SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
poederblusser, dat wordt zocht ik inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
SB, klinkt alsof je iig niet bent aangekomen, dus dat is op zich al positief! En je keukenweegschaal is je beste vriend
lol @ oudemannenzaad, visual van poederblusser
oooh dat is kut, als je die weer kwijtraakt dan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
poederblusser, dat wordt zocht ik inderdaad.
En ik ben evenveel aangekomen als ik afgevallen ben geweest in die maand. Ik heb namelijk ook (heel even, na goed ziek geweest te zijn, maar toch) onder de 100 gewogen.
Ik weet nu in ieder geval dat dat kan.
Gelukkig wist ik dat het maar van korte duur zou zijn hoor, die 99,8. Ik had enorm last van slapeloosheid (was op moment van wegen al ruim 65 uur wakker) dus dat kost veel energie. Daarnaast ook nog eens een dag last gehad van mijn maag/darmen, dus niets binnengehouden. Dan raak je wel veel kwijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh dat is kut, als je die weer kwijtraakt dan!
Nou ja, een mooi en haalbaar kortetermijndoel
Het is helemaal niks?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor die pepernotenwinkel hoeft niemand bang te zijn!
Niet? Ik vond het echt heel lekker allemaal toen ik er was... (In Den Haag, mocht ook vanalles proeven enzo).quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor die pepernotenwinkel hoeft niemand bang te zijn!
Ik liep er naar binnen met een vriendin die me er over had verteld "OMGWTFBBQ 50 smaken!!". En toen was ik daar en toen was "knalgeel" en "feestgroen" een smaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet? Ik vond het echt heel lekker allemaal toen ik er was... (In Den Haag, mocht ook vanalles proeven enzo).
Ja ach, dat zijn de enige die geen aparte smaak hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik liep er naar binnen met een vriendin die me er over had verteld "OMGWTFBBQ 50 smaken!!". En toen was ik daar en toen was "knalgeel" en "feestgroen" een smaakJa zo kom je d'r wel, met 50 kleurstofjes ja
Toen was ik er al weer klaar mee.
Oh! En!BE
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
SB, klinkt alsof je iig niet bent aangekomen, dus dat is op zich al positief! En je keukenweegschaal is je beste vriend
lol @ oudemannenzaad, visual van poederblusser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Misschien heb je een achillespeesontsteking en dan zijn rust en oefeningen het beste. En de fysio kan je precies zeggen wat het is en wat je het beste kan doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
Qua sporten liep ik nog steeds wel 2-3 keer in de week hard, maar ik heb nu iets blessure-achtigs aan mijn enkel-hiel-achillespees dus dat wil even niet. Ik moet eigenlijk naar de fysio, maar die is best cute en ik wil niet dat hij mijn vadsige aangekomen lijf onder handen moet nemen.![]()
De laatste keer dat ik er was had ik rugklachten en die kwamen volgens hem oa doordat ik veel was afgevallen en mijn lijf zich daar opnieuw naar moest zetten.
Die vond ik juist heerlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:21 schreef MutedFaith het volgende:
De bites van vandaag (chilicorn & chickpeas) waren echt facking smerig. Zakje nog driekwart vol weggeflikkerd.
nope, ik heb wel momenten dat ik denk 'waarom beschouwde ik jou eigenlijk ook alweer als vriendin?'quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Omg stroopwafelkruidnoten?waar is dat? Daar moet ik heul ver weg blijven!
kruidnootjes
stroopwafels
#fattieforlife
Kennen jullie dat ook? Dat je met familie/vrienden af hebt gesproken maar geen zin hebt omdat je (veel) bent aangekomen sinds je ze voor het laatst zag?
Ja, dat herken ik wel in zekere mate.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
kruidnootjes
stroopwafels
#fattieforlife
Kennen jullie dat ook? Dat je met familie/vrienden af hebt gesproken maar geen zin hebt omdat je (veel) bent aangekomen sinds je ze voor het laatst zag?
Ik vond vooral de chilismaak niet lekker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die vond ik juist heerlijk
Dat heb ik liever dan noten.
Nee eigenlijk niet.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
kruidnootjes
stroopwafels
#fattieforlife
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |