Dat ziet er ook zeker niet verkeerd uit. Niet als zo'n gare rijstgooier in ieder geval.quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:28 schreef Isegrim het volgende:
Bom Gosto is heerlijk, we zitten er regelmatig.
Ik ben nogal een japanliefhebber en dit zit serieus aan de top van wat ik heb gegeten buiten japan. Alleen in Dusseldorf heb je nog wat betere tentjes.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat ziet er ook zeker niet verkeerd uit. Niet als zo'n gare rijstgooier in ieder geval.
Dan neem ik die de volgende keer.quote:
Hij staat hoog op mijn lijstje, maar Isegrim wil nooitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nogal een japanliefhebber en dit zit serieus aan de top van wat ik heb gegeten buiten japan. Alleen in Dusseldorf heb je nog wat betere tentjes.
Het is maar net wat je leuk vindt natuurlijk. Alles wat je kan bedenken is wel ergens te vinden, maar omdat er veel snel verandert het is soms wel eens wat lastiger uit te vinden wat er waar te doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind het wel een lastige stad om te leren kennen; waar de leuke plekken zijn etc.
Gewoon hier vragenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Ik woon nu iets meer dan een jaar in Rotterdam en ben recentelijk verhuisd van het centrum naar Hillegersberg,. Vind het wel een lastige stad om te leren kennen; waar de leuke plekken zijn etc.
Wat bedoel je precies met leuke plekken? Restaurant/café, parken, bezienswaardigheden, musea, waar je mooi kan wandelen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Ik woon nu iets meer dan een jaar in Rotterdam en ben recentelijk verhuisd van het centrum naar Hillegersberg,. Vind het wel een lastige stad om te leren kennen; waar de leuke plekken zijn etc.
Daar wil ik binnenkort heen om dat eens te bekijken. Weet gelijk wat ik ga bestellenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:33 schreef Tem het volgende:
Ben vorige week naar het nieuwe paviljoen in het vroesenpark geweest. Heerlijke brownies
Ja, dat is zeker waar. Bediening is nog een beetje rommelig maar geeft niets en je kan er ook pinnen trouwens. Brownie was gewoon lekker vers klef, warm met mascarpone en vers fruit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:12 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Daar wil ik binnenkort heen om dat eens te bekijken. Weet gelijk wat ik ga bestellen
Eigenlijk ongelooflijk dat er zo'n 10 jaar over gedaan is om het voor elkaar te krijgen bij de gemeente etc. Het is een mooi wijkpark en fijn dat er nu ook eindelijk voorzieningen zijn.
Op foto's ziet het paviljoen er mooi uit.
Als Isegrim nooit wil gaan we toch gewoon met z'n drieën? Jij, ik en knut.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij staat hoog op mijn lijstje, maar Isegrim wil nooit![]()
Hier zat eerst (het ook geweldige) Eendracht in van Pepijn Schmeink, die tegenwoordig Restaurant 13 heeft.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Als Isegrim nooit wil gaan we toch gewoon met z'n drieën? Jij, ik en knut.
Maar iets zegt me dat het wat genuanceerder ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop