quote:
Tweede helft zei ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Stijn, dan moet je kijken.
1-0 was fantastische aanval, net weer fantastische aanval, die 1-2tjes tussen Kramer en Gustafson, de 2-1 etc. etc.
Vergeet de cruciale redding van Vermeer niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ is qua veldspel de bovenliggende partij. Gevaarlijk op de counter, enkele keer zelfs zeer gevaarlijk. Buiten de goal van Kuyt (2-1) heb ik Feyenoord nauwelijks een fatsoenlijk uitgespeelde kans zien maken.
In de tweede helft niet. En dat is waarop ik mijn post baseerde.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord heeft veruit de meeste kansen gehad.
Oké, dan heb je er gewoon geen kijk op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Ik beargumenteer wat ik heb gezien. Ik wil graag weten hoe anderen tegen de wedstrijd aan kijken.
Ik ben niet achterlijk vriendquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht wat een contaminatie is?
Ik baseer alles op de tweede helft, TC03.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, dan heb je er gewoon geen kijk op.
een van onze vele afdankertjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Aardig keepertje wel die Vermeer. Was een leuk cadeautje van Ajax!
Waarom halen jullie steeds ajacieden? :Squote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Oei, daar ga ik maar even verandering in brengen dan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles wat jij zegt onjuist.
Valt allemaal ook nog wel mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tweede helft niet. En dat is waarop ik mijn post baseerde.
Opeens toch wel heel blij he met die zooi van Ajax?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Blij dat die weg is ook zeggen ze steeds.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |