SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:08 schreef Fylax het volgende:
Ja.fylax is trans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwark is lekkerderquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:09 schreef RingBewoner het volgende:
Er zijn users hier die nog een pak vla zouden verkrachten.
Daarom nog een poll toegevoegd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:09 schreef RingBewoner het volgende:
Er zijn users hier die nog een pak vla zouden verkrachten.
Nee? Denk je dat vanwege wat er in de spoiler staat?quote:
Dit ja, terwijl Loiza gewoon een vrouw is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:11 schreef Cockwhale het volgende:
Denk dat de meeste mannen bang zijn dat dit hun 'hetero' identiteit zou schaden.
Was even onduidelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee? Denk je dat vanwege wat er in de spoiler staat?Daar bedoel ik mee dat zij zo geboren is.
Prima toevoeging.quote:
Daar ben ik niet bang voor, ik zou mij er zelf denk ik toch wat ongemakkelijk bij voelen. Ik kan niet uitleggen waarom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:11 schreef Cockwhale het volgende:
Denk dat de meeste mannen bang zijn dat dit hun 'hetero' identiteit zou schaden.
Wat is een realtie?quote:
kwark is wat voller.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan is nu ook gebleken dat users meer testosteron hebben dan smaak.
Hoe kan je een relatie met iemand willen die je niet kent?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Fylax het volgende:
Op allebei de vragen zeg ik ja. Zowel doen als relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |