Nog een zo'n post en ik TR je vriend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oei, daar ga ik maar even verandering in brengen dan.
Vasion is een kinderachtige kutuser.
Doe eens lief.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oei, daar ga ik maar even verandering in brengen dan.
Vasion is een kinderachtige kutuser.
Mwah, mwah, mwah. Je bent het toch wel met me eens dat AZ veel mogelijkheden creëert en Feyenoord niet ontzettend veel? Ik ga niet het begrip ''uitgespeelde kansen'' gebruiken, maar met meer scherpte had AZ hier meer kunnen halen.quote:
Feyenoord domineertquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, mwah, mwah. Je bent het toch wel met me eens dat AZ veel mogelijkheden creëert en Feyenoord niet ontzettend veel? Ik ga niet het begrip ''uitgespeelde kansen'' gebruiken, maar met meer scherpte had AZ hier meer kunnen halen.
Feyenoord is gewoon de verdiende winnaar, punt uit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, mwah, mwah. Je bent het toch wel met me eens dat AZ veel mogelijkheden creëert en Feyenoord niet ontzettend veel? Ik ga niet het begrip ''uitgespeelde kansen'' gebruiken, maar met meer scherpte had AZ hier meer kunnen halen.
Ajax wordt woensdag opgegetenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Bronson_ het volgende:
Feyenoord heeft ook nog geen tegenstanders van formaat gehad, op PSV na. Die ze kansloos verloren.
Het is toch niet een soort Voice of Holland hier waarbij iedereen elkaar overlaadt met complimenten?quote:
Eerste helft was Feyenoord beter, ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Oke. Maar op basis van alle kansen vind ik het niet onverdiend.
Geldt ook voor Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Bronson_ het volgende:
Feyenoord heeft ook nog geen tegenstanders van formaat gehad, op PSV na. Die ze kansloos verloren.
Beter dan het tegenovergesteldequote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is toch niet een soort Voice of Holland hier waarbij iedereen elkaar overlaadt met complimenten?
Ik vind jou een hele leuke user.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is toch niet een soort Voice of Holland hier waarbij iedereen elkaar overlaadt met complimenten?
Fenerbarche, PSVquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, welke tegenstanders van formaat zijn er?
PSV, Vitesse, Ajax en Feyenoord. Voor de rest niets noemenswaardigs.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch heeft Ajax met 1-3 gewonnen bij Vitesse.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
PSV, Vitesse, Ajax en Feyenoord. Voor de rest niets noemenswaardigs.
Voor Feyenoord kan ik ze niet verzinnen, voor Ajax natuurlijk Feyenoord maar dat is vanzelfsprekendquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel luckyquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch heeft Ajax met 1-3 gewonnen bij Vitesse.
Feyenoord heeft ook van Vitesse gewonnen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag. Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst van Ajax gewonnen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor Feyenoord kan ik ze niet verzinnen, voor Ajax natuurlijk Feyenoord maar dat is vanzelfsprekend
Doorgaans zijn de uitwedstrijden bij subtoppers het lastigst. Thuis win je er meestal gemakkelijker van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook van Vitesse gewonnen.
Alsof Vitesse zo goed is...quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2011-2012. 4-2, hattrick Guidettiquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Even een serieuse vraag. Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst van Ajax gewonnen?
Want dat heeft met woensdag te maken hoe?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Even een serieuse vraag. Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst van Ajax gewonnen?
Even een serieus antwoord. Je hebt het internet, zoek het op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag. Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst van Ajax gewonnen?
Vorige week was het een ongekende flopshow.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zijn jullie er ook bij Studio Voetbalgenot
Moet je niet korfballenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zijn jullie er ook bij Studio Voetbalgenot
Je zegt dat Feyenoord geen tegenstander van formaat heeft en Ajax wel, namelijk Feyenoord. Dat klopt dus niet aangezien het eerder andersom is gezien de statistieken en uitslagen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Want dat heeft met woensdag te maken hoe?
Ik kijk naar de resultaten van dit seizoen, en de vorm waarin de teams zijn. Niet naar een wedstrijd van 300 jaar geleden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je zegt dat Feyenoord geen tegenstander van formaat heeft en Ajax wel, namelijk Feyenoord. Dat klopt dus niet aangezien het eerder andersom is gezien de statistieken en uitslagen.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |