En hoezo sta ik op nr 14?!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Het is dat Mignonne er niet tussen staat, maar die top 3-positie is wel heul confronterend.
Spannend!!!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Vertel mij wat, ik zet Migonne gewoon denkbeeldig bovenaan
Ik zat net een stukje docu over een dierenarts terug te kijken en daar ging een koe bevallen. Beest liep maar heen en weer te ijsberen.
Zo voel ik me ook, als die ijsberende koe.
Jij hebt je hier toch maar pas gemeld?quote:
De maanden vanaf december zijn ook niet echt druk bezet inderdaad. Maart is ineens weer vollerquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij hebt je hier toch maar pas gemeld?
Niet mee bemoeien en laten rusten. Fok kan een prima uitlaatklep zijn voor sommigen en dat moet je in waarde laten voor diegene vind ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef Appelientje het volgende:
Gaat inderdaad best snel zo, in het lijstje! Terwijl maart nog zooo ver weg is!
Ben op zoek geweest naar voedingsbeha's, vond ze helaas alleen maar tm cup D en daar heb ik niks aanErvaring met Prenatal beha's? Die zijn wel groter en met ¤20 nog wel betaalbaar..
En nog eens wat? Stel dat ik iemand ken hier op oud.. niet persoonlijk, maar bijvoorbeeld de dochter van mijn buurvrouw ofzo.. zou het fijn zijn als ik dat tegen degene zou zeggen zodat ze rekening kan gaan houden met uitspraken over haar ouders bijv? Of gewoon mn mond houden? Ik sta in dubio.. weet niet goed wat wijsheid is..
Ik zou het alleen zeggen als ze over jou begintquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef Appelientje het volgende:
Ben op zoek geweest naar voedingsbeha's, vond ze helaas alleen maar tm cup D en daar heb ik niks aanErvaring met Prenatal beha's? Die zijn wel groter en met ¤20 nog wel betaalbaar..
En nog eens wat? Stel dat ik iemand ken hier op oud.. niet persoonlijk, maar bijvoorbeeld de dochter van mijn buurvrouw ofzo.. zou het fijn zijn als ik dat tegen degene zou zeggen zodat ze rekening kan gaan houden met uitspraken over haar ouders bijv? Of gewoon mn mond houden? Ik sta in dubio.. weet niet goed wat wijsheid is..
Nu gaat iedereen zich afvragen of jij ze kentquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef Appelientje het volgende:
Als de buurvrouw van mijn moeder hier zou posten en mij zou herkennen, zou ik een DM toch wel op prijs stellen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet mee bemoeien en laten rusten. Fok kan een prima uitlaatklep zijn voor sommigen en dat moet je in waarde laten voor diegene vind ik.
Haha, ja dit inderdaad! Ik denk dat ik het wel prettig vind om te weten wie er meeleestquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als de buurvrouw van mijn moeder hier zou posten en mij zou herkennen, zou ik een DM toch wel op prijs stellen.
Dus als ik het ben, DM maar.
Ik heb van Cariwell een bh zonder beugel en ik zit ook wel boven een D cup nu. Bevalt mij heel goed. Volgens mij hebben ze die ook bij prenatal dus je zou is kunnen passen (maten zijn s, m, l etc ipv cupmaten).quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef Appelientje het volgende:
Maar buurvrouw zegt dan niks tegen moeder. Das dan toch het idee? ;Dquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als de buurvrouw van mijn moeder hier zou posten en mij zou herkennen, zou ik een DM toch wel op prijs stellen.
Dus als ik het ben, DM maar.
Volgens mij was dat de vraag niet, of ik heb het verkeerd begrepenquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar buurvrouw zegt dan niks tegen moeder. Das dan toch het idee? ;D
Hmm het zal wel aan mij liggen denk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vraag niet, of ik heb het verkeerd begrepen.
Dit is die wij hebben: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p342_BabyBay_Mini_Midi.html. Wij hebben een Malm bed en dan is het randje nog wel wat te kort, dus dan heb je een spleet tussen de matrassen. Die heb ik gewoon opgevuld met handdoeken en dat ging prima. Ziet er alleen niet zo sjiek uitquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:11 schreef Lamb29 het volgende:
Sticker te pakken hier...
Fijn dat geruststellende paardendrafje
Dot thanks! Die site is dus iig fijn. Helaas hier niet die met het hekje dan want die heeft geen uitstekend randje waardoor hij mooi op ons bed aansluit
Net rondleiding gehad op mogelijk Kdv. Waaaah
Wel heel fijne sfeer
Oh die is ook mooi ja. Hier idd ook malm (waarvan t matras omhoog kan)quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:33 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dit is die wij hebben: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p342_BabyBay_Mini_Midi.html. Wij hebben een Malm bed en dan is het randje nog wel wat te kort, dus dan heb je een spleet tussen de matrassen. Die heb ik gewoon opgevuld met handdoeken en dat ging prima. Ziet er alleen niet zo sjiek uit
Ik zou het ook wel willen weten eigenlijk. Ik post hier zo weinig mogelijk over anderen, behalve Stip, maar stel dat ik iets kwetsend heb gepost zou ik dat ook wel willen kunnen bespreken als dat nodig is.
Marktplaatsquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:09 schreef Lamb29 het volgende:
Oeh das ook een goede pinq! Waar komt jou co vandaan?
Hier hebben ze nu hele mooie van bij Wibra (vind ik) Met uilen, wolven, sneeuw etcetera. Toevallig gisteren gekocht voor bij mijn cosleeperquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:03 schreef pinquit het volgende:
Ik heb ook een malm bed en een babybaycosleeper, er past precies zo'n tochtslang tussen onze matrassen in!Van kwantum of xenos oid
![]()
[ afbeelding ]
ik heb m ook vaak zoquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef pinquit het volgende:
Whahahahaha wat is deze
[ afbeelding ]
de logica
Oh, maar je cosleeper is toch een verlengde van je eigen bed? Ik zou m niet eens opzij kunnen schuiven als ik het wilde, want hij zit vast aan t bedquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb m ook vaak zoik ben motorisch zo gestoord dat ik niet liggend vanuit bed G. Terug kan leggen. Bovendien moet ik m smacht verschonen en dat doe ik op zijn eigen kamer. Dus om uit bed te komen schuif ik m opzij, t nut van een cosleeper ten opzichte van een aparte wieg hebben wij nog niet benut
maar soit
nee er zitten wieltjes onder met rem. Gelukkig maar want de eerste week kon ik niet overeind komen en zeker niet die ene meter aan de achterkant van het bedje overbruggenquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
Oh, maar je cosleeper is toch een verlengde van je eigen bed? Ik zou m niet eens opzij kunnen schuiven als ik het wilde, want hij zit vast aan t bed
Wat engquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee er zitten wieltjes onder met rem. Gelukkig maar want de eerste week kon ik niet overeind komen en zeker niet die ene meter aan de achterkant van het bedje overbruggen
ja die kun je omhoog klikkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
Wat eng? of zit er altijd een hekje voor?
Dat hebben wij nu gedaan met de co-sleeper. Ideaal leeshoekje voor Draak nu.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben de cosleeper troll van zoombee, die is mooien mijn man kan er met zijn volle gewicht op zitten dus eventueel gebruiken we m later als bankje op de babykamer
Ik zit in de wachtkamer nu, ze lopen uitquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:47 schreef mignonne het volgende:
Mijn cosleeper heeft ook wieltjes en een hekje erbij. Maar dat hekje heb k er niet opgedaan en de wieltjes staan vast. Ik zie hem idd als verlengde van mn bed en das psies de reden dat ik hem wilde hebben dus nouja dat.
Sillie? Ben je al op je afspraak geweest?
En 4 cm ontsluiting?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zit in de wachtkamer nu, ze lopen uit. En ik heb harde buik na harde buik hier (en de verpleegkundige die hier ook rondloopt kijkt al heel bezorgd naar me), dus ze gaan met mij vast niet inlopen
Bootcut/wijde pijpen is weer helemaal in hoor!quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:59 schreef Piekie81 het volgende:
Over co-sleeper, wij hebben er zelf een gemaakt die precies aan ons bed (de bekende Malm) past. Kost geen drol (nou ja, wat hout, verf en een matrasje) en het is echt ideaal.
Sillie, succes! hopelijk is de gyn fijner!
Oh, jongens, het afgelopen weekend was echt tof! De jongens reageerden er echt leuk op (de oudste dan, de jongste van 2,5 zegt alleen dat er een teewie in mamma's buik zit). De oudste vraagt steeds of de baby al bewogen heeft en hoe groot die nu is.
De ouders waren ook erg verrast en blij. Wel vragen ze allemaal hoe we het gaan doen, met mijn opleiding en man die van baan gaat veranderen.
De broers en zussen waar we langs gingen hadden wel een beetje een vermoeden, omdat we vrijwel nooit zomaar bij ze langs wippen (wonen op 1 en 1,5 uur rijden bij ons vandaan). Maar ook daar allemaal leuke reacties. En een stapel positiekleding waarmee ik de winter wel door kom.
Ik moet nog wel opzoek naar een wat meer slim-spijkerbroek. De positiebroeken die ik nog heb zijn bijna allemaal recht of met net wat wijder uitlopende pijpen, blijkbaar verandert de mode best wel in 5,5 jaar. Nou ja, heb ik tenminste een goede reden om lekker te shoppen
Wat ik me nu wel afvraag, hoe ga ik het met mijn opleiding voor elkaar boksen? Helemaal de komende weken. Ik zit nu al te slapen achter mijn bureau en ik heb ook nog de hele avond college. En morgen de hele dag stage, en donderdag weer zo'n dag als vandaag... Echt, ik hoop zo dat ik me minder moe ga voelen na de eerste drie maanden! Anders worden het heel pittige maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gelukkig nu weer naar huis, ben daar toch meer op m'n gemak dan in 't ziekenhuis geloof ik.
Lief dat je zo meedenkt! Ik denk alleen dat ik daar momenteel weinig mee opschiet. Het eerste blok is bijna afgelopen, over twee weken zijn de tentamens. Als ik die mag uitstellen (geen idee of dat mogelijk is), heb ik mezelf daar later weer mee, want de rest van het programma dendert natuurlijk gewoon door. Dan blijf ik zo achter de feiten aanhobbelen.quote:
Vrijstelling wordt in principe alleen verleend als je aantoonbaar al aan het competentieniveau voldoet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:45 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Lief dat je zo meedenkt! Ik denk alleen dat ik daar momenteel weinig mee opschiet. Het eerste blok is bijna afgelopen, over twee weken zijn de tentamens. Als ik die mag uitstellen (geen idee of dat mogelijk is), heb ik mezelf daar later weer mee, want de rest van het programma dendert natuurlijk gewoon door. Dan blijf ik zo achter de feiten aanhobbelen.
Dat niet kunnen focussen herken ik ook, lekker dromen, klok vooruitkijken en me tot weinig kunnen zetten. Grappig dat die hormonen al zo bezig zijn met het verweken en dat ze daarbij eerst de hersens aantasten
Oh, en Sillie, fijn dat je weer thuis bent! hopelijk heeft het gewoon met de komende bevalling te maken en krijg je geen andere symptomen!
Zeker bij deeltijd denken ze vaak mee, om de redenen die je zelf al noemt. Komt goed!quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:19 schreef Piekie81 het volgende:
Ik doe de deeltijdopleiding Pabo verkort. Na dit blok ga ik het ze daar vertellen. Sowieso kan ik de laatste stage periode niet of maar voor een deel doen en mis ik het laatste blok (tenzij ik vlak na de bevalling weer in de boeken duik, maar mijn gevoel zegt dat ik dat helemaal niet ga willen. Naar alle waarschijnlijkheid is dit mijn laatste zwangerschap en dus ook laatste kindje. Daar wil ik mijn tijd en aandacht aan geven, studie komt daarna wel weer). Dus ik moet gaan kijken wat er mogelijk is qua doorstromen en zo. Gelukkig doe ik de Pabo waar ze vrij regelmatig met zwangere studenten hebben, helemaal bij de deeltijdopleiding.Dus ik denk dat ze wel weten hoe ik het handig kan gaan aanpakken.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef Zoe_Hart het volgende:
Vanochtend de intake bij de VK gehad en ook meteen een echo en we hebben een knipper![]()
![]()
![]()
En het was er waarschijnlijk maar 1 dus ik ga niet door voor de tweeling
Neuh. Dat is hetzelfde als dat op sommige uitzetlijsten staat dat je hydrofielen moet strijken want dan zijn ze "steriel"quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:46 schreef silliegirl het volgende:
Fijn Zoe! Bijzonder he om de eerste keer naar zo'n knippertje te kijken!
Weet iemand hoe dat nu zit met fopspenen uitkoken?
Ik snap dat je ze 5 minuten in kokend water moet doen enzo, maar er staat "berg de spenen daarna op in een washandje". Uh. Maar dat washandje is toch nie uitgekookt?![]()
![]()
Dan zijn die spenen ook niet steriel meer lijkt me?
En ik heb hier dus als een idioot al die hydrofielen staan strijkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Neuh. Dat is hetzelfde als dat op sommige uitzetlijsten staat dat je hydrofielen moet strijken want dan zijn ze "steriel"ye right... zodra je je strijkbout verplaatst is t al niet meer steriel.
![]()
Wat mij betreft wasted effort. En dan nemen je hydrofielen nog minder op ook![]()
Maar qua speentjes mja ik ben meestal te lam om voor eerste gebruik uit te koken. Ik spoel ze gewoon af onder de kraan![]()
maar nadat ze een poosje gebruikt zijn kook ik ze wel eens in de zoveel tijd uit.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:14 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En ik heb hier dus als een idioot al die hydrofielen staan strijken. Okeee!
yay!! Wat fantastisch!quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef Zoe_Hart het volgende:
Vanochtend de intake bij de VK gehad en ook meteen een echo en we hebben een knipper![]()
![]()
![]()
En het was er waarschijnlijk maar 1 dus ik ga niet door voor de tweeling
DAT is hetquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:45 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Lief dat je zo meedenkt! Ik denk alleen dat ik daar momenteel weinig mee opschiet. Het eerste blok is bijna afgelopen, over twee weken zijn de tentamens. Als ik die mag uitstellen (geen idee of dat mogelijk is), heb ik mezelf daar later weer mee, want de rest van het programma dendert natuurlijk gewoon door. Dan blijf ik zo achter de feiten aanhobbelen.
Dat niet kunnen focussen herken ik ook, lekker dromen, klok vooruitkijken en me tot weinig kunnen zetten. Grappig dat die hormonen al zo bezig zijn met het verweken en dat ze daarbij eerst de hersens aantasten
Oh, en Sillie, fijn dat je weer thuis bent! hopelijk heeft het gewoon met de komende bevalling te maken en krijg je geen andere symptomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wachten tot de schone ouders eind november komen.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Wie wat?quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:15 schreef Lamb29 het volgende:
Knipper voor Zoëfijn!!
Nog meer onderwijsleuk piekie! Hoe oud zijn jou oudsten?
Chanty wat lief!!
Wilde net opmerken dat mignonne zo stil istoch niet dus
Hele late reactie, maar ik had ergens zin in. Bonbon Bloc gok ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat is er dan?![]()
Ik zit eindelijk mn breiprojectjes af te ronden. Stom werkjelosse draadjes wegknippen en knoopjes aanzetten enzo. Maar goed? anders heb k het straks voor niks gemaakt en das ook weer zo wat.
Die kans is er ook nog jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:02 schreef lunamatic het volgende:
Leuke foto Chanty!
En een knipper voor Zoe!
Sillie, is er kans dat je die verloskundige bij de bevalling krijgt of gebeurt dat sowieso met de gyn? Ik zou er namelijk spontaan geen vertrouwen meer in hebben met zo'n verloskundige. ..
Euh ja iddquote:
Hij komt uit een webshop, moet je 'm weer retour sturen en doen. Dit was snellerquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:47 schreef mignonne het volgende:
ennehm sillie als die jas zo nieuw is zou k er gewoon mee terug gaan geloof ik
Mooi beeld.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Daui het volgende:
Ik doe geen oog dicht vanavond. Alsof je weer 8 jaar oud bent en het pakjesavond
Twee babies, het is zo geweldig!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Daui het volgende:
Ik doe geen oog dicht vanavond. Alsof je weer 8 jaar oud bent en het pakjesavond
Eerst voelde ik mij helemaal niet klaar voor het hele mama baby evenement. Maar nu vind ik het super spannend op een goede manier. Hoe zien ze eruit!!!!! Wie zijn die drukke meneertje in mijn buikquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:59 schreef Kyara het volgende:
oooooh Daui, nog 1 nachtje "slapen". Morgen ben je tweelingmama!![]()
De eerste kennismaking met je kindjes, ze zien, ze vasthouden, ze ruiken, ze voelen. Zo bijzonder!
Succes morgen! Je hebt de jongens gewoon 38 weken bij je gedragen!quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:00 schreef Daui het volgende:
Vandaag voor de zekerheid langs het ziekenhuis geweest om te kijken of de vliezen waren gebroken maar er was niks aan de hand. Waarschijnlijk dokter Flubber of urine dat de babies er uit drukken.
Ik hoop dat morgen een van de laatste keren is dat ik langs moet komen.
Spannend Daui! Heel veel sterkte morgen, maar vooral; geniet van de kennismaking met je mannetjes!quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:04 schreef Daui het volgende:
[..]
Eerst voelde ik mij helemaal niet klaar voor het hele mama baby evenement. Maar nu vind ik het super spannend op een goede manier. Hoe zien ze eruit!!!!! Wie zijn die drukke meneertje in mijn buik![]()
En sorry buik maar we moeten afscheid nemen.
Jij ook succes! Zo te horen duurt het niet lang meerquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:07 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Spannend Daui! Heel veel sterkte morgen, maar vooral; geniet van de kennismaking met je mannetjes!
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Daui het volgende:
Succes en sterkte!! En morgen ben je mamaquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:07 schreef Daui het volgende:
Ik kan niet beloven meteen wat te posten morgen. Morfine Enzo. En weet niet hoe laat we aan de beurt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |