Hoe word ik lid?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was onlogisch of ik die hem moest maken...
#teambasisschool
Raar gevoel voor humor heb jij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij er gewoon inging
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Raar gevoel voor humor heb jij.
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag in nette termen.
Alles kanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.
Bronson_ heeft geen mening over voetbal. Soort monitor voor 'madness'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Bewaar dat trillen maar voor later jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zeg. Straks zit ik morgen nog trillend op mijn fiets.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bewaar dat trillen maar voor later ja
Bij deze ben je lid van #teambasisschoolquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij deze ben je lid van #teambasisschool
Tika-taka van het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef Tagliano het volgende:
Je ziet wel duidelijk de effecten van de besloten training
Ik genietquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tika-taka van het hoogste niveau.
wat ga je eten opper?quote:
Ik ga aangifte doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor zo'n wedstrijd ga je ook geen 100% geven. Zelfs ado zag het als een oefenpartijtje.quote:
Kom sprinten danquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:01 schreef BadderHaring het volgende:
Jetro Bling-Bling Willems zit ook te genieten.
Garantie voor falen als je tegenstander sowieso al nauwelijks minder is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor zo'n wedstrijd ga je ook geen 100% geven. Zelfs ado zag het als een oefenpartijtje.
Genemuiden, altijd lastigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Garantie voor falen als je tegenstander sowieso al nauwelijks minder is.
Genemuiden is geen topklasse he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
Toch lopen er bij dat Genemuiden best een paar spelers rond die onder in de Jupiler League best mee zouden kunnen.
Maar ja, daar verdienen ze waarschijnlijk minder dan nu.
Dat zegt ie ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genemuiden is geen topklasse he.
Klopt, daarom doet hij het zo goed in de Eredivisie. Precies zijn niveau.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
De Jong is toch maar een matige spits hoor.
Een oom van me is daar aan overleden. Niet grappig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor aids ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |