maar toch wel fijnquote:
Misschien voor de herstart even, daarna eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:56 schreef tralalala het volgende:
Sc is niet echt in het voordeel voor Max toch?
Gewoen plat kallč jong...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nou mijn limburg's accent zou niet fijn zijn maar door simpel te kijken ben ik 10x meer op de hoogte dan Olav momenteel, ik zou het niet zovaak fout hebben.
Maakt op zich niet zoveel uit. Max rijdt nu op z'n plek en Hulkenberg gaat 'm sowieso wel inhalen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:56 schreef tralalala het volgende:
Sc is niet echt in het voordeel voor Max toch?
Lijkt me wat gevaarlijk achter het stuurquote:
ken er maar 1 de winnaar zijnquote:
Dat dacht ik ook, maar Max reed de ronde voor de Safety Car ook ineens 1:45quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maakt op zich niet zoveel uit. Max rijdt nu op z'n plek en Hulkenberg gaat 'm sowieso wel inhalen.
hi ha hoquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me wat gevaarlijk achter het stuur
Whehehe.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me wat gevaarlijk achter het stuur
Zuur dit..quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:59 schreef franklop het volgende:
Max gaat straks dus veel plekken verliezen als hij moet pitten
Vergne rijdt toch in de Formule Equote:
net zo nieuw als de rest die ook gepit wasquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:59 schreef VXXLL het volgende:
Waarom gaat Max in de pits? Hij heeft toch redelijk nieuwe banden
we gaan gewoon maar doorquote:
Zie PIquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik denk voor de heftruck op het circuit
Er zat zeker 10 seconden tussen Verstappen en Sainz dus ze hadden best een dubbele kunnen doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Slechte beslissing van TR lijkt me.
catheterquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:59 schreef vaarsuvius het volgende:
ga ik even plassen en ineens iedereen in de pit?
Die is maar zieliugggg hooooorrrquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
want wie niet tegen zijn verlies kan
niks verlorenquote:
pamperquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Die is maar zieliugggg hooooorrr
ja zie ook http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard (live timing).quote:
Zit ook geen amateur in hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Die SC tuft lekker door zeg
Dan moet je toch ook wel aardig kunnen autorijden.
MET ZIJN ALLENNNN MET ZIJN ALLEENNNNquote:
Die retard reed eerst aan andre kant van het hek naar die auto en kwam er toen achter dat ie er niet bij kon en toen helemaal terug en omrijden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:00 schreef Cheiron het volgende:
Holy crap, hoe lang moet het duren om die auto weg te halen. Slome yanks
Maylanderquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zit ook geen amateur in hoor
MET ZIJN ALLEN ZINGEN WIJ VAN HARTEGEFELICITEERD MET Z'N ALLLEEEEE!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
MET ZIJN ALLENNNN MET ZIJN ALLEENNNN
bok op man! Ga lekker naar VBL!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
MET ZIJN ALLEN ZINGEN WIJ VAN HARTEGEFELICITEERD MET Z'N ALLLEEEEE!![]()
LAAT DE CHAMPI NU MAAR KNALLEEN MET ZEN ALLEEE!!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En hoe heeft dit gezwets met Formule 1 te maken?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
MET ZIJN ALLENNNN MET ZIJN ALLEENNNN
Zeker, zou klasse zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef marcodej het volgende:
Als VES zesde blijft aan het eind, doet ie het goed.
daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef Szura het volgende:
Hamilton rijdt dadelijk Rosberg van de baan als de SC weg is
SC, zoveel gebeurt er niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
[..]
En hoe heeft dit gezwets met Formule 1 te maken?
was zn voorspelling ook. in dee regenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef marcodej het volgende:
We zitten hier met z'n ALLEEEENquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
[..]
En hoe heeft dit gezwets met Formule 1 te maken?
zal ongeveer 8e/9e worden denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef marcodej het volgende:
Ja, dat kan toch niet anders dan dat er nog wel eentje komtquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef franklop het volgende:
maar dus al 3 uitvallers met oververhitte remmen?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
LAAT DE CHAMPI NU MAAR KNALLEEN MET ZEN ALLEEE!!
Ze zeggen wel `s oud gedaan is jong geleerd!quote:
Zolang hij maar voor de grootste geluksvogel van de race blijft, sainzquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef marcodej het volgende:
Als ze er samen dan af blijven vind ik het best.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef Szura het volgende:
Hamilton rijdt dadelijk Rosberg van de baan als de SC weg is
gaat hem niet worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef marcodej het volgende:
Want maandenlang hebben wij hier naar toe gewerktquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ze zeggen wel `s oud gedaan is jong geleerd!
Volgens mij een oud coureur.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef Klummie het volgende:
Wie rijdt die SC eigenlijk? Vast clubje?
Bernd Maylander meestal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef Klummie het volgende:
Bernd Maylander, ex-DTM coureurquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef Klummie het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Perez praat als een Indiase helpdeskmedewerker.
the Stig natuurlijkquote:
Ja, daar gok ik ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Szura het volgende:
Let op, straks als de SC weg is, gaat Veronica naar de reclame
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Szura het volgende:
Let op, straks als de SC weg is, gaat Veronica naar de reclame
En dan is het aan ons om te zeggen kom langs racen en dan zingen we weer tot besluit!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Want maandenlang hebben wij hier naar toe gewerkt
Beetje apart iddquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:06 schreef F1gamer het volgende:
Veronica kan beter tijdens een SC een reclameblok erin gooien
Volgens mij rijdt hij in de Porsche supercup, of heeft gedaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet haast ook wel, die kerel knalt gewoon met 200 ofzo over het circuit.
Da zij de kijkers trijdelijk weggezapt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:06 schreef F1gamer het volgende:
Veronica kan beter tijdens een SC een reclameblok erin gooien
Echt niet, yolo enzoquote:
Dan zal Veronica zo wel met reclame komen.quote:
Waren al slechte mobieltjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:08 schreef franklop het volgende:
Ericsson is al half uur geleden uitgevallen zo'n beetje
en neem nico meequote:
LOLquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:13 schreef Cheiron het volgende:
Max ook weer lekker veel airtime deze race.
staat op mediums, als enige in top 8geloof ikquote:
slecht moment op te pittenquote:
wishfull thinking, denk dat hulkenberg hem wel pakt sowiesoquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:15 schreef F1gamer het volgende:
Misschien een podium of is dat te veel wishfull thinking
nieuwe zachte banden.quote:
zo goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |