Wat fijn! Gefeliciteerd Daui!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:48 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Update vanuit het babyfront:
Daui is aan het begin van de middag bevallen van twee gezonde, prachtige babymeneren, B.en & L.uuk!![]()
![]()
Moeder en zoons maken het goed
Dit!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:49 schreef mignonne het volgende:
Ah KC thanks voor de update! Wat fijn dat ze het goed makenLeuke namen. Dubbel gefeliciteerd Daui en Daui-meneer
![]()
Voorspoedig herstel gewenst
Klopt, maar wat ik vandaag begreep is Noonan geen chromosoomafwijking en dus niet te vinden met het array onderzoek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:51 schreef Mariposas het volgende:
He wat klote, Razz. Ik dacht trouwens dat het Array onderzoek een vergelijking met een normaal chromosomenpatroon was, want ze kunnen er ook relatief onbekende afwijkingen mee opspeuren.![]()
Ik ga duimen dat alles goed afloopt!
Ik dacht dat het wel chromosoom-gebonden was? Maar dus niet zo te vinden pff.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik vandaag begreep is Noonan geen chromosoomafwijking en dus niet te vinden met het array onderzoek.
Klopt, J is gezien door de klinisch geneticus. Wij werden doorgestuurd door de kindercardioloog toen ie een jaar (? geloof ik) oud was op basis van een aantal uiterlijke kenmerken en idd zijn hartafwijking. Bleek gelukkig niks aan de hand te zijn. Ik hoop van harte dat dat voor Razz ook zo is, want niks weten en moeten (af)wachten is killingquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:02 schreef Kyara het volgende:
He Razz, wat ontzettend naar!
Volgens mij is de oudste van MM getest op Noonan, maar toen was hij dreumes en liep het met een sisser af. Hopelijk voor jullie ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |