In de ArenA lukt dat ook nog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
30.000 man voor een wedstrijd tegen Genemuiden. Zulke fans vind je nergens.
Hij wordt natuurlijk overschaduwt door Brumaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:29 schreef Brammess het volgende:
ik was eigenlijk helemaal vergeten dat Isimat voor psv speelde
Ik ben fan van alle Zuid Amerikanen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Iedereen is fan van Pereiro.
Wolfsburg-Bayern #genotquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 20:30 kijken we allemaal naar de grote Douglas Costa-show.
Ik niet, er zijn types die ik niet kan hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben fan van alle Zuid Amerikanen.
Waar komt dat uitverkocht vandaan? Tweede ring is leeg en eerste ring ook halfvol zie ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de ArenA lukt dat ook nog.
Net, dus dan is het stadion halfleeg, haha.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:31 schreef BadderHaring het volgende:
Korf van Genemuiden moet duidelijk wennen aan het feit dat er een camera op hem staat. Die zat even ongegeneerd aan zijn ballen.
Waarom zitten jullie niet in het stadion?quote:
Ik kan toch niet op 2 plekken tegelijk zijn :Squote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Waarom zitten jullie niet in het stadion?
Omdat ik na een operatie in het ziekenhuis lig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Waarom zitten jullie niet in het stadion?
Hier zal ik een Feyenoorder voor zijn. Ik snap het nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op 2 plekken tegelijk zijn :S
Aha, minder ouwe reus. Niks ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat ik na een operatie in het ziekenhuis lig.
Moreno maakt zelden een overtreding.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Tjeerd Korf levend uit de strijd komt met Hector.
Die was ooit basisspeler in Zwolle.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Tjeerd Korf levend uit de strijd komt met Hector.
En bij Excelsior.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was ooit basisspeler in Zwolle.
Locadia als linksbuitenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Snap niet waarom Bergwijn niet in de basis staat.
Cocu.
Sterkste team speeltquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Cocu.
Bergwijn gaat volgend seizoen shinen. Hij heeft nu de Memphis rol toen Mertens er nog was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Cocu.
Fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lip speelde nog ooit voor BV Veendam.
LIP
Hahaha ja kut pisvee xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer Tifo dan een heel seizoen PSV
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zal ik een Feyenoorder voor zijn. Ik snap het niet
[..]
Aha, minder ouwe reus. Niks ernstigs hoop ik?
Ik heb ze vaker vanuit geslagen positie terug zien komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:39 schreef Brammess het volgende:
ik zie de kansen somber in voor genemuiden
Haha. Nooit van Genemuiden gehoord zeker?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:39 schreef Brammess het volgende:
ik zie de kansen somber in voor genemuiden
Ik noem een ADOquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ze vaker vanuit geslagen positie terug zien komen.
Genemuiden mist een type Casillas.quote:
Die kan er geen houwtje touwtje van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genemuiden mist een type Casillas.
We hebben Stijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit forum mist een type Aad de Mos.
Je moet Messi niet zo omhoog praten. Wat heeft die nou bereikt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En een type Messi. Hoewel Bergwijn best in de buurt komt.
Ja, nieteens zijn land WK kunnen maken. HAHAHAHA. Wat een ongelooflijke amateur zeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet Messi niet zo omhoog praten. Wat heeft die nou bereikt?
Komt goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:42 schreef Brammess het volgende:
Wij kwamen afgelopen weekend ook vroeg met 1-0 achter, en we wonnen alsnog.
Tijd voor de dominatie van Genemuiden
Lol. Zo weinig kijk op het spelletje heb jij dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:41 schreef Brammess het volgende:
Bergwijn is een veredelde Jody Lukoki
Een puntje zou prima zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend speelt PSV een lastige uitwedstrijd bij De Graafschap.
Het kan zomaar zijn, dat PSV daar punten laat liggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend speelt PSV een lastige uitwedstrijd bij De Graafschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem was dat hij niet netjes wachtte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:42 schreef opperkleurder het volgende:
Die voorzet vond ik niet zo netjes.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan zomaar zijn, dat PSV daar punten laat liggen.PSV is geen Feyenoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Maher speelt wordt dat onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het al knap genoeg vinden als ze een doelpunt weten te scoren daar.
Feyenoord kan hier over mee praten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het al knap genoeg vinden als ze een doelpunt weten te scoren daar.
Op dit niveau kan hij prima mee ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet zeggen dat Schaars aardig staat te voetballen.
Tegen wie zijn de andere 2 potten dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou lachwekkend zijn als PSV de komende drie Eredivisiewedstrijden niet 9 punten pakt.
Tegen wie spelen ze na de interlandbreak dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou lachwekkend zijn als PSV de komende drie Eredivisiewedstrijden niet 9 punten pakt.
Hij tikt ook steeds meteen door enzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op dit niveau kan hij prima mee ja.
Willem Zwei.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen wie spelen ze na de interlandbreak dan?
Toen had ik nog niet het idee dat Feyenoord kampioen kon worden moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe.
Ik gil nog van het lachen om de eerste helft.
Kregen ze toevallig een penalty?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoe.
Ik gil nog van het lachen om de eerste helft.
In Eindhoven?quote:
Inmiddels wel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen had ik nog niet het idee dat Feyenoord kampioen kon worden moet ik zeggen.
Die penalty zondag was ook een schande.quote:
Ja, als ze alle pingels meekrijgen en die Gustaafson aardig gaat ballen zou het kunnen.quote:
Typisch Feyenoord dat ze op zo'n moment een penalty meekregen. Ik kan u vertellen dat ik tekeer ging in de woonkamer. Enorm mad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die penalty zondag was ook een schande.
Het zal mij benieuwen, als voorin alles heel blijft kunnen ze lang meedoen wel maar voor een kampioenschap vind ik het nog te weinigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als ze alle pingels meekrijgen en die Gustaafson aardig gaat ballen zou het kunnen.
Schrijf deze maar vast op :quote:
Welke pizza?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even mijn pizza uit de oven halen.
van Benthemquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schrijf deze maar vast op :
Als jullie naar de Kuip komen, schiet Elia met zijn glock 2 gaten in Willems. De week erop tegen AZ speelt ie gewoon weer, want van BenthemGod weet Elia gewoon vrij te pleiten.
is dat er ook zo eentje met zoete tomaat?quote:
Ik vond de eerste act van Ajax - AZ leuker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik krijg flashbacks naar de bekerwedstrijd Ajax-AZ met al die kinderen
En dat is anders dan een reguliere wedstrijd omdat...?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Tagliano het volgende:
Haha, dat was hilarisch, klonk als een zwembad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Tagliano het volgende:
Achteraf kan ik er ook nog wel om glimlachen, maar op dat moment niet echtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de eerste act van Ajax - AZ leuker.
Stijn vraagt zich niks af. Jij probeert je middels deze post weer een beetje in een goed daglicht te stellen bij Stijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Stijn en ik vragen ons af wat je wil bereiken met dit soort posts.
Er toen daadwerkelijk alleen kinderen zaten. In een normale wedstrijd hoor je ook nog wel eens volwassen stemmen ook al heeft een groot deel van het publiek het verstand van een kind of nog minderquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat is anders dan een reguliere wedstrijd omdat...?
Zat je in het stadion?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Achteraf kan ik er ook nog wel om glimlachen, maar op dat moment niet echt
Je hebt mij doorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn vraagt zich niks af. Jij probeert je middels deze post weer een beetje in een goed daglicht te stellen bij Stijn.
Ik vind Brammess een rare user dus ik ben het in deze situatie eens met Davy.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn vraagt zich niks af. Jij probeert je middels deze post weer een beetje in een goed daglicht te stellen bij Stijn.
Stijn heeft jou in 2012 al afgedaan, vlerk.
GGMM vindt dit leuk.
Zit nog wel meer zooi op ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dat er ook zo eentje met zoete tomaat?
Nee, dat dan weer net niet dus ik werd ook nog geconfronteerd met een extra lange uitzending met Van Halstquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Brammess een rare user dus ik ben het in deze situatie eens met Davy.
Je moeder ook gisteravond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
deze wedstrijd gaat zo hard zuigen.
Laten PSV even uitrazenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:51 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat Genemuiden met de handrem er op speelt.
ik observeer de spanning in deze wereldmatchquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Stijn en ik vragen ons af wat je wil bereiken met dit soort posts.
Oh een "je moeder" grap, hoe origineelquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder ook gisteravond.
Raar is een understatement.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Brammess een rare user dus ik ben het in deze situatie eens met Davy.
Hoe kan zijn moeder gaan zuigen als het als is gebeurd? :Squote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder ook gisteravond.
Het was onlogisch of ik die hem moest maken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh een "je moeder" grap, hoe origineel
Zou grappig zijn als hij er gewoon ingingquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef opperkleurder het volgende:
De keeper van Genemuiden kijkt hem uit de goal.
Hoe word ik lid?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was onlogisch of ik die hem moest maken...
#teambasisschool
Raar gevoel voor humor heb jij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij er gewoon inging
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Raar gevoel voor humor heb jij.
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag in nette termen.
Alles kanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.
Bronson_ heeft geen mening over voetbal. Soort monitor voor 'madness'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Bewaar dat trillen maar voor later jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zeg. Straks zit ik morgen nog trillend op mijn fiets.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bewaar dat trillen maar voor later ja
Bij deze ben je lid van #teambasisschoolquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij deze ben je lid van #teambasisschool
Tika-taka van het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef Tagliano het volgende:
Je ziet wel duidelijk de effecten van de besloten training
Ik genietquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tika-taka van het hoogste niveau.
wat ga je eten opper?quote:
Ik ga aangifte doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor zo'n wedstrijd ga je ook geen 100% geven. Zelfs ado zag het als een oefenpartijtje.quote:
Kom sprinten danquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:01 schreef BadderHaring het volgende:
Jetro Bling-Bling Willems zit ook te genieten.
Garantie voor falen als je tegenstander sowieso al nauwelijks minder is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor zo'n wedstrijd ga je ook geen 100% geven. Zelfs ado zag het als een oefenpartijtje.
Genemuiden, altijd lastigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Garantie voor falen als je tegenstander sowieso al nauwelijks minder is.
Genemuiden is geen topklasse he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
Toch lopen er bij dat Genemuiden best een paar spelers rond die onder in de Jupiler League best mee zouden kunnen.
Maar ja, daar verdienen ze waarschijnlijk minder dan nu.
Dat zegt ie ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genemuiden is geen topklasse he.
Klopt, daarom doet hij het zo goed in de Eredivisie. Precies zijn niveau.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
De Jong is toch maar een matige spits hoor.
Een oom van me is daar aan overleden. Niet grappig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor aids ballen
Omgekocht. Krijgen allemaal een LED-strip als PSV wint.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:11 schreef Kopsterk het volgende:
Die verdedigers van Genemuiden doen gewoon niks.
Zouden dus goede opvolgers van Bruma zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:11 schreef Kopsterk het volgende:
Die verdedigers van Genemuiden doen gewoon niks.
Waar ligt dat dorp überhaupt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Feiten over Genemuiden, bedankt hoor commentator zitten we op te wachten.
Vlakbij Zwolle.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar ligt dat dorp überhaupt?
Bij Staphorstquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar ligt dat dorp überhaupt?
Dat doet hij sowieso wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu zou zich belachelijk maken als hij Bergwijn niet minimaal een half uur laat spelen.
Hij maakt zich sowieso belachelijk met zijn gebrek aan jeugd in de selectie voor zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu zou zich belachelijk maken als hij Bergwijn niet minimaal een half uur laat spelen.
Yuppers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn voorspelling van het spelbeeld komt wel redelijk uit hè?
inderdaad Linden - Roda.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven. Morgen, dan krijgen we een topshow. Heksenketel, dit dat.
Je bent geobsedeerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet over de zoon van Brammes.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh een "je moeder" grap, hoe origineel
Jongens. Wanneer leren we het nou eens?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was onlogisch of ik die hem moest maken...
#teambasisschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je weer borden wassen bij de pizzeria?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou nog effe meepakken tot de 65e minuut
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je weer borden wassen bij de pizzeria?
Natuurlijk niet...quote:
Teach us all mighty.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:31 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een matige disspogingen allemaal in dit topic
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jongens. Wanneer leren we het nou eens?
Een moedergrap = altijd :Ja natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
(kop)sterk van je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Yo momma is so fat...
Hehe nee. Ik ken mijn beperkingen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jongens. Wanneer leren we het nou eens?
Een moedergrap = altijd :Moedergrappen zijn minstens een barney.gif waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moedergrappen zijn minstens een barney.gif waard.
bronquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen gaan ze bij Independiente voetballen met viagra.
Dat is Kuijt, want die scoort 4 pingels en een paar lucky goals.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
Gaston is de beste voetballer van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |