quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 10:31 schreef kniftyhooker het volgende:Fijn Zoë een Knipper!

Daui succes vandaag, en idd een mooie dag om je mannen te ontmoeten.
Ik heb net de vk gebeld voor een vroege echo omdat ik al zoooo uitdij.
Nu heb ik m over 2 weken al.
Ook wel last van verstopping, dus gister roosvicee laxo gehaald en dat werkt als een tierelier!

Ik was ook echt zooooo blij toen ik die knipper zag!! Bedankt voor de jompels allemaal

Nu de termijn echo gaan plannen voor over 3-4 weken en bedenken of we wel of geen combinatietest willen laten doen. Ik vind het maar een lastige afweging...
Ik ben ook al wel uitgedijd. Maar dat was pre-zwangerschap zeg maar al wel een beetje in gang gezet dus had niet bepaald veel ruimte meer over in mijn broeken
Ik draag nu positiebroeken omdat mijn normale spijkerbroeken aan het eind van de dag te strak zitten en dat is echt een verademing! Hoop alleen steeds dat niemand het opmerkt

Ik heb nu echt continu zo'n lelijke 'teveel gegeten' buik, die aan het eind van de dag nog net wat meer in het oog springt. Hopelijk trekt dat binnenkort een beetje bij

Fijn dat je over 2 weken al mag voor een echo! Het aftellen is begonnen...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.