Niet. Gewoon gepikt van hebdo.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
"Nobody wants a new Paris" hoe live is dit opgenomen?
melken? Ze maken gewoon 1 seizoen per jaar zoals elke seriequote:Op donderdag 10 december 2015 17:39 schreef ems. het volgende:
Dit seizoen van homeland heeft de serie van prioriteit naar "ik kijk wel als ik tijd heb" doen gaan. Jammer, maar zo hard melken komt de kwaliteit natuurlijk niet ten goede
Zelfs al doen ze het elke 10 jaar, dan kan je het alsnog melkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
melken? Ze maken gewoon 1 seizoen per jaar zoals elke serie
Behalve gewoon downloaden, bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef Janeiros het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 5 kan kijken, streamen of whatever?
Volgens mij is dit de enige manier om het te kijken, dus we weten het allemaal. Of we het je mogen vertellen is echter een tweede.quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef Janeiros het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 5 kan kijken, streamen of whatever?
Dit. En het mensen uit een coma halen voor the greater good, national security.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Begint steeds meer een soort 24 te worden, inclusief een mol in de eigen organisatie. Ik vind leuk.
en die is wanneer?quote:Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef Fyodor het volgende:
Spannende ep!![]()
Kan niet wachten tot de seizoensfinale!
Niet normaalquote:
Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar Prof Arabier had natuurlijk geen kruitdampen op zijn onderarm daar hij geen wapen heeft afgevuurd, daar had Allison aan moeten denken..
#CSI
Verder bazenaflevering natuurlijk, Carry is de bazin.
Je moet er ook niet te veel achter zoeken, denk ik. Bijvoorbeeld ook dat die hekken gesloten werden op het station, niemand deed er ook maar iets op uitquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ookSowieso deed ze niet heel erg d'r best met vingerafdrukken etc.
Er is niet genoeg tijd om die crime scene grondig te onderzoeken, lijkt mij. De waarheid was uiteindelijk wel boven tafel gekomen, maar met de terroristische dreiging die speelt, ga je er logischerwijs van uit dat ze de waarheid spreekt. Waarom denk je dat ze zo snel uit dat ziekenhuis werd ge'evacd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ookSowieso deed ze niet heel erg d'r best met vingerafdrukken etc.
okquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:53 schreef ems. het volgende:
Kutaflevering. Hopelijk is de laatste wat interessanter.
Hmwah.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef Mryc het volgende:
De laatste aflevering wordt iig spannender dan die van het vorig seizoen, dat is iets wat zeker is.
Dat was dus mijn punt. Dit klinkt al spannender dan de season finale van het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hmwah.
Ik denk dat 't zo gaat lopen:
Carrie komt in die tunnel bij dat kastje waar anderhalve terrorist bij staat: die éckte en die twijfelaar, druk in discussie over dat het wel/niet/wel/niet moet gebeuren.
Als eerste schiet ze die eckte neer, en vervolgens houdt ze die twijfelaar onder schot, die nog steeds twijfelt. Uiteindelijk geeft deze zich over, en de aanslag is voorkomen. Eind goed, al goed
Ik was al lang blij dat ze in seizoen 2 eindelijk eens een aanslag lieten lukken (Langley), ik denk dat ze dat niet snel nog een keer doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:49 schreef Fylax het volgende:
Ik wil eigenlijk dat het wel gebeurt, wil gewoon zien hoe ze daarop reageren.
Maar omdat het de laatste aflevering is denk ik niet dat het gaat gebeuren.
Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hmwah.
Ik denk dat 't zo gaat lopen:
Carrie komt in die tunnel bij dat kastje waar anderhalve terrorist bij staat: die éckte en die twijfelaar, druk in discussie over dat het wel/niet/wel/niet moet gebeuren.
Als eerste schiet ze die eckte neer, en vervolgens houdt ze die twijfelaar onder schot, die nog steeds twijfelt. Uiteindelijk geeft deze zich over, en de aanslag is voorkomen. Eind goed, al goed
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.
Daar wil ik Carry best voor opofferen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.
De seizoen finales van Homeland waren toch best wel heftig juist? Ik heb alle seizoenen wel gevolgd maar kan het niet meer helemaal voor de geest halen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik was al lang blij dat ze in seizoen 2 eindelijk eens een aanslag lieten lukken (Langley), ik denk dat ze dat niet snel nog een keer doen.
De laatste van het vorige seizoen sloeg nergens op :pquote:Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef idiot_abroad het volgende:
[..]
De seizoen finales van Homeland waren toch best wel heftig juist? Ik heb alle seizoenen wel gevolgd maar kan het niet meer helemaal voor de geest halen.
quote:Op woensdag 16 december 2015 02:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat een cliché met die telefoon. Op het moment supreme geen verbinding hebben. Nota bene op het facking centraal station van Berlijn nog wel.![]()
Tevens loopt op het station ook gewoon politie rond. Ook die niet even laten inlichten door te zeggen dat er een terroristische dreiging is terwijl de stad code rood heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |