dit zou ik toestemmen als daar niet die jongen B was, die kennelijk verliefd op TS is , maar niet weet dat een (goede) vriend van hem, die tevens een vriendin heeft, met TS evengoed sex met haar heeft.quote:
En dat heeft ze dus niet gedaan of laten doenquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hier verschillen onze meningen. Als je op maandag A pijpt, dinsdag B rimt, woensdag A weer je in je kont laten neuken, donderdag je door B laat beplassen, vrijdag door A wordt gevuistneukt, zaterdag je door B weer laat volspuiten, dan noem ik dat gewoon een slet, hoor.
Dit dus. Open kaart spelen en aan jezelf werken zonder dat steeds bij anderen te zoeken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien is het dan eens tijd om dit even stil te zetten en te kijken naar wat je echt wil en je gelukkig maakt. Misschien dat je dan alsnog terug gaat naar deze situatie, maar dan wel met de overtuiging dat je er wel happy van wordt, er eerlijk over bent en die twee dudes lekker zelf laat verantwoording laat nemen om in zo een situatie te blijven zitten..
Het is ook niet haar probleem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah ja, je vindt het wel lullig (hihi) voor diegene, want vreemdgaan ben je echt op tegen. Maar ondertussen ben je een slappe zak (hihi) dat je gewoon doorgaat. Die gozer is een eikel (hihi) en jij moet meer ballen (hihi) tonen door gewoon te kappen met hem te laten vreemdgaan.
Ik vind iemand vreemd laten gaan net zo triest. Waar is je zelfrespect dan gebleven vraag ik me dan af. Totaal geen empathisch vermogen.quote:
Zou TS niet eerst een relatie moeten hebben om hetzelfde te kunnen doen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:08 schreef nintjedeboz het volgende:
Weer zo'n typisch geval. Keihard roepen dat andere fout bezig zijn en dan vervolgens hetzelfde doen.
Ja, ik heb er een beetje een praktische invulling aan gegeven. Zelf heeft ze het alleen over slápen, maar dat geloof ik dan weer niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat heeft ze dus niet gedaan of laten doen. Misschien wel binnen eenzelfde periode seks gehad met meer dan één persoon maar dat is alles wat we zeker weten. En zolang het geen 'routine' is vind ik het de benoeming 'slet' niet waard. Gewoon ff een wilde uitspatting.
Die noem ik Berlusconi.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En hoe noem je een man die op maandag zich door A laat pijpen, dinsdag door B gerimd wordt, woensdag A weer in haar kont neuken, donderdag B beplast, vrijdag A vuistneukt, zaterdag B weer volspuit?
Aandacht/seks, sommige mensen maakt het niet zoveel uit. Het is zijn probleem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind iemand vreemd laten gaan net zo triest. Waar is je zelfrespect dan gebleven vraag ik me dan af. Totaal geen empathisch vermogen.
Ook, maar je helpt zo enorm erg mee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Heeft die iemand niet een eigen verantwoordelijkheid dan ofzo
Nonnenleventje hoeft zeker niet, want meneer C, D, E, F en G ... bestaan ook nog! Je moet ze alleen nog maar tegenkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Ja het is maar wat je zelf sletterig noemt en zoiets is subjectief, want ik weet dat ik nog heel goed meeval (nee serieus, zij zijn de enige jongens waarmee ik ooit nog maar iets seksueel heb gedaan, voor de rest echt niemand iets meer dan kussen. en ik ben 20 dus valt heeeel goed mee. Het is gewoon de situatie die fout is). En het kan idd erger, maar net omdat ik vroeger steeds zo heilig was voelt het nu zo fout ineens met 2 tegelijk. In mijn hoofd is het 'zo ben ik toch helemaal niet?', moeilijk uit te leggen. En dat hij vreemd gaat met mij wil ik niet eens goedpraten.
Maar als B letterlijk heeft gezegd dat hij het niet wil weten wat ik uitspook... moet ik het dan wel zeggen? Ooit komt hij er toch achter, want veel van onze vrienden weten van mij en A. Zo'n goede vrienden zijn het trouwens ook niet hoor, zeker geen beste vrienden ofzo.
Nu ben ik er wel zeker van dat ik stop met A zolang hij een vriendin heeft. Hij zegt tegen mij zelfs dat hij het niet erg zou vinden moest het uitkomen, want hij is z'n vriendin echt beu (ze hebben al 5jaar, zij heeft hem ook al bedrogen dus hij voelt zich niet eens schuldig). Maar als hij verder wil met mij, moet hij z'n vriendin maar laten gaan, al snap ik dat het moeilijk is.
Met B zie ik trouwens nooit toekomst, dus waarom zou ik met hem dan ook verdergaan... zo stom eigenlijk dat hij gevoelens heeft voor mij. Met hem kap ik dus ook best, voor z'n eigen goed.
Dan maar terug naar m'n nonnenbestaan?tenzij A z'n vriendin laat vallen voor mij, met hem zie ik wel nog iets. Maar ik spoor hem er niet toe aan, ik zou het enkel zeggen dat ik het niet meer op deze manier wil. We zien wel.
Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat jouw eventuele relatie met A binnen korte tijd zou stuklopen in dat geval. Een relatie van 5 jaar stap je niet zomaar even overheen, hij zal gaan nadenken en zijn tijd nodig hebben. Of je moet accepteren een rebound te gaan zijn voor hem, maar ik geef het weinig kans dat dit zal slagen, mocht het al wat worden met A.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Ja het is maar wat je zelf sletterig noemt en zoiets is subjectief, want ik weet dat ik nog heel goed meeval (nee serieus, zij zijn de enige jongens waarmee ik ooit nog maar iets seksueel heb gedaan, voor de rest echt niemand iets meer dan kussen. en ik ben 20 dus valt heeeel goed mee. Het is gewoon de situatie die fout is). En het kan idd erger, maar net omdat ik vroeger steeds zo heilig was voelt het nu zo fout ineens met 2 tegelijk. In mijn hoofd is het 'zo ben ik toch helemaal niet?', moeilijk uit te leggen. En dat hij vreemd gaat met mij wil ik niet eens goedpraten.
Maar als B letterlijk heeft gezegd dat hij het niet wil weten wat ik uitspook... moet ik het dan wel zeggen? Ooit komt hij er toch achter, want veel van onze vrienden weten van mij en A. Zo'n goede vrienden zijn het trouwens ook niet hoor, zeker geen beste vrienden ofzo.
Nu ben ik er wel zeker van dat ik stop met A zolang hij een vriendin heeft. Hij zegt tegen mij zelfs dat hij het niet erg zou vinden moest het uitkomen, want hij is z'n vriendin echt beu (ze hebben al 5jaar, zij heeft hem ook al bedrogen dus hij voelt zich niet eens schuldig). Maar als hij verder wil met mij, moet hij z'n vriendin maar laten gaan, al snap ik dat het moeilijk is.
Met B zie ik trouwens nooit toekomst, dus waarom zou ik met hem dan ook verdergaan... zo stom eigenlijk dat hij gevoelens heeft voor mij. Met hem kap ik dus ook best, voor z'n eigen goed.
Dan maar terug naar m'n nonnenbestaan?tenzij A z'n vriendin laat vallen voor mij, met hem zie ik wel nog iets. Maar ik spoor hem er niet toe aan, ik zou het enkel zeggen dat ik het niet meer op deze manier wil. We zien wel.
Je bent dan ook niet verplicht tot verdedigen, je hebt immers geen relatie. Zolang je jezelf maar in de spiegel aan kan kijken ditdat..quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:25 schreef givemenovacaine het volgende:
Als hij heeft aangegeven dat hij niets wil weten van de rest, dan kun je dat prima respecteren natuurlijk. Jammer dat ie waarschijnlijk niet z'n mattie verwacht, maar dan moet ie ook zo stoer zijn om te accepteren dat dit gewoon een risico is als je verder niets wil weten enzo..quote:Maar als B letterlijk heeft gezegd dat hij het niet wil weten wat ik uitspook... moet ik het dan wel zeggen? Ooit komt hij er toch achter, want veel van onze vrienden weten van mij en A. Zo'n goede vrienden zijn het trouwens ook niet hoor, zeker geen beste vrienden ofzo.
Wat een slapjanus. Dat zij vreemdgaat is geen reden om het dan ook maar te doen en dan ook tegen de minnares te gaan mauwen over hoe kut zijn vriendin wel niet is. Geen greintje respect dit, wat moet je met zo een boi?!quote:Nu ben ik er wel zeker van dat ik stop met A zolang hij een vriendin heeft. Hij zegt tegen mij zelfs dat hij het niet erg zou vinden moest het uitkomen, want hij is z'n vriendin echt beu (ze hebben al 5jaar, zij heeft hem ook al bedrogen dus hij voelt zich niet eens schuldig). Maar als hij verder wil met mij, moet hij z'n vriendin maar laten gaan, al snap ik dat het moeilijk is.
Er zijn meer vissen hè..quote:Met B zie ik trouwens nooit toekomst, dus waarom zou ik met hem dan ook verdergaan... zo stom eigenlijk dat hij gevoelens heeft voor mij. Met hem kap ik dus ook best, voor z'n eigen goed. Dan maar terug naar m'n nonnenbestaan?![]()
A is een slappe zak. Hoe zou jij het vinden als hij zo achter je rug om over jou zou praten? Gun jezelf iets beters joh..quote:tenzij A z'n vriendin laat vallen voor mij, met hem zie ik wel nog iets. Maar ik spoor hem er niet toe aan, ik zou het enkel zeggen dat ik het niet meer op deze manier wil. We zien wel.
Hebben mannen dat minder?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je bent een vrouw die geilt op de aandacht. Surprise, surprise.
Ja. Anders in ieder gevalquote:
Ik vind aandacht ook heerlijk, soms wil ik weleens selfies in BH sturen naar kerels waar ik mee bezig ben (dit is echt) en dan besef ik me weer dat ik in zo'n fase als de topicopener zit. Het is ergens een beetje ongezond of zo, maar merk dat sommige vriendinnen van mij ook zo zijn. En jongens van mijn leeftijd toch ook wel hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Anders in ieder geval
Je bent geen man?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik vind aandacht ook heerlijk, soms wil ik weleens selfies in BH sturen naar kerels waar ik mee bezig ben (dit is echt) en dan besef ik me weer dat ik in zo'n fase als de topicopener zit. Het is ergens een beetje ongezond of zo, maar merk dat sommige vriendinnen van mij ook zo zijn. En jongens van mijn leeftijd toch ook wel hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |