abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157122570
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je bent een vrouw die geilt op de aandacht. Surprise, surprise.
Dat is natuurlijk typisch vrouwengedrag.

https://instagram.com/danbilzerian/
pi_157122589
Volgende keer als B iets vraagt in de trant van hoe het nu tussen ons zit, zeg ik gewoon wel dat hij niet bepaald de enige is dan... Of zou ik het gewoon zo al zeggen? Ik zie B enkel in het weekend. Misschien gaat zoiets beter via sms? En A zie ik woensdag en misschien donderdag nog, maar gewoon tijdens uitgaan en ik ga niet met hem mee dit keer. Al twijfel ik er niet aan dat hij me stuurt, maar sowieso blijft er een vriendin bij me slapen dus ik ben safe zegmaar :') en dan zeg ik het ook gewoon, dat ik sowieso zo niet verder wil. Dan gaat hij weer zeggen dat ik me er niks van moet aantrekken dat hij een vriendin heeft en B een vriend van hem is, maar dat doe ik toch wel, vooral over z'n vriendin dan.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:47:21 #53
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_157122610
quote:
17s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik vind aandacht ook heerlijk, soms wil ik weleens selfies in BH sturen naar kerels waar ik mee bezig ben (dit is echt) en dan besef ik me weer dat ik in zo'n fase als de topicopener zit. Het is ergens een beetje ongezond of zo, maar merk dat sommige vriendinnen van mij ook zo zijn. En jongens van mijn leeftijd toch ook wel hoor.
als je die neiging hebt. gewoon naar mij sturen :Y
Lachen joh.
pi_157122883
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je bent geen man? :P

Ik (her)ken het ook hoor. Alleen bij vrouwen is het meer voor de aandacht,weten dat ze goed in de markt liggen, en bij mannen is het vaak gewoon puur lust op zulke momenten.

Ongezond is het zeker niet, natuurlijk. Maar blijf het zuur vinden voor een figuur als persoon B of de vriendin van persoon A. Zolang dat niet mengt, kan het me allemaal ook aan m'n reet roesten. Wees dan gewoon wel eerlijk tegen elkaar
Nee. Maar zo werkt het wel, zie het vooral op snapchat. Ook van jongens. Heb je opeens een snapchat in blote buik met boxer binnen en soms ook wel op whatsapp, is ook wel een soort van bevestiging zoeken of zo denk ik. Maar toen ik vandaag een selfie maakte in nieuwe bh wilde ik het ook naar een paar jongens sturen _O- en bedacht ik me dat het echt fucking zielig is dat ik de drang heb (hoezo een complex ofzo), dus stuurde ik naar vriendinnen. :')

Maar wat de topicopener beschrijft, zo gaat het hele studentenleven eigenlijk. Seks met die, vreemdgaan met die, dan weer dit en dat. En iedereen heeft er dan zo een mening over dat het niet kan, maar bijna iedereen doet het zowat wel als de kans er is.
pi_157123038
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:46 schreef givemenovacaine het volgende:
Volgende keer als B iets vraagt in de trant van hoe het nu tussen ons zit, zeg ik gewoon wel dat hij niet bepaald de enige is dan... Of zou ik het gewoon zo al zeggen?
Waarom laat je het van hem afhangen? Vat de koe of in dit geval de stier bij de horens en wees eerlijk dat hij meer voor jou voelt dan omgekeerd. Hoef je niet eens uit te weiden over wat je verder nog uitspookt..

quote:
Ik zie B enkel in het weekend. Misschien gaat zoiets beter via sms?
Zou je zelf zoiets via sms willen vernemen? Lijkt me meer iets voor face to face als die boi echt feelz voor je heeft enzo..

quote:
En A zie ik woensdag en misschien donderdag nog, maar gewoon tijdens uitgaan en ik ga niet met hem mee dit keer. Al twijfel ik er niet aan dat hij me stuurt, maar sowieso blijft er een vriendin bij me slapen dus ik ben safe zegmaar :') en dan zeg ik het ook gewoon, dat ik sowieso zo niet verder wil. Dan gaat hij weer zeggen dat ik me er niks van moet aantrekken dat hij een vriendin heeft en B een vriend van hem is, maar dat doe ik toch wel, vooral over z'n vriendin dan.
Jullie hebben niks, dus je bent hem geen uitleg verschuldigd. En nogmaals, wat een slappe lul.
pi_157123442
quote:
17s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nee. Maar zo werkt het wel, zie het vooral op snapchat. Ook van jongens. Heb je opeens een snapchat in blote buik met boxer binnen en soms ook wel op whatsapp, is ook wel een soort van bevestiging zoeken of zo denk ik. Maar toen ik vandaag een selfie maakte in nieuwe bh wilde ik het ook naar een paar jongens sturen _O- en bedacht ik me dat het echt fucking zielig is dat ik de drang heb (hoezo een complex ofzo), dus stuurde ik naar vriendinnen. :')

Maar wat de topicopener beschrijft, zo gaat het hele studentenleven eigenlijk. Seks met die, vreemdgaan met die, dan weer dit en dat. En iedereen heeft er dan zo een mening over dat het niet kan, maar bijna iedereen doet het zowat wel als de kans er is.
Heb je wel zo ingesteld ;)

Maar klopt. En jongens hebben dit ook, ja. Al ben ik er zeker toch van overtuigd dat vooral vrouwen echt vanwege de aandacht doen. Halve naaktfoto's in bad, in een handdoek, lingerie of wat dan ook. Zelfs in 'mystories'. Dat zie ik gasten toch wel minder snel doen. Meer als machogedrag.. oO<
Ik ontvang de foto's liever, dan dat ik ze stuur ;) En daar hoef ik dan inderdaad niet eens moeite voor te doen

Ik leef het studenleventje ook. Maar vreemdgaan zul je mij niet op betrappen. Ook niet als de chick een vriend heeft. Heb wel eens half in een soortgelijke situatie als persoon B van TS gestaan. Niks zo lelijk als dat. Daarom zeg ik ook dat TS zich ook niet zo kut om het gedrag hoeft te voelen, maar wel om de situatie die ze zo ver heeft laten komen. Ze weet dat B haar leuk vindt, maar zij houdt hem aan t lijntje, omdat ze aandacht wil. Misschien naïef van B, maar imo aan TS om daar dan gewoon eerlijk over te zijn.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_157123476
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom laat je het van hem afhangen? Vat de koe of in dit geval de stier bij de horens en wees eerlijk dat hij meer voor jou voelt dan omgekeerd. Hoef je niet eens uit te weiden over wat je verder nog uitspookt..

[..]

Zou je zelf zoiets via sms willen vernemen? Lijkt me meer iets voor face to face als die boi echt feelz voor je heeft enzo..

[..]

Jullie hebben niks, dus je bent hem geen uitleg verschuldigd. En nogmaals, wat een slappe lul.
Mmh ja je hebt gelijk. Maar vorige keer toen ik zoiets zei over een jongen bij mij in m'n studentenkamer werd hij echt kwaad en heeft hij in m'n gezicht liggen roepen waren nog mensen bijwaren, in ons jeugdhuis :') achteraf zei hij ook wel dat hij overdreven had omdat we niks hadden, maar toch. En vrijdag zie ik hem dus weer op feestje in het jeugdhuis, dat lijkt me een kuttiming. Moeilijk.
pi_157123660
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:03 schreef givemenovacaine het volgende:

[..]

Mmh ja je hebt gelijk. Maar vorige keer toen ik zoiets zei over een jongen bij mij in m'n studentenkamer werd hij echt kwaad en heeft hij in m'n gezicht liggen roepen waren nog mensen bijwaren, in ons jeugdhuis :') achteraf zei hij ook wel dat hij overdreven had omdat we niks hadden, maar toch. En vrijdag zie ik hem dus weer op feestje in het jeugdhuis, dat lijkt me een kuttiming. Moeilijk.
Ongeacht of het A of B is, hoef je er geen anderen bij te halen. Je voelt niet genoeg voor hen en wordt er niet happy van, the end.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:52:12 #59
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157128297
Door je geflikflooi met A kan je het met B ook wel vergeten als dat ooit uitkomt. Afkappen met beide en op zoek naar nr C op een manier waarmee je wel prima met jezelf kan leven. Niets mis met een periode een beetje sletten en ontdekken wat je wel en niet wilt, als je er maar van leert op een moment als deze.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157129044
quote:

[..]

Je bent een man en draagt bh's? Wauw.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157129527
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:53 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Nonnenleventje hoeft zeker niet, want meneer C, D, E, F en G ... bestaan ook nog! Je moet ze alleen nog maar tegenkomen.

Wie weet wel in dit topic.
Daten met FOK!ers :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:02:58 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157129725
quote:

[..]

Oh? Dan zal t wel aan mij liggen dat ik toen ik studeerde dat niet deed en ook die behoefte niet had.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157129994
Jij wordt binnenkort onderwerp van een ruzie tussen A en B. Daar zou ik niet trots op zijn. Daarnaast is het nogal dubieus dat je met A een relatie zou willen, daar hij een notoire vreemdganger is.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:27:20 #64
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157130087
Misschien kun je er een topic over openen op fok?
  Forum Admin dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:34:31 #65
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_157130197
Ik mis nog een aantal letters van het alfabet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:38:19 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_157130255
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Met B zie ik trouwens nooit toekomst, dus waarom zou ik met hem dan ook verdergaan... zo stom eigenlijk dat hij gevoelens heeft voor mij.
Idd wat een idioot zeg :r jij laat hem blijken dat je hem leuk vind en je hebt seks met hem en hij krijgt gewoon gevoelens :') damn wat een loser :r :') _O-

:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_157130289
quote:
17s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik vind aandacht ook heerlijk, soms wil ik weleens selfies in BH sturen naar kerels waar ik mee bezig ben (dit is echt) en dan besef ik me weer dat ik in zo'n fase als de topicopener zit. Het is ergens een beetje ongezond of zo, maar merk dat sommige vriendinnen van mij ook zo zijn. En jongens van mijn leeftijd toch ook wel hoor.
Alsof dát nieuw is op Fok :') zónder BH werkt beter geloof ik :P
pi_157131598
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd wat een idioot zeg :r jij laat hem blijken dat je hem leuk vind en je hebt seks met hem en hij krijgt gewoon gevoelens :') damn wat een loser :r :') _O-

Exact wat ik ook dacht.
pi_157132400
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het onlogisch is, ik bedoel gewoon dat het pakken handiger was geweest moest dit niet het geval zijn.
pi_157132765
Ik snap dit topic niet. Je hebt seks met A en B. Wat is nou het probleem?
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157132815
Dat vreemdgaan gedoe zou mijn ding niet zijn, zit niet te wachten op het gezeik dat daaruit voort kan vloeien. Maar goed bekeken is het niet jouw verantwoordelijkheid, het is niet jouw relatie.

Verder vooral duidelijk zijn dat het niet exclusief is. Het enige echte probleem dat je hebt is dat er jongen B is die misschien denkt dat het meer is dan het is.
Misschien is hij niet blij als je nu duidelijkheid schept, maar het lijkt me toch het eerlijkste om het toch te doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157132929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:39 schreef givemenovacaine het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het onlogisch is, ik bedoel gewoon dat het pakken handiger was geweest moest dit niet het geval zijn.
Right.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2015 13:08:00 ]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:43:43 #73
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157133743
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:00 schreef LadyOracle het volgende:
Ik snap dit topic niet. Je hebt seks met A en B. Wat is nou het probleem?
Het probleem is dat zij niet eerlijk is en daarover enige gewetenswroeging heeft.

Maar die wroeging is nu ook weer niet zo sterk dat zij haar seksuele lusten ervoor willen opofferen.
pi_157134560
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het probleem is dat zij niet eerlijk is en daarover enige gewetenswroeging heeft.

Maar die wroeging is nu ook weer niet zo sterk dat zij haar seksuele lusten ervoor willen opofferen.
Dankjewel voor de uitleg.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:28:38 #75
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_157134676
haha, persoon A zit op een mooie plek ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')