Dat is daar op ingericht. Dat komt echt wel goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Merode32 het volgende:
Heeft iemand een theather voorstelling in het luxor wel eens gecombineerd met een theatermenu?
Wij wilde naar een voorstelling in het nieuwe luxor en daarvoor eten bij theaterestaurant leipzig, maar ben bang voor de tijd.
Ik neem aan dat je een tijd krijgt wanneer je aanwezig moet zijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is daar op ingericht. Dat komt echt wel goed.
Ik weet het niet precies. Ik deed het een hele tijd geleden eens en toen hielden ze echt rekening met de tijd van de voorstelling. Bijna iedereen die daar zit gaat naar de voorstelling.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een tijd krijgt wanneer je aanwezig moet zijn?
Die e tickets vindt ik maar een raargedoe, vertrouw ik niet zo.
Wat is raar aan e-tickets? Werkt prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een tijd krijgt wanneer je aanwezig moet zijn?
Die e tickets vindt ik maar een raargedoe, vertrouw ik niet zo.
Generatiedinggetje vermoed ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is raar aan e-tickets? Werkt prima.
Te oud om volledig te vertrouwen op computersquote:
het restaurant hoort erbij en vraagt van tevoren naar welke voorstelling je gaat en hoe laat je er wilt zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Merode32 het volgende:
Heeft iemand een theather voorstelling in het luxor wel eens gecombineerd met een theatermenu?
Wij wilde naar een voorstelling in het nieuwe luxor en daarvoor eten bij theaterestaurant leipzig, maar ben bang voor de tijd.
Tem ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Te oud om volledig te vertrouwen op computers![]()
Ik heb alleen jullie fudges geproefd. Ga gauw eens langs voor het brood.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Nee, die toko staat echt niet goed bekend qua eten. Beter ga je naar Itami 100m verderop.
Dan kan ik beter bij herman aanschuiven, woon er straks zo beetje naast.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Nee, die toko staat echt niet goed bekend qua eten. Beter ga je naar Itami 100m verderop.
Dat kan ook, maar vond ik zelf nogal overhyped en vooral overpriced. Ik ken betere tenten voor een stuk minder geld.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:16 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dan kan ik beter bij herman aanschuiven, woon er straks zo beetje naast.
GoogleMaps geeft bij mij niet helemaal duidelijk die nummers weer. Maar Coolsingel zou ik vermijden, teveel zebrapaden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:02 schreef icloud het volgende:
Hoi luitjes
Ik moet vanaf volgende week vaker op het landverhuizersplein zijn nu vroeg ik me af wat de beste manier is om de stad uit te komen richting amsterdam-duivendrecht(bedrijventerrein amstel) gmaps en mijn navi zeggen allebei de s112 richting de a13 maar volgens mij ga je dan volledig door de stad heen?
Denk dat dit de meest snelle optie is inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:07 schreef NedKelly het volgende:
[..]
GoogleMaps geeft bij mij niet helemaal duidelijk die nummers weer. Maar Coolsingel zou ik vermijden, teveel zebrapaden.
De 's-Gravendijkwal is goede optie, maar kan druk zijn bij die al eerder genoemde bottleneck.
Zelf zou ik eerder kiezen voor het volgende, maar ik ben dan ook van liever iets omrijden en niet stilstaan.
Vastland - Westzeedijk - Rochussenstraat - Aelbrechtskade - Abraham van Stolkweg.
Vanaf daar zit je ook bij dezelfde oprit A13 en over algemeen is het rustigere weg dan 's-Gravendijkwal.
Dit is overigens een minder goede optie tijdens vakantieperiodes rond sluitingsperiode Blijdorp.
Je kan natuurlijk ook nog even de A20 opgaan en doorrijden naar de A4, afhankelijk van het verkeer.
Welke prijsklasse?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Lavezzi het volgende:
Ik heb nieuwe pakken en overhemden nodig en ben nieuw in Rotterdam. Iemand hier wat aanraders voor winkels waar ik terecht kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |