Misschien kun je d'r naaktkalender nog kopen.quote:
Die goedkope hoer die haar eigen kat de nek omdraaide om er vervolgens een handtasje van te maken. En dat dan onder de noemer kunst.quote:
Met een welgeplaatste rechter vol op haar ogen ja.quote:
Link?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Misschien kun je d'r naaktkalender nog kopen.
Niet naar vragen, scheelt je een hoop tripjes naar de psychiater!quote:
Gast, ik kijk nu dat interview. Denk dat ik al psychisch beschadigd ben. Alhoewel.... heb Halina van Reijn horen zingen, dus ben niet zeker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet naar vragen, scheelt je een hoop tripjes naar de psychiater!
Vergeet vooral niet wereldvreemd, en narcistisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ze is werkelijk nog dommer dan domLevensgevaarlijk zo'n figuur.
Ze begon je niet eens gelijk te pijpen (al dan niet met korting)?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kwam haar een keer tegen in de trein. Wat een figuur.
Zelf de allergrootste idioot willen zijn maar van anderen niets pikken.
Met haar kattenras.
lol wat is daar nou erg aan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die goedkope hoer die haar eigen kat de nek omdraaide om er vervolgens een handtasje van te maken. En dat dan onder de noemer kunst.
Die dus. Goor wijf.
een match met veel FOK!kers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:51 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet wereldvreemd, en narcistisch.
Zou ze een account hebben, denk je? Hoe ze praat, denk ik van wel, helaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:18 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
een match met veel FOK!kers.
Mijn dm en pm staan voor haar open, dat dan weer welquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:23 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Zou ze een account hebben, denk je? Hoe ze praat, denk ik van wel, helaas.
Ondanks dat het een ontzettend schijtwijf is en echt lelijk van binnen met haar rare ideeën kan je toch niet stellen dat dit niet best lekker is...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zal die stoel na afloop gestonken hebben.
Maar denk jij dat dat tafeltje/krukje lekker rook na die sessie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat het een ontzettend schijtwijf is en echt lelijk van binnen met haar rare ideeën kan je toch niet stellen dat dit niet best lekker is...
Mooie meid, maar zo debiel als een idioot.
http://forum.fok.nl/user/history/62835quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:23 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Zou ze een account hebben, denk je? Hoe ze praat, denk ik van wel, helaas.
Boeiend toch? tijdens seks ruik je ook wel eens iets minder aangename luchtjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Maar denk jij dat dat tafeltje/krukje lekker rook na die sessie?
Maar liever geen schijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend toch? tijdens seks ruik je ook wel eens iets minder aangename luchtjes
Dat heb ik helaas gemist.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:38 schreef Chai het volgende:
Vond Tinkebell bij de slimste mens een stuk irritanter dan tijdens dit interview.
Liever niet, idd. Zou tinkebell wel doen thoquote:
ga je je aftrekken op die naaktfoto's?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever niet, idd. Zou tinkebell wel doen tho
Oké dat escaleerde snelquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
ga je je aftrekken op die naaktfoto's?
Gewoon een vraagje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké dat escaleerde snelmaar nee, waarom wil je dat weten?
Oh oke, nee ik heb al heeeel lang niet meer gefapt en mis het soms welquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké dat escaleerde snelmaar nee, waarom wil je dat weten?
Knappe meid.quote:
haha ze was nog gewoon echt een FOKker ook. Vond haar ook al zo'n type dat op dit forum zou zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/62835
of
http://forum.fok.nl/user/history/93582
Zo eens kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:07 schreef Tomansss het volgende:
[..]
hier terug te kijken:
http://www.npo.nl/de-slimste-mens/31-12-2014/KN_1665288
die dichteres is anders ook nogal vervelendquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:28 schreef Tomansss het volgende:
[..]
ben hem ook aant kijken. man man als ik een gun had...
Wou net zeggen.... Die Ellen is zo mogelijk nog een stuk vervelender. Arrogant mokkel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
die dichteres is anders ook nogal vervelend
Als je De slimste mens had gezien had je geweten dat ze dr kat zelf heeft omgebracht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij was haar kat een natuurlijke dood gestorven en heeft ze er daarna een tas van gemaakt. Ze heeft echter wel eens een flink aantal hamsters in plastic ballen gestopt om ze eindeloos rondjes te laten lopen. Ze heeft ongetwijfeld een boodschap, maar ik vraag me af of die bij iedereen altijd even helder overkomt. Ik vond haar bij 'De Slimste Mens' ook bloedirritant.
Dacht ik ook. Was ongeneeslijk ziek toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als je De slimste mens had gezien had je geweten dat ze dr kat zelf heeft omgebracht.
Depressiefquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Was ongeneeslijk ziek toch?
Jezus wtf is die Ellen voor mens! Verschrikkelijk wijf zeg. Alles aan haar frustreert mij. Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wou net zeggen.... Die Ellen is zo mogelijk nog een stuk vervelender. Arrogant mokkel.
Echt?quote:
Ellen en Tinkebell zijn tijdens de slimste mens bevriend geraakt. Ze gingen iig samen wandelen en zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Op het einde is Tinkebel wel goed irritant ja. Ze komt daarmee wel op gelijke hoogte met die Ellen in dat programma. Wat een ellende. Toch helemaal uitgekeken. Geen idee waarom, zelfkastijding denk ik.
samen wandelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ellen en Tinkebell zijn tijdens de slimste mens bevriend geraakt. Ze gingen iig samen wandelen en zo.
Ellen wandelt op nieuwjaarsdag om 06:00 over de snelweg, want dan is er echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:59 schreef Tomansss het volgende:
[..]
samen wandelenlekker excentriek:)
dat is wat ze beweert ja, om te shockerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als je De slimste mens had gezien had je geweten dat ze dr kat zelf heeft omgebracht.
ja man wtf. lekker vroeg als niemand je ziet door de stad lopen en over de snelweg. gvd!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ellen wandelt op nieuwjaarsdag om 06:00 over de snelweg, want dan is er echt helemaal niemand.
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Die Ellen is dat gekke wijf in de kleermakerzit?
Ja, liefje. Ze heeft geen controle over d'r lichaam!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Die Ellen is dat gekke wijf in de kleermakerzit?
Justquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja, liefje. Ze heeft geen controle over d'r lichaam!
Alleen was ze allang geen kind meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:04 schreef Tomansss het volgende:
het is toch zo dat als je als kind dieren vermoord/mishandeld uitgroeid tot serie moordenaar? Tenminste dat zijn toch de voortekenen?
Wel erge veel hypocriete mensen weer in dat topicquote:
Kloptquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel erge veel hypocriete mensen weer in dat topic
Hele dozijnen met dieren worden gebruikt voor van alles en nog wat maar aan een kat kom je niet![]()
Past er mooi tussen iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt
Wel typisch dat ze op FOK! zit/zat
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ze begon je niet eens gelijk te pijpen (al dan niet met korting)?
Ja, maar ik heb een voorkeur voor rare vrouwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij doet alles wat beweegt of ooit bewogen heeft toch?
Een leuke meid wordt ook gevormd door haar persoonlijkheid, en die van haar is een grote hoop schijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:33 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Vind je haar niet lekker dan?
Dit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vreselijk irritante aandachtshoer. Ik kan dat wijf niet uitstaan.
Nou nou, niet zo gewelddadig...een piemel d'r in zou al voldoende moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:33 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
Dit.
Zulke mensen zou je 's vol op hun bek moeten rammen.
Mag ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo gewelddadig...en piemel d'r in zou al voldoende moeten zijn.
Van mij mag jequote:
quote:
Videoverslag?quote:
kan ik ergens streamen?quote:
Verschrikkelijk irritant mens is 't.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/62835
of
http://forum.fok.nl/user/history/93582
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die goedkope hoer die haar eigen kat de nek omdraaide om er vervolgens een handtasje van te maken. En dat dan onder de noemer kunst.
Die dus. Goor wijf.
Dus maak je je eigen kat maar af?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:55 schreef Saisai het volgende:
Ik snap haar punt wel.
Waarom wel een tas van een varken of een koe, maar niet van een kat?
De kat heeft een goed leven gehad, dat varken en die koe niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |