Geen idee of dat ermee te maken heeft, maar twee vaten had ik ook. Dat hoeft op zichzelf niets te zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en de navelstreng had twee ipv drie vaten. Geen idee of dat er nog iets mee te maken heeft.
Wat fijn! Gefeliciteerd Daui!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:48 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Update vanuit het babyfront:
Daui is aan het begin van de middag bevallen van twee gezonde, prachtige babymeneren, B.en & L.uuk!![]()
![]()
Moeder en zoons maken het goed
Dit!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:49 schreef mignonne het volgende:
Ah KC thanks voor de update! Wat fijn dat ze het goed makenLeuke namen. Dubbel gefeliciteerd Daui en Daui-meneer
![]()
Voorspoedig herstel gewenst
Klopt, maar wat ik vandaag begreep is Noonan geen chromosoomafwijking en dus niet te vinden met het array onderzoek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:51 schreef Mariposas het volgende:
He wat klote, Razz. Ik dacht trouwens dat het Array onderzoek een vergelijking met een normaal chromosomenpatroon was, want ze kunnen er ook relatief onbekende afwijkingen mee opspeuren.![]()
Ik ga duimen dat alles goed afloopt!
Ik dacht dat het wel chromosoom-gebonden was? Maar dus niet zo te vinden pff.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik vandaag begreep is Noonan geen chromosoomafwijking en dus niet te vinden met het array onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |