erg hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest.
Ik vind het echt onzin.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan worden
Lengte niet, en past helemaal niet in dat rijtje
Huidskleur kan in je voor- nadeel werken maar lengte zeer zeker niet
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
Dan werk je daaraan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:
[..]
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
Precies!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.quote:
Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.
Je bent 164 en je hebt een vriend die groter dan je is. Lijkt mij geen onzin dus, ook al maken hakken je groter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin.
Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.
Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen
Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.
Dat klopt, en wat maakt dat uit? Als je iemand vindt waar je gelukkig mee wordt wat boeit het verder?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.
Ja, raar he? Dan kom je over als een bang klein vogeltje en dat is niet interessant voor veel vrouwen nee. Jezus zeg, wat wil je dan, eisen dat vrouwen je ook dan zien staan, gewoon omdat dat makkelijker dan er zelf wat aan doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:
[..]
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
Wauw, agressie. Waarom dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.
Goed in wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
Gokje: vrouwen versieren/regelen.quote:
Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gokje: vrouwen versieren/regelen.
Je eigenwaarde ophangen aan zoiets is al issue nummer 1.
Wannabe player hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies.
En meteen ook een afknapper voor een hoop vrouwen, die dan juist weer helemaal niets moeten hebben van zo'n player.
Ik ben ook van nature introvert, nog steeds eigenlijk. Het is misschien harder werken dan iemand die het van nature heeft, maar wat maakt dat uit? De 1 heeft is gewoon wat meer gezegend dan de ander. Thats life, just accept it.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Maar moet je dat dan wel willen? Kan je niet beter werken aan een fijne vorm van introvert zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin.
Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.
Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen
Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.
Klein verschil.
Mijn vriend heeft voldoende zelfvertrouwen en vertrouwen in mij om hier samen met mij om te kunnen lachen.
Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?
Alle mannen lopen altijd met een grote boog om een vrouw heen die gebonden lijkt te zijn? Want dan een kansje wagen is echt zo vreselijk not done dat je dat maar beter achterwege kunt laten?
Ik vind dat je overdrijft. Gelukkig is mijn vriend ook niet zo onzeker om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |