abonnement Unibet Coolblue
pi_158260238
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Jedi_Pimp op 15-12-2015 15:25:30 ]
pi_158260278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, en de range van waar dat ding is geschoten ook :') Sowieso deed ze niet heel erg d'r best met vingerafdrukken etc. :')
Er is niet genoeg tijd om die crime scene grondig te onderzoeken, lijkt mij. De waarheid was uiteindelijk wel boven tafel gekomen, maar met de terroristische dreiging die speelt, ga je er logischerwijs van uit dat ze de waarheid spreekt. Waarom denk je dat ze zo snel uit dat ziekenhuis werd ge'evacd?
  dinsdag 15 december 2015 @ 15:26:45 #228
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158260308
Ja, Allison weet dat ze dood/gevangen of is geëvacueerd naar Rusland lang nadat ze die crimescene hebben opgelost. Dus wat maakt het verder uit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158260387
Die onderarmen checken is een kwestie van seconden met een speciaal lampje, dat zij dat risico neemt pas gewoon niet in haar verder juist behoorlijk nauwkeurige manier van handelen :P
pi_158260611
HOLY FUCK WAT SPANNEND
(she/her)
pi_158260841
Kutaflevering. Hopelijk is de laatste wat interessanter.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:00:45 #232
64792 Mryc
play me one more song
pi_158260997
De laatste aflevering wordt iig spannender dan die van het vorig seizoen, dat is iets wat zeker is.
pi_158261919
Dat verhaal van Allison over die schietpartij is toch direct al omgeloofwaardig? Die man kan zichzelf nooit zovaak beschoten hebben.
pi_158262779
Laatmaar, ik zie nu dat ze wel twee wapens heeft.
pi_158265226
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:53 schreef ems. het volgende:
Kutaflevering. Hopelijk is de laatste wat interessanter.
ok
pi_158265740
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef Mryc het volgende:
De laatste aflevering wordt iig spannender dan die van het vorig seizoen, dat is iets wat zeker is.
Hmwah.
Ik denk dat 't zo gaat lopen:

Carrie komt in die tunnel bij dat kastje waar anderhalve terrorist bij staat: die éckte en die twijfelaar, druk in discussie over dat het wel/niet/wel/niet moet gebeuren.

Als eerste schiet ze die eckte neer, en vervolgens houdt ze die twijfelaar onder schot, die nog steeds twijfelt. Uiteindelijk geeft deze zich over, en de aanslag is voorkomen. Eind goed, al goed O+
Ja doei.
pi_158265883
Ik wil eigenlijk dat het wel gebeurt, wil gewoon zien hoe ze daarop reageren.
Maar omdat het de laatste aflevering is denk ik niet dat het gaat gebeuren.
(she/her)
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:50:15 #238
64792 Mryc
play me one more song
pi_158265890
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hmwah.
Ik denk dat 't zo gaat lopen:

Carrie komt in die tunnel bij dat kastje waar anderhalve terrorist bij staat: die éckte en die twijfelaar, druk in discussie over dat het wel/niet/wel/niet moet gebeuren.

Als eerste schiet ze die eckte neer, en vervolgens houdt ze die twijfelaar onder schot, die nog steeds twijfelt. Uiteindelijk geeft deze zich over, en de aanslag is voorkomen. Eind goed, al goed O+
Dat was dus mijn punt. Dit klinkt al spannender dan de season finale van het vorige seizoen.
pi_158265904
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:49 schreef Fylax het volgende:
Ik wil eigenlijk dat het wel gebeurt, wil gewoon zien hoe ze daarop reageren.
Maar omdat het de laatste aflevering is denk ik niet dat het gaat gebeuren.
Ik was al lang blij dat ze in seizoen 2 eindelijk eens een aanslag lieten lukken (Langley), ik denk dat ze dat niet snel nog een keer doen.
Ja doei.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:55:18 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158266021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hmwah.
Ik denk dat 't zo gaat lopen:

Carrie komt in die tunnel bij dat kastje waar anderhalve terrorist bij staat: die éckte en die twijfelaar, druk in discussie over dat het wel/niet/wel/niet moet gebeuren.

Als eerste schiet ze die eckte neer, en vervolgens houdt ze die twijfelaar onder schot, die nog steeds twijfelt. Uiteindelijk geeft deze zich over, en de aanslag is voorkomen. Eind goed, al goed O+
Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158271830
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.
_O- _O_
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_158273709
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Carry wordt genadeloos vergast en dan gaat de serie alleen nog maar over Saul en Quinn die op een soort wraak rampage heel het midden oosten uitroeien tot de laatste baby aan toe.
Daar wil ik Carry best voor opofferen.
  woensdag 16 december 2015 @ 02:09:03 #243
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158276096
Wat een cliché met die telefoon. Op het moment supreme geen verbinding hebben. Nota bene op het facking centraal station van Berlijn nog wel. :') :')

Tevens loopt op het station ook gewoon politie rond. Ook die niet even laten inlichten door te zeggen dat er een terroristische dreiging is terwijl de stad code rood heeft. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158276377
Hier staat een intressant interview met de producer/schrijver van zowel Homeland als 24.

http://www.ew.com/article/2015/12/11/homeland-isis-interview
pi_158285111
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik was al lang blij dat ze in seizoen 2 eindelijk eens een aanslag lieten lukken (Langley), ik denk dat ze dat niet snel nog een keer doen.
De seizoen finales van Homeland waren toch best wel heftig juist? Ik heb alle seizoenen wel gevolgd maar kan het niet meer helemaal voor de geest halen.
pi_158322820
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef idiot_abroad het volgende:

[..]

De seizoen finales van Homeland waren toch best wel heftig juist? Ik heb alle seizoenen wel gevolgd maar kan het niet meer helemaal voor de geest halen.
De laatste van het vorige seizoen sloeg nergens op :p
Do what you love, love what you do!
pi_158342114
Die aflevering is trouwens pas kort geleden opgenomen. Die scène op het Hbf (op het perron van de U55, en niet de metro naar Potsdam) is 16 november pas opgenomen gezien dit artikel https://www.rbb-online.de(...)lm-dreharbeiten.html

En dus zelfs na die aanslagen in Parijs.
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:12:12 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158343687
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 02:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat een cliché met die telefoon. Op het moment supreme geen verbinding hebben. Nota bene op het facking centraal station van Berlijn nog wel. :') :')

Tevens loopt op het station ook gewoon politie rond. Ook die niet even laten inlichten door te zeggen dat er een terroristische dreiging is terwijl de stad code rood heeft. :')
:D

Maar wacht maar. Quinn ontwaakt uit z'n coma, springt uit z'n bed en komt Carry ten hulp en redt de mensheid. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_158350552
Ik denk dat die scene met Allison die zichzelf verwond niet slecht is. Ze zal echt wel doorhebben dat ze er op lange termijn niet mee weg komt dat ze geen aandacht besteed aan vingerafdrukken of kruitsporen. Het was toch passé voor haar maar het enige wat nog moest gebeuren was de foute info over het vliegveld verspreiden. Daarna zou toch alles uitkomen, waarvan akte.

Dus ik denk dat je het iets breder moet zien als een slechte scene waar de makers de fout in gaan dat het onrealistisch zou zijn.
  zondag 20 december 2015 @ 20:01:07 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158388532
De artsen zouden tien minuten met Allison bezig zijn, maar in de tussentijd kon zij ontsnappen :'). En die terrorist met een schuldgevoel, hield zich weer niet aan de afspraak :'). Ik vind persoonlijk dat dit seizoen minder sterk is ten opzichte van de seizoenen hiervoor, des al niet te min was het wel tof om te zien hoe de problemen met IS en de dreiging ervan op dit moment zeer relevant zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')