dit zou ik toestemmen als daar niet die jongen B was, die kennelijk verliefd op TS is , maar niet weet dat een (goede) vriend van hem, die tevens een vriendin heeft, met TS evengoed sex met haar heeft.quote:
En dat heeft ze dus niet gedaan of laten doenquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hier verschillen onze meningen. Als je op maandag A pijpt, dinsdag B rimt, woensdag A weer je in je kont laten neuken, donderdag je door B laat beplassen, vrijdag door A wordt gevuistneukt, zaterdag je door B weer laat volspuiten, dan noem ik dat gewoon een slet, hoor.
Dit dus. Open kaart spelen en aan jezelf werken zonder dat steeds bij anderen te zoeken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien is het dan eens tijd om dit even stil te zetten en te kijken naar wat je echt wil en je gelukkig maakt. Misschien dat je dan alsnog terug gaat naar deze situatie, maar dan wel met de overtuiging dat je er wel happy van wordt, er eerlijk over bent en die twee dudes lekker zelf laat verantwoording laat nemen om in zo een situatie te blijven zitten..
Het is ook niet haar probleem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah ja, je vindt het wel lullig (hihi) voor diegene, want vreemdgaan ben je echt op tegen. Maar ondertussen ben je een slappe zak (hihi) dat je gewoon doorgaat. Die gozer is een eikel (hihi) en jij moet meer ballen (hihi) tonen door gewoon te kappen met hem te laten vreemdgaan.
Ik vind iemand vreemd laten gaan net zo triest. Waar is je zelfrespect dan gebleven vraag ik me dan af. Totaal geen empathisch vermogen.quote:
Zou TS niet eerst een relatie moeten hebben om hetzelfde te kunnen doen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:08 schreef nintjedeboz het volgende:
Weer zo'n typisch geval. Keihard roepen dat andere fout bezig zijn en dan vervolgens hetzelfde doen.
Ja, ik heb er een beetje een praktische invulling aan gegeven. Zelf heeft ze het alleen over slápen, maar dat geloof ik dan weer niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat heeft ze dus niet gedaan of laten doen. Misschien wel binnen eenzelfde periode seks gehad met meer dan één persoon maar dat is alles wat we zeker weten. En zolang het geen 'routine' is vind ik het de benoeming 'slet' niet waard. Gewoon ff een wilde uitspatting.
Die noem ik Berlusconi.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En hoe noem je een man die op maandag zich door A laat pijpen, dinsdag door B gerimd wordt, woensdag A weer in haar kont neuken, donderdag B beplast, vrijdag A vuistneukt, zaterdag B weer volspuit?
Aandacht/seks, sommige mensen maakt het niet zoveel uit. Het is zijn probleem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind iemand vreemd laten gaan net zo triest. Waar is je zelfrespect dan gebleven vraag ik me dan af. Totaal geen empathisch vermogen.
Ook, maar je helpt zo enorm erg mee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Heeft die iemand niet een eigen verantwoordelijkheid dan ofzo
Nonnenleventje hoeft zeker niet, want meneer C, D, E, F en G ... bestaan ook nog! Je moet ze alleen nog maar tegenkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Ja het is maar wat je zelf sletterig noemt en zoiets is subjectief, want ik weet dat ik nog heel goed meeval (nee serieus, zij zijn de enige jongens waarmee ik ooit nog maar iets seksueel heb gedaan, voor de rest echt niemand iets meer dan kussen. en ik ben 20 dus valt heeeel goed mee. Het is gewoon de situatie die fout is). En het kan idd erger, maar net omdat ik vroeger steeds zo heilig was voelt het nu zo fout ineens met 2 tegelijk. In mijn hoofd is het 'zo ben ik toch helemaal niet?', moeilijk uit te leggen. En dat hij vreemd gaat met mij wil ik niet eens goedpraten.
Maar als B letterlijk heeft gezegd dat hij het niet wil weten wat ik uitspook... moet ik het dan wel zeggen? Ooit komt hij er toch achter, want veel van onze vrienden weten van mij en A. Zo'n goede vrienden zijn het trouwens ook niet hoor, zeker geen beste vrienden ofzo.
Nu ben ik er wel zeker van dat ik stop met A zolang hij een vriendin heeft. Hij zegt tegen mij zelfs dat hij het niet erg zou vinden moest het uitkomen, want hij is z'n vriendin echt beu (ze hebben al 5jaar, zij heeft hem ook al bedrogen dus hij voelt zich niet eens schuldig). Maar als hij verder wil met mij, moet hij z'n vriendin maar laten gaan, al snap ik dat het moeilijk is.
Met B zie ik trouwens nooit toekomst, dus waarom zou ik met hem dan ook verdergaan... zo stom eigenlijk dat hij gevoelens heeft voor mij. Met hem kap ik dus ook best, voor z'n eigen goed.
Dan maar terug naar m'n nonnenbestaan?tenzij A z'n vriendin laat vallen voor mij, met hem zie ik wel nog iets. Maar ik spoor hem er niet toe aan, ik zou het enkel zeggen dat ik het niet meer op deze manier wil. We zien wel.
Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat jouw eventuele relatie met A binnen korte tijd zou stuklopen in dat geval. Een relatie van 5 jaar stap je niet zomaar even overheen, hij zal gaan nadenken en zijn tijd nodig hebben. Of je moet accepteren een rebound te gaan zijn voor hem, maar ik geef het weinig kans dat dit zal slagen, mocht het al wat worden met A.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Ja het is maar wat je zelf sletterig noemt en zoiets is subjectief, want ik weet dat ik nog heel goed meeval (nee serieus, zij zijn de enige jongens waarmee ik ooit nog maar iets seksueel heb gedaan, voor de rest echt niemand iets meer dan kussen. en ik ben 20 dus valt heeeel goed mee. Het is gewoon de situatie die fout is). En het kan idd erger, maar net omdat ik vroeger steeds zo heilig was voelt het nu zo fout ineens met 2 tegelijk. In mijn hoofd is het 'zo ben ik toch helemaal niet?', moeilijk uit te leggen. En dat hij vreemd gaat met mij wil ik niet eens goedpraten.
Maar als B letterlijk heeft gezegd dat hij het niet wil weten wat ik uitspook... moet ik het dan wel zeggen? Ooit komt hij er toch achter, want veel van onze vrienden weten van mij en A. Zo'n goede vrienden zijn het trouwens ook niet hoor, zeker geen beste vrienden ofzo.
Nu ben ik er wel zeker van dat ik stop met A zolang hij een vriendin heeft. Hij zegt tegen mij zelfs dat hij het niet erg zou vinden moest het uitkomen, want hij is z'n vriendin echt beu (ze hebben al 5jaar, zij heeft hem ook al bedrogen dus hij voelt zich niet eens schuldig). Maar als hij verder wil met mij, moet hij z'n vriendin maar laten gaan, al snap ik dat het moeilijk is.
Met B zie ik trouwens nooit toekomst, dus waarom zou ik met hem dan ook verdergaan... zo stom eigenlijk dat hij gevoelens heeft voor mij. Met hem kap ik dus ook best, voor z'n eigen goed.
Dan maar terug naar m'n nonnenbestaan?tenzij A z'n vriendin laat vallen voor mij, met hem zie ik wel nog iets. Maar ik spoor hem er niet toe aan, ik zou het enkel zeggen dat ik het niet meer op deze manier wil. We zien wel.
Je bent dan ook niet verplicht tot verdedigen, je hebt immers geen relatie. Zolang je jezelf maar in de spiegel aan kan kijken ditdat..quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Als hij heeft aangegeven dat hij niets wil weten van de rest, dan kun je dat prima respecteren natuurlijk. Jammer dat ie waarschijnlijk niet z'n mattie verwacht, maar dan moet ie ook zo stoer zijn om te accepteren dat dit gewoon een risico is als je verder niets wil weten enzo..quote:Maar als B letterlijk heeft gezegd dat hij het niet wil weten wat ik uitspook... moet ik het dan wel zeggen? Ooit komt hij er toch achter, want veel van onze vrienden weten van mij en A. Zo'n goede vrienden zijn het trouwens ook niet hoor, zeker geen beste vrienden ofzo.
Wat een slapjanus. Dat zij vreemdgaat is geen reden om het dan ook maar te doen en dan ook tegen de minnares te gaan mauwen over hoe kut zijn vriendin wel niet is. Geen greintje respect dit, wat moet je met zo een boi?!quote:Nu ben ik er wel zeker van dat ik stop met A zolang hij een vriendin heeft. Hij zegt tegen mij zelfs dat hij het niet erg zou vinden moest het uitkomen, want hij is z'n vriendin echt beu (ze hebben al 5jaar, zij heeft hem ook al bedrogen dus hij voelt zich niet eens schuldig). Maar als hij verder wil met mij, moet hij z'n vriendin maar laten gaan, al snap ik dat het moeilijk is.
Er zijn meer vissen hè..quote:Met B zie ik trouwens nooit toekomst, dus waarom zou ik met hem dan ook verdergaan... zo stom eigenlijk dat hij gevoelens heeft voor mij. Met hem kap ik dus ook best, voor z'n eigen goed. Dan maar terug naar m'n nonnenbestaan?![]()
A is een slappe zak. Hoe zou jij het vinden als hij zo achter je rug om over jou zou praten? Gun jezelf iets beters joh..quote:tenzij A z'n vriendin laat vallen voor mij, met hem zie ik wel nog iets. Maar ik spoor hem er niet toe aan, ik zou het enkel zeggen dat ik het niet meer op deze manier wil. We zien wel.
Hebben mannen dat minder?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je bent een vrouw die geilt op de aandacht. Surprise, surprise.
Ja. Anders in ieder gevalquote:
Ik vind aandacht ook heerlijk, soms wil ik weleens selfies in BH sturen naar kerels waar ik mee bezig ben (dit is echt) en dan besef ik me weer dat ik in zo'n fase als de topicopener zit. Het is ergens een beetje ongezond of zo, maar merk dat sommige vriendinnen van mij ook zo zijn. En jongens van mijn leeftijd toch ook wel hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Anders in ieder geval
Je bent geen man?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik vind aandacht ook heerlijk, soms wil ik weleens selfies in BH sturen naar kerels waar ik mee bezig ben (dit is echt) en dan besef ik me weer dat ik in zo'n fase als de topicopener zit. Het is ergens een beetje ongezond of zo, maar merk dat sommige vriendinnen van mij ook zo zijn. En jongens van mijn leeftijd toch ook wel hoor.
Dat is natuurlijk typisch vrouwengedrag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je bent een vrouw die geilt op de aandacht. Surprise, surprise.
als je die neiging hebt. gewoon naar mij sturenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik vind aandacht ook heerlijk, soms wil ik weleens selfies in BH sturen naar kerels waar ik mee bezig ben (dit is echt) en dan besef ik me weer dat ik in zo'n fase als de topicopener zit. Het is ergens een beetje ongezond of zo, maar merk dat sommige vriendinnen van mij ook zo zijn. En jongens van mijn leeftijd toch ook wel hoor.
Nee. Maar zo werkt het wel, zie het vooral op snapchat. Ook van jongens. Heb je opeens een snapchat in blote buik met boxer binnen en soms ook wel op whatsapp, is ook wel een soort van bevestiging zoeken of zo denk ik. Maar toen ik vandaag een selfie maakte in nieuwe bh wilde ik het ook naar een paar jongens sturenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent geen man?![]()
Ik (her)ken het ook hoor. Alleen bij vrouwen is het meer voor de aandacht,weten dat ze goed in de markt liggen, en bij mannen is het vaak gewoon puur lust op zulke momenten.
Ongezond is het zeker niet, natuurlijk. Maar blijf het zuur vinden voor een figuur als persoon B of de vriendin van persoon A. Zolang dat niet mengt, kan het me allemaal ook aan m'n reet roesten. Wees dan gewoon wel eerlijk tegen elkaar
Waarom laat je het van hem afhangen? Vat de koe of in dit geval de stier bij de horens en wees eerlijk dat hij meer voor jou voelt dan omgekeerd. Hoef je niet eens uit te weiden over wat je verder nog uitspookt..quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:46 schreef givemenovacaine het volgende:
Volgende keer als B iets vraagt in de trant van hoe het nu tussen ons zit, zeg ik gewoon wel dat hij niet bepaald de enige is dan... Of zou ik het gewoon zo al zeggen?
Zou je zelf zoiets via sms willen vernemen? Lijkt me meer iets voor face to face als die boi echt feelz voor je heeft enzo..quote:Ik zie B enkel in het weekend. Misschien gaat zoiets beter via sms?
Jullie hebben niks, dus je bent hem geen uitleg verschuldigd. En nogmaals, wat een slappe lul.quote:En A zie ik woensdag en misschien donderdag nog, maar gewoon tijdens uitgaan en ik ga niet met hem mee dit keer. Al twijfel ik er niet aan dat hij me stuurt, maar sowieso blijft er een vriendin bij me slapen dus ik ben safe zegmaaren dan zeg ik het ook gewoon, dat ik sowieso zo niet verder wil. Dan gaat hij weer zeggen dat ik me er niks van moet aantrekken dat hij een vriendin heeft en B een vriend van hem is, maar dat doe ik toch wel, vooral over z'n vriendin dan.
Heb je wel zo ingesteldquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee. Maar zo werkt het wel, zie het vooral op snapchat. Ook van jongens. Heb je opeens een snapchat in blote buik met boxer binnen en soms ook wel op whatsapp, is ook wel een soort van bevestiging zoeken of zo denk ik. Maar toen ik vandaag een selfie maakte in nieuwe bh wilde ik het ook naar een paar jongens sturenen bedacht ik me dat het echt fucking zielig is dat ik de drang heb (hoezo een complex ofzo), dus stuurde ik naar vriendinnen.
![]()
Maar wat de topicopener beschrijft, zo gaat het hele studentenleven eigenlijk. Seks met die, vreemdgaan met die, dan weer dit en dat. En iedereen heeft er dan zo een mening over dat het niet kan, maar bijna iedereen doet het zowat wel als de kans er is.
Mmh ja je hebt gelijk. Maar vorige keer toen ik zoiets zei over een jongen bij mij in m'n studentenkamer werd hij echt kwaad en heeft hij in m'n gezicht liggen roepen waren nog mensen bijwaren, in ons jeugdhuisquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom laat je het van hem afhangen? Vat de koe of in dit geval de stier bij de horens en wees eerlijk dat hij meer voor jou voelt dan omgekeerd. Hoef je niet eens uit te weiden over wat je verder nog uitspookt..
[..]
Zou je zelf zoiets via sms willen vernemen? Lijkt me meer iets voor face to face als die boi echt feelz voor je heeft enzo..
[..]
Jullie hebben niks, dus je bent hem geen uitleg verschuldigd. En nogmaals, wat een slappe lul.
Ongeacht of het A of B is, hoef je er geen anderen bij te halen. Je voelt niet genoeg voor hen en wordt er niet happy van, the end.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:03 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
Mmh ja je hebt gelijk. Maar vorige keer toen ik zoiets zei over een jongen bij mij in m'n studentenkamer werd hij echt kwaad en heeft hij in m'n gezicht liggen roepen waren nog mensen bijwaren, in ons jeugdhuisachteraf zei hij ook wel dat hij overdreven had omdat we niks hadden, maar toch. En vrijdag zie ik hem dus weer op feestje in het jeugdhuis, dat lijkt me een kuttiming. Moeilijk.
Je bent een man en draagt bh's? Wauw.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee. Maar zo werkt het wel, zie het vooral op snapchat. Ook van jongens. Heb je opeens een snapchat in blote buik met boxer binnen en soms ook wel op whatsapp, is ook wel een soort van bevestiging zoeken of zo denk ik. Maar toen ik vandaag een selfie maakte in nieuwe bh wilde ik het ook naar een paar jongens sturenen bedacht ik me dat het echt fucking zielig is dat ik de drang heb (hoezo een complex ofzo), dus stuurde ik naar vriendinnen.
![]()
Maar wat de topicopener beschrijft, zo gaat het hele studentenleven eigenlijk. Seks met die, vreemdgaan met die, dan weer dit en dat. En iedereen heeft er dan zo een mening over dat het niet kan, maar bijna iedereen doet het zowat wel als de kans er is.
Daten met FOK!ersquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:53 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Nonnenleventje hoeft zeker niet, want meneer C, D, E, F en G ... bestaan ook nog! Je moet ze alleen nog maar tegenkomen.
Wie weet wel in dit topic.
Oh? Dan zal t wel aan mij liggen dat ik toen ik studeerde dat niet deed en ook die behoefte niet had.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef BeeGees het volgende:
[..]
![]()
Idd wat een idioot zegquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Met B zie ik trouwens nooit toekomst, dus waarom zou ik met hem dan ook verdergaan... zo stom eigenlijk dat hij gevoelens heeft voor mij.
Alsof dát nieuw is op Fokquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Exact wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd wat een idioot zegjij laat hem blijken dat je hem leuk vind en je hebt seks met hem en hij krijgt gewoon gevoelens
damn wat een loser
![]()
![]()
Ik zeg niet dat het onlogisch is, ik bedoel gewoon dat het pakken handiger was geweest moest dit niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd wat een idioot zegjij laat hem blijken dat je hem leuk vind en je hebt seks met hem en hij krijgt gewoon gevoelens
damn wat een loser
![]()
![]()
Right.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:39 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onlogisch is, ik bedoel gewoon dat het pakken handiger was geweest moest dit niet het geval zijn.
Het probleem is dat zij niet eerlijk is en daarover enige gewetenswroeging heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:00 schreef LadyOracle het volgende:
Ik snap dit topic niet. Je hebt seks met A en B. Wat is nou het probleem?
Dankjewel voor de uitleg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het probleem is dat zij niet eerlijk is en daarover enige gewetenswroeging heeft.
Maar die wroeging is nu ook weer niet zo sterk dat zij haar seksuele lusten ervoor willen opofferen.
Als je 16 bent, ja. Als je volwassen bent dan zeer zeker niet.quote:
watquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:39 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onlogisch is, ik bedoel gewoon dat het pakken handiger was geweest moest dit niet het geval zijn.
Doe wat je wil. Doe het doordacht, zodat je geen spijt hoeft te hebben. Heb je spijt, doe het dan niet nogmaals.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:17 schreef givemenovacaine het volgende:
Wat moet ik doen? Gewoon overal mee ophouden, of gewoon genieten van het leven en minder nadenken (want ik ben pro in overanalyseren). Ik weet zelf gewoon echt niet meer wat te denken, wat wil ik wel en niet, ik heb geen idee meer
Dat ze een vrouw is die op badboys valt... die zijn nu niet bepaald zeldzaam.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:57 schreef Forbry het volgende:
Nah, qua sletgehalte valt het wel mee, maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat je goed bezig bent, want dat ben je naar mijn mening niet. Wat ik eigenlijk nog het meest trieste aan je verhaal vind, is dat je blijkbaar (serieuze) interesse in gast A hebt, terwijl dat blijkbaar iemand is die zonder enige schroom zowel zijn vriendin als een vriend van hem bedondert... In mijn ogen zegt dat ook wel het één en ander aan negatiefs over hoe jij zélf in elkaar steekt.
Zeldzaam of niet... ik vind dat altijd behoorlijk triest. Iemand die dat op dat soort types valt (op echte klootzakken zoals gast A in dit verhaal, niet de "bad boys" van het type "ruwe bolster blanke pit") ontbreekt het in mijn ogen zelf ook aan moraal. Geldt overigens ook voor mannen die op (echte) "bad girls" vallen... Zo iemand seksueel aantrekkelijk vinden is nog tot daar aan toe, maar TS zou blijkbaar best een (serieuze) relatie met A willen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:16 schreef brojo het volgende:
[..]
Dat ze een vrouw is die op badboys valt... die zijn nu niet bepaald zeldzaam.
Je hoort dat vaak over studenten, maar ik ben zelf ook student geweest en ik herken dit soort dingen eigenlijk helemaal niet zo, terwijl ik in die tijd toch behoorlijk "sociaal" was en ook echt wel van de feestjes en uitgaan enzo. Hier en daar werd er (natuurlijk) wel wat rondgeneukt, maar dat ging zelden gepaard met vreemdgaan en eigenlijk waren de méésten in mijn (studenten)omgeving "gewoon" op zoek naar een serieuze relatie of hadden ze die al (voor een gedeelte van mijn studententijd gold dat laatste voor mijzelf ook)...quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef BeeGees het volgende:
[..]
![]()
Zit je bij een vereniging, dan krijg je zat van dat soort situaties mee in je omgeving.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je hoort dat vaak over studenten, maar ik ben zelf ook student geweest en ik herken dit soort dingen eigenlijk helemaal niet zo, terwijl ik in die tijd toch behoorlijk "sociaal" was en ook echt wel van de feestjes en uitgaan enzo. Hier en daar werd er (natuurlijk) wel wat rondgeneukt, maar dat ging zelden gepaard met vreemdgaan en eigenlijk waren de méésten in mijn (studenten)omgeving "gewoon" op zoek naar een serieuze relatie of hadden ze die al (voor een gedeelte van mijn studententijd gold dat laatste voor mijzelf ook)...
Ik denk dat heel veel afhangt van met wat voor soort mensen (binnen de groep studenten) je zelf kiest om mee om te gaan en misschien zijn de tijden inmiddels ook wel wat veranderd... dat kan natuurlijk ook.
Oke. De tijden zullen veranderd zijn dan, want het is echt wel vaak het geval. En het maakt ook niet uit, gaat om tieners en begin twintigers. Boeiend dat je vreemdgaat, het is toch niet voor altijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je hoort dat vaak over studenten, maar ik ben zelf ook student geweest en ik herken dit soort dingen eigenlijk helemaal niet zo, terwijl ik in die tijd toch behoorlijk "sociaal" was en ook echt wel van de feestjes en uitgaan enzo. Hier en daar werd er (natuurlijk) wel wat rondgeneukt, maar dat ging zelden gepaard met vreemdgaan en eigenlijk waren de méésten in mijn (studenten)omgeving "gewoon" op zoek naar een serieuze relatie of hadden ze die al (voor een gedeelte van mijn studententijd gold dat laatste voor mijzelf ook)...
Ik denk dat heel veel afhangt van met wat voor soort mensen (binnen de groep studenten) je zelf kiest om mee om te gaan en misschien zijn de tijden inmiddels ook wel wat veranderd... dat kan natuurlijk ook.
Ik heb daar zelf niet bijgezeten, maar ik had best aardig wat vrienden/mede-studenten die daarbij zaten (en ik ging ook wel eens met hen mee naar het eea). Het klopt hoor, dat het binnen die wereld naar verhouding wel iets "erger" was, maar dat had ik dan nog vooral van horen zeggen, want binnen mijn eigen kring van vrienden/mede-studenten, of ze nou bij een studentenvereniging zaten of niet, was dat dus niet echt zo...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Zit je bij een vereniging, dan krijg je zat van dat soort situaties mee in je omgeving.
Tsja, vaak gebeurt het toch echt wel. Dit is dus ook echt geen bijzonder verhaal, vind het raar dat ze ermee lijkt te zitten aangezien we allemaal weten hoe het eraan toegaat in die wereld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf niet bijgezeten, maar ik had best aardig wat vrienden/mede-studenten die daarbij zaten (en ik ging ook wel eens met hen mee naar het eea). Het klopt hoor, dat het binnen die wereld naar verhouding wel iets "erger" was, maar dat had ik dan nog vooral van horen zeggen, want binnen mijn eigen kring van vrienden/mede-studenten, of ze nou bij een studentenvereniging zaten of niet, was dat dus niet echt zo...
Wat een drama. Lolquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Je hebt zeker een punt, over de spanning en de kicks. En dat ik gemeen bezig ben (en of ik een gemeen mens ben... ja dat komt wel hard aan). Ik ben ook gewoon zo belachelijk impulsief en doe vaak dingen die ik niet wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:05 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Wat een drama. Lol
Ik heb enkel jouw stukjes tekst hier gelezen. Gezien jij de TS bent. De andere reacties overgeslagen.
Mijn indruk en gevoel ?
Ik vind dat je GEMEEN handelt. Waarom doe je dat ? Ergens opties openhouden voor jezelf ? Wat genieten van de spanning en dramaturgie die er in je leven op die manier ontstaat (bezorgt je misschien onbewust een kick en dat is alvast minder saai, als alles "gewoontjes" en normaal verloopt). Geen idee. Ik stel je maar de vraag.
Vanop afstand bezien is wat jij doet gemeen, vind ik. Zuiver ethisch bezien:
1) Een relatie aangaan met persoon A die ondertussen zelf vreemd gaat (zijn vriendin bedriegt) is geen goed relatie materiaal. Zo een kerel sucks. Misschien suckt hij goed in de seks. Is leuk voor de seks, spanning, het plezier en lust. Maar wat liefde en "echt" relatie materiaal betreft, is hij een totale zero. Doorheen mijn ogen bezien. Dus dumpen zo iemand. Of ervan genieten, je eigen bedrog (hij doet zijn meisje immers pijn, gaat vreemd) onder de mat gooien en er maar lekker mee doorgaan. Met de spanning en drama. De 'dopamine' kicks.
2) Persoon B die het goed met je voorheeft, je vrij laat (hij wil niet weten wat je allemaal met anderen doet), ondertussen gevoelens (liefde, vriendschap) voor je opbouwt. Zo iemand, houdt jij bewust aan het lijntje. Gezien je zeker geen toekomst met hem ziet. Persoon B is geen relatie materiaal voor jou. Waarom ? Omdat hij te liefdevol is ? Te saai ? Geen idee. Jouw keuzes opnieuw. Maar voor een relatie is hij niet goed. En zo iemand houdt jij "gevoelsmatig" aan het lijntje ? In het ongewisse ? Dat begrijp ik niet goed. Dat is gemeen van jou. Net zoals die persoon A gemeen is (door zijn vriendin met jou te bedriegen). Dat maakt zowel persoon A, als jou tot een GEMEEN mens. Misschien hebben jullie daarin samen een goede klik ? In gemeen voor anderen te 'leren' en 'kunnen' zijn. Geen idee. Ik stel wederom maar de vraag.
Kortom veel drama hier allemaal. Alsook het spelen met andere mensen hun gevoelens. En dat keur ik zelf niet goed. Is vrij onvolwassen. Maar ja, het gebeurt. Wie ben ik (als een soort meneer Pastoor) om daarin met een moraliserende vinger te wijzen.
Maak duidelijke keuzes.
Tenzij je ergens stiekem teveel geniet van al deze spanning en drama.
Meeste mensen houden van kicks (spanning).
Ieder op zijn manier ;-)
Die dopamine in onze hersenen moet ergens kunnen stromen, willen we ons zelf goed voelen.
Niet ?
Tot zover je pater hier,
JTL
Zoek een kerel c. Vrouwen willen altijd een spannende kerel. Tja wat is op vandaag nog spannend? De bad boy etc. En dan huilen dat ze geocentrisch etc zijn. Spannende kerels zijn om mee te neuken, maar een relatie lijkt me toch meer iets voor met een normale kerel. Ik bedoel ik kan prima met een bimbo rollebollen maar zal het nooit als vriendin willen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:41 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt, over de spanning en de kicks. En dat ik gemeen bezig ben (en of ik een gemeen mens ben... ja dat komt wel hard aan). Ik ben ook gewoon zo belachelijk impulsief en doe vaak dingen die ik niet wil.
Over puntje 2 ben je wel mis, hij is niet saai noch braaf, misschien kwam hij in m'n posts naar voor als de lieve boi maar dat is niet juist. B mag dan wel gevoelens voor me hebben maar hij is geen goodguy, hij kan een zak zijn. Hij heeft zaterdag nog for no reason vriendinnen van me uitgescholden, hoorde ik daarnet, wist ik hiervoor niet eensIk zie geen toekomst in hem omwille van zijn brutale, negatief ingestelde karakter. En oke, hij mag voor mij dan wel meestal lief zijn tenzij hij boos is, ik ken hem wel om te weten dat het zou botsen.
Ik denk dat dat idd het beste is. Ik zie wel, na deze roekeloze maand moet ik terug even op de rem staan, kerel c wordt het voornemen voor 2016 dan. Ik ben drama even beuquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zoek een kerel c. Vrouwen willen altijd een spannende kerel. Tja wat is op vandaag nog spannend? De bad boy etc. En dan huilen dat ze geocentrisch etc zijn. Spannende kerels zijn om mee te neuken, maar een relatie lijkt me toch meer iets voor met een normale kerel. Ik bedoel ik kan prima met een bimbo rollebollen maar zal het nooit als vriendin willen.
De freudiaanse psychologie kan hier best wel een seksuele parelel naar trekken omdat je het zo opvat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:50 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik las het topic verhaal en dacht aan een groep jonge wolven, waarvan de mannetjes een wijfje moesten bevruchten etc etc... heel gedoe allemaal...
Does this make any sense?
Goede beslissing het pakket waar je nu in zit levert enkel ellende op ik ga nu slapen maar ik heb eerder een post gemaakt in dit topic waarin ik geloof ik vertel waarom het ellende is denk ik, geen idee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:51 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd het beste is. Ik zie wel, na deze roekeloze maand moet ik terug even op de rem staan, kerel c wordt het voornemen voor 2016 dan. Ik ben drama even beu
Grr hmmm jonge wolven!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De freudiaanse psychologie kan hier best wel een seksuele parelel naar trekken omdat je het zo opvat.
Ik ben helaas een eenzame jonge wolf, anders was ik hier serieus op in gegaan als ik zeg maar een hele jonge sexy wolven roedel had. Helaas slaap lekker duivelin.quote:
Hm trusten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben helaas een eenzame jonge wolf, anders was ik hier serieus op in gegaan als ik zeg maar een hele jonge sexy wolven roedel had. Helaas slaap lekker duivelin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |