Niet. Gewoon gepikt van hebdo.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
"Nobody wants a new Paris" hoe live is dit opgenomen?
melken? Ze maken gewoon 1 seizoen per jaar zoals elke seriequote:Op donderdag 10 december 2015 17:39 schreef ems. het volgende:
Dit seizoen van homeland heeft de serie van prioriteit naar "ik kijk wel als ik tijd heb" doen gaan. Jammer, maar zo hard melken komt de kwaliteit natuurlijk niet ten goede
Zelfs al doen ze het elke 10 jaar, dan kan je het alsnog melkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
melken? Ze maken gewoon 1 seizoen per jaar zoals elke serie
Behalve gewoon downloaden, bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef Janeiros het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 5 kan kijken, streamen of whatever?
Volgens mij is dit de enige manier om het te kijken, dus we weten het allemaal. Of we het je mogen vertellen is echter een tweede.quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef Janeiros het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 5 kan kijken, streamen of whatever?
Dit. En het mensen uit een coma halen voor the greater good, national security.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Begint steeds meer een soort 24 te worden, inclusief een mol in de eigen organisatie. Ik vind leuk.
en die is wanneer?quote:Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef Fyodor het volgende:
Spannende ep!![]()
Kan niet wachten tot de seizoensfinale!
Niet normaalquote:
Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar Prof Arabier had natuurlijk geen kruitdampen op zijn onderarm daar hij geen wapen heeft afgevuurd, daar had Allison aan moeten denken..
#CSI
Verder bazenaflevering natuurlijk, Carry is de bazin.
Je moet er ook niet te veel achter zoeken, denk ik. Bijvoorbeeld ook dat die hekken gesloten werden op het station, niemand deed er ook maar iets op uitquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ookSowieso deed ze niet heel erg d'r best met vingerafdrukken etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |