Hoe word ik lid?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was onlogisch of ik die hem moest maken...
#teambasisschool
Raar gevoel voor humor heb jij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij er gewoon inging
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Raar gevoel voor humor heb jij.
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag in nette termen.
Alles kanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.
Bronson_ heeft geen mening over voetbal. Soort monitor voor 'madness'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brammes en Bronson zijn de raarste Ajax-users. Ze zouden zo Feyenoord-users kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Bewaar dat trillen maar voor later jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zeg. Straks zit ik morgen nog trillend op mijn fiets.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bewaar dat trillen maar voor later ja
Bij deze ben je lid van #teambasisschoolquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bewaar dat trillen maar voor later ja
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij deze ben je lid van #teambasisschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |