SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
vriendje ik zet mijzelf op aanwezigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
mag ik vragen als iemand met mij panja wil gaan vanavond?
mag ik vragen als je mijn echte naam neit wilt gebruikenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sorry Berend dit is voor grote mensen.
Jep, vanavond nog FF rondje langs de Rijndijk hier en dan zaterdag de schuur in bij mn ouwelui.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb wel even lekker mijn 1100 uitgelaten. Goed weer om met de 690 rond te karren.
uhquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat, en aziaten kunnen het nóg slechter verdragen dan ik met m'n newbielever, dus je bent na een zoete witte wijn al zat natuurlijk.
Goed hoor petriesss echt goed gedaan meis!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:24 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Vanochtend eigen gewicht getild met deadlifts
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom dat maar uitvinden in Haarlem
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
mag ik vragen als iemand met mij panja wil gaan vanavond?
dat is toch gwn een omgebouwde vent?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
SEX / Zou je haar doen?
hey deacetengel92
ze heeft vast wel eens van zichzelf geproefdquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
hey clumsie weet jij wel hoe echte varkensvlees smaakt
anaal = anaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
SEX / Zou je haar doen?
hey deacetengel92
lijkt me idd wel iemand die haar eigen tepel kan likkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
ze heeft vast wel eens van zichzelf geproefd
heb cker geen interesse in een omgebouwde ventquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
anaal = anaal
En ze kan vast ook slikken.
Ik zie geen issue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |