Dat is meestal zo!quote:Op zondag 1 november 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Mijn mistachterlicht gaat niet eens aan als mijn verlichting niet aan staat
mistlicht achter is bij dichte mist echt onmisbaar. Maar moderne auto's die met mistlicht voor rijden (gaat automatisch aan?) hebben niet automatisch achter het licht aan. Met de nieuweste auto's is dat weer beter geregeld geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2015 23:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die verlichting voor ook geen zin.
Mistlicht achter vind ik wel handig en mag van mij wel aan bij 100 meter ipv 50 meter.
waar is dat mistlicht voor dan goed voor? Je ziet er niet beter door ofzo!quote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
mistlicht achter is bij dichte mist echt onmisbaar. Maar moderne auto's die met mistlicht voor rijden (gaat automatisch aan?) hebben niet automatisch achter het licht aan. Met de nieuweste auto's is dat weer beter geregeld geloof ik.
mistlicht voor kan best handig zijn. Maar mistlicht achter is veel en veel belangrijker.quote:Op zondag 1 november 2015 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]
waar is dat mistlicht voor dan goed voor? Je ziet er niet beter door ofzo!
Bredashield werkt ook goed tegen mist.quote:Op maandag 2 november 2015 00:02 schreef roislecxe het volgende:
899meter zicht nog, het houdt dapper stand hier. Vanuit 6 hoog kan ik gewoon alle lampjes in de verte nog zien.
Lijkt er wel op. Hier is nog steeds prima zicht ook al geeft buienradar wel een zicht van maar 217meter. Kan zo ver als altijd de lichtjes zien, en ook de sterren zijn zichtbaar.quote:Op maandag 2 november 2015 00:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bredashield werkt ook goed tegen mist.
Mist met een mis kunnen snijden zo dichtquote:
Wat dat betreft zitten we hier in Zeeland wel goed.quote:Op maandag 2 november 2015 14:34 schreef Djeez het volgende:
Zal de zon ooit nog gaan schijnen in het Noorden? Het is al zeker meer dan een week mistig
Ik schrik me dood, als ik straks de zon ziequote:Op maandag 2 november 2015 14:34 schreef Djeez het volgende:
Zal de zon ooit nog gaan schijnen in het Noorden? Het is al zeker meer dan een week mistig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |