de bering voor feesten en partijen
In de beringquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is stom van mij geweest om die weg te doen, dat merkte ik met mijn verjaardag
Ja, is ook zo... en ik was toch van plan om te minderen, dus één of hoogstens 2 per dag nog,quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
In de beringMaar ja ik ben geen koffie liefhebber dat is het stomme, maar ik kan er 's morgens van genieten en dan doe ik het liever goed
Ja dat had ik vroeger idd, met zelfde model op mn werk.. Kocht ik goedkopere cups bij super ... ..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar die passen geloof ik niet altijd ofzoiets
Nou dat valt ook wel mee, als je de hele dag koffie drinkt is zo'n ding niet aan te raden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is ook zo... en ik was toch van plan om te minderen, dus één of hoogstens 2 per dag nog,
nu zijn het er soms 4 of 5, is best veel...
die paste wel of niet? maar die smaken natuurlijk ook anders toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat had ik vroeger idd, met zelfde model op mn werk.. Kocht ik goedkopere cups bij super ... ..
Nee... daarom.... die Griek zuipt zelf nog meer koffiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee, als je de hele dag koffie drinkt is zo'n ding niet aan te raden.
Hoe zou dat niet kunnen?quote:
OK toe maar.. Dat Catawiki is wel verleidelijk... Heb weer op wat dingen geboden ...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er komt een film van zelfs
http://www.nu.nl/film/415(...)t-valerian-film.html
Ja ze pasten wel, maar op een of andere manier leek het niet hetzelfde... En de smaak was anders , maar daar heb je verschillende soorten in natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
die paste wel of niet? maar die smaken natuurlijk ook anders toch?
mja... daarom...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze pasten wel, maar op een of andere manier leek het niet hetzelfde... En de smaak was anders , maar daar heb je verschillende soorten in natuurlijk
Bij mijn zus zitten twee uilen in de boom van de burenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit gewoon bij mijn zus in de tuin.
De lidl cupjes werkte niet. Ik ga ook voor de echtequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... daarom...áls ik zo'n ding zou kopen wil ik ook wel de échte cupjes, zo ben ik dan ook wel weer
daarom....quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
De lidl cupjes werkte niet. Ik ga ook voor de echte
Ik moest even twee keer kijken btwquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij mijn zus zitten twee uilen in de boom van de buren
quote:
Wat prachtigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zijn vriendin zit 2 meter verderop.
[ afbeelding ]
Ik kom ze nooit tegen hierquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij mijn zus zitten twee uilen in de boom van de buren
Musjes jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom ze nooit tegen hierwél duiven, meeuwen en soms een musje
![]()
musjes vind ik leuk
mooi! en heb je foto met je nieuwe camera gemaakt, vast nietquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zijn vriendin zit 2 meter verderop.
[ afbeelding ]
nee facebook van mijn zusquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi! en heb je foto met je nieuwe camera gemaakt, vast niet![]()
zeker met die ander camera die je eerst gekocht had, of niet?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef Treehut362 het volgende:
Vroeger waren er veel meer mussen.
MANDquote:
Zeg je nou dat mijn foto's van slechte kwaliteit zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo'n kwaliteit waren we nog niet gewend
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
Heb ik stiekem toch weer op 4 schilderijen geboden ..
Nee ik zeg dat die uilen serie van Hut boven zn eigen kwaliteit uitsteektquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn foto's van slechte kwaliteit zijn?![]()
Griek naar bed gestuurd, wat zijn mannen toch altijd baby's als ze een beetje ziek zijn
Andere knakkersquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
weer van een andere knakker of van dezelfde als die vorige?
Hangt je huis nog niet vol?
Ja, ja ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat die uilen serie van Hut boven zn eigen kwaliteit uitsteekt
Stijl is idd wel vergelijkbaar.. Ik heb ook nog dingen hangen die eigenlijk niets voorstellen.. Dus daarvoor mag natuulijk wel iets authentieks..quote:
Heb jij ook de radio aan? Lekkere muziek nuquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Stijl is idd wel vergelijkbaar.. Ik heb ook nog dingen hangen die eigenlijk niets voorstellen.. Dus daarvoor mag natuulijk wel iets authentieks..
Ja ik multitask..... Oldie meuk idd Lekker om te horenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij ook de radio aan? Lekkere muziek nu
Ik zap ondertussen ook de rondte in hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik multitask..... Oldie meuk idd Lekker om te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |