Ja. Hoe werkt dat? Ik was eigenlijk niet van plan hem zelf te maken.quote:
Die maakt WEST en zal hem wel in de OP (laten) plaatsen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja. Hoe werkt dat? Ik was eigenlijk niet van plan hem zelf te maken.
Dan hoop ik voor je dat je ook F1 kunt kijken op een tablet, want je zal ongetwijfeld een gedeelte van de race op de WC mogen doorbrengenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
En het eten in het weekend is mexicaans
Zaterdag tijdens de Quali fajitas, zondag tijdens de race een berg nachos con todo
Ergens wel leuk maar vind het ook niet erg als er soms een weekend of meer tussen zit hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon alweer bijnaBack-to-Back races
Doen ze bij NASCAR ook en bevalt prima! (de races duren daar ook nog eens langer)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
Het moet ook niet elk weekend zijn nee, want dan is 't seizoen zo afgelopen (of ze moeten 40 races doen ofzo) maar die 2 (toch?!) dat ze er doen vind ik fijn
Voorbeeld artikel?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
Mwah, ik erger me gewoon aan hoe inconsistent ze zijn op dit gebied. Uiteindelijk zijn zij namelijk een van de weinigen die achteraf nog dingen nuanceren en ze zijn destijds zelfs een actieve anti-haat campagne gestart toen het Vettel overkwam, maar nu wanneer het erop aankomt laten ze het gewoon weer gebeuren. He ironische is dat ze hem een aantal weken geleden nog aanvielen op het feit dat hij te aardig was voor Hamilton en wat assertiever moest worden. Je ziet wat er van komt.
Ik erger me hier overigens al veel langer aan, zeker omdat ze zich een aantal races geleden nog volop af aan het vragen waren hoe het toch komt dat Hamilton's fouten elke keer van hem af lijken te glijden terwijl Rosberg elke keer zoveel woede over zich heen gestort krijgt. Ja hoe zou dat toch komen..
Neem nou de beruchte aanrijding van Rosberg op Hamilton (die sky zelfs in hun intro verwerkt heeft), waarna direct geconcludeerd werd dat Rosberg gewoon niet kan racen. Pas enkele races later merkte er eindelijk iemand op (Webber) dat Hamilton een race eerder nog op precies dezelfde manier een aanrijding had veroorzaakt. Een beetje hetzelfde als vandaag, Hamilton is tijdens de race volgens mij wel 10 keer snoeihard uit de bocht gevlogen.
Vorig seizoen zag je een soortgelijk verhaal, Hamilton heeft altijd pech. Hamilton is een superster. Hamilton is een natuurlijke racer en Rosberg moet het van zijn engineers hebben. Het is allemaal nergens op gebaseerd maar als je het vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf de waarheid.
Ik herinner me nog toen Hamilton begon bij Mercedes, de PR mensen van Mercedes werd toen nog naar hun mening gevraagd en zij waren helemaal lyrisch over Rosberg. Hij was immers sympathiek, gezellig en sprak meerdere talen. Hamilton was toen de norse gesloten Brit die altijd het gewicht van de wereld op zijn schouders leek te dragen. Nu is Hamilton ineens een superster en Rosberg de duivel zelve. Wat is er gebeurd?
Hetzelfde als altijd: Britten worden als halve goden geframed en Duitsers worden afgebrand, zoals ook Vettel heeft mogen ondervinden. Dit omdat alle belangrijke Media Brits zijn en een groot deel van het vocale publiek ook. Sky is hier minder erg in dan de BBC, maar ze gaan er wel weer lekker in mee als dat ze uitkomt.
Ben ook voorstander van back-to-back weekenden in de F1, goede zaak dat het aantal GP's is opgeschroefd afgelopen jaren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
Doen ze bij NASCAR ook en bevalt prima! (de races duren daar ook nog eens langer)
nee maar beetje regen is wel tofquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Alweer een regenachtig weekeinde verwacht? Lekker, hopelijk geen noodweer zoals in Texas.
Redelijk naaistreek van mercedes als je het leest.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:31 schreef Kanjer het volgende:
Interessante analyse over waarom de Mercedes-Red Bull motordeal spaak liep.
http://www.motorsport.com(...)rcedes-deal/?v=2&s=1
Nee, mag gewoon.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:44 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nam Sainz trouwens niet de nieuwe Renault motor, aangezien hij toch achteraan moest starten?
Of mag je alleen nieuwe PU plaatsen voor de kwalificatie?
Misschien eerder dat Red Bull wil dwarsliggen bij Renault en ze niet voorzien van data van hun nieuwe motor waar ze 11 tokens aan besteed hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, mag gewoon.
Geen idee eigenlijk... waarschijnlijk durfde ze het niet aan.
ik weet niet of ze tegenwoordig die PU in 2,5 uurtjes erin kunnen sleutelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:44 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nam Sainz trouwens niet de nieuwe Renault motor, aangezien hij toch achteraan moest starten?
Of mag je alleen nieuwe PU plaatsen voor de kwalificatie?
Bij een natte race is een snellere motor lastiger te rijden dan de gene waar je aan gewend bent. Bij een droge race heb je maar een paar rondjes nodig om de rem afstanden opnieuw in te schatten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien eerder dat Red Bull wil dwarsliggen bij Renault en ze niet voorzien van data van hun nieuwe motor waar ze 11 tokens aan besteed hebben.
Normaal zou je sws de extra motor nemen al is het maar om er dan een extra te hebben later. Nu ook wellicht grote vooruitgang in snelheid. Dus dubieus wel.
Hm ja, er was wel weinig tijd natuurlijk nu. Misschien is dat het gewoon.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:31 schreef Fer het volgende:
[..]
ik weet niet of ze tegenwoordig die PU in 2,5 uurtjes erin kunnen sleutelen.
een oor aangenaaid, jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:13 schreef Fer het volgende:
Het beeld was al eerder duudelijk, dat Mercedes directie wel wilde, maar Toto en het team liever niet. En de deal met Manor kwam wel abrupt snel. Achteraf dus gewoon snel handelen van Toto, uit eigenbelang, maar begrijpelijk.
Echte naaier is hier Lauda, maar die draaide altijd al met alle winden mee.
Dat ligt eraan wat er in die brief staat. Maar dat zullen we wel niet te weten komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:13 schreef Fer het volgende:
Het beeld was al eerder duudelijk, dat Mercedes directie wel wilde, maar Toto en het team liever niet. En de deal met Manor kwam wel abrupt snel. Achteraf dus gewoon snel handelen van Toto, uit eigenbelang, maar begrijpelijk.
Echte naaier is hier Lauda, maar die draaide altijd al met alle winden mee.
Daarnaast is het een andere motor, dus zal er wel meer (voor)werk nodig zijn geweest. Er is immers nog iet getest met de nieuwe motor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm ja, er was wel weinig tijd natuurlijk nu. Misschien is dat het gewoon.
Maakt RB ook niet zoveel uit denk ik... alleen ze zullen het niet kunnen lijen als STR een betere deal kan krijgenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Daarnaast is het een andere motor, dus zal er wel meer (voor)werk nodig zijn geweest. Er is immers nog iet getest met de nieuwe motor.
Kost allemaal tijd en risico en wellicht gaan ze toch naar Ferrari.
Ik ben er niet zo zeker meer van dat Redbull en Torro Rosso met dezelfde motor gaat rijden. James Key lijkt het zonder RB bemoeienis ook wel asrdig te lukken.
Mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef sasquatsch het volgende:
Vrijdag en zaterdag droog, zondag onweer verwacht.
http://www.weather.com/weather/5day/l/MXDF0132:1:MX
Plus dat je dan misschien nog een leuke FP1 en 2 hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Benoves het volgende:
Thanks! Dan kunnen ze ook niet testen in de regen
Waarom mooi?quote:
In het droge niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waarom mooi?
Dit circuit heeft 3 lange rechte stukken, Renault en Honda gaan het in de regen het erg moeilijk krijgen op dit circuit.
quote:
Mijn app geeft aan dat er ook best een goede kans is op een natte kwalificatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef sasquatsch het volgende:
Vrijdag en zaterdag droog, zondag onweer verwacht.
http://www.weather.com/weather/5day/l/MXDF0132:1:MX
Wel een beetje opletten hè! Dat hebben al diverse team's meerderen keren gedaan dit jaar..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:47 schreef VacaLoca het volgende:
Haha 50 plaatsen straf voor Button omdat ze voor beide vrije trainingen vandaag vier componenten vervangen.
Truukje om zo rest van de races extra motoren te hebben.
Weet niet of de FIA daar bij nagedacht had toen ze de regel schrapten dat je bij niet ingeloste penalties nog een stop and go penalty in de race kan krijgen.
1 motor vervangen terwijl ze nog een goede hebben, heb ik wel gezien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hè! Dat hebben al diverse team's meerderen keren gedaan dit jaar..
In Monza zijn er veel gridstraffen uitgedeeld. Iig Ricciardo die toen twee motorblokken gewisseld heeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
1 motor vervangen terwijl ze nog een goede hebben, heb ik wel gezien.
2 keer de motor vervangen echter nog niet. Wie dan?
En in begin van het seizoen stonden er ook nog extra straffen op als je niet alle gridposities aan straf kon inlossen.
Dat is natuurlijk om onderscheid te maken tussen straffen. Stel dat er 2 straf krijgen. Wie moet er dan op n-1 en wie op n-2? Dus is het gewoon 'zoveel plekken naar achter' waardoor je niemand op dezelfde plek kan krijgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:13 schreef Geralt het volgende:
Die straffen gaan ook helemaal nergens meer over.
Sowieso vind ik het al raar dat als je alles moet vervangen dat daar een straf van meer plekken op staat dan er auto's op de gris staan.
De maximum straf zou imo altijd n-1 moeten zijn waarbij n het aantal auto's op de grid is.
Dat gaat op basis van wie het eerste de straf krijgt. Dat is nu ook al het geval.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk om onderscheid te maken tussen straffen. Stel dat er 2 straf krijgen. Wie moet er dan op n-1 en wie op n-2? Dus is het gewoon 'zoveel plekken naar achter' waardoor je niemand op dezelfde plek kan krijgen
Je kunt de auto's ook drie bochten terug laten startenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:13 schreef Geralt het volgende:
Die straffen gaan ook helemaal nergens meer over.
Sowieso vind ik het al raar dat als je alles moet vervangen dat daar een straf van meer plekken op staat dan er auto's op de grid staan.
De maximum straf zou imo altijd n-1 moeten zijn waarbij n het aantal auto's op de grid is.
Ah ja,quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Monza zijn er veel gridstraffen uitgedeeld. Iig Ricciardo die toen twee motorblokken gewisseld heeft
https://en.wikipedia.org/(...)nd_Prix#Qualifying_2
McLaren deed het een race eerder op Spa:
https://en.wikipedia.org/(...)nd_Prix#Qualifying_2
http://www.f1fanatic.co.u(...)0-2/#commentofthedayquote:Mercedes kan beter niet finishen de komende drie races.
Ik zou er voot tekenenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)0-2/#commentoftheday
![]()
Mooi dat het vandaag en morgen niet regent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waarom mooi?
Dit circuit heeft 3 lange rechte stukken, Renault en Honda gaan het in de regen het erg moeilijk krijgen op dit circuit.
Als Rosberg nog tweede wil worden, moeten ze alleen Rosberg laten racen en Hamilton laten feestvieren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)0-2/#commentoftheday
![]()
Vraag me eigenlijk af hoe snel een motor voor 1 race zou zijn, zoals vroeger, na 300km klaar voor revisie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:13 schreef Geralt het volgende:
Die straffen gaan ook helemaal nergens meer over.
Sowieso vind ik het al raar dat als je alles moet vervangen dat daar een straf van meer plekken op staat dan er auto's op de grid staan.
De maximum straf zou imo altijd n-1 moeten zijn waarbij n het aantal auto's op de grid is.
meetapparatuurquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:04 schreef SnowOokami het volgende:
wtf was die hark boven de banden van de lotus?
Hij reed ook nog mee weg ook
Alsnogquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heul niet, hij ging buiten de baan.
idd erg mooi circuit zo met die stadion tribunes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, dat zijn beste tribunes die ze daar neergeploft hebben
Elke baan is dit jaar nieuw voor hem in een F1 auto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:16 schreef THEFXR het volgende:
het talent is, dat je gelijk snel bent op een nieuwe baan.
getekend Max Verstappen
Ook een tilke circuit, dus dat zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:20 schreef Schunckelstar het volgende:
Mooi circuit op tv![]()
Geen idee waarom, maar sommige stukken doen me ern beetje aan melbourne denken zoals het er uit ziet
Tilke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook een tilke circuit, dus dat zou goed kunnen.
Melbourne, Monza, Spa, Montreal..... ik vind dat je er wel meerdere circuits in terug ziet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:20 schreef Schunckelstar het volgende:
Mooi circuit op tv![]()
Geen idee waarom, maar sommige stukken doen me ern beetje aan melbourne denken zoals het er uit ziet
Het ontwerp van de baan feitelijk niet. Die is bijna net zo als in 1992 het geval was. Alleen er zijn er wat aanpassingen gedaan door Tilke om de huidige veiligheid in de gaten te houden.quote:
A1 ring, Imola, Silverstone... ook zijn werk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:24 schreef THEFXR het volgende:
Als die tilke ooit aan Spa komt, sla ik hem verrot, die gast verneukt 80% van de banen
ah zo thanks!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:28 schreef WEST het volgende:
[..]
Het ontwerp van de baan feitelijk niet. Die is bijna net zo als in 1992 het geval was. Alleen er zijn er wat aanpassingen gedaan door Tilke om de huidige veiligheid in de gaten te houden.
De laatste bocht is bijvoorbeeld aangepakt omdat er geen uitloop meer is daar. En de S bochten zijn wat krapper om meer uitloopruimte te creëren.quote:
Is dat een slecht iets dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:30 schreef WEST het volgende:
[..]
De laatste bocht is bijvoorbeeld aangepakt omdat er geen uitloop meer is daar. En de S bochten zijn wat krapper om meer uitloopruimte te creëren.
de bochtencombinaties zijn het zelfde gebleven behalve bij de laatste stukje waar ze nu door het stadion rijden dat was vroeger een bocht zoals de laatste bocht op Monza is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Is dat een slecht iets dan?
Ik bedoel het feitelijk ontwerp van de baan is niet gewijzigd.
(ben beetje F1 n00b)
Hij heeft er een neusje voor om bestaande banen te verneuken, nieuwe banen ontwerpen gaat hem beter af.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
A1 ring, Imola, Silverstone... ook zijn werk?
Weet wel dat Sepang een geweldig circuit is, ook van hem. En die speciale editie in Bahrein 2010 was ook erg vet. Singapore is ook erg geslaagd.
bahrain een aanwinst? compleet nieuw hè.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij heeft er een neusje voor om bestaande banen te verneuken, nieuwe banen ontwerpen gaat hem beter af.
nee, geen aanwinst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:37 schreef WEST het volgende:
[..]
bahrain een aanwinst? compleet nieuw hè.
Dat verbaast me. Had eerder rond de 1:15 verwacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:37 schreef nils7 het volgende:
Vind t nou niet echt een Mercedes track...
Althans er zit wel 1 lang recht stuk in maar de rest van de bochten zijn langzaam tot medium.
Zelfs die esses zien er niet zo snel uit.
Beetje een aparte baan, t voelt niet alsof er een lekkere flow in zit...
Op sport1 verwachten ze 1:25,500 als pole.
Met zo'n baan zouden wij in Nederland, bloedje bloedje blij moeten zijn.quote:
Dat halen ze niet, maar rond de 350 zou moeten kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:28 schreef SnowOokami het volgende:
topspeed 360 ;O
damn... toch maar nieuwe motor voor de Renault auto's?
353 reed bottas al.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat halen ze niet, maar rond de 350 zou moeten kunnen
jawel, die zitten wel in de 340-350 alleen moeten ze dan wel een stuk minder vleugel zetten dan de andere teams.quote:
mag in de eerste vrije training. Rest van het weekend zit Grosjean er weer in.quote:
Alleen P1?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:47 schreef WEST het volgende:
[..]
mag in de eerste vrije training. Rest van het weekend zit Grosjean er weer in.
ja alleen FP1quote:
Dan zit de 360 er mogelijk dus wel inquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:44 schreef WEST het volgende:
[..]
353 reed bottas al.
even het onboard kanaal ingeschakeld zie je toch hoe bar weinig grip er is nu.
ja, met zonnig weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zit de 360 er mogelijk dus wel in
in de kwalificatie wel ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zit de 360 er mogelijk dus wel in
Perez 355 alleen. DRS plus slipstream zou wel sneller zijn dan ook/quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zit de 360 er mogelijk dus wel in
met wat geluk wel ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een beetje tow en DRS ga je dan richting de 370 km/h
Dat gaan ze nooit reddenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
Ze gaan nog niet erg rap als 1,19 de verwachte tijd is.
Dat gaan ze wel halen. Denk dat de pole tijd ergens in de 1:23 komt te liggen.quote:
medium/softquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:08 schreef SnowOokami het volgende:
Wordt het dit weekend medium en hard? of medium en soft?
twitter:TheRaceRadio twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 13:55:36l'Equipe reporting that Chris Horner has been unable to find a team for next season and will retire at 44 reageer retweet
omdat je daar voor betalen moet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:10 schreef Ploplap het volgende:
Waarom zijn nergens de sector tijden te vinden?
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:10 schreef THEFXR het volgende:
twitter:TheRaceRadio twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 13:55:36l'Equipe reporting that Chris Horner has been unable to find a team for next season and will retire at 44 reageer retweet
teambaas van Red Bullquote:
Die teambaas is 41 en heet Christian.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:14 schreef WEST het volgende:
[..]
teambaas van Red Bullof die fietser ja.
Maakt nu toch verder niet uit ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:26 schreef MrStock het volgende:
Huh, Max sneed laatste rondje toch flink af? Lijkt mij dat die tijd niet mag tellen?
In de kwali niet nee, nu maakt het niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:26 schreef MrStock het volgende:
Huh, Max sneed laatste rondje toch flink af? Lijkt mij dat die tijd niet mag tellen?
Beetje maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:26 schreef Sinister-D- het volgende:
0.666s sneller in s2wel afgesneden
Nee, maar voor de fans om te vergelijken geeft dit wel een vertekend beeld, vooral als je het voorval niet mee krijgt...quote:
Tijd is nog niet terug gezet.. dus wsch wordt de tijd niet teruggezet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Nee, maar voor de fans om te vergelijken geeft dit wel een vertekend beeld, vooral als je het voorval niet mee krijgt...
Behalve dan dat hij nogal afgesneden heeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
Godverdegodver, max een bazen sessie mis ik het
Had anders evengoed 2e gestaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij nogal afgesneden heeft
Wat stond hij eerst?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij nogal afgesneden heeft
Heel bocht ongeveer, vol gas dat wel... Normaliter gaan mensen van het gas ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij nogal afgesneden heeft
Ach tweede ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tijd is nog niet terug gezet.. dus wsch wordt de tijd niet teruggezet.
Jij kan zien alsof iemand van het gas gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel bocht ongeveer, vol gas dat wel... Normaliter gaan mensen van het gas ...
Idem...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is natuurlijk maar practice, maar ik dacht dat de Renaults hier traag zouden zijn?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is natuurlijk maar practice, maar ik dacht dat de Renaults hier traag zouden zijn?
hebben minder achtervleugelquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is natuurlijk maar practice, maar ik dacht dat de Renaults hier traag zouden zijn?
vraag beantwoord ondertussen met die onboardquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef WEST het volgende:
[..]
Jij kan zien alsof iemand van het gas gaat
Misschien halen de Renaults een goed rendement in ijle lucht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is natuurlijk maar practice, maar ik dacht dat de Renaults hier traag zouden zijn?
Ben benieuwd hoe hard het gaat op de Softsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:33 schreef Abdus18 het volgende:
het is nu nog erg erg glad op het nieuwe asfalt, dat is wel in het voordeel van het goeie chasis van de STR, dan maakt motorpower minder uit en gaat het meer om driveability van de motor.
Minder vermogen is dan misschien wel makkelijker te controleren dan meer vermogen
Ik gok dat t tweede tiende scheelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:34 schreef THEFXR het volgende:
dat uitstapje van Max heeft echt geen 3 tiende gekost
Gekost of opgeleverd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:34 schreef THEFXR het volgende:
dat uitstapje van Max heeft echt geen 3 tiende gekost
En Max is zeker de enige coureur die een bocht afsnijdtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:26 schreef MrStock het volgende:
Huh, Max sneed laatste rondje toch flink af? Lijkt mij dat die tijd niet mag tellen?
Je mag gratis mijn tips volgen. Afgelopen race nog gewoon met een in play weddenschap dat Hamilton zou winnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoppa, weer 10¤ armer
Hamilton achter Rosberg, Ricciardo achter Kvyat. Ongelofelijk
Dit is natuurlijk gewoon 50/50 kans.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:51 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Je mag gratis mijn tips volgen. Afgelopen race nog gewoon met een in play weddenschap dat Hamilton zou winnen.
Ik zal mn tips speciaal voor jou posten
Meh. Ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Als het regent zondag tijdens de race zie ik Max met een mirakel eventueel nog wel vechten om het podium.
Staat er inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:54 schreef aesop het volgende:
Ik lees her en der dat Max daarná nog een 1.26.1 heeft gereden en dus sowieso de snelste was?
Mooi!
Hij was in elk geval ook lekker constant met zijn tijden.
Vorige week vooraf inzetten was al gevaarlijk ivm de weersomstandigheden. En om dit als 50/50 kans weg te zetten lijkt me ook wat simpel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon 50/50 kans.
Vorige week ook al, omdat de kwalificatie werd ingekort
Why not? Mits regen offcourse. Sergio Perez 2 races geleden op podium had ook niemand verwacht.quote:
Was een opdrogende baan vorige weekquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:56 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Vorige week vooraf inzetten was al gevaarlijk ivm de weersomstandigheden. En om dit als 50/50 kans weg te zetten lijkt me ook wat simpel.
Mar goed, volgende keer beter
kijk eens in opquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Staat er inderdaad.
Iemand een site met alle rondetijden? wel benieuwd naar
Als mensen nu vaker die link gaan aanklikken. Daar staat alle informatie die de FIA verspreid.quote:
Staat nogal 'verborgen' kijk zelf altijd op formula1.com maar daar staat vrij weinig op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Als mensen nu vaker die link gaan aanklikken. Daar staat alle informatie die de FIA verspreid.
Dus ze hadden net zo goed in Austin kunnen blijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:42 schreef Ferry_76 het volgende:
McLaren wéér totaal 65 plekken straf dit weekend..... Zo even snel gerekend al 285 plekken gridstraf dit jaar... Staan ze in ieder geval nog ergens mee bovenaan.
Oh dat mis je dan (ikzelf)quote:
Maxico heeft er iig weer een record bijtwitter:F1 twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 19:43:12Max Verstappen has made history - the youngest #F1 driver ever to top a timed session #MexicoGP #FP1 https://t.co/ekVatYUq0v reageer retweet
IJle lucht en andere turbo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Echt super, bovenal lijkt het er op dat de Renaults hier goed kunnen meekomen gezien de topsnelheden.
Niemand die het gaat verbreken met de huidige regels van de FIA. Of diegene moet net 18 zijn geworden en gelijk in een topteam rijden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:13 schreef Sylv3se het volgende:
Maxico heeft er iig weer een record bijtwitter:F1 twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 19:43:12Max Verstappen has made history - the youngest #F1 driver ever to top a timed session #MexicoGP #FP1 https://t.co/ekVatYUq0v reageer retweet
Qua top moesten ze ruim 15 km/u toegeven.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:37 schreef SnowOokami het volgende:
https://twitter.com/Max33Verstappen/status/660168692731387907
You make evertime the show, godverdomme.twitter:dburgersdijk twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 20:29:35@Max33Verstappen you have show your real class max you belong in F1 you make evertime the show enjoy my racefriend https://t.co/XTVrPBcsa9 reageer retweet
Hoe laat je die embedded twitter zien hier?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]You make evertime the show, godverdomme.twitter:dburgersdijk twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 20:29:35@Max33Verstappen you have show your real class max you belong in F1 you make evertime the show enjoy my racefriend https://t.co/XTVrPBcsa9 reageer retweet
Hij heb wel gelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]You make evertime the show, godverdomme.twitter:dburgersdijk twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 20:29:35@Max33Verstappen you have show your real class max you belong in F1 you make evertime the show enjoy my racefriend https://t.co/XTVrPBcsa9 reageer retweet
Link kopieren in Twitter en dan hier toevoegen via Twitter icoontje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe laat je die embedded twitter zien hier?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe laat je die embedded twitter zien hier?
oh goeie morgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Link kopieren in Twitter en dan hier toevoegen via Twitter icoontje.
De turbo's moeten sneller spinnen om de vereiste druk op te bouwen in de ijle lucht. Honda is zwaar in het nadeel, omdat ze het seizoen al op hun rpm limiet zitten. Wellicht draaide die Renault relatief langzaam en hebben ze nu een voordeeltje op Mercedes en Ferrari.quote:
Zijn dat niet gemiddelde snelheden? Of kijken jullie niet bij de fia fp1 classification?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Echt super, bovenal lijkt het er op dat de Renaults hier goed kunnen meekomen gezien de topsnelheden.
Liever vandaag dan morgen of overmorgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:05 schreef sasquatsch het volgende:
Zo ben je top, zo ben je de schlemiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |