SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
poederblusser, dat wordt zocht ik inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
SB, klinkt alsof je iig niet bent aangekomen, dus dat is op zich al positief! En je keukenweegschaal is je beste vriend
lol @ oudemannenzaad, visual van poederblusser
oooh dat is kut, als je die weer kwijtraakt dan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
poederblusser, dat wordt zocht ik inderdaad.
En ik ben evenveel aangekomen als ik afgevallen ben geweest in die maand. Ik heb namelijk ook (heel even, na goed ziek geweest te zijn, maar toch) onder de 100 gewogen.
Ik weet nu in ieder geval dat dat kan.
Gelukkig wist ik dat het maar van korte duur zou zijn hoor, die 99,8. Ik had enorm last van slapeloosheid (was op moment van wegen al ruim 65 uur wakker) dus dat kost veel energie. Daarnaast ook nog eens een dag last gehad van mijn maag/darmen, dus niets binnengehouden. Dan raak je wel veel kwijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh dat is kut, als je die weer kwijtraakt dan!
Nou ja, een mooi en haalbaar kortetermijndoel
Het is helemaal niks?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor die pepernotenwinkel hoeft niemand bang te zijn!
Niet? Ik vond het echt heel lekker allemaal toen ik er was... (In Den Haag, mocht ook vanalles proeven enzo).quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor die pepernotenwinkel hoeft niemand bang te zijn!
Ik liep er naar binnen met een vriendin die me er over had verteld "OMGWTFBBQ 50 smaken!!". En toen was ik daar en toen was "knalgeel" en "feestgroen" een smaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet? Ik vond het echt heel lekker allemaal toen ik er was... (In Den Haag, mocht ook vanalles proeven enzo).
Ja ach, dat zijn de enige die geen aparte smaak hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik liep er naar binnen met een vriendin die me er over had verteld "OMGWTFBBQ 50 smaken!!". En toen was ik daar en toen was "knalgeel" en "feestgroen" een smaakJa zo kom je d'r wel, met 50 kleurstofjes ja
Toen was ik er al weer klaar mee.
Oh! En!BE
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
SB, klinkt alsof je iig niet bent aangekomen, dus dat is op zich al positief! En je keukenweegschaal is je beste vriend
lol @ oudemannenzaad, visual van poederblusser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Misschien heb je een achillespeesontsteking en dan zijn rust en oefeningen het beste. En de fysio kan je precies zeggen wat het is en wat je het beste kan doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
Qua sporten liep ik nog steeds wel 2-3 keer in de week hard, maar ik heb nu iets blessure-achtigs aan mijn enkel-hiel-achillespees dus dat wil even niet. Ik moet eigenlijk naar de fysio, maar die is best cute en ik wil niet dat hij mijn vadsige aangekomen lijf onder handen moet nemen.![]()
De laatste keer dat ik er was had ik rugklachten en die kwamen volgens hem oa doordat ik veel was afgevallen en mijn lijf zich daar opnieuw naar moest zetten.
Die vond ik juist heerlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:21 schreef MutedFaith het volgende:
De bites van vandaag (chilicorn & chickpeas) waren echt facking smerig. Zakje nog driekwart vol weggeflikkerd.
nope, ik heb wel momenten dat ik denk 'waarom beschouwde ik jou eigenlijk ook alweer als vriendin?'quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Omg stroopwafelkruidnoten?waar is dat? Daar moet ik heul ver weg blijven!
kruidnootjes
stroopwafels
#fattieforlife
Kennen jullie dat ook? Dat je met familie/vrienden af hebt gesproken maar geen zin hebt omdat je (veel) bent aangekomen sinds je ze voor het laatst zag?
Ja, dat herken ik wel in zekere mate.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
kruidnootjes
stroopwafels
#fattieforlife
Kennen jullie dat ook? Dat je met familie/vrienden af hebt gesproken maar geen zin hebt omdat je (veel) bent aangekomen sinds je ze voor het laatst zag?
Ik vond vooral de chilismaak niet lekker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die vond ik juist heerlijk
Dat heb ik liever dan noten.
Nee eigenlijk niet.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
kruidnootjes
stroopwafels
#fattieforlife
@ in de buurt:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai BE!
DP, omg dat filmpjeDie hebben we allemaal wel in meer of mindere mate in ons hoofd
DE, leuk! Jij zat bij mij in de buurt geloof ik? Ga je naar Artiance oids?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het zal een toneelvereniging worden in het dorp hiernaast. Echt zin in, afgelopen 2 jaar kaeskoppenstad was zo tof dat ik zulke dingen écht vaker wil doen.
Heeft er hier iemand nog tips voor zwemkleding? Mn 70F moet er in passen en in blijven zitten.
Ik merkte zelf dat mijn 7 kilo gewichtstoename door veel mensen amper werd gezien de afgelopen maanden, terwijl ik het zelf best wel merkte met kleding e.d. Maar ga jezelf vooral niet laten belemmeren door zoiets, schiet je helemaal niks mee opquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
kruidnootjes
stroopwafels
#fattieforlife
Kennen jullie dat ook? Dat je met familie/vrienden af hebt gesproken maar geen zin hebt omdat je (veel) bent aangekomen sinds je ze voor het laatst zag?![]()
Ik heb maar gewoon twee sportieve badpakken aangeschaft. Alles blijft zitten. Niet mooi, wel praktisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
Heeft er hier iemand nog tips voor zwemkleding? Mn 70F moet er in passen en in blijven zitten.
Waar ik een beetje jeuk van krijg is dat toen ik steeds dikker werd allerlei mensen 'Ben je afgevallen?' zeiden. Als een soort optimaal compliment voor het dikkertje. Echt, afschuwelijk. En nu ben ik 25 kg lichter dan mijn zwaarste (en bijna 20 kg lichter dan 1 januari) en niemand zegt iets. Echt niemand. Nu kunnen ze dat jeukcompliment oprecht gebruiken en zijn ze stil. Ben ik nu gek?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij begonnen mensen bij 15 kilo pas te roepen...
Ja dat herken ik heel goed. En word ik onwijs onzeker van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
niet doen! Het gaat namelijk echt niet over hoe je eruitziet, maar over wat je uitstraalt. En in jouw geval twijfel ik nooit waarom wij ook alweer bevriend warenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat herken ik heel goed. En word ik onwijs onzeker van.
Maar ook bij mensen die ik niet ken. Als ik bijvoorbeeld mijn dochtertje gaat helpen op school of mezelf heb ingeschreven voor een workshop
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
niet doen! Het gaat namelijk echt niet over hoe je eruitziet, maar over wat je uitstraalt. En in jouw geval twijfel ik nooit waarom wij ook alweer bevriend waren
Knap! Goed bezig hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:53 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb dat dus nooit, dat t me echt boeit wat andere mensen denken. #mannending
Mijn D is netjes de laatste portie erwtensoep. Terwijl mijn vrouw naast me frietjes zit te eten. Die ik heb staan bakken. Zonder enige aandrang om er zelf ook van te nemen.
Mijn 70F doet het goed in Marlies Dekkers (zonder extra touwen voor, die zijn zelden charmant).quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:12 schreef douche-eendje het volgende:Heeft er hier iemand nog tips voor zwemkleding? Mn 70F moet er in passen en in blijven zitten.
QFTquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef Vanyel het volgende:
(zonder extra touwen voor, die zijn zelden charmant).
De gewone bh's van haar zijn niet voor mij gemaakt en het moet wel voor sport-zwemmen zijn. Voor mooi liggen zijn heb ik al genoeg anders in huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn 70F doet het goed in Marlies Dekkers (zonder extra touwen voor, die zijn zelden charmant).
Stevig en verstelbare schouderbandjes.
En hoe gaat het nu met eten? Is je GBP al lang geleden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Begeleiding vind ik nu ook nog erg weinig hoor, veel op eigen initiatief. Ik ben blij dat bij mij die knop voor mijn GBP al om is gegaan, anders had ik veel minder succes als nu.
H&M moet je niet eens willen kijken als je niet model plank hebt joh!! Kijk liever naar merken die wat vrouwelijkere kleding maakt, meer vormen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:59 schreef Cathmar het volgende:
Zwempakken, bh's... Waar ik het meest moeite mee heb is gewone kleding. Een broek die goed zit, een leuk shirt. Ik blader nu door een HM boek dat bij de post zat. Word er gewoon een beetje chagrijnig van. Ik weet gewoon niet wat me leuk staat. Want ik koop wat enigzins past.
Dat is mijn volgende project. Na de kilo's.
Ja he. Ik zal eens gaan kijken binnenkort.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
H&M moet je niet eens willen kijken als je niet model plank hebt joh!! Kijk liever naar merken die wat vrouwelijkere kleding maakt, meer vormen..
Dan wacht ik nog evenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Isa, bij mij begon het een week of vier geleden ineens pas. En nu krijg ik wel zes keer per dag een "Jeetje jij bent echt afgevallen he?" Kennelijk is er toch ergens een omslagpunt op een zeker moment
Mijn moeder heeft daar ook een handje van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog evenIk vond het alleen zo stom omdat ik zo vaak 'Hey, ben je afgevallen?' te horen kreeg terwijl dat duidelijk niet het geval was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |