Inmiddels wel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen had ik nog niet het idee dat Feyenoord kampioen kon worden moet ik zeggen.
Die penalty zondag was ook een schande.quote:
Ja, als ze alle pingels meekrijgen en die Gustaafson aardig gaat ballen zou het kunnen.quote:
Typisch Feyenoord dat ze op zo'n moment een penalty meekregen. Ik kan u vertellen dat ik tekeer ging in de woonkamer. Enorm mad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die penalty zondag was ook een schande.
Het zal mij benieuwen, als voorin alles heel blijft kunnen ze lang meedoen wel maar voor een kampioenschap vind ik het nog te weinigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als ze alle pingels meekrijgen en die Gustaafson aardig gaat ballen zou het kunnen.
Schrijf deze maar vast op :quote:
Welke pizza?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even mijn pizza uit de oven halen.
van Benthemquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schrijf deze maar vast op :
Als jullie naar de Kuip komen, schiet Elia met zijn glock 2 gaten in Willems. De week erop tegen AZ speelt ie gewoon weer, want van BenthemGod weet Elia gewoon vrij te pleiten.
is dat er ook zo eentje met zoete tomaat?quote:
Ik vond de eerste act van Ajax - AZ leuker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik krijg flashbacks naar de bekerwedstrijd Ajax-AZ met al die kinderen
En dat is anders dan een reguliere wedstrijd omdat...?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Tagliano het volgende:
Haha, dat was hilarisch, klonk als een zwembad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Tagliano het volgende:
Achteraf kan ik er ook nog wel om glimlachen, maar op dat moment niet echtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de eerste act van Ajax - AZ leuker.
Stijn vraagt zich niks af. Jij probeert je middels deze post weer een beetje in een goed daglicht te stellen bij Stijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Stijn en ik vragen ons af wat je wil bereiken met dit soort posts.
Er toen daadwerkelijk alleen kinderen zaten. In een normale wedstrijd hoor je ook nog wel eens volwassen stemmen ook al heeft een groot deel van het publiek het verstand van een kind of nog minderquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat is anders dan een reguliere wedstrijd omdat...?
Zat je in het stadion?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Achteraf kan ik er ook nog wel om glimlachen, maar op dat moment niet echt
Je hebt mij doorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn vraagt zich niks af. Jij probeert je middels deze post weer een beetje in een goed daglicht te stellen bij Stijn.
Ik vind Brammess een rare user dus ik ben het in deze situatie eens met Davy.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn vraagt zich niks af. Jij probeert je middels deze post weer een beetje in een goed daglicht te stellen bij Stijn.
Stijn heeft jou in 2012 al afgedaan, vlerk.
GGMM vindt dit leuk.
Zit nog wel meer zooi op ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dat er ook zo eentje met zoete tomaat?
Nee, dat dan weer net niet dus ik werd ook nog geconfronteerd met een extra lange uitzending met Van Halstquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Brammess een rare user dus ik ben het in deze situatie eens met Davy.
Je moeder ook gisteravond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
deze wedstrijd gaat zo hard zuigen.
Laten PSV even uitrazenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:51 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat Genemuiden met de handrem er op speelt.
ik observeer de spanning in deze wereldmatchquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Stijn en ik vragen ons af wat je wil bereiken met dit soort posts.
Oh een "je moeder" grap, hoe origineelquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder ook gisteravond.
Raar is een understatement.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Brammess een rare user dus ik ben het in deze situatie eens met Davy.
Hoe kan zijn moeder gaan zuigen als het als is gebeurd? :Squote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder ook gisteravond.
Het was onlogisch of ik die hem moest maken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh een "je moeder" grap, hoe origineel
Zou grappig zijn als hij er gewoon ingingquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef opperkleurder het volgende:
De keeper van Genemuiden kijkt hem uit de goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |