abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:13:05 #1
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157135603
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157135607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
SB, klinkt alsof je iig niet bent aangekomen, dus dat is op zich al positief! En je keukenweegschaal is je beste vriend :D

lol @ oudemannenzaad, visual van poederblusser :')
poederblusser, dat wordt zocht ik inderdaad.

En ik ben evenveel aangekomen als ik afgevallen ben geweest in die maand. Ik heb namelijk ook (heel even, na goed ziek geweest te zijn, maar toch) onder de 100 gewogen.
Ik weet nu in ieder geval dat dat kan.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:14:01 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_157135636
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:13 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

poederblusser, dat wordt zocht ik inderdaad.

En ik ben evenveel aangekomen als ik afgevallen ben geweest in die maand. Ik heb namelijk ook (heel even, na goed ziek geweest te zijn, maar toch) onder de 100 gewogen.
Ik weet nu in ieder geval dat dat kan.
oooh dat is kut, als je die weer kwijtraakt dan!
Nou ja, een mooi en haalbaar kortetermijndoel ^O^
disclaimer
pi_157135856
Ohja, meteen maar weer even een lijstje:

O: 2 buttermilkpancake(je)s die over waren van gisteren (+/- 350 kcal)
T: banaan (+/-105 kcal)
L: bak sla met wat garnaaltjes(uit de kantine) met yoghurt-kruidendressing (zelgemaakt, van thuis meegenomen)(+/- 300 kcal)
T: ik heb nog een appel liggen die misschien wel op gaat als ik trek heb (+/- 75 kcal)
D: spruitjesroerbak (250 gr spruiten, 25 gr spekjes, 50 gr rul, gehakt uitje, lepel magere creme fraiche, champignon en veel kerrie) met krieltjes uit de oven (+/- 600 kcal)

maakt samen 1430 kcal. Heb in deze fase een dagdoel van 1500, dus nog ruimte voor een bakje yoghurt vanavond.
pi_157135913
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oooh dat is kut, als je die weer kwijtraakt dan!
Nou ja, een mooi en haalbaar kortetermijndoel ^O^
Gelukkig wist ik dat het maar van korte duur zou zijn hoor, die 99,8. Ik had enorm last van slapeloosheid (was op moment van wegen al ruim 65 uur wakker) dus dat kost veel energie. Daarnaast ook nog eens een dag last gehad van mijn maag/darmen, dus niets binnengehouden. Dan raak je wel veel kwijt.

En zodra ik weer sliep en eten binnenhield ging het rap omhoog naar 103.1. Maar toch was het wel heel erg fijn om de komma op die plek van het getal te zien staan hoor. Werkt iig motiverend.
pi_157136092
Voor die pepernotenwinkel hoeft niemand bang te zijn!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157136602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is helemaal niks?

BE :* :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157137096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet? Ik vond het echt heel lekker allemaal toen ik er was... (In Den Haag, mocht ook vanalles proeven enzo).
Kwak
pi_157137303
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Niet? Ik vond het echt heel lekker allemaal toen ik er was... (In Den Haag, mocht ook vanalles proeven enzo).
Ik liep er naar binnen met een vriendin die me er over had verteld "OMGWTFBBQ 50 smaken!!". En toen was ik daar en toen was "knalgeel" en "feestgroen" een smaak :') Ja zo kom je d'r wel, met 50 kleurstofjes ja *O*

Toen was ik er al weer klaar mee.

Oh! En! *O* BE :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_157137356
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik liep er naar binnen met een vriendin die me er over had verteld "OMGWTFBBQ 50 smaken!!". En toen was ik daar en toen was "knalgeel" en "feestgroen" een smaak :') Ja zo kom je d'r wel, met 50 kleurstofjes ja *O*

Toen was ik er al weer klaar mee.

Oh! En! *O* BE :*
Ja ach, dat zijn de enige die geen aparte smaak hebben.
Ik heb baileys, sinaasappel, karamel, stroopwafel en VOC kruiden en Gember geprobeerd.

Of t er nou 30 zijn of 50 vind ik niet zo boeiend.
Kwak
pi_157137428
Klinkt als een winkel waar ik niet naar binnen moet gaan.
pi_157137454
Ik ging er ook naar binnen met de intentie het te gaan haten :D
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:43:45 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157137498
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
SB, klinkt alsof je iig niet bent aangekomen, dus dat is op zich al positief! En je keukenweegschaal is je beste vriend :D

lol @ oudemannenzaad, visual van poederblusser :')
:D

Ik vind whey vnml heel vies, dus als ik het niet hoef te gebruiken is dat alleen maar beter.
Qua kwark, ik eet nog steeds Senoble als kwark, die is niet zo droog kwarkerig. Mss iets meer kcals, maar anders vind ik het echt niet lekker. :@

Mijn lijstje van vandaag:

O: mandarijntje (om mijn dagelijks portie pillen mee weg te spoelen)
O2: 2 handjes nootjes in de trein, want trek
O3: kwark met blauwe bessen
T: niks, want O3 was inmiddels best laat
L: omelet van 3 eieren, 1 tommaatje en 50gr hamblokjes
T: 2 mandarijntjes, 1 appel
D: Oosters Stoofpotje met rijst (kipfilet, tomatenpuree, ketjap, gember, atjar)
T: worteltjes met hummus

Les van vandaag, tijd maken om thuis te ontbijten zodat je je T (de nootjes) niet al in de trein op gaat zitten eten. ;)
Ik probeer voorlopig overdag zo veel mogelijk aan de low carb kant te zitten (hoewel mijn fruit in de middag daar natuurlijk niets mee te maken heeft) om zo een beetje af te kicken van de suikerverslaving. Tevens is dat voor mij toch de beste manier om overdag geen snaaitrek te krijgen, de bloedsuikers laag houden. 's Avonds gewoon normaal avondeten en dan de kinders naar bed brengen is vaak genoeg bezigheid om ervoor te zorgen dat ik niet in 1 moeite door blijf eten.

Qua sporten liep ik nog steeds wel 2-3 keer in de week hard, maar ik heb nu iets blessure-achtigs aan mijn enkel-hiel-achillespees dus dat wil even niet. Ik moet eigenlijk naar de fysio, maar die is best cute en ik wil niet dat hij mijn vadsige aangekomen lijf onder handen moet nemen. :@
De laatste keer dat ik er was had ik rugklachten en die kwamen volgens hem oa doordat ik veel was afgevallen en mijn lijf zich daar opnieuw naar moest zetten. :')
pi_157137907
Goeie reden om niet naar de fysio te gaan :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157138004
XM:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_157138297
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:43 schreef Brighteyes het volgende:

Qua sporten liep ik nog steeds wel 2-3 keer in de week hard, maar ik heb nu iets blessure-achtigs aan mijn enkel-hiel-achillespees dus dat wil even niet. Ik moet eigenlijk naar de fysio, maar die is best cute en ik wil niet dat hij mijn vadsige aangekomen lijf onder handen moet nemen. :@
De laatste keer dat ik er was had ik rugklachten en die kwamen volgens hem oa doordat ik veel was afgevallen en mijn lijf zich daar opnieuw naar moest zetten. :')
Misschien heb je een achillespeesontsteking en dan zijn rust en oefeningen het beste. En de fysio kan je precies zeggen wat het is en wat je het beste kan doen 8-) Dus, hop! Niet mee door blijven sukkelen.

en jouw reden heb ik al zo vaak gebruikt om vooral geen massages te krijgen in sauna's, geen hammam durven in gaan etc etc
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:21:05 #17
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157138424
De bites van vandaag (chilicorn & chickpeas) waren echt facking smerig. Zakje nog driekwart vol weggeflikkerd.
pi_157138505
O yoghurt met muesli
T banaan
L 3 volkoren boterhammen met tartex. Stuk komkommer en een tomaat
T kaki
T2 bites #50
D soep. Want vriend eet vanavond op werk.

Vriend en ik hebben agelopen weekend eens gekeken naar dingen die we al jaren willen doen maar nog nooit gedaan hebben. Dus ik ga stoppen met bootcamp :+ . We gaan vanaf volgende week samen sporten, conditiezwemmen en wat meer aan zwemtechniek werken etc, en ik kan in de weekenden blijven hardlopen. Omdat ik hier toch ook nieuwe mensen wil leren kennen ga ik iets doen wat ik al een jaar of anderhalf nu wil: toneel :)
pi_157138573
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:21 schreef MutedFaith het volgende:
De bites van vandaag (chilicorn & chickpeas) waren echt facking smerig. Zakje nog driekwart vol weggeflikkerd.
Die vond ik juist heerlijk :D
Dat heb ik liever dan noten.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:32:25 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157138621
Haai BE!

DP, omg dat filmpje :D Die hebben we allemaal wel in meer of mindere mate in ons hoofd :')

DE, leuk! Jij zat bij mij in de buurt geloof ik? Ga je naar Artiance oids?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:33:42 #21
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_157138646
Omg stroopwafelkruidnoten? :o waar is dat? Daar moet ik heul ver weg blijven!

O+ kruidnootjes
O+ stroopwafels

#fattieforlife

Kennen jullie dat ook? Dat je met familie/vrienden af hebt gesproken maar geen zin hebt omdat je (veel) bent aangekomen sinds je ze voor het laatst zag? :'(
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:35:58 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157138700
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

O+ kruidnootjes
O+ stroopwafels

#fattieforlife

Kennen jullie dat ook? Dat je met familie/vrienden af hebt gesproken maar geen zin hebt omdat je (veel) bent aangekomen sinds je ze voor het laatst zag? :'(
nope, ik heb wel momenten dat ik denk 'waarom beschouwde ik jou eigenlijk ook alweer als vriendin?'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:41:25 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157138821
quote:

O+ kruidnootjes
O+ stroopwafels

#fattieforlife

Ja, dat herken ik wel in zekere mate. :Y
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:43:19 #24
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157138870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die vond ik juist heerlijk :D
Dat heb ik liever dan noten.
Ik vond vooral de chilismaak niet lekker.

Jammer, want vooraf leek me dit een van de interessantere bites.
pi_157138876
quote:

O+ kruidnootjes
O+ stroopwafels

#fattieforlife

Nee eigenlijk niet.....
Laat je gewicht niet in de weg zitten om leuke dingen te doen -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')