Misschien kun je d'r naaktkalender nog kopen.quote:
Die goedkope hoer die haar eigen kat de nek omdraaide om er vervolgens een handtasje van te maken. En dat dan onder de noemer kunst.quote:
Met een welgeplaatste rechter vol op haar ogen ja.quote:
Link?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Misschien kun je d'r naaktkalender nog kopen.
Niet naar vragen, scheelt je een hoop tripjes naar de psychiater!quote:
Gast, ik kijk nu dat interview. Denk dat ik al psychisch beschadigd ben. Alhoewel.... heb Halina van Reijn horen zingen, dus ben niet zeker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet naar vragen, scheelt je een hoop tripjes naar de psychiater!
Vergeet vooral niet wereldvreemd, en narcistisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ze is werkelijk nog dommer dan domLevensgevaarlijk zo'n figuur.
Ze begon je niet eens gelijk te pijpen (al dan niet met korting)?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kwam haar een keer tegen in de trein. Wat een figuur.
Zelf de allergrootste idioot willen zijn maar van anderen niets pikken.
Met haar kattenras.
lol wat is daar nou erg aan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die goedkope hoer die haar eigen kat de nek omdraaide om er vervolgens een handtasje van te maken. En dat dan onder de noemer kunst.
Die dus. Goor wijf.
een match met veel FOK!kers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:51 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet wereldvreemd, en narcistisch.
Zou ze een account hebben, denk je? Hoe ze praat, denk ik van wel, helaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:18 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
een match met veel FOK!kers.
Mijn dm en pm staan voor haar open, dat dan weer welquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:23 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Zou ze een account hebben, denk je? Hoe ze praat, denk ik van wel, helaas.
Ondanks dat het een ontzettend schijtwijf is en echt lelijk van binnen met haar rare ideeën kan je toch niet stellen dat dit niet best lekker is...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zal die stoel na afloop gestonken hebben.
Maar denk jij dat dat tafeltje/krukje lekker rook na die sessie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat het een ontzettend schijtwijf is en echt lelijk van binnen met haar rare ideeën kan je toch niet stellen dat dit niet best lekker is...
Mooie meid, maar zo debiel als een idioot.
http://forum.fok.nl/user/history/62835quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:23 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Zou ze een account hebben, denk je? Hoe ze praat, denk ik van wel, helaas.
Boeiend toch? tijdens seks ruik je ook wel eens iets minder aangename luchtjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Maar denk jij dat dat tafeltje/krukje lekker rook na die sessie?
Maar liever geen schijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend toch? tijdens seks ruik je ook wel eens iets minder aangename luchtjes
Dat heb ik helaas gemist.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:38 schreef Chai het volgende:
Vond Tinkebell bij de slimste mens een stuk irritanter dan tijdens dit interview.
Liever niet, idd. Zou tinkebell wel doen thoquote:
ga je je aftrekken op die naaktfoto's?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever niet, idd. Zou tinkebell wel doen tho
Oké dat escaleerde snelquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
ga je je aftrekken op die naaktfoto's?
Gewoon een vraagje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké dat escaleerde snelmaar nee, waarom wil je dat weten?
Oh oke, nee ik heb al heeeel lang niet meer gefapt en mis het soms welquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké dat escaleerde snelmaar nee, waarom wil je dat weten?
Knappe meid.quote:
haha ze was nog gewoon echt een FOKker ook. Vond haar ook al zo'n type dat op dit forum zou zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/62835
of
http://forum.fok.nl/user/history/93582
Zo eens kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:07 schreef Tomansss het volgende:
[..]
hier terug te kijken:
http://www.npo.nl/de-slimste-mens/31-12-2014/KN_1665288
die dichteres is anders ook nogal vervelendquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:28 schreef Tomansss het volgende:
[..]
ben hem ook aant kijken. man man als ik een gun had...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |