Homo!!quote:
Zijn overwinning weggooien. En later een petje terugtiefen wat Lewis hem toewierp.quote:
quote:
quote:
Sky wilt over de start praten, antwoord Rosberg: "First I want to talk about something else..." daarna zeuren dat hij de hele tijd de race kon controleren en door zijn eigen fout alles verloor.quote:
Zeker. Lekker frusti. Heerlijk.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sky wilt over de start praten, antwoord Rosberg: "First I want to talk about something else..." daarna zeuren dat hij de hele tijd de race kon controleren en door zijn eigen fout alles verloor.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Seb kan bij mij niet veel verkeerd doen. Wat een topvent, op en naast de baan.
alleen omdat lewis kampioen is anders was t alleen maar verstappequote:Op zondag 25 oktober 2015 23:09 schreef Geralt het volgende:
HAAL MAX VOOR DE CAMERA SKY WAT EEN KUTSHOW IS DIT?!?!?!?
Hanna Prater?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Seb kan bij mij niet veel verkeerd doen. Wat een topvent, op en naast de baan.
quote:
Jawel, maar deze race niet. Sky heeft de rechten voor alle races (en dat doen ze goed qua verslaggeving), BBC doet sommige races live. De rest hebben ze (denk ik?quote:
Doet me ineens denken aan Fall Out die plaat overigens, maar dat heb geen kut met racen te makenquote:
Dit!quote:
Geen idee, maar ik zou de komende 10-20 jaar zeker nog blijven kijken als ik jou wasquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:18 schreef twiFight het volgende:
Montoya met grijs haar. Hoe lang kijk ik al F1?
Ik lees de Trouw. Daar krijgt het hooguit een kleine kolomquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:18 schreef Meike26 het volgende:
Misschien morgen maar ergens een Telegraafje halen.. En het AD.. Die knaap gaat alle voorpagina's halen !
Voorpagina gaat pas zijn bij zn eerste podium denk ik. Terecht ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:18 schreef Meike26 het volgende:
Misschien morgen maar ergens een Telegraafje halen.. En het AD.. Die knaap gaat alle voorpagina's halen !
mja, willen ze volgend jaar de beste coureurs in de Benzen of een onstuimige nummer een en een duidelijke nummer twee?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Ted Kravitz vraagt zich oprecht af, of Rosberg volgend jaar mij Mercedes rijdt. Echt wel hoor.
Alweerquote:
The star of the futurequote:
Laten ze ajb die Honda engine lepelen in die STR.. Als je ziet welke progressie ze maken.. Dan geloof ik wel in een vet seizoentje volgend jaar !quote:
Mercedes en Ferrari zetten ook een stap. Die staan qua motoren echt nog boven Honda volgend jaarquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Laat ze ajb die Honda engine geven in die STR.. Als je ziet welke progressie ze maken.. Dan geloof ik wel een vet seizoentje volgend jaar !
De cameraman van Ted zoomde in op een generator of iets en toen zei Ted er wat van en toen zei die cameraman Honda engine next yearquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Laat ze ajb die Honda engine geven in die STR.. Als je ziet welke progressie ze maken.. Dan geloof ik wel een vet seizoentje volgend jaar !
Honda zal zeker stappen maken, dat wordt ook van ze verwacht. Maar de rest zit ook niet stil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Laten ze ajb die Honda engine lepelen in die STR.. Als je ziet welke progressie ze maken.. Dan geloof ik wel in een vet seizoentje volgend jaar !
Klopt, wat dat betreft valt die progressie mij wel wat tegen, maar dat is meer dat ik het probleem heb onderschat van die hybrid power geneuzel. Qua chassis en verbrandingsmotor zitten ze wel goed.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Honda zal zeker stappen maken, dat wordt ook van ze verwacht. Maar de rest zit ook niet stil.
Voorspelde jij in het begin van het seizoen ook al niet dat Honda binnen afzienbare tijd zou zorgen voor podiums voor McLaren?
Geef Honda nog even de tijd...
Die compressor is te klein en aan de ERS schort het nog bij Honda, maar voor de rest hebben ze toch wel grote stappen gezet dit jaarquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft valt die progressie mij wel wat tegen, maar dat is meer dat ik het probleem heb onderschat van die hybrid power geneuzel. Qua chassis en verbrandingsmotor zitten ze wel goed.
Wat ze parten speelt zijn de beperkingen op de aanpassingen die ze mogen maken. Ze zitten in zekere zin vast aan de gehomoliseerde motor. Voor een nieuwe motor is dat vrij kutquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft valt die progressie mij wel wat tegen, maar dat is meer dat ik het probleem heb onderschat van die hybrid power geneuzel. Qua chassis en verbrandingsmotor zitten ze wel goed.
Mooie prestatie van Max. Foutloos tot aan de finish.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[ afbeelding ]Team van Max aan het juichen
Globaal gezien is Max ook gewoon maar een rookie. Een goed presterende, maar toch. Dat heel Nederland voor de tv zit te fappen maakt voor de internationale media niet zoveel verschil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:45 schreef Geralt het volgende:
Alleen maar Lewis nieuws op de grote sites. Wel begrijpelijk natuurlijk, maar de grote teams hebben die P4 van Max echt wel gezien.
Mooi weekend was het.
Nog 1 biertje en dan ga ik maar eens naar bed
En toch ziet de internationale media het verschil wel tussen Max en een willekeurige andere rookie van de afgelopen jarenquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
Globaal gezien is Max ook gewoon maar een rookie. Een goed presterende, maar toch. Dat heel Nederland voor de tv zit te fappen maakt voor de internationale media niet zoveel verschil.
Dit. Hij ligt jaren voor op zijn leeftijdsgenoten en ook ligt hij voor op andere rookies qua gedrag op en buiten de baan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
En toch ziet de internationale media het verschil wel tussen Max en een willekeurige andere rookie van de afgelopen jaren
Alleen is deze foto van Hongarije volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[ afbeelding ]Team van Max aan het juichen
Nope.....is van vanavond.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alleen is deze foto van Hongarije volgens mij.
Jawel, maar dat maakt voor de coverage voorlopig nog niet uit. Pas als Max podiums gaat scoren. Voorlopig trekken HAM artikelen nog wel wat meer page views en zo commercieel zijn de media dan ook weer welquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
En toch ziet de internationale media het verschil wel tussen Max en een willekeurige andere rookie van de afgelopen jaren
Nee. Hongarije heeft geen rode "fietspaden" naast de weg. En lekkere palacsinta'squote:Op zondag 25 oktober 2015 23:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alleen is deze foto van Hongarije volgens mij.
En niet te vergeten: De pitmuur aan de rechterkant van de baan, niet de linkerkantquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee. Hongarije heeft geen rode "fietspaden" naast de weg. En lekkere palacsinta's
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:37 schreef aesop het volgende:
Kimi what happened...
Het zou me niets verbazen als hij de eer aan zichzelf houdt na dit seizoen.
Zijn zelfvertrouwen groeit. Hier staat een meervoudig WK. For sure. Hamilton en co, maak je borst maar nat vanaf 2017 😃👌quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:56 schreef marcodej het volgende:
"I liked the battle with Kimi a lot. Maybe he didn't. But I did!"
gast, laten we eerst beginnen met podiums en races te winnen, daarna zien wel weer.quote:Op maandag 26 oktober 2015 01:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zijn zelfvertrouwen groeit. Hier staat een meervoudig WK. For sure. Hamilton en co, maak je borst maar nat vanaf 2017 😃👌
We moeten natuurlijk ook niet vergeten dat deze jongens reageren in de heetst van de strijd. Het is daarom goed dat Kimi kan reageren wanneer de rust is bedaard.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:36 schreef Geralt het volgende:
Ik had ook niet anders van Kimi verwacht. Klonk aardig gefrustreerd, maar hij vond het wel een mooi gevecht. Hij heb wel respect voor Max
En dat mocht ook.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:28 schreef Wombcat het volgende:
Kimi heeft ook wel een punt. Het is overigens niet alleen Verstappen, het lijkt tegenwoordig wel standaard om de ander maar van de baan te duwen. Hamilton heeft er ook een handje van, Rosberg deed het ook terug bij Hamilton. Vettel doet het ook met regelmaat.
Er is altijd wat met Ham wanneer hij niet eerste staatquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee. Maar ik vind hem wel een topcoureur, één van de beste in de F1 op dit moment. Jij claimt dat zijn emoties vreemd zijn omdat hij het hele jaar een dominante auto heeft en al wint. Vergeet echter niet dat deze mannen hier al hun hele leven naar werken. Hamilton is nu pas definitief kampioen en is daarmee evenveel kampioen geworden als zijn grote held en voorbeeld, Ayrton Senna. Nu pas komen die emoties vrij. Vreemd hoe emoties werken, hè.
Hij heeft in ieder geval een punt dat de regels voor iedereen hetzelfde moeten zijn, en dan dus ook gehandhaafd moeten worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:28 schreef Wombcat het volgende:
Kimi heeft ook wel een punt. Het is overigens niet alleen Verstappen, het lijkt tegenwoordig wel standaard om de ander maar van de baan te duwen. Hamilton heeft er ook een handje van,
Wat ik trouwens niet begrijp is dat Kimi trachtte Max in te halen terwijl het wringen was dat moment. Vettel daarentegen pakte het slimmer aan door gewoon even langer te wachten tot het wat rustiger is op de weg en puur op snelheid langs te gaan op de daarvoor bestemde locaties. Is Vettel daarmee iets intelligenter en Kimi wat impulsiever als coureur?quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:28 schreef Wombcat het volgende:
Kimi heeft ook wel een punt. Het is overigens niet alleen Verstappen, het lijkt tegenwoordig wel standaard om de ander maar van de baan te duwen. Hamilton heeft er ook een handje van, Rosberg deed het ook terug bij Hamilton. Vettel doet het ook met regelmaat.
Staat gewoon in de regels. Iemand die voor ligt mag zijn lijn door de bocht bepalen en daarbij de volledige breedte van de baan gebruiken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:28 schreef Wombcat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |