A (1+i)^n = xquote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met een bevolkingsgroei van 1,5% hebben we binnen 50 jaar al 34 miljoen inwoners hier. ....
34 miljard inwoners in Nederland prima? Waanzin.quote:
Wel veel joetoeb kliks voor riazop.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
34 miljard inwoners in Nederland prima? Waanzin.
Dit land was zelfs met 10 miljoen inwoners al vol.
Onrealistisch.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. Doe es niet zo kinderachtig door alles tot in het extreme te trekken. Gewoon geen groei en geen krimp, wat dacht je daarvan?
Die 1,5% is nogal aan de hoge kant. Op wereldschaal is het momenteel 1,1% en in Nederland is het al jaren rond 0,5%. Dat betekent dat de bevolking van Nederland niet verdubbelt in 50 jaar maar in 150 jaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wel eens van exponentiële groei gehoord?
Met een bevolkingsgroei van 1,5% hebben we binnen 50 jaar al 34 miljoen inwoners hier. Leuk, een sterk en vitaal Nederland waarvan de meeste mensen in flats moeten wonen
Groei is waanzin, zelfs als het "maar" 1,5% is. Wie pleit voor 1% á 2% bevolkingsgroei per jaar heeft geen enkel besef van wat exponentiële groei doet. De meeste populaties zoals de Afrikaanse groeien veel harder, met alle gevolgen van dien. Alle wereldproblemen lossen zichzelf op als iedere vrouw maximaal 2 kinderen baart.
Wat voor paniek? Ik hoor de filmster met een vriendin wat racistische opmerkingen over "zwarten" maken, verder zie ik niemand paniekerig doen.quote:
En twiets en feesboeklijks.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel veel joetoeb kliks voor riazop.
Ik zie ook niks racistisch, alleen wat logische constateringen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat voor paniek? Ik hoor de filmster met een vriendin wat racistische opmerkingen over "zwarten" maken, verder zie ik niemand paniekerig doen.
Je moet ook niet kijken maar luisteren. Degene die de ondertitels heeft gemaakt vertaalt "Schwarze" meerdere keren met "foreigners" om het racisme te verbloemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie ook niks racistisch, alleen wat logische constateringen.
Een donker persoon als zwarte aanduiden is nu ook al racistisch?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken maar luisteren. Degene die de ondertitels heeft gemaakt vertaalt "Schwarze" meerdere keren met "foreigners" om het racisme te verbloemen.
Dat wicht vindt het negatief dat ze op straat "zwarte" mensen ziet. Als dat geen racisme is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een donker persoon als zwarte aanduiden is nu ook al racistisch?
Een achterlijke en antieke cultuur in je land zien binnenkomen, zich nestelen en op deze wijze aan je voorbij zien trekken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken maar luisteren. Degene die de ondertitels heeft gemaakt vertaalt "Schwarze" meerdere keren met "foreigners" om het racisme te verbloemen.
Schwarze is kleurling in het Duits.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat wicht vindt het negatief dat ze op straat "zwarte" mensen ziet. Als dat geen racisme is dan weet ik het ook niet meer.
Ik vind het op zich ook negatief als ik in mijn eigen straatbeeld meer buitenlanders zie dan autochtone Nederlanders, en volgens mij zou de gemiddelde Arabier in elk willekeurig land in het midden oosten hetzelfde denken als hij alleen nog maar geconfronteerd zou worden met bleekgezichten, gewoon een normaal menselijk trekje dacht ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat wicht vindt het negatief dat ze op straat zwarte mensen ziet. Als dat geen racisme is dan weet ik het ook niet meer.
De conservatieve Islam is qua moderniteit, ontwikkelingsniveau en intolerantie tegenover andersdenkenden anders een prima match met van dat soort "bezorgde burgers".quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:49 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Een achterlijke en antieke cultuur in je land zien binnenkomen, zich nestelen en op deze wijze aan je voorbij zien trekken.
Sommige mensen ondergaan een orgastisch genot.
Deze twee vrouwen niet , die zeggen hardop wat steeds meer mensen denken.
Ik ook , als ik de wandelende tenten en gesluierde exemplaren zie waggelen in Den Haag.
Anno 2015 lijkt me het op deze wijze terugzetten van de klok in een modern land een twijfelachtig fenomeen.
Ranzig en debiel ook.
Nee, het betekent "zwarte". "Neger". "Afro-".quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:51 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Schwarze is kleurling in het Duits.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook negatief als ik in mijn eigen straatbeeld meer buitenlanders zie dan autochtone Nederlanders, en volgens mij zou de gemiddelde Arabier in elk willekeurig land in het midden oosten hetzelfde denken als hij alleen nog maar geconfronteerd zou worden met bleekgezichten, gewoon een normaal menselijk trekje dacht ik.
Ook "gekleurd."quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, het betekent "zwarte". "Neger". "Afro-".
https://de.wikipedia.org/wiki/Schwarzequote:Schwarze
Dieser Artikel behandelt Menschen dunkler Hautfarbe – zu weiteren Bedeutungen siehe Schwarze (Begriffsklärung).
Die Bezeichnung Schwarze deutet auf eine sehr dunkle Hautfarbe der so bezeichneten Menschen hin. Vielfach werden jedoch Menschen mit allen möglichen Varianten der Hautpigmentierung von dunkelsten bis zu sehr hellen Hautfarben einbezogen, einschließlich Albinos. Daher ist die Bezeichnung „Schwarze“ kein Indikator der Hautfarbe, sondern der rassentheoretischen oder ethnischen Einteilung. Die Bezeichnung wird auch verwendet, um verschiedene Populationen aufgrund historischer und prähistorischer Herkunftsbeziehungen zusammenzufassen. Einige Definitionen des Begriffs umfassen nur Menschen mit relativ junger schwarzafrikanischer Abstammung (siehe Afrikanische Diaspora), die zumeist auch die typisch schwarzafrikanischen Merkmale aufweisen. Andere Definitionen beziehen weitere Populationen ein, für die eine dunkle Hautfarbe charakteristisch ist, darunter indigene Bewohner Ozeaniens und Südostasiens wie etwa die australischen Ureinwohner, die Papua, die Ureinwohner der Andamanen, die Semang auf der Malaiischen Halbinsel und die Aeta auf der philippinischen Insel Luzon.
De mongols hoeven niet opgehaald te worden want die rijden Harleys.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Kut moffen
Eerst tegen elke buitenlander zeggen dat ze welkom zijn.
Vervolgens de grens weer sluiten.
En nu zeker die mongols ophalen met vliegtuigen
Huidskleur dus. Racistisch dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:57 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ook "gekleurd."
[..]
https://de.wikipedia.org/wiki/Schwarze
Maar dan fijn in eigen land.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:53 schreef Igen het volgende:
[..]
De conservatieve Islam is qua moderniteit, ontwikkelingsniveau en intolerantie tegenover andersdenkenden anders een prima match met van dat soort "bezorgde burgers".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |