SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik moest een beetje huilen van deze opmerking.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Daui het volgende:
Ik doe geen oog dicht vanavond. Alsof je weer 8 jaar oud bent en het pakjesavond
Wat fijn!! En wat gaat de tijd alweer snelquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:01 schreef Ineffable het volgende:
En hoi!
Ik vergeet steeds een beetje mee te posten.![]()
Hier gaat alles goed. Nekplooimeting was prima. We wachten op de uitslag van de combinatietest.
Yay! 34 wekenwissel hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:31 schreef silliegirl het volgende:
Succes Daui! En geniet!
Ik ben weer uit bed gerold en ik jompel even: 39 weken vandaag!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:31 schreef silliegirl het volgende:
Succes Daui! En geniet!
Ik ben weer uit bed gerold en ik jompel even: 39 weken vandaag!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik dacht bij deze post: Huh, heeft Chanty vandaag een echo?![]()
Succes Daui!
Ho stop de persen... mogelijk tweelingalertquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:31 schreef kniftyhooker het volgende:
Fijn Zoë een Knipper!
Daui succes vandaag, en idd een mooie dag om je mannen te ontmoeten.
Ik heb net de vk gebeld voor een vroege echo omdat ik al zoooo uitdij.
Nu heb ik m over 2 weken al.
Ook wel last van verstopping, dus gister roosvicee laxo gehaald en dat werkt als een tierelier!
Dan ben je wel een kneus ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:10 schreef Mariposas het volgende:
Over tweelingen gesproken: bij de eigenaresse van ons kdv kwamen ze er pas bij de tweede of derde echo erachter dat ze een tweeling krijgt. Haar man vroeg aan de echoscopiste wat dat andere blobje was. Die echoscopiste voelde zich ook heel ongemakkelijk dat ze dat had gemist.
Ik was ook echt zooooo blij toen ik die knipper zag!! Bedankt voor de jompels allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:31 schreef kniftyhooker het volgende:
Fijn Zoë een Knipper!
Daui succes vandaag, en idd een mooie dag om je mannen te ontmoeten.
Ik heb net de vk gebeld voor een vroege echo omdat ik al zoooo uitdij.
Nu heb ik m over 2 weken al.
Ook wel last van verstopping, dus gister roosvicee laxo gehaald en dat werkt als een tierelier!
Oh mánquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:10 schreef Mariposas het volgende:
Over tweelingen gesproken: bij de eigenaresse van ons kdv kwamen ze er pas bij de tweede of derde echo erachter dat ze een tweeling krijgt. Haar man vroeg aan de echoscopiste wat dat andere blobje was. Die echoscopiste voelde zich ook heel ongemakkelijk dat ze dat had gemist.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Weer bij de gyn voor controle. Bloeddruk weer gewoon laag dus das fijn.
![]()
D'r lopen wel knappe dokters voorbij trouwens.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |