Niet. Gewoon gepikt van hebdo.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
"Nobody wants a new Paris" hoe live is dit opgenomen?
melken? Ze maken gewoon 1 seizoen per jaar zoals elke seriequote:Op donderdag 10 december 2015 17:39 schreef ems. het volgende:
Dit seizoen van homeland heeft de serie van prioriteit naar "ik kijk wel als ik tijd heb" doen gaan. Jammer, maar zo hard melken komt de kwaliteit natuurlijk niet ten goede
Zelfs al doen ze het elke 10 jaar, dan kan je het alsnog melkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
melken? Ze maken gewoon 1 seizoen per jaar zoals elke serie
Behalve gewoon downloaden, bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef Janeiros het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 5 kan kijken, streamen of whatever?
Volgens mij is dit de enige manier om het te kijken, dus we weten het allemaal. Of we het je mogen vertellen is echter een tweede.quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef Janeiros het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 5 kan kijken, streamen of whatever?
Dit. En het mensen uit een coma halen voor the greater good, national security.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Begint steeds meer een soort 24 te worden, inclusief een mol in de eigen organisatie. Ik vind leuk.
en die is wanneer?quote:Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef Fyodor het volgende:
Spannende ep!![]()
Kan niet wachten tot de seizoensfinale!
Niet normaalquote:
Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar Prof Arabier had natuurlijk geen kruitdampen op zijn onderarm daar hij geen wapen heeft afgevuurd, daar had Allison aan moeten denken..
#CSI
Verder bazenaflevering natuurlijk, Carry is de bazin.
Je moet er ook niet te veel achter zoeken, denk ik. Bijvoorbeeld ook dat die hekken gesloten werden op het station, niemand deed er ook maar iets op uitquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ookSowieso deed ze niet heel erg d'r best met vingerafdrukken etc.
Er is niet genoeg tijd om die crime scene grondig te onderzoeken, lijkt mij. De waarheid was uiteindelijk wel boven tafel gekomen, maar met de terroristische dreiging die speelt, ga je er logischerwijs van uit dat ze de waarheid spreekt. Waarom denk je dat ze zo snel uit dat ziekenhuis werd ge'evacd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ookSowieso deed ze niet heel erg d'r best met vingerafdrukken etc.
okquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:53 schreef ems. het volgende:
Kutaflevering. Hopelijk is de laatste wat interessanter.
Hmwah.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef Mryc het volgende:
De laatste aflevering wordt iig spannender dan die van het vorig seizoen, dat is iets wat zeker is.
Dat was dus mijn punt. Dit klinkt al spannender dan de season finale van het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hmwah.
Ik denk dat 't zo gaat lopen:
Carrie komt in die tunnel bij dat kastje waar anderhalve terrorist bij staat: die éckte en die twijfelaar, druk in discussie over dat het wel/niet/wel/niet moet gebeuren.
Als eerste schiet ze die eckte neer, en vervolgens houdt ze die twijfelaar onder schot, die nog steeds twijfelt. Uiteindelijk geeft deze zich over, en de aanslag is voorkomen. Eind goed, al goed
Ik was al lang blij dat ze in seizoen 2 eindelijk eens een aanslag lieten lukken (Langley), ik denk dat ze dat niet snel nog een keer doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:49 schreef Fylax het volgende:
Ik wil eigenlijk dat het wel gebeurt, wil gewoon zien hoe ze daarop reageren.
Maar omdat het de laatste aflevering is denk ik niet dat het gaat gebeuren.
Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hmwah.
Ik denk dat 't zo gaat lopen:
Carrie komt in die tunnel bij dat kastje waar anderhalve terrorist bij staat: die éckte en die twijfelaar, druk in discussie over dat het wel/niet/wel/niet moet gebeuren.
Als eerste schiet ze die eckte neer, en vervolgens houdt ze die twijfelaar onder schot, die nog steeds twijfelt. Uiteindelijk geeft deze zich over, en de aanslag is voorkomen. Eind goed, al goed
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.
Daar wil ik Carry best voor opofferen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.
De seizoen finales van Homeland waren toch best wel heftig juist? Ik heb alle seizoenen wel gevolgd maar kan het niet meer helemaal voor de geest halen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik was al lang blij dat ze in seizoen 2 eindelijk eens een aanslag lieten lukken (Langley), ik denk dat ze dat niet snel nog een keer doen.
De laatste van het vorige seizoen sloeg nergens op :pquote:Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef idiot_abroad het volgende:
[..]
De seizoen finales van Homeland waren toch best wel heftig juist? Ik heb alle seizoenen wel gevolgd maar kan het niet meer helemaal voor de geest halen.
quote:Op woensdag 16 december 2015 02:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat een cliché met die telefoon. Op het moment supreme geen verbinding hebben. Nota bene op het facking centraal station van Berlijn nog wel.![]()
Tevens loopt op het station ook gewoon politie rond. Ook die niet even laten inlichten door te zeggen dat er een terroristische dreiging is terwijl de stad code rood heeft.
Waarom zou dit niet kunnen? De handeling moet voorbereid worden, de arts gaat intussen nog bij 'n andere patient langs omdat hij nog niet verder kan? In 't ziekenhuis zitten ze echt niet 24u/dag op je lip, daar zit je 90% van de tijd alleen in 'n kamertje of in de wachtkamer hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 20:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De artsen zouden tien minuten met Allison bezig zijn, maar in de tussentijd kon zij ontsnappen.
Omdat hij er meteen aan zou beginnen, Saul had van de 15 minuten er 10 minuten van kunnen maken. Langer wachten was geen optie.quote:Op maandag 21 december 2015 14:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet kunnen? De handeling moet voorbereid worden, de arts gaat intussen nog bij 'n andere patient langs omdat hij nog niet verder kan? In 't ziekenhuis zitten ze echt niet 24u/dag op je lip, daar zit je 90% van de tijd alleen in 'n kamertje of in de wachtkamer hoor.
Exact. Ik heb de season finale al gezien vanmorgenquote:Op maandag 21 december 2015 14:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
In Amerika wordt die zondagnacht uitgezonden
Dus sommige in dit topic hebben hem al gezien nu![]()
Ik ben hem nu aan het kijken, maar ik moet zeggenquote:Op maandag 21 december 2015 14:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Exact. Ik heb de season finale al gezien vanmorgen
quote:Op maandag 21 december 2015 14:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het kijken, maar ik moet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Carrie gaat hem nu smotheren met een kussentje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 15:39 schreef Coelho het volgende:
JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dit vind ik wel een goeie conclusie.quote:
Ik kijk niet naar Homeland voor " wel ok" . Als ik wel ok wil zien kijk ik wel NCIS oid.quote:
Goed punt!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Het was het allemaal waard om het doorzeefde lijk van Alison te zien.
Dat ja. Doen ze helemaal spannend aan het einde van de vorige aflevering, is de aanslag over op het moment dat de nieuwe aflevering nauwelijks is begonnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:00 schreef forzavit het volgende:
Goed seizoen, brak einde. Je bouwt niet een heel seizoen op naar een aanslag om het in 3 minuten af te wikkelen en weer verder te gaan..
Ja opzich wel, maar tegelijk ook weer zo duf dat ze daar die auto doorzeven terwijl je met zo'n legertje aan mensen d'r ook wel levend had kunnen pakkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Het was het allemaal waard om het doorzeefde lijk van Alison te zien.
Eens.quote:Op zondag 27 december 2015 10:51 schreef Nickske1912 het volgende:
Voelt inderdaad een beetje als een anti-climax deze finale. Ik snap dat dit geen 24 is en we dat ook niet mogen verwachten, maar de manier waarop dit terroristenplotje in 5 minuten wordt afgehandeld na zo'n goede opbouw de vorige afleveringen, vind ik vrij teleurstellend. Ook de verhaallijn met Allisson eindigt naar mijn mening maar onbevredigend. Had veel meer uitgehaald kunnen worden. Over het algemeen vond ik dit een erg fijn seizoen, maar het einde had veel beter gekunnen.
quote:Zesde seizoen Homeland speelt zich in New York af
Het zesde seizoen van de televisieserie Homeland zal zich in New York afspelen.
Dat maakt de producent van de serie dinsdag op een persconferentie in de Amerikaanse stad Pasadena bekend, meldt Variety.
"We verbazen ons keer op keer over de manier waarop maker Alex Gansa en zijn schrijvers ieder seizoen Homeland opnieuw uitvinden", zegt producent David Nevins. "Het is spannend om te zien hoe ze de serie weer terugbrengen naar de VS." Het vijfde seizoen van de serie speelde zich af in Duitsland.
Nevins ging ook in op de toekomst van de serie. Hij zegt dat hij 'vage discussies' heeft gehad met bedenker Alex Gansa over een einddatum. "Hij bekijkt het per seizoen."
precies. Het is langzamerhand wel goed geweest. Ze mogen wat mij betreft ook wel weer aandacht besteden aan die terrorist uit Pakistan die met de CIA een deal slootquote:Op woensdag 13 januari 2016 06:58 schreef Buitendam het volgende:
Maak nog 1 tof seizoen en dan is de serie wat mij betreft wel klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |