quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:16 schreef Forbry het volgende:
Je hoort dat vaak over studenten, maar ik ben zelf ook student geweest en ik herken dit soort dingen eigenlijk helemaal niet zo, terwijl ik in die tijd toch behoorlijk "sociaal" was en ook echt wel van de feestjes en uitgaan enzo. Hier en daar werd er (natuurlijk) wel wat rondgeneukt, maar dat ging zelden gepaard met vreemdgaan en eigenlijk waren de méésten in mijn (studenten)omgeving "gewoon" op zoek naar een serieuze relatie of hadden ze die al (voor een gedeelte van mijn studententijd gold dat laatste voor mijzelf ook)...
Ik denk dat heel veel afhangt van met wat voor soort mensen (binnen de groep studenten) je zelf kiest om mee om te gaan en misschien zijn de tijden inmiddels ook wel wat veranderd... dat kan natuurlijk ook.
Jij bent eerstejaars hbo, dus in hoeverre is er dan sprake van een studentenleven als na vijven geen student meer te bespeuren is? Daarnaast kwam ik net zoals Frobry tijdens mijn studententijd verschillende types tegen, ongeacht hoe vaak jij blijft herhalen hoe het eigenlijk wel in elkaar steekt wat seks en studenten betreft.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef BeeGees het volgende:
Maar wat de topicopener beschrijft, zo gaat het hele studentenleven eigenlijk. Seks met die, vreemdgaan met die, dan weer dit en dat. En iedereen heeft er dan zo een mening over dat het niet kan, maar bijna iedereen doet het zowat wel als de kans er is.Op dinsdag 27 oktober 2015 21:15 schreef BeeGees het volgende:
Tsja, vaak gebeurt het toch echt wel. Dit is dus ook echt geen bijzonder verhaal, vind het raar dat ze ermee lijkt te zitten aangezien we allemaal weten hoe het eraan toegaat in die wereld.
Nee hoor! En het is nou eenmaal zo.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:58 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
[..]
Jij bent eerstejaars hbo, dus in hoeverre is er dan sprake van een studentenleven als na vijven geen student meer te bespeuren is? Daarnaast kwam ik net zoals Frobry tijdens mijn studententijd verschillende types tegen, ongeacht hoe vaak jij blijft herhalen hoe het eigenlijk wel in elkaar steekt wat seks en studenten betreft.
On-topic: jouw skills om over te analyseren houden acuut op zodra je geil wordt? Want dat is nogal een paradox om te zeggen dat je overal boven op duikt, maar tegelijkertijd ook alles afweegt.
Omdat jij het zegt? En de strekking blijft hetzelfde:quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee hoor! En het is nou eenmaal zo.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef BeeGees het volgende:
Ik zit in het tweede jaar van mijn hbo studie.
Enige juiste antwoord.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:23 schreef dimmak het volgende:
who cares. Doe waar jij je goed bij voelt.
Nee hoor, je weet er niks van!quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:03 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt? En de strekking blijft hetzelfde:
[..]
Maar Nicolaas, dat is toch de gouden combi dat vrouwen preuts zijn maar toch lekker van bil willen gaan. Heerlijk vind ik dat.quote:Op zondag 15 november 2015 14:13 schreef PausNicolaas het volgende:
LOL
Kap gewoon met die onzin dan, wtf.
Stop je vinger in je kut en laat in elk geval jongen A met rust. Vertel zijn vriendin en laat hem stikken.
Je bent van oorsprong preuts en principieel tegen vreemdgaan en toch doe je het...
Ja hoor dan zijn ze niet preuts. Net zo'n geintje dat vrouwen een echte prins op het witte paard willen maar vervolgens met sjonnie van de sportschool gaan rommelen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Cresapk het volgende:
[..]
Maar Nicolaas, dat is toch de gouden combi dat vrouwen preuts zijn maar toch lekker van bil willen gaan. Heerlijk vind ik dat.
Heb jij al opgebiecht dat je stiekem rookt?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:03 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt? En de strekking blijft hetzelfde:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |