abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157151645
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:51 schreef givemenovacaine het volgende:

[..]

Ik denk dat dat idd het beste is. Ik zie wel, na deze roekeloze maand moet ik terug even op de rem staan, kerel c wordt het voornemen voor 2016 dan. Ik ben drama even beu :')
Dat zou zonde zijn.
pi_157152224
Wie van de twee is het nou waard?
pi_157152329
Oh A lees ik net. Maar A heeft een vriendin en gaat te makkelijk vreemd. Ik zou een optie C creëren.
pi_157152512
Na me wat meer ingelezen te hebben zie ik dat A het ook niet waard is en dat het C moet worden.... Slim zou ik ook doen :)

Mijn ervaring dat chicks dan zeggen dat ze C willen maar A doen.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 08:01:48 #105
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157153837
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hm trusten!
Je durft niet als eenzame wolf met een alfa vrouwtje? :P ;)
Jawel, dat is juist spannend, maar je sprak in meervoud. Als een alfa vrouwtje genoeg heeft aan een eenzame wolf, dan moet hij zijn slag slaan, hoewel hij de machtsstrijd kan verliezen.

---------------------------------

En ts andere beginnen nu ook een optie c te opperen.

Wat ik vermoed is dat A sowieso alleen neuk materiaal is en B een beetje oppervlakkig misschien, als hij niet eens weet wat je echt doet allemaal.

Je bent altijd klein gehouden nu ga je ontdekken, nu heb ik geen alwetend oog maar beide mannen zullen wel verstand van zaken gehad hebben. Als je wil ontdekken probeer wat dingen uit heb je genoeg geprobeerd wacht op c. Niet iedereen kan seks en liefde goed scheiden. De gene die zegt dat seks gewoon een handeling is als het snijden van groenten is naar mijn mening een clown. Het doet altijd wel wat met je gevoel dus was B verliefd op je voor of na het neuken. Wat is liefde sowieso, raken we verliefd op uiterlijk, concepten van het innerlijke. Ik zou zeggen dat liefde in de hedendaagse maatschappij nog goedkoop is.
Liefde voor God
pi_157157932
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:55 schreef BredeBroeder het volgende:
"vriend B" gaat een flinke 'emotionele' klap krijgen :')

Sowieso nooit wat met vreemdgangers beginnen als je monogaam wil blijven, maarja.. Zo verschilt iedereen weer he
pi_157161352
Ja hoor, de vrouwen hier geven de schuld natuurlijk weer aan jongen A. Het zal ook nooit eens de schuld van de slet zelf zijn. Met alle respect, maar zij is wel degene die waarschijnlijk over de lul van jongen A wrijft om hem hard te maken hè. Daar kan hij niks aan doen.

De kortzichtigheid bij de feministische boobieflashers in dit topic is weer schrijnend.
pi_157161385
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:24 schreef Rodawa het volgende:
Ja hoor, de vrouwen hier geven de schuld natuurlijk weer aan jongen A. Het zal ook nooit eens de schuld van de slet zelf zijn. Met alle respect, maar zij is wel degene die waarschijnlijk over de lul van jongen A wrijft om hem hard te maken hè. Daar kan hij niks aan doen.

De kortzichtigheid bij de feministische boobieflashers in dit topic is weer schrijnend.
Euh, dat A vreemd gaat is dan ook zijn eigen schuld. Als dat niet zo zou zijn heet het namelijk verkrachting. Als hij dus geen keuze had is het idd zijn schuld niet, maar niets wijst erop dat A een slachtoffer is hier.

Waarom is het de schuld van de "slet" dat hij een vreemdgaande eikel is die ook zijn vriend nog eens belazerd?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157161408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Euh, dat A vreemd gaat is dan ook zijn eigen schuld. Als dat niet zo zou zijn heet het namelijk verkrachting. Als hij dus geen keuze had is het idd zijn schuld niet.

Waarom is het de schuld van de "slet" dat hij een vreemdgaande eikel is die ook zijn vriend nog eens belazerd?
Je geeft zelf al antwoord op je eigen post. Hij belazert zijn vriend. Hij is homo. Hij heeft dus geen interesse in haar en het neigt dus naar verkrachting. Hoewel die term mij dan meteen wat ver gaat, zelfs voor TS.
pi_157161437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:26 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Je geeft zelf al antwoord op je eigen post. Hij belazert zijn vriend. Hij is homo. Hij heeft dus geen interesse in haar en het neigt dus naar verkrachting.
WTF?????????????

Hij is geen homo, hij heeft een vriendin die hij belazerd en hij vindt het prima dat iemand die hij een goede vriend noemt niet weet dat hij hetzelfde meisje balt, terwijl hij naar alle waarschijnlijkheid wel weet dat die vriend gevoelens heeft voor dat meisje.

Moet je nu echt dom lullen om een punt te maken?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 16:35:41 #111
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157161578
TS, ik zou gewoon kappen met alles en een leuke meneer C zoeken zonder vriendin waarmee je lekker kan aanklooien zonder dat er meteen gevoelens zijn. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 16:44:07 #112
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157161728
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef erodome het volgende:

[..]

WTF?????????????

Hij is geen homo, hij heeft een vriendin die hij belazerd en hij vindt het prima dat iemand die hij een goede vriend noemt niet weet dat hij hetzelfde meisje balt, terwijl hij naar alle waarschijnlijkheid wel weet dat die vriend gevoelens heeft voor dat meisje.

Moet je nu echt dom lullen om een punt te maken?
Ro zit gewoon te trollen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157228002
A de deur wijzen, B de deur wijzen en naar C op zoek gaan waar je alles wel eerlijk mee speelt.
pi_157228192
Of optie D, gewoon helemaal niets zoeken.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:14:19 #115
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_157228215
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:13 schreef Myrr het volgende:
Of optie D, gewoon helemaal niets zoeken.
Of optie E, gewoon helemaal niet zoeken.
pi_157228228
F; Gewoon niet helemaal zoeken.
pi_157228268
G, gewoon een kat nemen.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:18:15 #118
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_157228300
liever een hond!
pi_157228327
OF je gaat pandapunten sparen, denk je dat al goed op weg bent. Vuige sl*t! (Nee hoor, iedereen heeft zo'n fase wel, niets mis mee)
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:21:47 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157228368
Ja, leuk geweest.
Z
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:38:10 #121
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157228821
tvp :') _O- !
pi_157234650
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:23 schreef dimmak het volgende:
Jongen A is een held en jij een hoer. But who cares. Moet kunnen allemaal ^O^
Fixed :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_157235022
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:17 schreef givemenovacaine het volgende:
Wel, ik zal maar met de deur in huis vallen, maar ik ben de laatste tijd een ongelofelijke sloerie. En ik lig echt met mezelf in de knoop, want dit is niet wie ik wil zijn. Ik was altijd best preuts en braaf, alhoewel ik steeds veel uitga en altijd al wel veel dronk (ik ben 20-jarige studente, btw). En sinds een maand lijk ik helemaal ontspoord.
Er zijn 2 'vaste' jongens, alhoewel we geen relatie hebben, en zij blijven wel zowat elke week een keer bij mij slapen of omgekeerd. Jongen A weet van jongen B, maar jongen B niet van A. Ze kennen elkaar, het zijn vrienden. Ze hebben allebei gevoelens voor mij, maar jongen A heeft zelf een vriendin (dus bij hem is het nogal geheim). Hier voel ik me ook superslecht over, want hij bedriegt z'n vriendin met mij, terwijl ik altijd principieel ertegen was om met iemand met een vriendin iets te doen. Erger zelfs, ik verachte steeds meisjes die met hun poten niet van iemands lief kunnen blijven, en kijk me nu..? Ik snap mezelf oprecht niét. Hij zegt dat ik me er niks van moet aantrekken, doet hij namelijk ook niet.

Ik lig hierdoor best met mezelf in de knoop. Ik vind het ook walgelijk tegenover jongen B, die denkt dat we stilaan iets serieus krijgen en me echt wil, hij wijst anderen af voor mij enzo. Moet ik me schuldig voelen tegenover hem, want we hebben niks officieel? Maar ik kwets hem waarschijnlijk wel. Moet ik het gewoon vertellen? Hij weet wel dat als ik in m'n studentenstad uitga dat ik op niks let (ik citeer hem: 'doe wat je wil dan, maar ik hoef het niet te weten want dan word ik gek'), maar ik denk niet dat hij beseft hoe ver ik ga.

Volgens mij ben ik gewoon op zoek naar een soort van zelfbevestiging en doe ik dit op de totaal foute manier, want ik geniet wel van hun aandacht. Ik durf toch geen relatie aan denk ik. Ik voel me alsof ik me laat gebruiken door die jongen met een relatie, maar dan kruip ik weer in de slachtofferrol terwijl ik toch ook veel fouten maak in deze situatie. Buiten deze 2 jongens zijn er trouwens nog wel, maar dat gaat minder ver, is meer gewoon wat zoenen tijdens uitgaan zonder af te spreken enz.

Wat moet ik doen? Gewoon overal mee ophouden, of gewoon genieten van het leven en minder nadenken (want ik ben pro in overanalyseren). Ik weet zelf gewoon echt niet meer wat te denken, wat wil ik wel en niet, ik heb geen idee meer :')
Vraagje he...

Wat is nu exact het probleem?
pi_157236250
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:06 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Vraagje he...

Wat is nu exact het probleem?
Lees dit nog eens.
quote:
Ik lig hierdoor best met mezelf in de knoop. Ik vind het ook walgelijk tegenover jongen B, die denkt dat we stilaan iets serieus krijgen en me echt wil, hij wijst anderen af voor mij enzo. Moet ik me schuldig voelen tegenover hem, want we hebben niks officieel? Maar ik kwets hem waarschijnlijk wel. Moet ik het gewoon vertellen? Hij weet wel dat als ik in m'n studentenstad uitga dat ik op niks let (ik citeer hem: 'doe wat je wil dan, maar ik hoef het niet te weten want dan word ik gek'), maar ik denk niet dat hij beseft hoe ver ik ga.
pi_157236549
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:56 schreef brojo het volgende:

[..]

Lees dit nog eens.

[..]

Zowel vrouw als man moeten helemaal zelf weten hoe ze in hun seksleven staan. Ts heeft een vrije seksueel moraal en daar is niets mis mee.

Wel is het sympathieker en eerlijker om duidelijker te wezen naar "jongen B"
pi_157364124
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:16 schreef Forbry het volgende:
Je hoort dat vaak over studenten, maar ik ben zelf ook student geweest en ik herken dit soort dingen eigenlijk helemaal niet zo, terwijl ik in die tijd toch behoorlijk "sociaal" was en ook echt wel van de feestjes en uitgaan enzo. Hier en daar werd er (natuurlijk) wel wat rondgeneukt, maar dat ging zelden gepaard met vreemdgaan en eigenlijk waren de méésten in mijn (studenten)omgeving "gewoon" op zoek naar een serieuze relatie of hadden ze die al (voor een gedeelte van mijn studententijd gold dat laatste voor mijzelf ook)...

Ik denk dat heel veel afhangt van met wat voor soort mensen (binnen de groep studenten) je zelf kiest om mee om te gaan en misschien zijn de tijden inmiddels ook wel wat veranderd... dat kan natuurlijk ook.
quote:
17s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef BeeGees het volgende:
Maar wat de topicopener beschrijft, zo gaat het hele studentenleven eigenlijk. Seks met die, vreemdgaan met die, dan weer dit en dat. En iedereen heeft er dan zo een mening over dat het niet kan, maar bijna iedereen doet het zowat wel als de kans er is.
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:15 schreef BeeGees het volgende:
Tsja, vaak gebeurt het toch echt wel. Dit is dus ook echt geen bijzonder verhaal, vind het raar dat ze ermee lijkt te zitten aangezien we allemaal weten hoe het eraan toegaat in die wereld.
Jij bent eerstejaars hbo, dus in hoeverre is er dan sprake van een studentenleven als na vijven geen student meer te bespeuren is? Daarnaast kwam ik net zoals Frobry tijdens mijn studententijd verschillende types tegen, ongeacht hoe vaak jij blijft herhalen hoe het eigenlijk wel in elkaar steekt wat seks en studenten betreft.
On-topic: jouw skills om over te analyseren houden acuut op zodra je geil wordt? Want dat is nogal een paradox om te zeggen dat je overal boven op duikt, maar tegelijkertijd ook alles afweegt.
pi_157364177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:58 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

[..]

Jij bent eerstejaars hbo, dus in hoeverre is er dan sprake van een studentenleven als na vijven geen student meer te bespeuren is? Daarnaast kwam ik net zoals Frobry tijdens mijn studententijd verschillende types tegen, ongeacht hoe vaak jij blijft herhalen hoe het eigenlijk wel in elkaar steekt wat seks en studenten betreft.
On-topic: jouw skills om over te analyseren houden acuut op zodra je geil wordt? Want dat is nogal een paradox om te zeggen dat je overal boven op duikt, maar tegelijkertijd ook alles afweegt.
Nee hoor! En het is nou eenmaal zo.
pi_157364225
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nee hoor! En het is nou eenmaal zo.
Omdat jij het zegt? En de strekking blijft hetzelfde:
quote:
13s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef BeeGees het volgende:
Ik zit in het tweede jaar van mijn hbo studie.
pi_157364246
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:23 schreef dimmak het volgende:
who cares. Doe waar jij je goed bij voelt.
Enige juiste antwoord.
Conscience do cost.
pi_157364550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:03 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, je weet er niks van!

Miss doe ik wel 2 studies, heb ik wat feiten verdraaid, noem maar op. Feit is dat ik gelijk heb.
pi_157565980
Crisis? Tijd van je leven zal je bedoelen, dit zijn de hoogtij dagen voor een vrouw. Zo'n gouden periode moet je koesteren, niet aan slutshaming doen door dit als crisis te zien.
pi_157566249
HBO'ers zijn geen studenten. Het zijn scholieren. Scholierenleven.
pi_157566316
Je weet dat je voor dit soort praktijken ook geld kan krijgen he?
pi_157566497
LOL
Kap gewoon met die onzin dan, wtf.
Stop je vinger in je kut en laat in elk geval jongen A met rust. Vertel zijn vriendin en laat hem stikken.

Je bent van oorsprong preuts en principieel tegen vreemdgaan en toch doe je het... :{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157566611
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 14:13 schreef PausNicolaas het volgende:
LOL
Kap gewoon met die onzin dan, wtf.
Stop je vinger in je kut en laat in elk geval jongen A met rust. Vertel zijn vriendin en laat hem stikken.

Je bent van oorsprong preuts en principieel tegen vreemdgaan en toch doe je het... :{
Maar Nicolaas, dat is toch de gouden combi dat vrouwen preuts zijn maar toch lekker van bil willen gaan. Heerlijk vind ik dat.
pi_157594387
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Maar Nicolaas, dat is toch de gouden combi dat vrouwen preuts zijn maar toch lekker van bil willen gaan. Heerlijk vind ik dat.
Ja hoor dan zijn ze niet preuts. Net zo'n geintje dat vrouwen een echte prins op het witte paard willen maar vervolgens met sjonnie van de sportschool gaan rommelen.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157689389
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:03 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

[..]

Heb jij al opgebiecht dat je stiekem rookt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')