Nouja, voor het Hooggerechtshof maakt dat ook niet echt uit. Als Democraat kies je gewoon iemand die een beetje normaal kan nadenken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja. Al zit Hillary eveneens in de zak van de donoren. Als het echter tussen Hillary en de Republikeinen gaat dan toch liever Hillary.
Nee, ik bedoel dat het voor het Hooggerechtshof niet uitmaakt of Hillary in de zak van haar donoren zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Tanin het volgende:
Daar vergis je in. Het hoogerechtshof heeft behoorlijk wat invloed politiek gezien. Er is meestal een Republikeinse (conservatieve) meerderheid, terwijl een recente democratische meerderheid de acceptatie van het homohuwelijk mogelijk heeft gemaakt.
Gezien de huidige houding tov abortus en euthanasie en het vervolg van Obamacare zou het zeker niet slecht zijn als daar democratisch gezinde hogerechters komen te zitten. En die komen er te zitten met een Democratische president.
Helaas betekent het voor Snowden, TTIP en andere belangrijke zaken inderdaad vrij weinig...
De Republikeinen gebruiken misbruiken het voor partijpolitiek, het nut van dat dat een Democraat nu nieuwe rechters mag kiezen is vooral om schade te beperken die de Republikeinen anders zouden aanrichten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, voor het Hooggerechtshof maakt dat ook niet echt uit. Als Democraat kies je gewoon iemand die een beetje normaal kan nadenken.
Dat lijkt me een correcte constatering.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Tanin het volgende:
Daar vergis je in. Het hoogerechtshof heeft behoorlijk wat invloed politiek gezien. Er is meestal een Republikeinse (conservatieve) meerderheid, terwijl een recente democratische meerderheid de acceptatie van het homohuwelijk mogelijk heeft gemaakt.
Gezien de huidige houding tov abortus en euthanasie en het vervolg van Obamacare zou het zeker niet slecht zijn als daar democratisch gezinde hogerechters komen te zitten. En die komen er te zitten met een Democratische president.
Helaas betekent het voor Snowden, TTIP en andere belangrijke zaken inderdaad vrij weinig...
Mjah, op het gebied van Snowden, TTIP en dat soort zaken lijkt het mij dat dat wel degelijk uitmaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het voor het Hooggerechtshof niet uitmaakt of Hillary in de zak van haar donoren zit.
Er zit gewoon nog steeds een 'Republikeinse meerderheid', alleen stemde Kennedy bij Obergefell vs Hodges met de door de Democraten benoemde rechters mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Tanin het volgende:
Correctie: bijna alles beter dan Hillaryquote:
Ik weet niet of die debatten nou zo'n gigantische impact hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:48 schreef Hexagon het volgende:
Vannacht erop of eronder voor Jeb Bush, ik ben benieuwd
Waarschijnlijk geen blijvende impact op de peilingen, maar het kan een kandidaat natuurlijk wel een beetje momentum geven. Het is vervolgens aan de kandidaat om dat momentum ook te verzilveren, iets wat Fiorina bijvoorbeeld heeft nagelaten na haar sterke optreden in het laatste debat.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of die debatten nou zo'n gigantische impact hebben.
Ja die gaat het hoogstwaarschijnlijk niet redden. Het enige wat haar nog echt een boost zou kunnen geven is de establishment support als Rubio / Bush / Kasich het af laten weten zoals ook wordt gesteld in het stuk van the Upshot.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:42 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen blijvende impact op de peilingen, maar het kan een kandidaat natuurlijk wel een beetje momentum geven. Het is vervolgens aan de kandidaat om dat momentum ook te verzilveren, iets wat Fiorina bijvoorbeeld heeft nagelaten na haar sterke optreden in het laatste debat.
Gewoon googelen en je hebt zo een CNBC stream.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:48 schreef Royyy het volgende:
Zo te zien is er geen mogelijkheid om het debat online te kijken...
Waarom kom ik daar zelf nou niet op... laten we het er maar op houden dat het een lange dag geweest isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon googelen en je hebt zo een CNBC stream.
http://www.livenewschat.eu/stocks/
Ze hebben inderdaad zelf geen openbare stream beschikbaar gemaakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar zelf nou niet op... laten we het er maar op houden dat het een lange dag geweest is. Vond niks op alle officiele media sites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |