Hamilton was meteen snel, maar qua koel blijven en maximaliseren schortte er nogal wat aan om het zacht uit te drukken. Hij heeft in al die jaren eigenlijk altijd een auto gehad waarmee hij met zijn snelheid in ieder geval mee moest doen om de titel, en hem een paar keer had moeten pakken. Maar zijn 1e jaar vergooide hij zijn kansen met domme blunders, zijn tweede jaar deed hij een goede poging het weer te vergooien, maar lukte dat door gebrek aan concurrentie en een mazzeltje net niet. De jaren daarop vergooide hij het meestal al zo vroeg in het seizoen dat hij niet eens als kanshebber op de titel de geschiedschrijving in ging. Pas bij Mercedes is zijn aantal domme fouten tot redelijke proporties teruggebracht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:58 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Was Hamilton in het begin ook zo goed? Heb t toen niet echt gevolgd. Reed ie toen in een slechte auto?
Dankzij RTL heb ik een stronthekel aan Krombacher Pils.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef NaturalScience het volgende:
Voor de mensen die via de televisie kijken en Duits kunnen, RTL heeft altijd prima voorbeschouwingen al ruim een uur van tevoren.
Dat is waar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:28 schreef KingRadler het volgende:
RTL+ zijn totaal niet objectief hebben het altijd over de Duitse rijders
ze verwachten van je dat je Krombacher moet drinken tijdens het racenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dankzij RTL heb ik een stronthekel aan Krombacher Pils.
Skere tijden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Pffffffffffffffffffffffff
hele dag aan het verven geweest. Wel twee kamers klaar. Met de laptop in de kamer waar we bezig warenNu nog even snel eten fixen en dan eindelijk ongestoord op de bank zitten en de race kijken. Met avondeten dan maar, ipv popcorn. Dat komt dan volgende week wel. Of niet, want ook dan moeten er twee kamers geverfd worden
zou mooi zijn als de auto's wat dichter bij elkaar zouden liggen, dan zie je meteen wie de beste rijder is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton was meteen snel, maar qua koel blijven en maximaliseren schortte er nogal wat aan om het zacht uit te drukken. Hij heeft in al die jaren eigenlijk altijd een auto gehad waarmee hij met zijn snelheid in ieder geval mee moest doen om de titel, en hem een paar keer had moeten pakken. Maar zijn 1e jaar vergooide hij zijn kansen met domme blunders, zijn tweede jaar deed hij een goede poging het weer te vergooien, maar lukte dat door gebrek aan concurrentie en een mazzeltje net niet. De jaren daarop vergooide hij het meestal al zo vroeg in het seizoen dat hij niet eens als kanshebber op de titel de geschiedschrijving in ging. Pas bij Mercedes is zijn aantal domme fouten tot redelijke proporties teruggebracht.
met je neus keer op keer in de boter vallen is ook een kunst.....quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lewis heeft wel alles gewonnen in de junior klasses!
Vergeet dat niet.
je kan toch morgen ook avondeten. Popcorn eet je ook niet elke dagquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Pffffffffffffffffffffffff
hele dag aan het verven geweest. Wel twee kamers klaar. Met de laptop in de kamer waar we bezig warenNu nog even snel eten fixen en dan eindelijk ongestoord op de bank zitten en de race kijken. Met avondeten dan maar, ipv popcorn. Dat komt dan volgende week wel. Of niet, want ook dan moeten er twee kamers geverfd worden
Gewoon beide, is maar 1 keer per jaar GP van Amerika.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je kan toch morgen ook avondeten. Popcorn eet je ook niet elke dag
Een kratje per reclame moet lukken daarquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ze verwachten van je dat je Krombacher moet drinken tijdens het racen
als je Geralt heet wel jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een kratje per reclame moet lukken daar
Ik weet niet waarom iedereen denkt dat ik een bezopen alcholist ben; vanmiddag heb ik maar 3 flesjes gedronken en vanavond tijdens de race drink ik er nog eens een stuk of 5 ofzo.quote:
zal wel de 1ste keer zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:31 schreef zoem het volgende:
Valt niet mee om die enorme vlag vast te houden
8 per dag is gewoon alcoholismequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom iedereen denkt dat ik een bezopen alcholist ben; vanmiddag heb ik maar 3 flesjes gedronken en vanavond tijdens de race drink ik er nog eens een stuk of 5 ofzo.
Dat valt toch zat mee lijkt me zo
Je creëert zelf het beeld dat je wel een paar lustquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom iedereen denkt dat ik een bezopen alcholist ben; vanmiddag heb ik maar 3 flesjes gedronken en vanavond tijdens de race drink ik er nog eens een stuk of 5 ofzo.
Dat valt toch zat mee lijkt me zo
Door de week drink ik meestal niet.quote:
vroeger wel in de jaren 80quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat is dat met die Back to the future hype? Zo bijzonder was die film toch niet?
Dat doe ik ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je creëert zelf het beeld dat je wel een paar lust
BTTFquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat is dat met die Back to the future hype? Zo bijzonder was die film toch niet?
De datum die daar voorbij kwam als in the future, die datum was afgelopen week.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Miniaturen van Max zijn al uitverkocht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 denkt nog steeds dat David Coulthard en Montoya rijden in de formule1. Ze hebben nog steeds hun miniaturen van hun in de vitrine staan.
Vreemd dat ze geen modellen van de Verstappens hebben, al denk ik dat Kamphuys die van Jos zou hebben geslooptquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 denkt nog steeds dat David Coulthard en Montoya rijden in de formule1. Ze hebben nog steeds hun miniaturen van hun in de vitrine staan.
van Montoya kan ik het nog begrijpenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Dankzij Jos heeft Kamphuus er niet eens een gekregen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Vreemd dat ze geen modellen van de Verstappens hebben, al denk ik dat Kamphuys die van Jos zou hebben gesloopt
Voornamelijk veel mooie foto's en achtergrond verhalen, volgens mij wel een dik blad ja !quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Maximum Speed magazine is dat wat?
Geen idee. Ik denk (lees: hoop) dat ik die voor mn verjaardag krijg van Brennie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Maximum Speed magazine is dat wat?
tenminste iemand met smaakquote:
Meer achtergrond verhalen dan nieuws?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Voornamelijk veel mooie foto's en achtergrond verhalen, volgens mij wel een dik blad ja !
Volgens mij wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Meer achtergrond verhalen dan nieuws?
Ik weet niet of je ze net hebt zien warmrijden.... maar de baan is nog één groot waterballet.quote:
Volgens mij wel ja.. Frits Van Eldik zit er achter en die is van mening dat nieuws weinig zin heeft met het F1 nieuws online teveel concurrentie en dus oud nieuws als je het blad leest (4 keer per jaar dacht ik).quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Meer achtergrond verhalen dan nieuws?
en hier een typisch voorbeeld van iemand die Huillands piswater drinkt.quote:
Jongens het gaat hier over F1 en niet over bier!!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en hier een typisch voorbeeld van iemand die Huillands piswater drinkt.
schaar je Hertog Jan daar onder?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en hier een typisch voorbeeld van iemand die Huillands piswater drinkt.
Maldonadoquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef SnowOokami het volgende:
Zal er iemand ballen hebben om met SS te starten?
Veronica als ik het goed begrepen hebquote:
Kai Ebel?quote:
ja. Als het in Nederland gebrouwen is, is het sowieso ondermaats aan de meeste Belgische bieren. Alfa Pils wil ik daar nog wel uitzondering op geven.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
schaar je Hertog Jan daar onder?
succes met Stella Artois dan maarquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja. Als het in Nederland gebrouwen is, is het sowieso ondermaats aan de meeste Belgische bieren. Alfa Pils wil ik daar nog wel uitzondering op geven.
zou wel een knappe gok zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:45 schreef franklop het volgende:
sommige zouden al over slicks denken..
Achterhaald.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja. Als het in Nederland gebrouwen is, is het sowieso ondermaats aan de meeste Belgische bieren. Alfa Pils wil ik daar nog wel uitzondering op geven.
nog altijd beter dan wat er binnen de Nederlandse grenzen gebrouwen wordt. Maar goed, iemand die niet beter gewend is kun je niet kwalijk nemen dat niet te wetenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
succes met Stella Artois dan maar
Dat hebben ze van 2007 tot 2013 gedaan, en dan moet je er dus zo'n beetje elk punt uitpeuren dat er uit te peuren is, de weekenden dat je snel bent winnen, en de weekenden dat je langzaam bent er toch nog een podium of zo uitslepen, en zeker niet regelmatig punten verliezen met stommiteiten. Dan zie je dus dat Hamilton een superieure auto nodig heeft want maximaliseren is niet waar hij goed in is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:29 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
zou mooi zijn als de auto's wat dichter bij elkaar zouden liggen, dan zie je meteen wie de beste rijder is.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat verneuken van het Amerikaanse volkslied zouden ze verboden moeten maken.
zo erg als in Assen kan niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
gvd zeg.![]()
Is bij NASCAR ook vaak. Gewoon een zanger, zangeres of koor op een normale manier laten zingen is het mooiste.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
gvd zeg.![]()
kloptquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:50 schreef franklop het volgende:
met een start op inters zijn ze toch niet verplicht om beide droogweerbanden te gaan gebruiken mocht het volledig droog worden?
serieus, de kerel wordt met elke gp een erger mietjequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:49 schreef Racerblade het volgende:
Rosberg: The front tyres aren't working at all.
Engineer: Yeah yeah Nico, sounds like they're just cold.
Zou best kunnen dat hij na volgend jaar gewieberd is bij Mercedesquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
serieus, de kerel wordt met elke gp een erger mietje
Jup, in de NFL kunnen ze er ook wat van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is bij NASCAR ook vaak. Gewoon een zanger, zangeres of koor op een normale manier laten zingen is het mooiste.
Als de wedstrijdleiding de race tot nat kwalificeert geldt de banden niet. Droog bij de start en tijdens de regen ook niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:50 schreef franklop het volgende:
met een start op inters zijn ze toch niet verplicht om beide droogweerbanden te gaan gebruiken mocht het volledig droog worden?
waarom niet?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef Fer het volgende:
Zou sir Jacky nog welkom zijn bij RedBull?
Steward gp > Jaguar > Redbull racing
succesquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef nils7 het volgende:
Als ik dit zo zie, zou ik t wel aan durven op slicks te starten.
Tuurlijk wel, zit nog genoeg Stewart personeel tussen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef Fer het volgende:
Zou sir Jacky nog welkom zijn bij RedBull?
Steward gp > Jaguar > Redbull racing
dat kan, al zal dat er volledig vanaf hangen of ie volgend jaar nog steeds de ideale 2de is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij na volgend jaar gewieberd is bij Mercedes
quote:
Sky.quote:
Jos vertelt nu zijn zoon over die gp van Monaco die hij in de eerste bocht eindigde, als enige op slicks. Waar de rest uiteindelijk nog een hele stint op regenbandjes deden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef nils7 het volgende:
Als ik dit zo zie, zou ik t wel aan durven op slicks te starten.
Wel hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:56 schreef glasshole het volgende:
[..]
Juist, maar dat stond dus niet in de OP.
Foei!
Hij blijft onze Dijken daar proberen te pluggenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:57 schreef Zorro het volgende:
Een keer vergissen kan, maar Olav heeft het vandaag WEER over de orkaan Katrina![]()
Wat dacht je van hallo zwaaienquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:58 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ja doei, we gaan genieten en niet posten
Aan drukte verdient Bernie niks extra.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:58 schreef nils7 het volgende:
Lekker druk, beter dan zo'n zandbak land he Bernie?
Volgende week maak jij de OPquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:57 schreef glasshole het volgende:
Het staat nog steeds niet in de OP, nog meer foei.
Ik voel het ook, ik voel het. Voelt goed.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:00 schreef marcodej het volgende:
Verstappen gaat podium halen. Ik voel het.
Bedankt Jackquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:00 schreef marcodej het volgende:
Verstappen gaat podium halen. Ik voel het.
scheelt dat ik de grootste gedeelte van de OP van volgende week al klaar heb.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:00 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nou vooruit, als ik tijd heb, gewoon omdat het zou kunnen, als het kon.
duurde vrijdag langerquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
met een rondje of zes is de baan bijna droog genoeg voor slicks lijkt me
*danquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:01 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen gaat punten halen meer als Sainz
als Sainz?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:01 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen gaat punten halen meer als Sainz
Ik zei al, ik was op slicks gestart!quote:
was jij gisteren niet aan het juichen voor regenkoning Sainz jr.? Samen met Dc64nogiets....quote:
vanochtend ook nog veel windquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:02 schreef WEST het volgende:
weinig wind geweest de afgelopen dagenik zag gister wel veel wind.
En vrijdag ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:02 schreef WEST het volgende:
weinig wind geweest de afgelopen dagenik zag gister wel veel wind.
Nee, niet juichen. Ik constateerde slechts dat Max er niks van kon in de regenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
was jij gisteren niet aan het juichen voor regenkoning Sainz jr.? Samen met Dc64nogiets....
Meneer Dc64nogiets komt hier alleen langs als Max achter/slechter/trager als Sainz rijdt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
was jij gisteren niet aan het juichen voor regenkoning Sainz jr.? Samen met Dc64nogiets....
je noemde Sainz toch de regenkoning? Dat hebben we gezien daarstraks.....quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:03 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Nee, niet juichen. Ik constateerde slechts dat Max er niks van kon in de regen
een williams die spindequote:
neequote:
en 1 terugquote:
mwah mensen voor hem gingen spinnenquote:
Beter eerst even wennen dan meteen eraf vliegen.quote:
die spinde dus in de eerste bochtquote:
Over tien minuten valt de Mclaren uit en kan Jenson Jessica weer vol geven. Hij kijkt er al naar uit.quote:
En gelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef King_Merc het volgende:
Ik voorspel een puinhoop in de eerste bocht, rij 1 staat op laagste punt circuit
VSC?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Veel rotzooi op de baan...geen idee hoe ze dat veilig willen opruimen.
scquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Veel rotzooi op de baan...geen idee hoe ze dat veilig willen opruimen.
voorlopig geen SCquote:
Betere lijn in de eerste bocht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:10 schreef VXXLL het volgende:
Haha wie zei nou dat Sainz niet in de regen kon rijden?
Sainz> Max
Kap toch eens met dat getroll man, we weten het nu welquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:10 schreef VXXLL het volgende:
Sainz> Max
Als iemand de instelling op wat meer droog heeft staan...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:10 schreef VXXLL het volgende:
Sainz> Max
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:10 schreef VXXLL het volgende:
Sainz> Max
Oke sorry, vanaf nu alleen maar weer hosanna postsquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat getroll man, we weten het nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |