Oké, dan heb je er gewoon geen kijk op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Ik beargumenteer wat ik heb gezien. Ik wil graag weten hoe anderen tegen de wedstrijd aan kijken.
Ik ben niet achterlijk vriendquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht wat een contaminatie is?
Ik baseer alles op de tweede helft, TC03.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, dan heb je er gewoon geen kijk op.
een van onze vele afdankertjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Aardig keepertje wel die Vermeer. Was een leuk cadeautje van Ajax!
Waarom halen jullie steeds ajacieden? :Squote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Oei, daar ga ik maar even verandering in brengen dan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles wat jij zegt onjuist.
Valt allemaal ook nog wel mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tweede helft niet. En dat is waarop ik mijn post baseerde.
Opeens toch wel heel blij he met die zooi van Ajax?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Blij dat die weg is ook zeggen ze steeds.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Nog een zo'n post en ik TR je vriend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oei, daar ga ik maar even verandering in brengen dan.
Vasion is een kinderachtige kutuser.
Doe eens lief.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oei, daar ga ik maar even verandering in brengen dan.
Vasion is een kinderachtige kutuser.
Mwah, mwah, mwah. Je bent het toch wel met me eens dat AZ veel mogelijkheden creëert en Feyenoord niet ontzettend veel? Ik ga niet het begrip ''uitgespeelde kansen'' gebruiken, maar met meer scherpte had AZ hier meer kunnen halen.quote:
Feyenoord domineertquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, mwah, mwah. Je bent het toch wel met me eens dat AZ veel mogelijkheden creëert en Feyenoord niet ontzettend veel? Ik ga niet het begrip ''uitgespeelde kansen'' gebruiken, maar met meer scherpte had AZ hier meer kunnen halen.
Feyenoord is gewoon de verdiende winnaar, punt uit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, mwah, mwah. Je bent het toch wel met me eens dat AZ veel mogelijkheden creëert en Feyenoord niet ontzettend veel? Ik ga niet het begrip ''uitgespeelde kansen'' gebruiken, maar met meer scherpte had AZ hier meer kunnen halen.
Ajax wordt woensdag opgegetenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Bronson_ het volgende:
Feyenoord heeft ook nog geen tegenstanders van formaat gehad, op PSV na. Die ze kansloos verloren.
Het is toch niet een soort Voice of Holland hier waarbij iedereen elkaar overlaadt met complimenten?quote:
Eerste helft was Feyenoord beter, ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Oke. Maar op basis van alle kansen vind ik het niet onverdiend.
Geldt ook voor Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Bronson_ het volgende:
Feyenoord heeft ook nog geen tegenstanders van formaat gehad, op PSV na. Die ze kansloos verloren.
Beter dan het tegenovergesteldequote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is toch niet een soort Voice of Holland hier waarbij iedereen elkaar overlaadt met complimenten?
Ik vind jou een hele leuke user.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is toch niet een soort Voice of Holland hier waarbij iedereen elkaar overlaadt met complimenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |